Boccard Polska sp. z o.o.

1.5 Dodaj merytoryczną opinię
 
Proces rekrutacji

 

Jak wygląda proces rekrutacji?  

Etap I Twoja aplikacja

  1. Poszukaj ogłoszenia w zakładce OFERTY PRACY, na portalach pracy, w lokalnej prasie lub odwiedź naszą stronę internetową: http://www.boccard.com/pl/rekrutacja
  2. Wyślij aplikację wypełniając krótki formularz i załącz swoje CV.

Etap II Selekcja

Dział HR analizuje nadesłane aplikacje i dokonuje wyboru kandydatów odpowiadających oczekiwaniom firmy Boccard.

Etap III Rozmowa kwalifikacyjna

Po pomyślnym przejściu etapu selekcji aplikacji zostaniesz zaproszony na rozmowę rekrutacyjną, którą przeprowadzi przedstawiciel Działu HR i/lub przyszły przełożony. Podczas rozmowy chcemy poznać Cię bliżej, zweryfikować Twoje umiejętności, kompetencje oraz wiedzę. Jednocześnie będziesz miał możliwość porozmawiać o swoich oczekiwaniach oraz poznać szczegółowe informacje dotyczące pracy w firmie Boccard.

Etap IV Oferta pracy

Wybrany kandydat otrzymuje od nas ofertę pracy, a pozostali otrzymują informację o zakończeniu procesu rekrutacji.

 

OFERTY PRACY →

Boccard Polska sp. z o.o.