Opinie o Boels w Warszawa

Poniżej zobaczysz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Boels. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do pracy w Boels o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Boels w Warszawa

Pracownik Boels
Pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie chyba, że ktoś ma znajomego area menagera lub wyżej. Pracowałem ponad rok w cramo obecnie od przejcia w Boels. Pracownicy na oddziałach nie mają pojęcia na temat maszyn które wynajmują, kierownicy nie wiedzą jak obsługiwać podstawowe potrzebne do pracy systemy, doradcy TECHNICZNI co najwyżej mogliby układać lego a nie doradzać klientowi. Szkolenia aktualnie są prowadzone jak się dowiedzieli że do obsługi maszyn potrzeba uprawnien, to samo z przegladami i konserwacją maszyn, premie w zależności od stanowiska, najczęściej kwartalne w wysokości takiej, że starczy na kebsa, paczkę fajek i małpkę. Podwyżki owszem, ale w wielkich bólach i wysokości tej kwartalnej premi :D żeby tylko jeszcze chwilę pracownika zatrzymać bo ciężko kogoś znaleźć. Awans na wyższe stanowisko jak najbardziej możliwy, nie potrzeba żadnych umiejętności ani wiedzy wystarczy żeby area menager cie lubił bardziej niż innych a później można już kłaść lache na robotę tylko trzeba pamiętać o uśmiechu do area menadzera. Lanie wody i mydlenie oczu powinno być hasłem tej firmy. "Nie możemy, staraliśmy się, to wszystko co możemy ci zaproponować, Holandia nie pozwala na więcej" to usłyszy większość pracowników jeśli o cokolwiek poprosi :) dobra firma na chwilę żeby znaleźć coś lepszego co wcale nie jest trudne. Moja kariera w tym bałaganie powoli dobiega końca mam nadzieję, że zarządzający się troszkę zastanowią nad sobą i zaczną traktować ludzi jak ludzi i każdego równo.

Emeryt
Były pracownik
@Pracownik Boels

Sama prawda i brak szacunku dla wieloletniej pracy i oddania części swojego życia. A co do area to Pier i Gregor powinien się zastanowić kogo zatrudnienia aby szukać wyników

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Boels w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

anonim
Inne
@Janusz menadżer Boles

Ja widzę ze od tygodnia mechaników szukacie do siebie, że 6 osób już się zgłosiło na LinkedIn i zastanawia mnie czy trudno będzie się przebić? Jak w ogóle rozmowa wygląda i co się robi na jakimś okresie próbnym?

r.

Kiedyś tam pracowałem i potwierdzam opinie powyżej.Jest masakra, idioci zarządzają tą firmą.Jeśli ktoś tam chce pracować to max 1500 zl netto i będzie zapierd. za trzech.

1
Radek
Pracownik
@Radosław

Pracownik nie pójdzie i nie porozmawia, bo wie, że w większości wypadków pracodawca powie mu, żeby (usunięte przez administratora) czasem takimi, a czasem nieco milszymi słowami. Więc ten pracownik robi ruch wyprzedzający i szuka czegoś lepszego. Zawsze jest powód, dla którego pracownik nie chce rozmawiać z kierownictwem. To znaczy, że albo już się odbił przynajmniej raz, albo kierownictwo dało do zrozumienia, żeby w ogóle nie zaczynać. Dodatkowo, czasami jest ogromna przepaść. Ten filmik jest tego takim zabawnym przykładem, gdzie dwóch gości siedząc na tylnym siedzeniu limuzyny z szoferem rozmawia sobie o pracownikach. Wiem, że taki jest format tego wywiadu money.pl, ale z miejsca kreuje to dystans. Do takich panów na tylnych siedzeniach limuzyn szeregowi pracownicy nie mają dostępu. Żeby pracownik (usunięte przez administratora) przekaże kierownictwo niższego szczebla. Poza tym to działa w obie strony: jeśli pracodawcy zależy na pracowniku, to powinien się starać tego pracownika u siebie utrzymać. Moment, w którym pracownikowi jest w firmie źle, to już jest za późno. To nieprzyjemne uczucie będzie w tym pracowniku siedzieć, aż w końcu zdecyduje się nową pracę znaleźć. A jako że mało kto ma na tyle oszczędności czy odwagi, żeby od razu rzucać robotę, to i szukają nowego zatrudnienia wcześniej.

anonim Nowy wpis
Inne

Hejka. ;) zauważyłam, że do obsługi sekretariatu jest potrzebna specjalistka, a ja akurat będę po Bemowie czegoś szukać. nie mam doświadczenia ale nie widzę by było ono konieczne. Też przyznam się, że nie kojarzę tego SAPa z opisu. naucza mnie wszystkiego na spokojnie?

