Opinie o brw.pl - Black Red White w Biłgoraj

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Black Red White S.A.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Black Red White S.A. o rekrutacji.


Branże: Meble - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Black Red White S.A. w Biłgoraj

Zosia
Pracownik
 Pytanie

Doszły mnie słuchy, że w firmie BRW pracownicy muszą sobie dorobić do najniższej krajowej bo nie dostaną nowych aneksów dotyczących najniższej krajowej obowiązującej od Stycznia 2023. Może PIP powinien zainteresować się tym tematem? Jeśli ktoś coś wie na ten temat, bardzo proszę o informacje.

1
Daria
Pracownik
@Zosia

Faktycznie tak jest. Nie ma aneksów, do najniższej wyrównują premią sprzedażową

XxX
Pracownik

Firma idzie na dno. W salonach zarządzania nie ma żadnego. Doradcom i projektantom na umowach dają najniższą krajową, a co innego obiecują na rozmowach. Pracownikom z dłuzszym stażem łaskawie wyrównano do najniższej krajowej. Magazynierzy zarabiają niewiele mniej od projektantów kuchni. Kierownikami zostają osoby bez rekrutacji, bez wykształcenia, doświadczenia ani kompetencji. Jest słabo

Brw pracownik
Pracownik
@XxX

Praca najgorsza z jaką miałem do czynienia, obiecują duże zarobki a Ledwo wychodzi najniższa krajowa. Za dzi3n probny mimo obiecanej zaplaty ani grosza. Nerwy i ciągle pretensje o brak wyrobienia planów (po 120 tys miesiecznie w dobie kryzysu). Jednym słowem ZENADA...NIE POLECAM

Asia
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda sytuacja po rozmowie kwalifikacyjnej?Powiedzmy dostaje informacje,że zostałam przyjęta.Co dalej?Sprawa lekarza,umowy o pracę?Czy gdzieś się jedzie na spotkanie?Załatwia samemu lekarza czy kierują do swojego ?

Były pracownik
Były pracownik
@Zuzka

Bo to jest premia widmo, ciężko było zrealizować plan w czasie gdy sprzedaż w ogóle była a teraz gdy sklepy świeca pustkami tym bardziej nic nie dostaniesz o ile ci jeszcze czegoś nie zabiorą

Darek Nowy wpis
Inne

@Pracodawca Nie polecam zakupów w BRW. Nie polecam materaca Mimas Multi Silver, któego producentem jest BRW. Materac zapadł się co uniemożliwia wygodne korzystanie z niego, ma to wpływ na zdrowie mojego kręgosłupa - od 3 miesięcy borykam się z problemami odcinka lędźwiowego z powodu nienaturalnej pozycji podczas spania. Zgłoszona została reklamacja, po wizycie serwisanta BRW usłyszałem, że w ciągu 2 tygodni materac zostanie wymieniony na nowy ze względu na zapadnięcie się sprężyn i rozklejenie rdzenia piankowego materaca. 2 tygodnie minęły a nowego materaca brak... Po skontaktowaniu się z infolinią usłyszałem, że reklamacja została odrzucona, ponieważ jest bezpodstawna - śmiech na sali! Przecież wysłaliście swojego specjalistę, który potwierdził problemy z materacem! Oferujecie 25 lat gwarancji na materac, a po 2 latach już unikacie rozwiązania problemu! WSTYD I ŻENADA!

brw Nowy wpis
Pracownik
@Darek

Kup drugi bo i tak nie dostaniesz nowego.

anonim
Inne

Napisano teraz niedawno, że jako doradca jest się odpowiedzialnym nawet za wydanie towaru klientowi z magazynu, ale a jakoś po porównaniu ofert widzę, że ten obowiązek jest wpisany u pracownika magazynowego. To jak to niby działa? Zależy od lokalizacji i tego jak się ugadasz z magazynem?

Ona
Pracownik
@anonim

To są oszczędności na etatach , ruch na sklepach jest bardzo mały więc jesteś od wszystkiego

anonim
Inne
@Ona

Faktycznie widzę oferty dla doradców z tymi innymi obowiązkami. Czy maja do tego dostosowane odpowiednie stawki? Zastanawiam się ile można wynegocjować

Ruda
Były pracownik
 Pytanie
@anonim

Wynegocjować? Dostajesz najniższą krajową i jesteś 3 pracownikami w 1 osobie. Doradca, kasjer oraz magazynier. Premie nie do osiągnięcia, system pamięta chyba czasy PRLu. Szkoda czasu i atłasu.

Rafał Nowy wpis
Pracownik

4200 brutto i muszą dopłacić do najniższej krajowej

anonim Nowy wpis
Inne

Piszecie ze doradcy ogarniają magazyn, ja tam widzę na swoje miasto ofertę dla pracownika magazynowego i sam myślałem czy by nie aplikować. piszą, że uprawnienia na wózki są mile widziane. jeśli tak to na spokojnie pomogą mi w ich wyrobieniu?

