Jak się pracuje w Bik Brokers Sp. z o.o. Gdańsk? Zadaj pytanie

Niżej możesz zadać pytania o to jak się pracuje w Bik Brokers Sp. z o.o. Gdańsk, jak wygląda praca, jakie są zarobki. Dowiedz się czy praca w Bik Brokers Sp. z o.o. jest dla Ciebie! 


Najnowsze pytania nt. pracy w Bik Brokers Sp. z o.o. w Gdańsk

Ciekawa Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie

Szukają asystenta i specjalisty na jakie zarobki można liczyć?

PIP o Bik Brokers
Były pracownik
 Pytanie

Aż się nie chce wierzyć jakie praktyki odbywają się w tej firmie. Człowiek myśli, może to moja wina, może tak ma być....aż w końcu dzowni do Panstwowej Inspekcji Pracy po poradę i ocenę sytuacji. Co się okazuje? Że to nie sen, żadne bzdury..... łamanie praw pracownika, (usunięte przez administratora) nadgodziny bez zapłaty, premia na gębę która pojawia się i znika, oczekiwanie pracy na urlopie,.... ba nawet na l4 to wg. PIP praktyki niezgodne z prawem. Mówi się że żadna praca nie hańbi. W BIK niestety hańbi i to bardzo.

Umbrella Nowy wpis
Były pracownik
@PIP o Bik Brokers

Zgadza się.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Bik Brokers sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?

Szkoda
Były pracownik
@Pytanie

Zgłaszane problemy są ignorowane.

G Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Tak, skutecznie zamiatają problemy pod dywan

Łucja Nowy wpis
Inne
@G

Kto i jakie problemy? Trzeba zgłaszać w odpowiednie miejsca raczej? A raczej do odpowiednich osób..

Pytanie
 Pytanie

Co jaki czas w Bik Brokers sp. z o.o. można ubiegać się o podwyżkę?

Adam
Były pracownik
@Pytanie

Ubiegać możesz się zawsze, ale dostać i tak nie dostaniesz.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Brałeś udział w rekrutacji do Bik Brokers sp. z o.o.. Jakie warunki Ci zaproponowano? Czy na rozmowie kwalifikacyjnej panowała przyjazna atmosfera? Czy coś Cię zaskoczyło?
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ustawiacz maszyn (wtryskarek)
Gdańsk
IPK Sp. z o.o.
(9 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds. Rachunkowości (praca zdalna)
Gdańsk
Speedxceo Sp. z o.o.
(41 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kierownik Magazynu
Gdańsk
Logart Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Bik
Były pracownik
 Pytanie

I znów na pracuj... wystawili ogłoszenie że szukają do call center. I znów te same pierdoły od kilku lat. Część osób pracuje zdalnie, więc w jaki sposób ma integrować się z "młodym, dynamicznym zespołem"? Pod koniec roku zwolnili masę ludzi, a kilku kolejnych odeszło samych a teraz znów szukają pracowników? Dopóki nie zmienią podejścia do ludzi których zatrudniają i nie wymienią kadry zarządzającej szkoda czasu na pracę w Bik

Bogu
Były pracownik
 Pytanie
@Bik

Co nowego w tym bagienku?

Anonim
Pracownik
 Pytanie
@Bik

Czemu nikt nie zgłosi tego cyrku do PIP?albo jakoś artykuł...????

Aaaa
Były pracownik
 Pytanie
@Anonim

Artykuł? A kto w to co tam się dzieje uwierzy?! To trzeba nagrać, pokazać e-maile Nikt normalny nie uwierzy że można się tak wobec drugiego człowieka zachowywać Czy ktoś z Was jest w stanie opisać słowami osobie spoza całą tam panującą atmosferę? Po samym wejściu w ten stary budynek człowiek przenosi się do któregoś kręgu piekła Dantego.