Ich troje Nowy wpis
Pracownik

Jestem pracownikiem od ponad 2 lat.i szczerze mówiąc nie polecam tej firmy nikomu.Wszyscy na początku mówią różne rzeczy a na ogół jest jak zawsze.Np.Mowią jesteśmy jedną ekipą wszyscy są traktowani tak samo.I tak nie jest bo biuro się wywysza co to nie oni,zasada jak w szkole im starszy tym więcej może.i ddpija się to zawsze na nowych pracownikach, nawet podchodzi to pod mobbing.Trzeba będzie to zgłosić.Umową możemy sobie coś podetrzeć bo i tak to co jest na papierze nie jest adekwatne z pracą,masz o wiele więcej obowiązków.Zamiast zatrudnić pracowników to niby jesteśmy równością jedną ekipą nikt ci nie pomaga a buro tylko ma jakiś problem do innych czemu jeszcze to nie jest zrobione gdzie mogło by się ruszyć i pomóc ale po co.I to jest ta równość

anonim Nowy wpis
Inne

Witajcie, ciekaw jestem stawek jakie są teraz proponowane mechanikom, zwłaszcza ze jeszcze w ubiegłym roku ktoś podkreślał ze zarobki mogą być niskie, zastanawiam się jednak czy cos zmieniło się w tym roku? są ogłoszenia na stronie firmowej, na razie wstępnie je rozważam

r.

Kiedyś tam pracowałem i potwierdzam opinie powyżej.Jest masakra, idioci zarządzają tą firmą.Jeśli ktoś tam chce pracować to max 1500 zl netto i będzie zapierd. za trzech.

1
Radosław
Pracownik
@r.

Niestety to prawda menażerii Daniel .Z niema swojego zdania co kierownik np Tomek .K powie to bierze za prawdę objawioną. A Kierownik opowiada ze nie pasujesz do ludzi z którymi pracujesz a oni zdziwień ????ludzią mówi ze będzie recesja i dlatego są zwolnienia a sam liczy na dodatek pieniężny 3,5 tys za polecenie pracownika na koszt tego którego zwalnia i tak interes się kręci -Tomek nie muszę więcej nic piać chodź jak będzie trzeba to napisze nawet Holandi jaki z ciebie kawał (usunięte przez administratora) itp .żeby to były twoje pieniądze to byś myśleli inaczej .

7
Daniel
Inne
@Radosław

Człowieku, wytrzeźwiej zanim się dosiądziesz do klawiatury bo aż żal to czytać

2
Radosław
Pracownik
 Pytanie
@Daniel

Czego nie rozumiesz ?

2
Daniel
Inne
@Daniel

Daniel .Z wobec wielu nie da się być przyzwoitym,dla przykładu moi współpracownicy,raportują wszystko co mogą do kierownika Tomka K uśmiechają się w twarz i pierd….-poza plecami,plotkują,zawiść,zazdrość o wszystko tylko dlatego,że jesteś mam swoje zdanie, Kurtyzany -większej fraje… i kure…..do tej pory nie spotkałem,a wszystko to wynoszeni na piedestały przez Area Managera Daniela .Z zaje-…wojownicy Ghurka z Nepalu. Żałosne w .uj. Może dlatego,że wzrostem sięgają mi do splotu słonecznego więc stąd te kompleksy....Nie mam pojęcia...