Agata
Inne

Żenujący poziom sprzedaży. (usunięte przez administratora) klientów, podają nieprawdziwe informacje co do zamówień. Trzymać się z dala od tego sklepu.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Daj nam znać, jak oceniasz atmosferę na rozmowie kwalifikacyjnej w Black Red White S.A.. Czy rekruter przedstawił Ci warunki zatrudnienia i opowiedział o systemie pracy na stanowisku Specjalista ds. projektowania?
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodszy Maszynista Chłodni
Chojnice
Zakłady Miesne "Andrzej Skiba"
(233 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Asia
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda sytuacja po rozmowie kwalifikacyjnej?Powiedzmy dostaje informacje,że zostałam przyjęta.Co dalej?Sprawa lekarza,umowy o pracę?Czy gdzieś się jedzie na spotkanie?Załatwia samemu lekarza czy kierują do swojego ?

pracownik
Pracownik
@Asia

Idziesz na rozmowę jak się dogadacie dostaniesz skierowanie na badania z badaniami przychodzi podpisujesz umowę i tyrasz za grosze ;p przemysł to dobrze

Asia
Kandydat
 Pytanie
@pracownik

To po co obiecują wysokie premie,jak to nierealne,nawet 1500 zł,tak usłyszałam

Były
Były pracownik
@Asia

Daj sobie z tą firmą spokój. Pieniądze to ledwo najniższa krajowa o premii jakiejkolwiek zapomnij. Sytuacja w BRW jest dramatyczna. Meble nie schodzą,koszta do góry a oni cały czas redukują zatrudnienie. Tylko robią to zupełnie inaczej jak np. w Forte gdzie ogłosili oficjalnie że będą zwolnienia grupowe. Szkoda twojego czasu i nerwów na tą firmę. Wymagania wysokie ale pieniądze już słabe. Za najniższą krajową można znaleźć o wiele lepszą robotę.

Teresa
Inne
@Były

A tutaj? Miały miejsce kiedykolwiek jakieś zwolnienia grupowe jeśli już o nich jest mowa? piszesz o redukcji, nie przedłużają powoli umów czy jednak wprost co jakiś czas rozwiązują współpracę? Ciekawi mnie wyjaśnienie przy tym scenariuszu, który opisujesz

Ona
Były pracownik
@Były

Bo BRW rozdzielilo produkcje po różnych zakładach i nawet jak zwalniają to nie jako całość , poza tym wchodzą w kooperację z innymi producentami ,za chwilę w sklepach będą meble forte,Krysiak itp

Były
Były pracownik
@Teresa

Chodzi o to że już od ponad roku zwalniają ludzi na sklepach,redukując etaty i rozwiązują umowy. Robią to jak już było to kilkukrotnie na forum pisane po cichu bez zapowiedzi i cały czas. A jak już utną jakiś etat lub dwa na sklepie to obowiązki muszą przejąć pozostali na sklepie np. magazynierzy muszą być też doradcami, doradca musi np być dodatkowo projektantem kuchni. Obcięte są też do maksimum godziny sprzątania salonów przez firmy zewnętrzne więc muszą pracownicy to ogarniać. Co do zakładów produkcyjnych tam też jest lipa i zwalnia się ludzi tylko problem jest taki że robią to z ominięciem jakich kolejek zasad przyzwoitości i ludzie z dnia na dzień są na lodzie. Zamiast po prostu ogłosić redukcję i zwolnienia grupowe. No ale trzeba by ludziom dać jakieś odprawy. Więc jak widać nie jest za dobrze i szkoda mi tylko ludzi którzy jeszcze się łudzą że będzie dobrze w BRW zamiast szukać sobie innej roboty i uciekać z tonącego statku.

Marlena
Pracownik
 Pytanie
@Asia

A mówili że 1500 to premia na cały rok?

Zuzka
Inne
@Marlena

Hej a czemu miałoby to być za cały rok a nie jakaś miesięczna od wyników? Czy taka premia też przypadkiem nie jest przyznawana? Zastanawiam się co kwota 1 500 zł mogłaby mieć do roku pracy po prostu

Były pracownik
Były pracownik
@Zuzka

Bo to jest premia widmo, ciężko było zrealizować plan w czasie gdy sprzedaż w ogóle była a teraz gdy sklepy świeca pustkami tym bardziej nic nie dostaniesz o ile ci jeszcze czegoś nie zabiorą

Aborygen
Były pracownik

Ta firma to totalne dno, omijac szerokim lukiem. Minimalna pensja, umowy na miesiac, dwa, trzy. Pozamykali produkcje, ze strony internetowej zrobili nieudolne allegro. Chca by sprzedawca byl od magazyniera po ksiegowego z obowiazkami kierownika gdyz w firmie stanowiska kierownicze obejmuja (usunięte przez administratora) zarzadu nie znajac podstaw. (usunięte przez administratora)

anonim
Inne

Poważnie miał ktoś tak, że pracował przez kilka godzin? Tak teraz niedawno pewna pani napisała i zastanawiam się z jakich przyczyn miałoby do tego dojść? To praca wykonywana na okresie próbnym? Dostanie się za to kasę? Sam okres ile mniej więcej trwa?