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Bik Brokers sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Doświadczony
Były pracownik
@Pytanie

Biorą kazdego od ręki a później zwalniają

HG
Pracownik
@Pytanie

Nikogo obecnie nie szukają do pracy, ale jeśli pytasz tak na serio, to lepiej omijaj tą firmę z daleka. Poczytaj komentarze z tego wątku

Ak
Pracownik
@HG

Tego syfu nie można nazwać firmą

Sir Gąbka herbu Zielona Pietru
Były pracownik
 Pytanie

Długi czas się zbierałem do napisania czegoś o tej wspaniałej firmie. Na wstępie wszystko wygląda jak raj - Elastyczne godziny pracy, 8 godzin przy biurku, odbieranie telefonów i obsługa skrzynki. Przyjemne, niewymagające zajęcie. Do tego *Niezła* pensja i premia do tego. Jak jest naprawdę? Zacznijmy od "elastycznych godzin". Takiego wała. W praktyce ustalanie grafiku wygląda tak że wysyłasz godziny w których chciałbyś pracować, a koordynator ma pełne prawo ułożyć grafik nawet na nie nie patrząc, dzięki sprytnemu zapisowi który w skrócie oznacza że koordynator może zrobić co mu się żywnie podoba i figę możecie z tym zrobić. Co do samego modus operandi na początek dostajemy w obowiązkach obsługę jednego klienta, dosyć dużej floty pojazdów. Szkolenie kompleksowe, nie mogę powiedzieć że to olewają. Po kilku tygodniach zaczyna się jednak zabawa. Z obsługi jednego klienta robi się obsługa kilkunastu. Szkolenie? Godzina pogadanki, kilkudziesięcio stronnicowy PDF który masz przeczytać (oczywiście w czasie prywatnym :D). Popełniłeś błąd? Jazda po premii. Co z tego że czasu na nauczenie się obsługi kilkunastu kolejek nie ma praktycznie nigdy, bo jak nie telefony (co nie jest niczym zaskakującym w CC) to maile. Hitem było gdy na przełomie roku zwolnili 3/4 pracowników (do których potem dzwonili czy czasem nie chcą wrócić XD) bo "skoro wchodzi nowy klient a stary odpada, nie będą już potrzebni". Stary klient został jeszcze przez dobre 3 miesiące, pozostałe 2 z 7 osób na dziale nie miało prawa się wyrobić z obsługą, zaś procedury obsługi nowego klienta zmieniały się średnio 3 razy w tygodniu, za każdym razem oczywiście do przeczytania (w czasie prywatnym) 90+ stron manuala, życzę powodzenia z nadążeniem. Nie zapominajmy oczywiście że za każdy błąd lecą po premii (tu muszę nadmienić że choć wiele koordynatorowi można zarzucić, to jednak o premie walczyła zawsze jak lwica). Wracając do zakresu obsługi: Maile się skończyły a telefony nie dzwonią? "Znajdziemy wam zajęcie" jak to koordynator działu lubiła powtarzać. I rzeczywiście znajdowali. Drukowanie i skanowanie setek dokumentów innego działu? Proszę bardzo. Ocenianie rozmów (!!) mniej doświadczonych kolegów, bo koordynator *nie ma czasu*? Jeszcze jak. Do tego dochodzi w godzinach 6-14, 14-22 i 22-6 obsługa klientów *kompletnie niepowiązanej* siostrzanej firmy o wcale-niepodobnej-nazwie, która doskonale wie że gdyby swoim pracownikom wprowadziła obsługę całodobową to wszyscy by się zwolnili z dnia na dzień. Kontrola z Inspekcji Pracy? "No, kochaniutcy, posprzątajcie biureczka, schowajcie dokumenty". Gdyby PIP nie musiał się ogłaszać przed inspekcją ta firma zostałaby zamknięta lata temu a "prezesi" pewnie do tej pory siedzieliby w więzieniu albo na zmywaku w restauracji. Gdy przyszedł Covid, zaczęła się jednak ostra jazda bez trzymanki. Firma doskonale zdaje sobie sprawę z tego że znalezienie teraz jakiejkolwiek pracy jest ciężko, nie wspominając o pracy w branży. Co więc się dzieje? "No kochaniutcy, niestety firma źle sobie radzi w związku z tym będą cięcia w pensjach". Firma źle sobie radzi? Ta firma która żyje z tego że ludzie kupują pojazdy, jeżdżą nimi i się nimi rozbijają? Tak, dokładnie ta. Nie gastro, czy małe sklepy. No więc pocięli pensje, pocięli premie. Wszystkim? Nie! Jeden, dzielny tuzin prezesów i menedżerów trzyma się dzielnie pod naporem Covida, jakby jutra miało nie być. I pozostaje tylko mieć nadzieję że nie będzie, bo to co się w tej firmie dzieje, wyzysk, (usunięte przez administratora) i siadanie na psychę nie powinno mieć miejsca w XXI wieku. Wracając jeszcze do wynagrodzenia - można by pomyśleć że obsługa tylu kluczowych dla istnienia firmy klientów niesie ze sobą sowite zarobki. I tu jest rozczarowanie. Może przy obsłudze tego jednego, największego klienta proponowane przez firmę wynagrodzenie nie brzmiałoby jak obelga, ale przy nawale obowiązków jakie składa się na barki każdego z pracowników, można by pomyśleć że postaraliby się chociaż pracownika odpowiednio nagrodzić. Tymczasem za pracę w sklepie wielkopowierzchniowym pierwszego dnia ma się większą wypłatę niż tu po kilku latach pracy w BB. Podsumowując - jeśli ktoś szuka pracy w Call Center związanym z Ubezpieczeniami, to sugeruję szukać bezpośrednio u Towarzystw Ubezpieczeniowych niż tutaj. W sumie to jeśli szukacie pracy, to gdziekolwiek byle nie tutaj.