1
Radek
Były pracownik
@Daniel

Mali ludzie z wielkimi kompleksami…

2
Janusz
Pracownik
 Pytanie
@Daniel

To prawda pracuję z ludźmi którzy mają problem z odpowiedzialnością i przekierowują ją na mnie bo jestem ugodowy i bez konfliktowy a oni to wykorzystują i jadą jak na łysej kobyle bo niema podziałów obowiązków jeden robi coś 8 godzin a drugi 2 godziny chodź robią to samo wożą się na moim wysiłku, co prowadzi do konfliktów, bo jak komuś coś nie na rękę to się dąsa itp szantaże emocjonalne wobec innych i obśmiewanie za plecami głupie żarty poniżanie i spłycanie tematu obracanie w żart, dużo tu jeszcze opowiadać Co musi się wydarzyć żeby pochylić się nad tą (usunięte przez administratora) atmosferom?!

1
Radek Nowy wpis
Pracownik
@Radosław

Pracownik nie pójdzie i nie porozmawia, bo wie, że w większości wypadków pracodawca powie mu, żeby (usunięte przez administratora) czasem takimi, a czasem nieco milszymi słowami. Więc ten pracownik robi ruch wyprzedzający i szuka czegoś lepszego. Zawsze jest powód, dla którego pracownik nie chce rozmawiać z kierownictwem. To znaczy, że albo już się odbił przynajmniej raz, albo kierownictwo dało do zrozumienia, żeby w ogóle nie zaczynać. Dodatkowo, czasami jest ogromna przepaść. Ten filmik jest tego takim zabawnym przykładem, gdzie dwóch gości siedząc na tylnym siedzeniu limuzyny z szoferem rozmawia sobie o pracownikach. Wiem, że taki jest format tego wywiadu money.pl, ale z miejsca kreuje to dystans. Do takich panów na tylnych siedzeniach limuzyn szeregowi pracownicy nie mają dostępu. Żeby pracownik (usunięte przez administratora) przekaże kierownictwo niższego szczebla. Poza tym to działa w obie strony: jeśli pracodawcy zależy na pracowniku, to powinien się starać tego pracownika u siebie utrzymać. Moment, w którym pracownikowi jest w firmie źle, to już jest za późno. To nieprzyjemne uczucie będzie w tym pracowniku siedzieć, aż w końcu zdecyduje się nową pracę znaleźć. A jako że mało kto ma na tyle oszczędności czy odwagi, żeby od razu rzucać robotę, to i szukają nowego zatrudnienia wcześniej.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak przebiegła Twoja rozmowa kwalifikacyjna w firmie Boels? Napisz o swoich odczuciach ze spotkania. Czy coś Cię zaskoczyło w oferowanych warunkach współpracy? Opowiedz nam o tym.
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Referent ds. Technicznych
Warszawa
Mennica Polska S.A.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Lol
Były pracownik

Kiedyś pracowałem ,niestety firma słabo stoi pod względem sprzętowym.kupuja jakiś chiński sprzęt który nie nadaje się do pracy. Place oddziałów soja puste bo Holandia nie chce dawać sprzętu. Zarządzanie masakryczne...korpoludki którzy żyją systemem ,a nie realnym zapotrzebowaniem na sprzęt. Głosy pracowników nic nie dają. Ludzie odchodzą z doświadczeniem ponieważ tracą mobilizację do pracy

anonim
Inne
@Lol

To napiszesz czym konkretnie się robi? pojęcie, że cos jest chińskie mało mi mówi, zwłaszcza w tych czasach gdy ich kraj jednak się rozwija. Jakie tam wszystkie sprzęty są na stanie teraz? podkreślasz kupowanie, wiec co jaki okres czasu je wymieniają?

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa Boels w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Kubota
Były pracownik
@Pytanie

Żaden, Miej (usunięte przez administratora) a będzie ci dane. Każdy sobie jak chce a potem jak przychodzi co do czego to wszystko źle. Brak relacji.

Małgorzata
Inne
@Kubota

Brak relacji z wyżej postawioną kadrą, tak? A co z pozostałymi współpracownikami, tutaj to chyba każdy ma wpływ na siebie i swój stosunek do innych?

1
Adolf 3
Pracownik
@Pytanie

Jakie są podstawowe przyczyny konfliktów: pracownik nie czuje pełnej satysfakcji z wynagrodzenia; nadmierna ilość obowiązków spoczywająca na konkretnym pracowniku; spór o awans; presja na wysokie wyniki; niesprawiedliwe traktowanie; blokownie najlepszych; wrodzona antypatia; roszczeniowe postawy pracowników;

Małgorzata
Inne
@Adolf 3

Ten wspomniany spór o awans zaciekawił. Jak konkretnie to przebiega? To nie jest przypadkiem coś w formie mobilizacji do osiągania lepszych wyników. Jakie ostatecznie wychodzą? Podsumowują je tu jakoś?