Ola
Były pracownik
@anonim

Witam, za dzień próbny obiecuja wypłacić a później rozchodzisie to po kościach...od samego początku niedomówienia i brak szacunku do pracownika. W pracy zatrudniona osoba jako doradca klienta robi wszystko, od sprzatania po wydawanie towaru z magazynu. Totalna porażka...odradzam współpracę z tą pożal się firmą!!!

Kasia
Były pracownik

Praca w tej firmie to dramat, najniższa krajowa, praca jak za minimum dwa razy więcej. Premii nie ma lub są groszowe (ok 0,2% tego co sprzedasz). Produkcja mebli ciągle robię jakieś błędy, źle wykonuje meble. Każdy klient otrzymujący meble wychodzi niezadowolony i wszystkie żale wylewa na nie mającego na nic wpływu sprzedawcę. Przez ostatnie pół roku zrobił się taki dramat, nie tylko dotyczący mebli ale i pracy w firmie, taki że firma powinna się wstydzić tego co oferuje. Zadań coraz więcej, firma próbuje zrzucić obniżenie sprzedaży na sprzedawców którzy muszą ciągle wymyślać sposoby poprawiania sprzedaży, podczas gdy nowi klienci nie kupują bo słyszą od znajomych, którzy kupi meble co się dzieje, opóźnienia, niekończące się reklamacje, z tych samych powodów starzy klienci nie wracają. Dzień zaczynany od sprzątania wielkich powierzchni w godzinę przed otwarciem sklepu w dwie osoby gdzie wcześniej jedna osoba sprzątająca nie była się w stanie wyrobić przez 8h. Pozostały czas pracy ty wybieranie czy dziś będziesz robił to co przyszło w mailu od zarządu czy obsługiwał, klientów bo firma oczekuje że będziesz wszystko robił jednocześnie więc za 3 dni przyjedzie mail z pretensjami o nie wykonaniu pracy, bo to że zrobiło się wtedy sprzedaż albo walczyło przez godzinę z klientem który wraca z reklamacją tego samego po raz 4 niestety nie są wystarczającym argumentem by kogoś zadowolić. Zwolnienia pracowników, brak pieniędzy na nowych więc są poważne braki kadrowe. Jeszcze jak się ma szczęście i pracuje się w nowym salonie to myślę że nie jest tak źle, wiele salonów starszych ledwo stoi. Wilgoć, temperatura zimna max 15 stopni, a w niektórych pomieszczeniach i mniej, tylko dosłownie odpada ze ściąg, na suficie zacieki, jakbym była klientem i zobaczyła tak wyglądający salon to w życiu nie kupiłabym tak mebli tylko uciekała żeby mi sufit nie spadł na głowę. Współczuję ludziom dla których, ta praca jest jedyną ich alternatywą na ten moment.

Słaby
Inne

Witam serdeczne chciałabym powiedzieć że meble w miarę ok ale nie podoba mi się że Marka BRW (usunięte przez administratora) klientów wystawiając cenne za łóżko a sprzedaje Tylko ramę jestem ciekaw e kiedy zajmie się takim oszustwem odpowiednie służby. Pozdrawiam

Mocny
Inne
 Pytanie
@Słaby

Masz prawo się nie orientować. Ale nie masz prawa nazywać kogoś oszustem z powodu swojej ignorancji. Łóżko to rama. Materac to materac. Stelaż to stelaż. Kupujesz łóżko - jeśli chcesz na nim spać to musisz dokupić stelaż i materac. Cena za łóżko to cena za ramę. Kapisz ?

Klient
Inne
@Mocny

Jeśli na zdjęciu jest łóżko z materacem a nie ma jasnej informacji, że cena łóżka bez materaca to sprawa dla rzecznika praw konsumenta. A tam to producent powinien się wytłumaczyć, traktowanie klienta z góry to kopanie strzelanie do swojej bramki

Ona
Pracownik
 Pytanie
@Klient

To jak wg ciebie mają być opisane produkty a raczej ich ceny ? Powinna być metka w stylu ". Łóżko bez materaca ? " Przecież materace są różne a w sklepach są wyraźnie opisane ceny - łóżko - stelaż - materac , jak się nie orientujesz to raczej w sklepie można dopytać o szczegóły,

Klient
Inne
@Ona

Powinno być wyraźnie napisane "łóżko bez materaca i wkładu". Opis ''łóżko" i zdjęcie łóżka z materacem sugeruje że cena zawiera całość.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jak stoi sprawa z ogłoszeniem na Magazyniera na stronie pracuj pyly? To jeszcze aktualne?

