Wyspecjalizowana w świadczeniu szeroko rozumianych usług konsultingowych firma Capgemini ma w Polsce swoje biura i zatrudnia w nich około 500 osób. Aż 300 z nich pracuje w największym dziale Business Services, który obsługuje skomplikowane procesy biznesowe. Osoby zainteresowane pracą w Capgemini w Krakowie w 2018 roku będą miały szansę na udział rekrutację i – jeśli będzie udana – podpisanie stosownej umowy.

O pracodawcy

Capgemini zajmuje czołowe miejsce wśród firm zajmujących się świadczeniem usług konsultingowych. Jest jednym z największych inwestorów sektora nowoczesnych usług biznesowych. W Polsce Capgemini ma sześć oddziałów, zlokalizowanych w Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Opolu. Łącznie zatrudnia w naszym kraju ponad 7 tys. specjalistów.

Nowa rekrutacja w Capgemini

Dyrektor zarządzająca Centrum Business Services, Justyna Piwowarczyk, informuje, że w 2018 roku będzie prowadzona rekrutacja nowych pracowników do Capgemini. Oferty pracy będą pojawiać się we wszystkich lokalizacjach w Polsce. Najwięcej osób znajdzie zatrudnienie w oddziale Business Services w Katowicach, ale w Krakowie również będą poszukiwani nowi specjaliści.

Planowany w najbliższej przyszłości wzrost zatrudnienia to efekt rozwoju klientów, których obsługuje Capgemini. Z racji tego, że przekazują oni firmie kolejne zadania i operacje do obsługi, konieczne jest zatrudnienie osób, które mogłyby podołać takim wyzwaniom w dłuższej perspektywie czasu.

Szansę na pracę w Capgemini w Krakowie czy w Katowicach będą miały głównie osoby odznaczające się szeroką wiedzą w zakresie finansów, ekonomii, księgowości i procesów HR. Z uwagi na międzynarodową skalę działalności Capgemini, poszukiwani będą ludzie ze znajomością języków obcych, m.in. angielskiego, francuskiego i niemieckiego. Atutem kandydatów będzie władanie mniej popularnymi językami europejskimi, takimi jak niderlandzki, flamandzki, hiszpański, włoski, węgierski, szwedzki, duński czy norweski. Warto przy tym podkreślić, że centrum Business Services Capgemini obsługuje klientów w blisko 30 różnych językach. Dlatego niezbędne jest zatrudnienie pracowników, którzy dzięki znajomości języka w stopniu komunikatywnym lub biegłym będą w stanie obsługiwać zagranicznych klientów biznesowych.