Janusz
Pracownik
@Pytanie

Kierownictwo i menadżer sabotuje pracowników i podważają kompetencje pracowników kosztem swojego interesu -słupki muszą się zgadzać reszta też -nie biorąc pod uwagę jakośći wykonania pracy za którą odpowiadasz głową twierdzą że nie jesteś merytoryczny kasują konkretne opinie i komentarze nawet tu -dialog jak że Januszem w (usunięte przez administratora)

anonim
Inne
@Janusz

A wyjaśnisz jakoś szerzej albo na jakimś przykładzie właśnie co masz na myśli przez to podważanie kompetencji? O jakich mowa, jaki zakres? I co teraz jest z tą jakością prac? Jesteś z tym na bieżąco czy piszesz na podstawie jakichś wcześniejszych doświadczeń?

Janusz menadżer Boles
Pracownik
@anonim

Powiem witam serdecznie kim jesteś czego oczekujesz przeglądając komentarze pracownikow firmy boles coś tam tak za dużo byś chciała wiedzie-

anonim
Inne
@Janusz menadżer Boles

Ja widzę ze od tygodnia mechaników szukacie do siebie, że 6 osób już się zgłosiło na LinkedIn i zastanawia mnie czy trudno będzie się przebić? Jak w ogóle rozmowa wygląda i co się robi na jakimś okresie próbnym?

Kris Kros
Kandydat

Czy możecie cos napisać o pracy PH... godziny pracy, ilość wizyt na inwestycjach, jakie auto służbowe itp... Dziekuje

anonim
Inne
@Kris Kros

cze, teraz w maju handlowcy byli potrzebni? Teraz gdy patrzę po ofertach widzę z piec na takim portalu ale na PH właśnie brak. W dodatku brak odpowiedzi zastanawia. Ile osób teraz pracuje na dziale i czy to stabilna praca? Będzie może planowany rozwój od kolejnego roku?

Pracownik Boels
Pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie chyba, że ktoś ma znajomego area menagera lub wyżej. Pracowałem ponad rok w cramo obecnie od przejcia w Boels. Pracownicy na oddziałach nie mają pojęcia na temat maszyn które wynajmują, kierownicy nie wiedzą jak obsługiwać podstawowe potrzebne do pracy systemy, doradcy TECHNICZNI co najwyżej mogliby układać lego a nie doradzać klientowi. Szkolenia aktualnie są prowadzone jak się dowiedzieli że do obsługi maszyn potrzeba uprawnien, to samo z przegladami i konserwacją maszyn, premie w zależności od stanowiska, najczęściej kwartalne w wysokości takiej, że starczy na kebsa, paczkę fajek i małpkę. Podwyżki owszem, ale w wielkich bólach i wysokości tej kwartalnej premi :D żeby tylko jeszcze chwilę pracownika zatrzymać bo ciężko kogoś znaleźć. Awans na wyższe stanowisko jak najbardziej możliwy, nie potrzeba żadnych umiejętności ani wiedzy wystarczy żeby area menager cie lubił bardziej niż innych a później można już kłaść lache na robotę tylko trzeba pamiętać o uśmiechu do area menadzera. Lanie wody i mydlenie oczu powinno być hasłem tej firmy. "Nie możemy, staraliśmy się, to wszystko co możemy ci zaproponować, Holandia nie pozwala na więcej" to usłyszy większość pracowników jeśli o cokolwiek poprosi :) dobra firma na chwilę żeby znaleźć coś lepszego co wcale nie jest trudne. Moja kariera w tym bałaganie powoli dobiega końca mam nadzieję, że zarządzający się troszkę zastanowią nad sobą i zaczną traktować ludzi jak ludzi i każdego równo.