Zosia
Pracownik
@Kandydat

Cały czas są ogłoszenia i cały czas teraz będą , ludzie zmieniają się jak rękawiczki . Niektórzy rekordziści pracowali kilka godzin i uciekli ;]

Partner - Zachodniopomorskie
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora) Dyrektor Mariusz Nowak, E-commerce & Omnichannel Strategy Director, Black Red White potwierdza przyjęcie strategii uniezależnienia się od pośredników (czyli walkę konkurencyjną z dotychczasowymi sklepami partnerskimi). Producent wpuszcza całą konkurencję na swój portal robiąc z niego Marketpalace oraz informuje o zaprzestaniu drukowania katalogów i wielu materiałów marketingowych. Prowadzi to do zabrania sklepom stacjonarnym wszystkich dotychczasowych narzędzi sprzedaży, które były wsparciem w dystrybucji dla sklepów stacjonarnych. Brak tych narzędzi uniemożliwia wręcz przedstawienie i zaprezentowanie oferty tego producenta. Jedyny wspierany przez zarząd kanał dystrybucji to intensywnie rozwijana detaliczna sprzedaż bezpośrednia przez sklep internetowy (marketplace) BRW, który konkuruje z własną oraz partnerską stacjonarną siecią dystrybucji. I JAK TO WSZYSTKO MA SIĘ NIE ZAWALIĆ ??? KTO PODEJMUJE TAK IDIOTYCZNE DECYZJE ??? Budować sieć dystrybucji przez lata i niszczyć ją przez takie decyzje to przykre nieuczciwe w stosunku do partnerów, którzy zaufali organizatorowi grupy Black RED White. Niestety w niedługiej perspektywie czasowej sklepy partnerskie zmuszone będą do rezygnacji z współpracy i konkurowania z dotychczas głównym dostawcą. Najgorsze w tym wszytkim jest to , że wielu innych producentów bierze przykład z takiego postępowania firmy BRW i przyłączają się do dystrybucji bezpośredniej przez Marketplace BRW lub otwierają własne sklepy internetowe lub marketplace y. Np. Szynaka, Wójcik meble, Signal, Halmar, Forte, i setki innych. W mojej opinii od takich dostawców lepiej trzymać się z daleka !!! Jak wynika z przyjmowanych strategii opisanych w artykule planują oni wykorzystywać salony stacjonarne jako darmową ekspozycję i sprzedawać detalicznie bezpośrednio do klientów. A Wy koledzy i koleżanki co o tym wszystkim myślicie ?

Grzegorz
Pracownik
@Partner - Zachodniopomorskie

Obiektywnie taka strategia to wygaszanie kanału dystrybucji sieci partnerskiej .

Grzegorz
Pracownik
@Partner - Zachodniopomorskie

Niema się co oburzać (idiotyczne czy nie ) na decyzje nowego właściciela BRW .W Polsce są setki producentów mebli do wyboru do koloru .Lokalne sklepy meblowe bez oferty BRW też sobie radzą. Własny lokal bez kredytu i szeroka oferta multibrand da radę.

Partner - Wielkopolska
Inne
@Grzegorz

Ciekawy jestem dlaczego administrator usunął link do artykułu, który jest bardzo ważny dla wszystkich sklepów partnerskich BRW. Tego co dla nich najważniejsze niestety nie usłyszą bezpośrednio od tego dostawcy, a wpływa bezpośrednio na ich dalsze losy. Ta nowa strategia BRW to rewolucja i trzęsienie ziemi dla wszystkich którzy współpracują z tą firmą. Czas chyba zmienić myślenie o współpracy z nimi bo jest rzeczywiście coraz bardziej szokująca niż wspierająca wzajemny rozwój.

Grzegorz
Inne
@Partner - Wielkopolska

Część oferty promocyjnej BRW to de facto sprzedaż na marży ujemnej

Grzegorz
Pracownik
@Partner - Wielkopolska

Część oferty promocyjnej BRW to de facto sprzedaż na marży ujemnej

Partner Lubelskie
Pracownik
 Pytanie
@Partner - Wielkopolska

Gdzie ten artykuł znaleźć ? rzeczywiście schodzi to na psy, hity promocji sprzedawane praktycznie bez zarobku a tylko po to klienci przychodzą, czas oczekiwania koszmar , juz prawie po 3 miesiące klienci czekają na niektore rzeczy

partner
Pracownik
@Partner Lubelskie

Wczoraj klientka spytała czy może sobie zamówić szafę flex w promocji minus 33% bo widziała na stronie no i z ratami 20 rat zero ale odbiór u mnie w sklepie . No i jak to sobie policzyłem raty 20x0% to koszt przez stronę 12,7% no i ta licha marża ,to z marszu zaproponowałem jej inną szafę lepszej jakości z płyty 18 mm oklejonej laminatem a nie jak w BRW papierem typu folia finisch . Wiadomo cena inna ale z tego co widzę klienci wyleczyli się z tandety nawet do mieszjań na wynajem .