GGG
Kandydat
@Sir Gąbka herbu Zielona Pietru

W końcu powinny zwolnić koordynatora CC i coś zmienić bo ciągle będzie tak samo ludzie przyjdą nowi i zaraz się zwolnią

Y
Były pracownik
@Sir Gąbka herbu Zielona Pietru

Czytając powyższe mam wrażenie że w bb nigdy nic się nie zmieni. Miesiące mijają, kolejni pracownicy odchodzą, a kierownictwo i dyrekcja nadal ta sama. To nie jest tak że pracownicy nie nadają się do roboty, tylko ich przełożeni nieumiejętnie rozdzielają pracę i ogólnie nie ogarniają tego co się dzieje w firmie. A to że zwolnili paręnaście osób pod koniec roku, a potem zaczęli ich ściągać z powrotem jest najlepszym tego przykładem. Aż dziwne że nikt z zarządu nie zastanowi się nad tym głębiej

Zg
Były pracownik
@Sir Gąbka herbu Zielona Pietru

Nie zmieni się nic dopóki nie zaczną dostrzegać że to dzięki pracownikom niższego szczebla ta firma w ogóle funkcjonuje. Kadra zarządzająca natomiast traktuje ich jak zło najgorsze i wielbłądy którym można na plecy wrzucić wszystko w niezliczonej ilości. Masz robić wszystko za wszystkich z uśmiechem, a jak nie dajesz z czymś rady bo jest tego za dużo to nie nadajesz się

Sir Gąbka Herbu Zielona Pietru
Były pracownik
@Zg

No niestety, pracownicy zdają sobie sprawę że gdyby wszyscy rzucili na stół wypowiedzenia w jednym momencie to firma by się rozpadła zaraz po tym jak prezesowstwo by się zesrało na rzadko. Nie da się w 2 tygodnie zrobić szkolenia dla wszystkich klientów obsługiwanych przez BB w taki sposób aby pracownik nie został tym wszystkim przytłoczony. Z drugiej strony jednak firma zdaje sobie sprawę że w sytuacji Covidowej rzucenie roboty równa się często koniecznością pójścia na zasiłek albo znalezienia czegokolwiek, często nawet gorzej płatnego, więc póki covid trwa to pewnie będą nakręcać spiralę patologii, chyba że ktoś w końcu wysmaruje esej do PIP. (usunięte przez administratora)