Pracodawca

@Pracownik Boels

Witam, na poczatek dziekuje ci za twoja opinie, choc nie jest ona dla nas pozytywna. Jest nam przykro ze odniosles takie a nie inne wrazenia, tym bardziej cieszy nas fakt ze znalazles prace w ktorej jestes szczesliwy. Zyczymy ci samych sukcesow. Pozdrawiam Joanna Brodowska

NIMNUL
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik Boels

Po co w ogóle pracować kto to wymyślił trzeba pracować tak jak ja nosem w komputerze i dniówka leci??

Emeryt
Były pracownik
@Pracownik Boels

Sama prawda i brak szacunku dla wieloletniej pracy i oddania części swojego życia. A co do area to Pier i Gregor powinien się zastanowić kogo zatrudnienia aby szukać wyników

Pytanie
 Pytanie

Czy Boels organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Andrzej
Inne

Chciałem złożyć cv ale jak czytam to kolejna firma ma problem z zarządzaniem. Zamiast zatrudnić ludzi odpowiednio wykształconych do zarządzania to bierze się jakiś (usunięte przez administratora) życiowych którzy potrafią jedynie (usunięte przez administratora) lizać komus.

1
Małgorzata
Inne
@Andrzej

A na co chciałeś złożyć? ja widziałam, że parę ogłoszeń teraz mają i praca jako specjalista do spraw marketingu by mnie ciekawiła. Co można powiedzieć o ich dziale na Ursynowie? Jaka atmosfera, jaki zespół?

Klient
Inne

Rozmowa rekrutacyjna na bardzo niskim poziomie. Miałem wrażenie, że rekruter zatrudniony 5 minut przed przeprowadzeniem rozmowy. Nie słowny. Obiecuję coś , że zrobi po czym tego nie wykonał. Tak buduję się markę firmy. Mówił, że oddzwoni ...czekam na telefon. ;) Stawki dla serwisantów i mechaników śmiesznie niskie. Ktoś na górze w firmie proponując takie stawki odkleił się od rzeczywistości. Na zachodzie stawki wyższe to i mieszkanie opłaca pracodawca, samochód służbowy. Brak podziału pracy. Generalnie robisz wszystko bo brakuje ludzi. Premie są no ale to od obrotów regionu. W jednym oddziale mniej pracy a innym ogrom. Jeden robi na innych no a wszyscy dostają taką samą premię. To ta uczciwość w korporacji.

Małgorzata
Inne
@Klient

Padła wzmianka na temat regionów i tego, że obroty mogą właśnie zależeć od lokalizacji. Które będą pod tym względem najbardziej preferowane i z czego konkretnie to wynika? pisali kiedyś, że premia to tylko taki dodatek, ile obecnie mógłby wynieść?

Kriss
Kandydat
 Pytanie

Co z tymi Gliwicami się dzieje?? Jaka tam panuje atmosfera??

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Witam Jestem szeregowym pracownikiem pracuje 2 lata Po przeczytaniu tych komentarzy pisze jak jest. Szkolenia - wszystko jest (wózki widłowe,teleskopy ładowarki uprawnienia elektryczne, uprawnienia konserwatorskie) Płatności - zawsze na czas ,na koniec miesiąca Wynagrodzenie jak u każdej konkurencji ( próbowano mnie i kolegę wyciągnąć z boels zaproponowali 100 mniej niż obecnie zarabiam) Premia - to tylko dodatek, jak ktoś przychodzi na rozmowę i pytany ile chce zarabiać, odpowiada 2900 netto a po 2 miesiącach narzeka że mało zarabia to po co się godzi na te warunki. W 2021r były 3 wyrównania wynagrodzeń Regionalni - ogólnie Ok nie robią problemów, wszystko do dogadania Podsumowanie - firma jak każda firma rentalowa,pracować trzeba, chyba że wciśnięcie klawisza A jest problemem, stąd te dziwne wpisy. Pods

Nikt
Były pracownik
@Pracownik

Hahaah nie wiem na jakim oddziale pracujesz ale chyba nie w firmie boels ahahahhah

Janecky
Pracownik
@Nikt

To jak ci nie odpowiada to zmień pracę. Proste. Będziesz narzekać w innej firmie tak samo.