Partner - Wielkopolska
Inne
 Pytanie
@Grzegorz

Marża ujemna - na setkach lub tysiącach artykułów ta powoli standard w BRW. Jeżeli w promocji marża wynosi np. 15% (a często bywa, że jest niższa, to standardowy scenariusz wygląda tak: -- > klient kupuje klikając na tronie BRW "odbiór w lokalnym salonie" -- > salon otrzymuje zamówiony towar (oczywiście z opóźnieniem w stosunku do deklarowanych terminów na tronie BRW) -- > jeżeli opóźnienie jest znaczne (a baaaaaaaaardzo często tak jest), salon aby starać ocalić swój wizerunek proponuje bezpłatną usługę (transportu / wniesienia) . Niestety bardzo często to nie pomaga i dostajemy negatywa (ustnego lub na stronach opinii portali z opiniami). -- > ponosimy więc bardzo duży koszt (najczęściej 150 - 200 zł) związany z darmowym świadczeniem usługi za który płaci pracownikom lub firmom zewnętrznym salon i dodatkowo tracimy klienta oraz przyszłych czytających opinie o nas. -- > dodatkowo BRW obciąża nas prowizją - 8% , za pozyskanie klienta za pośrednictwem strony BRW. Czego w momencie podpisywania umów i tworzeniu sieci salonów partnerskich nie było mowy (opłaty ewolułują w szybkim tempie (0% -> -2 , -> 4%, _> 8%) -- > na tym etapie jak sobie dokładnie policzycie już jesteśmy na minusie -- > dodatkowo musimy ponieść koszty obsługi zamówienia (koszty obsługi magazynowej (przyjęcie, kompletacja zamówienia, wydanie zamówienia), oraz koszty obsługi handlowej. Stanowi to przeciętnie w naszej firmie 6-7% wartości obsłużonych zamówień. -- > dodatkowo ponosimy bardzo duże koszty utrzymania ekspozycji, magazynów, i pracowników. -- > Tutaj BRW znowu "przychodzi z pomocą" i deklaruje uniezależnienie się od Partnerów otwierając Marketplace dla klientów detalicznych z całą konkurencją rynkową obok oferty własnej. Podstawą tworzenia sieci partnerskiej sklepów BRW było przecież pełne wsparcie dla sklepów, które miały się przyłączać. Ogranicza więc stopniowo narzędzia wsparcia (katalogi, portal, materiały marketingowe itp.) -- > przewijają się pomiędzy partnerami i w sieci, że informacje od teraz salony franczyzowe/partnerskie będzie traktował jak SHOWROOM Y. Tylko kto będzie opłacał te SHOWROOMY , to przecież koszt od 20 000 do 70 000 zł miesięcznie uwzględnia w zależności od statusu własności obiektu , powierzchni i lokalizacji. O tym oczywiście nie ma mowy. To kolejne koszty które muszą ponosić partnerzy BRW. Czy zarząd BRW naprawdę myśli, że partnerzy są aż tak naiwni ? A może jest zupełnie odwrotnie i naiwny jest zarząd i właściciele BRW. Salony partnerskie BRW są olbrzymią siłą handlową i wielkim potencjałem rozwijanym przez lata. W większości z bezpośrednim zaangażowaniem właścicieli w codzienne zadania handlowe i organizacyjne poszczególnych jednostek. Pewnie część salonów zrezygnuje ze współpracy lub się całkowicie zamknie po tych decyzjach, ale czy naprawdę cała reszta musi się stać konkurencją z dotychczasowym strategicznym partnerem ? Marketplace w Polsce organizowany przez producenta może stać się dla niego naprawdę strzałem w kolano. Temat do przemyślenia ... Rewolucja w podejściu do biznesu jest nieuchronna dla każdej ze stron.

Zosia
Pracownik
@Partner - Zachodniopomorskie

Rozwijają kanał internetowy bo w niedługiej przyszłości ktoś przejmie wszystkie sklepy i produkcję . Poco dbać o coś co już nie będzie potrzebne