Kasia
Były pracownik
 Pytanie

Rozśmieszyło mnie ogłoszenie które pojawiło się dziś na pracuj. BIK szuka pracownika do działu analiz reklamując się "W ZWIĄZKU Z DYNAMICZNYM ROZWOJEM FIRMY POSZUKUJEMY DO NASZEGO BIURA W GDAŃSKU KANDYDATÓW...". Szkoda, że nikt w ogłoszeniu nie wspomina, że w grudniu były zwolnienia grupowe i poleciało wielu doświadczonych pracowników, bo firma utraciła kolejnego dużego klienta. Budynki stoją puste, a ci co zostali i tak pracują z domów. Dyrekcja już nawet przestała opowiadać bajki o rozwoju firmy i podwyżkach. Więc gdzie niby jest ten rozwój firmy? To chyba dość ważne informacje dla osób, które będą rozważać pracę w BIK Brokers

Tom91
Pracownik
@Kasia

Pewnie firma wzięła pieniądze z tarczy antykryzysowej i nie mogła zwolnić ludzi do końca 2020 roku. Pod koniec grudnia dali ludziom wypowiedzenie. Teraz wezmą kasę z tarczy na stworzenie nowego stanowiska. I biznes się kręci ;)

Anonim
Były pracownik
@Kasia

Najlepsze jest to że zwolnili 2/3 składu, a potem się okazało że jak zwykle kierownictwo coś spierdzieliło i klient sobie został, cholera wie do kiedy. Więc teraz zamiast 6 osób obsługują taką samą nawałę 2 osoby.

Abc
Były pracownik
@Anonim

Norma, jak rozpoczęła się pandemia w 2020 to przecież było tak samo. Zwolnili ludzi było mniej roboty, a potem gdy wszystko wróciło do normy to został okrojony skład. Detektor mógł się jednak pochwalić zarządowi że zaoszczędził parę zł

Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Bik Brokers sp. z o.o.?

Hilary
Pracownik
@Pytanie

Ludzie są bardzo w porządku, ale zarządzanie siada po całości.

Pat.
Były pracownik
@Hilary

Dokładnie ludzie są okej lecz są pewne wyjątki jeżeli chodzi o osoby zarządzającej

Olo
Pracownik
@Pytanie

Ludzie w większości w porządku, niestety kierownicy mało sympatyczni

Bolo
Pracownik
@Pat.

Dokładnie ludzie ok , kierownictwo powinno zostać zmienione wszystkim wyjdzie na dobre .

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Firma ze względu na zwolnienia pracowników w Grudniu ma duże zaległości. Pracownik w tej firmie jest traktowany jak .... Przełożona działu Call Center wymusza robienie nadgodzin na pracownikach.Jezeli nie będziesz robić nadgodzin to dział nie otrzyma Premi bo nie będzie wyników . Czemu pracownik ma być zmuszany do robienia nadgodzin...żeby naprawiać błędy i złe decyzje osób zarządzających?.. Wstyd!!! Nie polecam pracy w firmie BIK Brokers

atmosfera w Cc
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

To żart? Jaką premie Ta co powinna przysługiwać jako dodatkowa wypłata za obsługę nie swoich klientów?

Pracownik
Pracownik
@atmosfera w Cc

Dokładnie szantaż, że się nie otrzyma Premi za klientów o których firma nawet nie powinna mieć pojęcia.

Żenada
Były pracownik
@Pracownik

Współczuję wszystkim pracownikom tej atmosfery i tego co im robią. Pamiętam jak było na call center w Biku i z tego co od dłuższego czasu czytam to nic się nie zkienilo i pewnie szybko nie zmieni

Przyszły Pracownik
Kandydat
 Pytanie

Cześć wszystkim: Zobaczyłam ogłoszenie o pracy w firmie BIK Brokers zastanawiam się nad podjęciem zatrudnienia w tej firmie czy ktoś z byłych/obecnych pracowników może powiedzieć jaka obecnie panuje atmosfera na dziale Call Center i co jest w zakresie obowiązków pracownika ? Proszę o odpowiedź Pozdrawiam .

