Jak wygląda proces rekrutacji?
Etap I Twoja aplikacja
- Poszukaj ogłoszenia w zakładce OFERTY PRACY, na portalach pracy, w lokalnej prasie lub odwiedź naszą stronę internetową: http://www.boccard.com/pl/rekrutacja
- Wyślij aplikację wypełniając krótki formularz i załącz swoje CV.
Etap II Selekcja
Dział HR analizuje nadesłane aplikacje i dokonuje wyboru kandydatów odpowiadających oczekiwaniom firmy Boccard.
Etap III Rozmowa kwalifikacyjna
Po pomyślnym przejściu etapu selekcji aplikacji zostaniesz zaproszony na rozmowę rekrutacyjną, którą przeprowadzi przedstawiciel Działu HR i/lub przyszły przełożony. Podczas rozmowy chcemy poznać Cię bliżej, zweryfikować Twoje umiejętności, kompetencje oraz wiedzę. Jednocześnie będziesz miał możliwość porozmawiać o swoich oczekiwaniach oraz poznać szczegółowe informacje dotyczące pracy w firmie Boccard.
Etap IV Oferta pracy
Wybrany kandydat otrzymuje od nas ofertę pracy, a pozostali otrzymują informację o zakończeniu procesu rekrutacji.