Andrzej
Pracownik

Dla kandydatów do pracy w salonach sprzedaży BRW: 1. Wynagrodzenie miesieczne na rękę: - kierownicy salonu i działów - od 3k do 5k - doradcy klienta - 2600 zł - projektanci <3000 zł - magazynierzy ok. 3000 zł - kasjerzy, dodatki, oświetlenie, pracownicy info - 2600 zł Firma płaci minimum tego co powinna na takich stanowiskach, czyli albo socjal albo zasadnicza z umowy. Jest możliwość uzyskania premii, jednak branża od roku w głębokim kryzysie i można tylko o niej pomarzyć. Płacą za 70% realizacji planum ale to wystarcza tylko na bilet miesięczny MPK. 2. Grafik pracy - bardzo elastyczny, kierownik nie robi problemów z zamianami dni, wcześniejszym wyjściu z pracy itp. 3. Dodatki - premie świąteczne 500 zł, medikover sport 70 zł. 4. Szkolenia - bardzo dużo zarówno produktowych jak i systemowych czy sprzedażowych. Jest dobrze skonstruowany proces wdrożenia nowego pracownika. 5. Godziny pracy - po 8h na dwie zmiany, jeden weekend max wolny 6. Atmosfera - niezła, nie ma (usunięte przez administratora) ani nękania pracowników, jak lubisz wypić 4 kawy w pracy to bez problemu to uczynisz, przerwy nienormowane. 7. Obowiązki - to zależy od aktualnej ilości osób na dziale. Jak wszędzie- gdy kogoś braknie to trzeba za niego pracować. Ale nie jest to męcząca praca - nie licząc fizycznej magazynowej. Gdyby w tej firmie zarabiało się więcej to praca byłaby ekstra. Zarząd nie jest zainteresowany dobrym i sprawiedliwym wynagradzaniem pracowników. Traktuje pracowników jako koszt. Gdyby państwo polskie nie podnosiło minimum to oni by go napewno nie zmienili. Ciężko wyżyć z wypłaty osiągniętej w BRW. Gdyby były premie - a nie zanosi się na poprawę sytuacji to byłoby ok. Aktualnie praca dla desperatów lub jako dodatkowy dochód z ubezpieczeniem zdrowotnym i emerytalnym. Ogłoszeń o przyjęcie do pracy będzie co raz więcej, bo trwa exodus pracowników - w tym tych najlepszych, doświadczonych. Trafnie ktoś tu napisał- wszędzie zarobisz więcej niż w BRW.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Andrzej

Przepraszam, gdzie te dodatki świąteczne 500 zl? To się przeniosę

anonim
Inne
@Pracownik

Chodzi ci teraz o jakieś przejścia miedzy działami? Jest to na spokojnie do załatwienia? Teraz do kierowników widzę, że szukają na różne lokalizacje. z czego wynika to zapotrzebowanie, czemu nikt z zespołu nie idzie na takie stanowisko?

Patrycja
Pracownik
 Pytanie
@anonim

To był sarkazm. Zabrali dodatki świąteczne, wczasy pod grusza itp, więc stąd pytanie ,gdzie to niby dają?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@anonim

Czemu? Bo awanse są tylko dla popleczników, za ładną buzię albo towarzystwo na papierosku. Doświadczenie się nie liczy, kompetencje też niekoniecznie. Taki mniej się ceni i pracuje za mniejsze pieniądze, szczególnie gdy tylko po maturze. Ważne, że ma stanowisko. Pójdzie toto do innej firmy to zrobi reklamę BRW

Marlena
Pracownik
 Pytanie
@Andrzej

W którym salonie wypłacają dodatki za urlop?? Najniższa krajowa , brak premi i jakichkolwiek dodatków. Nie wiem poco ten HR i dyrektorzy regionalni skoro nic nie robią !

Askier
Pracownik
 Pytanie
@Marlena

Właśnie to robią.. Czy Ty masz świadomość ile trzeba spotkań i wypitych kaw żeby ustalić że pracownik jedzie na najniższej? Przecież mógł zarabiać najniższa plus 10 zł lub mniej niż najniższa ale jak do tego przekonać pracownika? Tegie głowy nad tym myślały...

Andrzej
Inne
@Andrzej

Errata od nowego roku: Minimalne zasadnicze wynagrodzenie (aneksy) + premia za sprzedaż na targetach wyśrubowanych to the moon = minimalne zasadnicze wynagrodzenie Oto jak kształtuje się na stanowiskach przeciętne miesieczne na rękę: - kierownicy >3200 - doradca/projektant - 3200 - kasjer/wsparcie/dodatki - 3200 - magazynier- 3200 Firma nie wynagradza aktywnych i skutecznych sprzedawców. Pracują na zasadniczych placach z powodu niemożliwych do wykonania planów sprzedażowych. Z drugiej strony oczekuje i wymaga tej aktywności sprzedazowej. Taki paradoks w tej firmie..

anonim
Inne

Możliwe, że zewnętrzni partnerzy maja całkiem inne informacje niż ci pozostali? Teraz niedawno ktoś uznał za zabawne to, że całkiem inny przepływ informacji miedzy nimi występuje. będą jakieś problemy w danych punktach? Wciąż szukają ludzi do siebie, magazynierów i tym podobnych, chodzi tu o te podwyżki minimalnej?

@Marylka
Inne

No teraz bójcie się wszyscy kierownicy bo jak już nie ma regionu to też nie znacie swojego losu

Ciekawski
Pracownik
 Pytanie
@@Marylka

Jak to nie ma regionu ? Zostały poczynione jakieś ruchy w firmie po nowym roku ? Ps. Swoją drogą zabawne że w firmie jest taki bałagan, że tylko w internecie albo od zewnętrznych partnerów możesz się czegoś dowiedzieć...