Janecky
Pracownik
@Pracownik

(usunięte przez administratora)

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Patryjota
Były pracownik

Na samym początku, powiedzą że masz przynieść sobie jakieś dresy, to tak na jakąś chwilkę. Oryginalne i naprawdę pożądane ubrani dostaniesz później, prosto z Holandii. I tak czekasz jakieś 6 do 9 miesięcy. Całkiem Spoko

Małgorzata
@Patryjota

Pół roku czekasz na strój? czemu tak długo, to jakiś okres próbny tyle trwa czy czemu mają tak to ustalone?

Janusz
Były pracownik

Boels = Cramo, ten sam (usunięte przez administratora) ps. usuwanie negatywnej opinii i tak nic nie da, ludzie widzą co się dzieje w tej firmie.

Janusz
Były pracownik
@Janusz

o tak, prawda to.

Justyna
Inne
@Janusz

Jaka negatywna opinia została usunięta? Co konkretnie się dzieje w firmie? Ja np. Nie wiem.

Władek
Pracownik
@Janusz

Mój Boże, co Wy tu wypisujecie... Jeżeli komuś się nie chce pracować, to nigdzie nie będzie pasować!

Janecky
Pracownik
@Władek

dokladnie tak jest. Ci co narzekaja to najmniej robia.... bo nie maja czasu pracowac bo narzekaja.....i koło zamkniete. Nikt nikogo pod pregerzem nie trzyma. Jak nie pasuje praca to mozna znalesc inna.

Stanislaw
Kandydat
 Pytanie

Dzien dobry, Jak wyglada system pracy w firmie Boels? Jakie sa mozliwosci rozwoju zawodowego? W jaki sposob pracownicy sa oceniani? Czy sa jakies premie uznaniowe? Jakie benefity zapewnia pracodawca Boels?

CJ
Były pracownik

Nie polecam pracy w Boels ponieważ od przejęcia Cramo jest tam przemiał ludzi, ciągłe braki kadrowe, premie dwa razy do roku oraz przede wszystkim brak racjonalnego podziału obowiązków, co mocno utrudniało pracę jeśli miało się kilka rzeczy na raz do zrobienia. Zgłaszane jakiekolwiek problemy odbijały się jak od ściany. Jeśli nastepywaly jakieś zmiany pracownicy często dowiadywali się po fakcie. Zarobki niskie i nie adekwatne do wykonywanej pracy.

Pracodawca

@CJ

Witam, oczywiscie jest nam przykro ze odnosisz takie wrazenie. Kazda zmiana wiaze sie z turbulencjami i mieszanymi uczuciami. Jako firma staramy sie wysluchac kazdego pracownika i dlatego tez zapraszam cie do kontaktu/rozmowy z nami. Tylko w ten sposob bedziemy mogli wypracowac wspolne rozwiazanie. Pozdrawiam i zycze wszytkiego dobrego Joanna Brodowska

Radek
Były pracownik
@CJ

To prawda .

Tak bywa
Były pracownik
 Pytanie

Jeśli ktoś chce się dowiedzieć jak wyglada praca w Boels to ma okazję poznać. Wszystkie wypowiedzi pracodawcy zaczynają się od jednego zdania i prowadzą do jednego („Dziękujemy za Twoją opinie nawet jeśli nie jest ona dla nas pozytywna. […] Zapraszamy do dialogu.” […]). Zero konkretów. Nic nowego, wypowiedzi jakby z szablonu. Ciągle szukają rozwiązań i proszą o uzbrojenie się w cierpliwość. Po pewnym okresie pracy w tej firmie zauważyłem że wszystko dąży do tego by z pracownika niższego stopniem wyciągnąć możliwie dużo a nic nie dać. Faktycznie jeśli o pensje to jak w zegarku. Natomiast cała reszta? „Dziękujemy za Twojego maila, rozpatrzymy sprawę i odpowiemy możliwie szybko”. Można sobie czekać do (usunięte przez administratora) śmierci.

Naiwniak
Pracownik
@Tak bywa

Nie dziw się.... jeżeli uda im się kogoś zatrudnić to jedyne co robią zanim ktoś sam odejdzie to przeciągają jak tylko się da bo szybko następnego nie jest łatwo znaleźć. Coraz trudniej jest kogoś nabrać . Ciekaw jestem jak długo klienci będą tolerować taki bałagan .

Pracodawca

@Tak bywa

Witam, na tym forum nie rozwiazemy zadnych problemow. Dlatego zapraszam wszystkie osoby ktore chca cos zmienic (a nie anonimowo, chowajaca sie za NICAMI) do konstruktywnej dyskusji. Pozdrawiam i wszystkiego dobrego na dalszej sciezce karriery zawodowej. Joanna Brodowska

Nikt
Pracownik
@Boels

Joanna trzeba zmienić pensję i zwiększyć liczbę pracowników na oddziale a nie trzeć d..e szkłem i czekać aż ci pracownicy co są wyzioną ducha i się zwolnią bo o nowych ludzi chętnych do pracy to ciężko delikatnie mówiąc.

Andrzej
Kandydat
 Pytanie

Mam pytanie o pracę w Bydgoszczy jako serwisant jakie zarobki średnio i ile roboczogodzin w miesiącu? Benefity i premie nie interesują mnie

Serwis
Były pracownik
@Andrzej

Jak się szanujesz to daj sobie spokój. Nie z tym zespołem. A pieniądze kiepskie. Kierownik to Pani co marzyła o zostaniu policjanktką ale jej nie poszło. To możesz tylko się domyślać jak się pracuje.

Małgorzata
Inne
@Serwis

A skąd niby wiesz jakie aspiracje miała? I samo to chyba nie wskazuje jednoznacznie, że musi być jakoś źle?

Janecky
Pracownik
@Serwis

Z tego co wiem to kierownik powinien byc od trzymania porzadku i kierowania zespolem - stad tez postawa policjanta (zly czy dobry policjant postawa do wyboru) A jak byli pracownicy kombinowali w pracy jak by sie nie narobic a zarobic to skutki pozniej są .

Halina
Inne
@Janecky

Czyli Twoim to dobrze że kierownik bawi się w policjanta?

Praca
Pracownik

Witam wszystkich. Od tych opini aż miesza się w głowie. Większość negatywna ale nie ma się co dziwić no lepiej wylać pomyje niz napisać coś pozytywnego (zaobserwować to można na profilach większości firm) . Ja pracuje parę lat. Jak się chce pracować i lubi się ta branże to nie na co narzekać. Jak ktoś przychodzi "odsiedzieć " 8h to będzie narzekać . Tylko nie rozumiem- rynek pracy jest duży- nie podoba się to poszukaj takiej gdzie nie będziesz narzekać.proste! Mi się podoba. Robie swoje, to i premia jest. W 2021 były wyrównania- duży plus. Co roku parę % dochodzi do podstawy. Szkolenia wszystkie są przeprowadzane dla nowych. Kierownictwo- akurat u mnie na regionie jest na duzy plus. Nie ma tematów tabu. Nikt się nie wywyzsza.Da się załatwić wszytko, tylko czasami to trwa. Nigdzie nie ma idealnie.Reasumując: dla mnie firma firma trafiona w punkt.

Izabela
Inne
@Praca

Szkolenia dla nowych, a co z szkoleniami dla stałych pracowników? Firma inwestuje tylko w nowe osoby? Co z rozwojem pozostałych? Robisz swoje czyli co, chodzi o wyrobienie limitów miesięcznych?

Praca
Pracownik
@Izabela

Szkolenia Udt+sep. To mają wszyscy starzy i nowi. Są np kursy językowe z którego korzystam. Premia jest jak jest zrobiony target miesięczny. Kasa Ok.

Barbara
Inne
@Praca

ile musiales przepracowac w firmie by ci zaoferowano ten kurs jezykowy ? u mnie to największy minus w umiejetnosciach wiec z checia bym skorzystala

Praca
Pracownik
@Barbara

Wszystkie benefity są dla pracowników od pierwszego dnia zatrudnienia. Tylko musisz mieć chęć. Niestety malo ludzi to docenia. Lepiej narzekać niż czerpał ztego co dawaja za free.

Halina
Inne
@Praca

Własnie miałam zapytać czy do czegoś trzeba dopłacac czy wszystko jest free?

Grażyna
Inne
@Praca

A na jakie te benefity można w ogóle liczyć?

Zostaw merytoryczną opinię o Boels - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Boels?

    Zobacz opinie na temat firmy Boels tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 18.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Boels?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 14, z czego 3 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Boels
Przejdź do nowych opinii