Praca jako obsługa klienta na stacji BP Górnośląska stanowi wyzwanie ze względu na ogrom obowiązków, które często przerastają możliwości pracownika, szczególnie podczas nocnych zmian na najbardziej ruchliwej stacji na Śląsku. Brak wystarczającej liczby pracowników podczas wydarzeń i imprez sprawia, że zespół nie radzi sobie z obsługą ogromnej liczby klientów, co prowadzi do frustracji zarówno pracowników, jak i klientów. Dodatkowo, operator stacji niejednokrotnie potrafi w takich sytuacjach odmówić zorganizowanie pomocy, dodatkowej osoby, co w tym wszystkim dodaje oliwy do ognia. Organizacja pracy przez operatora stacji pozostawia wiele do życzenia, począwszy od jego nastawienia wywyższającego się i izolującego się od zespołu, poprzez brak komunikacji z pracownikami, motywacji i pozytywnego wsparcia, aż po brak rzetelności w informowaniu o różnicach kasowych, które są przetrzymywane przez wiele miesięcy, często w znaczących kwotach, zanim zostaną przekazane pracownikom. Dodatkowo, trzeba dodać, że chociaż osobiście nie spotkałam się z tym, to niejednokrotnie słyszałam, że operator stacji używał krzyku i przekleństw wobec innych pracowników, co tworzy nieodpowiednie i nieprofesjonalne środowisko pracy. Prowadzenie w ten sposób stacji i traktowanie pracowników mija się grubo z angielskimi normami prowadzenia stacji benzynowych, pod jakimi figuruje BP. Dlatego szczerze odradzam pracowania w tej konkretnej stacji, czy nawet w samej firmie. Człowiek utraci tam więcej nerwów, zdrowia psychicznego, niż jest cokolwiek tego warte.
Wiecie coś nowego odnośnie przedsiębiorstwa BP Stacja Paliw w mieście Katowice, bo nie dodajecie nic o nich, a nie wiemy jak u nich z stażem jest.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BP Stacja Paliw?
Zobacz opinie na temat firmy BP Stacja Paliw tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.