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Czyli punkty: - Dofinansowanie wypoczynku urlopowego. - Świadczenie pieniężne na święta W ofertach pracy @Pracodawca są kłamstwem? Tak wynika z wypowiedzi tu zamieszczonych????

Były pracownik
Pracownik
@Kandydat

Nie ma tych świadczeń, były jak to powiedzieli "jednorazowe" Chyba że coś się zmieni i firma się trochę odbije i znów dadzą. Chyba że o czymś nie wiem i w niektórych salonach lub działach dają

Patrycja
Pracownik
@Kandydat

Nie ma. Były w zeszłym roku i w tym na święta wielkanocne ,w okresie urlopu oświadczono, że nie będzie już wypacany dodatek urlopowy i świąteczny.

Marlena
Pracownik
@Były pracownik

S.A. dostało dodatki a Meble już nie . To jest tylko jedna firma kiedy im pasuje ale jednym się należy innym nie .

Kasia
Inne
@Kandydat

Od stycznia dla starych pracowników będzie dopłata do najniższej krajowej jeśli nie wyrobisz premi która ma wyrównać różnice. Porażka firma!!

anonim
Inne
@Kasia

Jak mam rozumieć stwierdzenie, stary pracownik? Ile lat stażu przy tym uznajecie za te granie? I ile ta dopłata ma tak w ogóle wynieść, to na aneksie jakimś przyklepane już jest?

Nikc
Inne
@Kandydat

To prawda. Nic w tym roku do urlopu nie dali. Na tamte święta tak.

anonim
Inne

Tez nie łapie tej dopłaty. To można premii nie wyrabiać a i tak zapłacą, czy jak? i skąd o tym wiadomo? To jakaś oficjalna informacja? Co z nowymi pracownikami w tym wszystkim?

klientka
Inne

Zamówiłam sofę z ekspozycji w salonie BRW Kalisz,ul. Wojska Polskiego. Po miesiącu oczekiwania przysłali sofę, która odbiegała wyglądem i komfortem od pierwowzoru reprezentowanego w Salonie Meblowym. UWAGA -Przestroga Nie kupujcie tam mebli !! Zmarnowali mi zdrowie i nerwy. Podjełam leczenie u specjalisty ,.bo nie potrafie zrozumiec podłosci i ignorancji tych podłych ludzi,walcząc i prosząc od prawie pół roku o wymianę tego badziewia za 4 tys złotych ,ktorego nie uzytkowuję....tj. REKlAMACJA,ODWOŁANIE -WYMIANA- ,RZECZNIK PRAW KONSUMENTA ,- WIELKOPOLSKI WOJEWODZKI INSPEKTOR INSPEKCJI HANDLOWEJ. BEZ SKUTKU!! POMOCY !!

Adam
Inne
 Pytanie

Czy wiadomo coś odnośnie podwyżek które mają być od nowego roku ,na jakich zasadach będą one przyznawane. Kiedy pula która została przyznana na salony zostanie zatwierdzona przez zarząd?

Zenek
Inne

18 lipca zamówiłem oraz zapłaciłem za meble w sumie 7 produktów, w ofercie informacja że czas realizacji 7 dni roboczych. Na drugi dzień otrzymuję e-mail że zamówienie w realizacji termin dostawy 7 sierpień ! A ze sklepu dostałem sms-a że towar powinien dotrzeć do 18 sierpnia !!! Dzwonię, otrzymuję informacje że powodem opóźnienia jest brak 1 produktu ! Zamówienie złożone online. Kasę biorą, towaru nie mają na stanie na dodatek nie dotrzymują terminu dostawy dzisiaj 17 towaru nadal nie ma. Sklep i centrala brw mają tę sytuację w (usunięte przez administratora) Sklep zwala winę na centralę a centrala na sklep. Przedstawiłem problem do UOKiK, zawiodłem się w odpowiedzi podali jakieś numery telefonu. Ręce opadają.

Biuro Obsługi Klienta
Inne
@Zenek

Chcielibyśmy pomóc i sprawdzić co się stało, ale bez podania numeru zamówienia ciężko będzie nam się odnieść do opisanej sytuacji. Prosimy o przesłanie wiadomości z numerem zamówienia na nasz adres emailowy bok@brwsa.pl. Pozdrawiamy Biuro Obsługi Klienta

Venus
Inne
@Biuro Obsługi Klienta

Firma beznadziejna, kontakt ograniczony. Dla mnie to bazowanie na(usunięte przez administratora) zapłaty z góry za nie dostarczony towar w terminie. Termin dostawy mija się z tym co zapewniają.