ExTeam BB
Były pracownik
 Pytanie
@Przyszły Pracownik

Nie wiem co w tym ogłoszeniu jest prawdą. Jedynie umowa zlecenie i bony świąteczne, ok. Z tego co widzę w ogłoszeniu napisano: Oferujemy: Elastyczny czas pracy - kompletna bzdura. Infolinia pracuje 24/7 i nie wiem co autor mial na myśli. To, że po odbębnieniu kilku nocek pod rząd masz dzień wolnego, który cały odsypiasz, a kolejnego dnia na rano? Czy to, że po przepracowanym weekendzie daje wolne w tygodniu co się pracownikowi należy. Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie. Na początku zawsze jest umowa zlecenie. Później można dostać umowę na 3 miesiące, na 6 i na czas nieokreślony. Na podwyżki nie licz bo to kwestia kilku groszy dosłownie. Pracę w młodym, dynamicznym zespole - ta dynamika to prawda. Dynamika rotacji pracowników jest tak duża, że nie zdążysz ich nawet poznać. Ludzie uciekają, a ci którzy przychodzą zostają na chwilę zanim nie znajdą czegoś lepszego. Przyjazną atmosferę pracy - atmosfera krzyku, presji, ciśnienia, wzajemnego podkopywania się, plotek Możliwość rozwoju zawodowego - czyli zdegradowania doświadczonego pracownika do roli pracownika call center. To najświeższy przykład. Degradacja to najczęstszą formą rozwoju. Atrakcyjny system prowizyjny - co 2 miesiące premia, która nie powinna być w ogóle "premia" , ale stałym wynagrodzeniem za obsługę klientów spoza firmy. Bez umowy na ich obsługę są obo obsługiwani nielegalnie. Co ciekawe, kwota twojej "premii" może być obniżona przez niespełnienie wyników nie w twoim zespole, ale tym, który jest dedykowany do obsługi tego klienta. Prawe i sprawiedliwe prawda? Karta Multisport - nie wiem Raz w roku wyjeżdżamy na firmowy wyjazd - ostatni wyjazd był nie wiem kiedy, chyba ze 2 lata temu. Niestety nie wszyscy mogą na niego jechać ponieważ infolinia jest całodobowa więc zawsze ktoś musi być w pracy Bony świąteczne. - prawda Zdecydowanie odradzam pracę w BIK Brokers zwłaszcza w call center. Na rynku jest wiele innych firm, które oferują pracę za lepsze pieniądze i z lepszym podejściem do pracownika.

Pracownik
Pracownik
@Przyszły Pracownik

Dziś pojawiło się kolejne ogłoszenie do Call center. To są jakieś jaja. Frma w grudniu w związku z problemami finansowymi zwolniła parę osób. Z tego co wiem to w międzyczasie kolejna osoba sama odeszła. Na CC jest taki przeciąg, że ciężko wszystkich poznać bo zanim się ogarniesz to już ktoś dostaje papier. Tam nikt nie panuje nad tym co się dzieje...

Ta
Były pracownik
@ExTeam BB

Dodatkowo w ogłoszeniu znajduje się informacja na temat Zakresu obowiązków: "Obsługa połączeń przychodzących oraz korespondencji elektronicznej, związanych ze szkodą komunikacyjną'' W rzeczywistości spadają na Ciebie obowiązki za inne działy za które pracodawca nawet dodatkowo nie zapłaci. Wyzysk pracownika nic poza tym.

Anonim
Były pracownik
 Pytanie
@Przyszły Pracownik

Hej, po prostu poczytaj ostatnie wpisy, a sam się przekonasz. Call Center jest najbardziej wyzyskiwanym, najgorzej traktowanym działem w firmie, która słynie z mobbingu i wyzysku. ;) Chcesz być traktowany jak ściera do podłogi? Młody, dynamiczny zespół czeka na Ciebie! Pozdrowienia

Hilary
Pracownik
@Anonim

Niestety takie są realia, potwierdzam. Z dala od tej firmy.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Bik Brokers sp. z o.o. panuje luźna atmosfera?

Rehaa
Były pracownik
@Pytanie

Jak wychodzisz zapalić jest całkiem luźno , nic poza tym.

