Tragiczna obsługa .Sprzedawcy nawet nie chce się wstać ,aby pokazać klijentowi to o co pyta . Miałam zakupić kanpę dzisiaj ale po takiej obsłudze poszłam do sklepu obok i tam kupiłam .
Odradzam podjęcie pracy w tym salonie, bajeczki na temat zespołu zostaną szybko rozwiane przez szlachtę dla, której jesteś popychlem. Obiecują atrakcyjny system premiowania kiedy plany sprzedaży są niemożliwe do osiągnięcia. Idealna praca dla nieroba lubiącego siedzenie na (usunięte przez administratora) nie wymagająca myślenia. Osoby, które poczuwają się do obowiązku niestety robią wszystko patrząc jak inni nie robią nic.
Jestem zachwycona obsługą w sklepie. Zamówienie zrealizowane przed czasem, dostałam to czego konkretnie oczekiwałam. Transport zamówiony następnego dnia. Wcześniej umówiona godzina była potwierdzona przed przyjazdem. Pani z salonu BRW należy się premia. Z reguły jestem roszczeniowa ale tym razem nie mogę się do niczego przyczepić....no może do ceny, ale za jakość niestety trzeba płacić. Z poważaniem Anna P.
Lekceważenia klienta . Sklep totalna żenada ,sprzedają towar kasują zaliczkę kilka tysięcy a potem mają klienta gdzieś.... kupine meble miały dojechać po 4 tygodniach niestety dostałam tylko smsa że towar dojedzie w późniejszym terminie mam czekać kolejne 4-5 tygodni. Choć Pani która zachwalała towar obiecała że po miesiącu będzie. Jestem zawiedziona i rozczarowana nigdy nie kupię w tym sklepie już niczego choć chciałam do kompletu wyposarzyć całą jadalnię dobrze że tego nie zrobiłam . Życzę miłych dni naciągaczą
11.01.2021. Około 17.20. Bardzo przepraszam Pana sprzedawcę za wtargnięcie w Jego przestrzeń. Jako klient, nie miałam prawa zakłócać Jego spokoju. Przepraszam, że miałam czelność zapytać, czy można z Nim rozmawiać na temat zakupu mebli. Szanowny Panie sprzedawco! Pana, bardzo delikatnie nazywając, arogancja, zniechęciła mnie do kupna mebli w Waszym salonie. Już w przedszkolu dzieci uczą się trzech magicznych słów: proszę, przepraszam, dziękuję. Widocznie Pana przerosło zapamiętanie takiego natłoku informacji. Myślę, że dla Pana wyrażona przeze mnie opinia nic nie znaczy, ale mam nadzieję, że Kierownictwo sklepu zwróci uwagę na mój wpis. Panie sprzedawco! Nie należę do osób roszczeniowych i złośliwych. Po raz pierwszy wystawiam negatywną opinię. Dziękuję Pani, która odpowiedziała na moje pytania i przepraszała za kolegę, jednakże niesmak pozostał. Nie wrócę do tego sklepu.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Black Red White?
Zobacz opinie na temat firmy Black Red White tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Black Red White?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!