Niezależny Sklep BRW
Inne
@Zenek

Niestety terminy podawane przez centralę BRW zazwyczaj są przez nich zawalanie. Jest to standard i celowe działanie , aby nie podawać terminów, które byłyby nieatrakcyjne w momencie składania zamówienia przez klienta. Proszę się nimi nie sugerować. Do końca. Jest przy każdym produkcie informacja, że termin realizacji jest to termin przewidywany. Brał bym zawsze pod uwagę scenariusz pesymistyczny i przewidywał opóźnienie od 1-2 tygodni. Trzeba zamawiać poproslstu odpowiednio wcześniej. ŻADEN sklep partnerski nie ma żadnego wpływu na podawane informacje, terminy realizacji i jakość obsługi gwarancyjnej realizowanej realizowane przez producenta.

Biuro Obsługi Klienta
Inne
@Niezależny Sklep BRW

Zdecydowanie nie potwierdzamy działania opisanych „mechanizmów”. Jeżeli salon partnerski ma jakiekolwiek nie wyjaśnione sprawy dotyczące relacji z BRW, prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Handlowym. Pozdrawiamy Biuro Obsługi Klienta

Ona
Były pracownik
@Biuro Obsługi Klienta

Haha ???????? terminy podawane na stronie podczas składania zamówienia nigdy nie zgadzają się z realnym czasem realizacji , tyle telefonów z pretensjami ile trzeba było wysłuchiwać to nie życzę nikomu , dzień w dzień

@Niezależny Sklep BRW
Inne
@Biuro Obsługi Klienta

Jaki kontakt z Działem Handlowym. Osoby w dziale handlowym nie są decyzyjne. Doskonale wiedzą jak wygląda problem i nie mogą nic z tym zrobić. To co wyświetlane jest na stronie i jak jest to obliczane nie zależy od tych osób, a z osobami decyzyjnymi nie ma kontaktu. Nie słuchają uwag ze sklepów lub przedstawiciele nie przekazują uwag odpowiednim osobom. Jeśli chodzi o meble skrzyniowe pokojowe to najmniejszy problem. Większy jest zazwyczaj przy kuchniach na wymiar. Tam niedotrzymanie terminu boli najbardziej lokalny sklep. Na reklamację lub brak elementu czeka się mniej więcej tyle co na pierwotne zamówienie. Proszę wytłumaczyć klientowi żeby się nie zdenerwował, że nie będzie miał przez 4-5 tygodni blatu do kuchni lub innych elementów bo zdarzył się problem. To powinno być realizowane ekspresem i z najwyższym priorytetem , a nie tak jak teraz standardowo jak zwykłe zamówienie.

Anonimowe pytania
Inne
 Pytanie

1. Czy przejęcie BlackRedWhite wpłynęło na zwiększoną fluktuację pracowniczą? 2. Czy przejęcie BlackRedWhite wpłynęło na redukcję etatów w polskich oddziałach? Czym była spowodowana redukcja etatów (koniecznością redukcji kosztów)? Jak redukcja etatów wpłynęła na morale pracowników i ich motywację? 3. Czy w wyniku przejęcia BlackRedWhite podniesiono wynagrodzenia pracownikom w polskich oddziałach?

Nie polecam
Były pracownik

Nie warto się przyjmować do tej tzw. firmy. Magazynier jest traktowany jako ten najgorszy za najniższą krajową i z premią widmo. Twoim obowiązkiem samemu jest rozładować ręcznie ok tony ( minimum) tapicerki( wersalki, narożniki itd) oczywiście szybko bo już klienci na odbiór paczek z meblami czekają, a pomocy nie dostaniesz. Dostawa paczek z meblami to też jest tona na palecie którą ręcznie rozładowujesz plus kompletujemy na półki( to już z jednej palety masz 2 tony przerzucone), a takich palet masz kilka w dostawie. Oczywiście na każdym salonie magazynier dostajesz miłe słowa i tak nic nie robisz. Praca dla desperatów na magazynie. Unikać jak ognia.

Rafi
Inne
@Nie polecam

Dobrze że jest salon gdzie jest magazynier , są salony które od roku nie mają magazyniera a doradcy którzy mają plan do zrobienia i niższą stawkę od magazyniera robią wszystko, przyjmują dostawy ,wystawiają towar ,pakują , wydają towar, załatwiają reklamacje itp. a i tak zarabiają naj mniej . Najniższa krajowa dla doradcy i premia widmo , jeśli ci nie pasuje możesz się zwolnić . Mam nadzy że po przejęciu firmy przez Austrię zrobią czystki u góry bo połowa(usunięte przez administratora) zarabia kupę kasy nic nie robiąc .

Zostaw merytoryczną opinię o Black Red White S.A. - Biłgoraj

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Black Red White S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Black Red White S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 61.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Black Red White S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 51, z czego 1 to opinie pozytywne, 34 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Black Red White S.A.
1.8/5 Na podstawie 74 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Black Red White S.A.
Przejdź do nowych opinii