Jan
Pracownik
@Pytanie

Atmosfera jest całkiem dobra. Teraz wiekszosc osób pracuje zdalnie wiec jest domowo :-)

Rehaa
Były pracownik
 Pytanie
@Jan

Na jakim dziale jest całkiem dobra atmosfera?

Anonim
Były pracownik
@Rehaa

Chyba, że jest w biurze prezes, to wtedy nawet nie fajce nie można się śmiać i rozmawiać. xD

Marek
Były pracownik
@Anonim

Wow. To i tak dobrze że wolno było wyjść na fajkę. Jak kiedyś przyjechali inwestorzy, nie mogliśmy przez 3 godziny odejść od biurek. Nie wolno było mieć nic do picia ,a nawet do toalety nie wolno było iść. Pózniej jak (usunięte przez administratora) biegaliśmy i zajmowaliśmy miejsca gdzie nikt nie siedział tak żeby wyglądało że jest komplet. A wszyscy ładnie poubierani i uśmiechnięci,bo inaczej opr jak dzieci w przedszkolu.

Król Artur
 Pytanie

Co nowego w BIK ?

Robi
@Król Artur

Bez zmiany. Dalej ta sama żenada.

Adam
Kandydat
@Robi

Skoro wiesz to pewnie juz pracujesz dluzszy czas wiec chyba nie jest az tak zle

opiekun MAN
Były pracownik
 Problem
@Król Artur

Bartosz dalej nie przyszedł do pracy.

Robi
Były pracownik
@Adam

Nie pracuję ale znam ludzi którzy niestety dalej tam siedzą ????

Ola
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, Widzę tu dużo negatywnych komentarzy sprzed roku. Czy teraz jest lepiej? Chciała bym złożyć CV do BIK Brokers, ale po komentarzach trochę się boje. Ile można mniej więcej zarobić?

Pracownik
Pracownik
@Ola

Niżej znajdą się komentarze z tego roku bądź z końcówki 2020. Sytuacja bez zmian.

Ola
Były pracownik
@Ola

Bez zmian. Zależy co prawda na jaki dział, ale jeżeli chodzi np. o CC to nic się nie zmieniło. Kiepskie traktowanie, nawał obowiązków, zero szacunku, kasa kiepska...

Potwierdzam
Były pracownik
@Ola

komentarze są jak najbardziej aktualne... zarobisz 2,3k na rękę plus teoretyczna premie co 2m-ce,, z której kwotę powinnaś mieć zapewniona na umowie z inną firma, której klientów obsługujesz nielegalnie. kasa jest niewspółmierna do ilości obowiązków i pracy + kiepskie traktowanie ze strony przełożonego czyli krzyki, uwagi, demotywowanie, brak szacunku

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Bik Brokers sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Carla
@Pytanie

Tak

Xxxx
@Pytanie

Nie

Naomi
@Pytanie

Nie, bo po co . Pracownik sam się kształci i nic z tego nie ma ...

pracownik
@Carla

jakie szkolenia organizuja??

Pytanie
 Pytanie

Czy w Bik Brokers sp. z o.o. zawierane są umowy na zlecenie w okresie próbnym?

Stasia
@Pytanie

Na okresie próbnym przeważnie jest umowa zlenenie

Pytanie
 Pytanie

Czy w obrębie jednego działu w Bik Brokers sp. z o.o. są wewnętrzne rekrutacje na liderów?

BIK-owiec (były)
@Pytanie

Nie ma żadnych liderów, pracownik nie jest szanowany, najgorzej w dziale underwritingu i handlowym. Dział handlowy dyrektor, 3 kierowników i 3 pracowników ????????

Stasia
@Pytanie

Jak najbardziej, nie na z tym problemu. Jeśli zostaniesz zauważony, masz predyspozycje do bycia liderem masz szansę na awans. Oczywiście wiadomo że nie stanie się to po miesiącu czy dwóch. Trzeba jednak liczyć się z tym że gdy twój zespół da z czymś ciała to oczywiście o rywali Ty

Zostaw merytoryczną opinię o Bik Brokers Sp. z o.o. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
Bik Brokers Sp. z o.o.
2.7/5 Na podstawie 27 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Bik Brokers Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii