Opinie o Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA) w Warszawa Rynek 9/11

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA). Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do pracy w firmie Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA) o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA) w Warszawa Rynek 9/11

Ciekawa
Pracownik
 Pytanie

Czemu w CWB pracuje tyle starszych ludzi? Mam wrażenie, że połowa kadry jest 50+ a młodzi ludzie odchodzą po ok roku. Strasznie skostniałe to wszystko jest

Były
Były pracownik
@Paweł

A potem to 50% próbuje zwalić jak najwięcej roboty na te 40% bo nie mają siły i kompetencji, przez co to 40% rotuje jak szalone. A potem 50% narzekają jak to rotacja w dzisiejszy czasach mimo że to (usunięte przez administratora)zachowania 35-55 są przyczyną tej rotacji i tego że młodym się zaczyna odechciewa wszystkiego łącznie z życiem. PS nie polecam Pracy w Obszarze Informacji Zarządczej (najbardziej (usunięte przez administratora) część tego pożal się boże tworu)

Ania
Pracownik

Pracownikiem SBP jestem od kilku miesięcy. To moja pierwsza praca w kontakcie bezpośrednim z Klientem. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym jak może wyglądać praca w oddziale. Warunki płacowe są niezłe. Premie uwarunkowane efektywnością- jak wszędzie. Cele biznesowe klarownie opisane na początku współpracy. Trafiłam na genialny oddział i młodych, energicznych i kreatywnych ludzi, z którymi można góry przenosić. Można rzec, że jestem raczkującym doradcą, ale w ciągu zaledwie 3 mscy pracy nauczyłam sie wielu cennych rzeczy. Uważam, że do tej pracy trzeba mieć określone predyspozycje. Trzeba też lubić to robić i... lubić ludzi tak generalnie. Wtedy też wszystko wychodzi.

8
hehe
Pracownik
 Pytanie
@Ania

na początku pracy w banku też sobie chwaliłam pracę, poczekaj rok i zobaczysz. wykonany plan? w zamian od następnego miesiąca ci go podwyższa. dla nich jesteś tak dobra jak twój plan w danym miesiącu

Zagubiona
Pracownik
 Pytanie

Witam. Czy w Waszych oddziałach też jest presja na sprawdzanie BIKu klientów bez ich wiedzy? Albo na wciskanie ludziom produktów, które nie są dla nich korzystne? Nie pracuje tu zbyt długo, ale spotkala mnie bardzo nieprzyjemna sytuacja i przełożony oczywiście wyparl się w żywe oczy, że kazal mi zrobić tak i tak. Wina została zwalona na mnie. Nie bardzo podoba mi się to, że musimy robić tak, byleby sprzedać i wcisnąć, a potem pracownik pozostawiony jest sam z konsekwencjami lub obwiniany za to, że dostał gorszą ocenę w ankiecie, a wykonywał tylko polecenie służbowe. Plany do realizacji są tak wysokie, że nie omijając pewnych rzeczy lub nie naciagajac innych, tych planów zrealizować się nie da. A oferta dla klientów w porównaniu z konkurencją jest słaba. Jak wyjdzie lipa, to odpowiedzialność ponosi pracownik, nawet jeśli dopiero się uczy. Może osoby w górnej hierarchii zarządzającej wezmą sobie moją opinię do serca i coś w tej kwestii zrobią, bo pracownicy tego nie wytrzymują. U nas kilka nowych osob szybko zrezygnowało z tej pracy. No ja jestem mega zawiedziona pod tym względem. Chociaz na zarobki nie narzekam i praca sama w sobie jest super.

NN
Były pracownik
@Zagubiona

Od zawsze tak było. Jeśli chodzi o sama prace w banku - ze wszystkim musisz się pilnować i podpisujesz to swoim nazwiskiem. Wszystko jest fajnie dopóki idzie sprzedaż itd .. a jak powinie Ci się na czymś noga - to dyrektor ma Cię gdzieś i nie stanie w Twojej obronie - tylko będzie chronił własna (usunięte przez administratora) Ja się postawiłam i nie sprawdzałam BIK bez zgody klienta .

Asia
Pracownik

Pracuję na stanowisku doradcy klienta od ponad roku. Praca, jak każda z klientem, niełatwa i wymagająca pewnych predyspozycji. Na pewno nie jest lekko, ale każdy, kto choć jeden dzień w bankowości przepracował wie jak to wygląda. Bardzo podoba mi się kultura organizacji, wszyscy są na "Ty", dyrektor regionu zna doradców osobiście. Co do zarobków, jak ktoś twierdzi, że tu się kiepsko zarabia to albo jest totalnym leniem, albo nie nadaje się do tej roboty - podstawa jest całkiem przyzwoita, a średnio zdolny doradca robi drugie tyle premii... Atmosfera bardzo fajna, zarobić można, nie jest to praca dla cwaniaków i laserów

dkp
Pracownik
@Mariola

za 40 000 punktów dzns jest 4000 zł premii ale brutto.

Ania
Pracownik

Pracownikiem SBP jestem od kilku miesięcy. To moja pierwsza praca w kontakcie bezpośrednim z Klientem. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tym jak może wyglądać praca w oddziale. Warunki płacowe są niezłe. Premie uwarunkowane efektywnością- jak wszędzie. Cele biznesowe klarownie opisane na początku współpracy. Trafiłam na genialny oddział i młodych, energicznych i kreatywnych ludzi, z którymi można góry przenosić. Można rzec, że jestem raczkującym doradcą, ale w ciągu zaledwie 3 mscy pracy nauczyłam sie wielu cennych rzeczy. Uważam, że do tej pracy trzeba mieć określone predyspozycje. Trzeba też lubić to robić i... lubić ludzi tak generalnie. Wtedy też wszystko wychodzi.

8
Lidia
Inne
@Ania

No i co powiesz o komentarzu @Ciekawa, że tam połowę pracowników stanowią pięćdziesiątki? Też masz takie spostrzeżenie, czy ona przesadza?

2
Ania
Pracownik
@Lidia

Na ponad 20 osobowy zespół max 2 osoby.

5
Hanna
Inne
@Ania

Haha to faktycznie połowa... Ale ja już nie rozumiem o co z tym chodziło, są problemy z dogadaniem się przez jakieś różnice wiekowe?

Dk
Pracownik
@Ania

Kluczowe jest stwierdzenie że jesteś pracownikiem od kilku miesięcy - tacy pracownicy są glaskani żeby nie uciekli. Jest to tutaj standardową praktyka. Poczekaj aż też czas minie i to ze jesteście zgranym zespołem będzie minusem bo macie nie być kolegami/koleżankami, bo masz patrzeć tylko na siebie. Dowiesz się wtedy że kierownictwo nie jest tutaj po to żeby Cie chwalić, tylko po to żeby mówić co robisz źle - a wg nich robisz źle wszystko. Dzisiaj masz sprzedawać kk, jutro kk są bez sensu więc kg, byle drogo i się dużo policzyło ale w sumie żeby było może etycznie... choćbyś na głowie stanęła to nie będzie dobrze. Chyba że będziesz wciskać klientom i gadać głupoty mając w nosie procedury. Wtedy będziesz pewnie super bo im będziesz nabijać plan a całą odpowiedzialność weźmiesz na siebie, co za kilka miesięcy będzie dla nich argumentem do zwolnienia... nie polecam.

Nick
Pracownik
@Ania

Myślę, że to zależy od Oddziału i przełożonych. Widocznie trafiłaś na fajna ekipę. Chociaż mi na początku też się tak wydawało. Niestety u mnie dyrektorka niby prywatnie miła, a służbowo to tragedia. Nic nie wie, nic nie umie, więc pomocy od niej zero. Teksty do pracowników to po prostu mobbing . Branie na dywanik, bo ktos miał inne zdanie, bo ktoś był chory lub wrócił z urlopu -bo plan nie zrobiony. Plan ma być nawet kosztem ponoszonego ryzyka. Ludzie naszczuci na siebie. Ja prawie wylądowałam w szpitalu po rozmowie dyscyplinującej. Nie zrobiłam nic złego tylko nie zgodziłam się z dyrektor. Praca jest mega fajna, ale zależy na jakich ludzi się trafi.

Nieznaczący praconik
Pracownik
@Ania

A przynajmniej tak to wygląda w oczach HR i kadry zarządczej XD.

Weronika
Kandydat
 Pytanie
@Ania

Ile można dostać na start? Zwykły doradca?

@Beti
Inne
 Pytanie
@Ania

Aniu na jakie wymagrodzenie moge liczyc zaczynajac prace w SBP? Czy obowiazuje jakis dress code? Dziekuje za odp

hehe Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Ania

na początku pracy w banku też sobie chwaliłam pracę, poczekaj rok i zobaczysz. wykonany plan? w zamian od następnego miesiąca ci go podwyższa. dla nich jesteś tak dobra jak twój plan w danym miesiącu

JIM Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 19 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Chciałbym wypowiedzieć się o IT, a konkretnie o departamencie zarządzania usługami IT. Praca niezależnie od stanowiska bardzo stresująca, jeśli chcecie pomocy to liczyć możecie tylko i wyłącznie na siebie. Zarobki? Kompletnie nieadekwatne do wykonywanych zadań. Ujmę to tak, jeśli poświęcisz mnóstwo czasu na nadgodziny (są często i musisz je robić, nie ma wyboru), to wtedy można gadać o zarobkach. Ludzie z początku mogą się wydawać OK, ale w rzeczywistości będzie inaczej. Ręka rękę myje:) Dyrektorzy myślą tylko i wyłącznie o sobie oraz ich cudownej karierze, po za tym nic nie ma znaczenia, a tym bardziej Ty szary nic nie warty człowieczku XD Wdrożenie nowego pracownika na stanowisko. No byłoby fajnie gdyby ktoś potrafił wdrażać. Totalne minimum zaangażowania, po czym wysokie oczekiwania. Ogólnie typowe toksyczne korpo. Ciągłe rotacje, w szczególności młodych pracowników. Osobiście kompletnie nie polecam, no chyba, że ktoś lubi takie klimaty.

JIM Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 19 dni.
Były pracownik
 Pytanie

Chciałbym wypowiedzieć się o IT, a konkretnie o departamencie zarządzania usługami IT. Praca niezależnie od stanowiska bardzo stresująca, jeśli chcecie pomocy to liczyć możecie tylko i wyłącznie na siebie. Zarobki? Kompletnie nieadekwatne do wykonywanych zadań. Ujmę to tak, jeśli poświęcisz mnóstwo czasu na nadgodziny (są często i musisz je robić, nie ma wyboru), to wtedy można gadać o zarobkach. Ludzie z początku mogą się wydawać OK, ale w rzeczywistości będzie inaczej. Ręka rękę myje:) Dyrektorzy myślą tylko i wyłącznie o sobie oraz ich cudownej karierze, po za tym nic nie ma znaczenia, a tym bardziej Ty szary nic nie warty człowieczku XD Wdrożenie nowego pracownika na stanowisko. No byłoby fajnie gdyby ktoś potrafił wdrażać. Totalne minimum zaangażowania, po czym wysokie oczekiwania. Ogólnie typowe toksyczne korpo. Ciągłe rotacje, w szczególności młodych pracowników. Osobiście kompletnie nie polecam, no chyba, że ktoś lubi takie klimaty.

Świeza Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 32 dni.
Kandydat
 Pytanie

Jak wygladal proces rekrutacji? Ja dostalam szybki telefon z Hr potem rozmowa z Dyrektorem i teraz jestem umowiona na rozmowe z pracownikiem Hr? Jak to u was wygladalo? o co beda pytac?

Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Pierwszy etap w oddzaile, rozmowa z dr bardzo profesjonalna i rzeczowa. Rozmowa trwała 30 minut, na rozmowie przedstawiam swoje pomysły i jak widzę ta prace. Dr zaprosiła mnie zatem na drugi etap w obecności kadrowej i dr regionu. Oegralam scenkę z trudnym klientem, dr regionu zadawał pytania o moje obawy co do pracy w banku, pytania padały z trzech stron, rozmowa trwała godzinę.

Pytania

Dlaczego wybrałam ten bank Pytania o produkty bankowe snenka z trudnym klientem dlatego mają wybrać akurat mnie jak bee pozyskiwać klientów jakie widzę ważne swoich działań w kierunku sprzedaży prod. Banku

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Warszawa
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Asystent Biura/Recepcjonistka
Warszawa
Accreo Sp. z o.o.
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Nikola
Pracownik
 Pytanie

Santander w benefitach wpisuje umowa o pracę. Jeszcze brakuje żeby wpisać 26 dni urlopu :* Benefitów nie ma żadnych, multisport i najtańszy pakiet w Medicoverze. W benefitach wpisali sobie również wsparcie zespołu i wewnętrzne programy rozwojowe. Jaki wsparcie zespołu? To jest benefit?! Serio?! Jakie są te programy rozwojowe, bo chciałabym wiedzieć a nie wiem (pracuję tutaj). Zajęcia językowe to już w ogóle śmiech. Wzięli jakąś szkołę no name i za 1 na 1 oczekują płatności 50%. A dla akcjonariuszy intratne zyski za naszą robotę!! Kadra mgr to już w ogóle śmiech. Mam wrażenie, że chodzą z worem po innych firmach i zbierają same najtańsze miernoty. Great Place sam się degraduje dając takiemu czemuś certyfikat!!!

Gustia
Kandydat
 Pytanie
@Nikola

Czy w Santander jest coś takiego jak nagrody za długoletnią pracę, tj. Jubileuszowa?

765Majtek
Były pracownik

Potraktujcie to jako ostrzeżenie, wszyscy, którzy chcecie tam pracować w IT: Konkretniej opowiem wam o cyberbezpieczeństwie. Jest tam tylko z nazwy dzięki nad wyraz niekompetentnej kadrze zarządzającej (aż ciężko opisać karierowiczów co nie mają pojęcia o branży ani o zarządzaniu). Dyrektorami są ludzie nie mający nigdy nic wspólnego z cyber bezpieczeństwem czy IT. Dyrektor ekonom, dyrektor project manager, jakiś nowy dyrektor i tak w kółko. Nic nie wiedzą, na niczym się nie znają. Jak nie idziesz po linii "deparatamentu" i protestujesz bo wygadują zwyczajne bzdury - to wylatujesz. Tam ludzie, którzy coś wiedzieli albo odeszli albo zostali przez tych dyzmów zwolnieni. Bałagan, łamanie procedur kadrowych, kolesiostwo i niekompetencja. Nie chcę tylko umniejszyć kilku specjalistom, którzy jeszcze tam zostali ale pakują wrotki już powoli. Jeśli się zastanawiacie czy tam iść - to uwaga - nie zróbcie sobie tego. Błąd, który tylko zaśmieci wam cv i sprawi, że podupadniecie na zdrowiu. Te dyzmy niech same pracują przy technologii.

Kandydat
Kandydat

Jako kandydat mogę odnieść się tylko do sposobu rekrutacji, niż samej pracy w banku. Osobiście uważam, że skoro ja poświęcam swój czas na interview to tak samo potencjalny pracodawca powinien poświęcić 5 minut na odpowiedź czy ew. jest zainteresowany współpracą czy nie. Po rozmowie i zapewnieniach ze strony managera, że to poważna instytucja, będzie feedback itp... feedbacku brak, Pani od rekrutacji nie raczy odpisać ma maila, aplikacja 2 miesiące i dalej w trakcie rozpatrywania. Aby uciąć temat, wycofałem ją sam.

Nps
Inne
 Pytanie

A ja jestem ciekawa jak zapatrują się wszyscy na obecny system premiowy oraz oceny banku którymi jest się karanym m.in. poprzez umniejszenie premii na którą charuje się cały miesiąc?

@pracownik
Pracownik
@Nps

Nie wiedzieli co zrobić, by pracownikom mniej premii wypłacać to zrzucili na nich odpowiedzialność za nps banku wiedząc że tam mogą się słabe oceny sypać.

@pracownik
Pracownik

Warto zadać sobie pytanie czy to co robią jest etyczne. Według mnie wprowadzają również klienta w błąd. Klient otrzymuje pytanie o Bank i jest przekonany, że ten Bank ocenia a finalnie ocena idzie na nasze konto razem z oceną doradcy. Gdzie tu logika.

Pytanie
 Pytanie

Co jaki czas w Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA) można ubiegać się o podwyżkę?

1
Zagubiona
Pracownik
 Pytanie

Witam. Czy w Waszych oddziałach też jest presja na sprawdzanie BIKu klientów bez ich wiedzy? Albo na wciskanie ludziom produktów, które nie są dla nich korzystne? Nie pracuje tu zbyt długo, ale spotkala mnie bardzo nieprzyjemna sytuacja i przełożony oczywiście wyparl się w żywe oczy, że kazal mi zrobić tak i tak. Wina została zwalona na mnie. Nie bardzo podoba mi się to, że musimy robić tak, byleby sprzedać i wcisnąć, a potem pracownik pozostawiony jest sam z konsekwencjami lub obwiniany za to, że dostał gorszą ocenę w ankiecie, a wykonywał tylko polecenie służbowe. Plany do realizacji są tak wysokie, że nie omijając pewnych rzeczy lub nie naciagajac innych, tych planów zrealizować się nie da. A oferta dla klientów w porównaniu z konkurencją jest słaba. Jak wyjdzie lipa, to odpowiedzialność ponosi pracownik, nawet jeśli dopiero się uczy. Może osoby w górnej hierarchii zarządzającej wezmą sobie moją opinię do serca i coś w tej kwestii zrobią, bo pracownicy tego nie wytrzymują. U nas kilka nowych osob szybko zrezygnowało z tej pracy. No ja jestem mega zawiedziona pod tym względem. Chociaz na zarobki nie narzekam i praca sama w sobie jest super.

Roman
Inne
@Zagubiona

BIK się sprawdza za wiedzą klienta. Takie działania po cichu tylko mogą go zniechęcić przecież. Jak liczy się aż tak bardzo sprzedaż to dostajesz za to jakieś premie? Kasa jest dobra czy niewarta tych nerwów o których piszesz?

1
Zagubiona
Pracownik
@Roman

Kasa jak dla mnie jest ok. Podstawa spoko jak na realia u nas. I tak jest premia. Chociaż na prawdę jest ciężko przez inflację i fakt, że kredyty drożeją. A wycena ich wcale nie jest rewelacyjna.

1
Maja
Pracownik
 Pytanie
@Zagubiona

Najbardziej Cię martwi to, że sprawdzasz BIK bez zgody klienta? Jeśli klient ma zgody na kontakt, to żeby mu przedstawić ofertę trzeba sprawdzić BIK, przecież to podstawa roboty w banku...

1
Adelajda
Pracownik
@Maja

Wolne żarty. Jeśli klient nie siedzi przed Tobą to nie masz prawa zaciągać mu Bik-u. Może Cię za to nawet pozwać.

Hanna
Inne
@Adelajda

A wiadomo czy tak serio robią?

1
Ania
Pracownik
@Zagubiona

Nikt nikomu nie wciska niekorzystnych propozycji. W moim oddziale z niczym podobnym się nie spotkałam.

2
Zagubiona
Pracownik
@Ania

Niestety u nas są pracownicy, którzy za zgodą przełożonych wykorzystują klientów. Są pracownicy, którzy zakładają konta na dowody osób, które nawet nie wiedzą, że te konta mają. Pracownik podrabia podpis po miesiącu konto zamyka. Wnioski kredytowe też różnie wyglądają. Oczywiście osoby pracujące uczciwie to te gorsze, ciagane po dywanikach, nie mogące liczyć na podwyżki i jeszcze im się po ciuchu klientów podbiera. U nas w oddziale jest taki cyrk, że po prostu kilka z nas szuka innej pracy. Mam nadzieję że osoby zarządzające doczekają się konsekwencji służbowych i prawnych.

Mimi
Były pracownik
@Maja

No niestety to jest nadużycie.

Ffffrrr
Były pracownik
@Zagubiona

Też to przechodzilam, obdzwanialam swoich klientów i robiłam opisy w kontaktach a koleżanka korzystała z moich opisów i jak mnie nie było w pracy to kredyty sprzedawała moim klientom z którymi byłam umówiona w innym terminie, najgorsze było to że moje kredyty inny doradca konsolidowal w tym samym banku, latała do szefowej ze skargami na mnie, okropny wyścig szczurów. Dziewczyna bez zasad i skrupułów Ważne by trafić na dobry zespół. Bardzo trzeba kombinować by robić plany sprzedażowe.

@porażka
Były pracownik
@Zagubiona

Niestety prawdą jest że wszystko zwala się na pracownika, a najgorsze że nie daje się mu szans na obronę ani konfrontację w razie problemu. Osobiście nie polecam nikomu, chyba że ktoś lubi być kopany w (usunięte przez administratora) nawet jak nic nie zrobił, bo cóż kierownictwo albo ma zły humor albo życzliwe koleżanki robią wszystko żeby uprzykrzyć ci życie i zamiast się dogadać wolą za plecami robić koło tyłka. Nie polecam pracy w Oddziale, ze względu na pojedyńcze osoby, które chcą być nie zastąpione i nie wiedzą co to współpraca. Najgorsze jest to że kierownictwo pozwala na podziały między pracownikami, jedni mogą wszystko a inni są szczuci za byle co. Jedni mogą wypisywać przekleństwa i teksty z poziomu (usunięte przez administratora), a inni za normalne zdanie dostają (usunięte przez administratora). Uprzywilejowani mogą popełniać błędy a innym się je wytyka. Klienci mają pretensję za wszystko i do wszystkich, ale zwala się na jednego. Jeden trzyma papiery tam gdzie nie można przez 2 miesiące i o tym nie wie, ale jak się znajdują to zamiatane pod dywan bo ulubieniec, a drugi jak raz zapomni to się go kopie. Jedni mogą w trakcie pracy załatwiać swoje prywatne sprawy i spoko, inni nawet jak załatwiają hipotekę i potrzebują 5 minut żeby podpisać papiery to są (usunięte przez administratora). Ledwo co zjesz na przerwie jedzenie - mniej niż 15 minut to już przylatuje kierownik i cię opieprza, że nie pracujesz (mimo, że miałam 30 minut przerwy z tytułu kp, i ustawy) Niestety tak to wygląda w Oddziale. A jeśli chodzi o kasę - cóż, każdej zdarzają się niedobory czy nadwyżki, nawet pracownikowi z ponad 20-letnim stażem.

NN
Były pracownik
@Zagubiona

Od zawsze tak było. Jeśli chodzi o sama prace w banku - ze wszystkim musisz się pilnować i podpisujesz to swoim nazwiskiem. Wszystko jest fajnie dopóki idzie sprzedaż itd .. a jak powinie Ci się na czymś noga - to dyrektor ma Cię gdzieś i nie stanie w Twojej obronie - tylko będzie chronił własna (usunięte przez administratora) Ja się postawiłam i nie sprawdzałam BIK bez zgody klienta .

Antoni
Inne
 Pytanie

Fatalne godziny pracy. Bankomaty starocie. Źle oświetlony. Ciągle problemy. Jeśli juz jest czynny to często wpłacasz przy użyciu latarki. Wpłatomat koszmarny , wewnętrzny w Sieradzu ul. aleja pokoju. Ciągle się psuje albo nie ma możliwości wpłaty, albo połyka pieniądze i nie wydaje potwierdzenia. Nikt nic nie wie czeski film. Wypłaciłem pieniądze, wpłatomat połknął. Nie wydał potwierdzenia. Reklamacja uznana po miesiącu - na koncie wpłata pojawiła z dniem kiedy wpłatomat połknął pieniądze. kuriozum. a odsetki za ten miesiąc ? Infolinia ok, ale na uzyskanie informacji potrzebny pesel. E-maila brak. Jakiś koszmar. zmieńcie bank - jedyna wyjście. Uwaga: na dole brak statusu; klient. a ja jestem jeszcze , niestety, Waszym klientem. Od nowego roku idę gdzie indziej.

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA)?

DajToGłośniej
Pracownik

Wiele osób pyta o rekrutacje.Na stanowisko wyżej niż doradca nie ma co aplikować bo nawet jeżeli zaproszą na rozmowę to kierownikiem/ dyrektorem zostanie ktoś z góry ustalony. W moim regionie doświadczyłam wielu rekrutacji. Kto będzie szefem bylo wiadomo zanim pojawiło się oficjalne ogłoszenie o pracę-awans. Co do kompetencji tych menagerów to tez pozostawiają wiele do życzenia. Ważne zeby S P R Z E D A W C Y byli wyjadaczami a manager jest od tabelek i spijania śmietanki

zosia
Pracownik

Santander Bank Polska ma najlepsze procedury w kraju, szkoda że ich nie stosuje w praktyce. Potrafi zatrudnić na stanowisko dyrektora osobę która przegrała sprawę o (usunięte przez administratora) w poprzedniej pracy. Niestety byłam jej późniejszą ofiarą. Biuro Etyki i relacji zrobi wszystko, żeby sprawę zamieść pod dywan. Ewentualnie przeniesie dyrektora do inne placówki czego dyr. regionalny pracownikowi nie zapomni. Niby rozwiązanie dla pracownika istnieje ale jak skorzystasz to zrobią z Ciebie ostatniego głąba. I będą tak kombinować , że wyjdziesz na głupca i nieroba. Nikt nie kontroluje i nie sprawdza dyrektorów pod kątem wdrażania nowych pracowników, liczy się tylko dzns. Spotkania dyrektora 1 na 1 z pracownikiem służą do opierdzielania pracownika. Ponieważ ludzie muszą się jakoś bronić to zasłaniają się tym, że mają dużo pracy i argumentują ,,bo ta druga nie obsługuje klientów to ja się nie mogę wyrobić " a dyrektor zbiera te wszystkie informacje i wg swojego widzi mi się potem opierdziela. Dostaje się opieprz za rewelacje z pomówień. Praca w Banku jest trudna ale ja lubię swoją pracę, lubię obsługiwać klientów. Natomiast cała ta otoczka: donoszenie, opieprz od dyrektora na podstawie donosów, poniżanie, i to podgryzanie się pracowników między sobą ....szkoda słów. Dziś Bank to już nie jest Bank , to maszynka do zarabiania pieniędzy a ludzie to (usunięte przez administratora) poganiani przez dyrektora który dosyć często ma jakieś psychopatyczne cechy. W pracy w której spędza się 8 godzin powinna być atmosfera. A tu jest atmosfera jak w psychiatryku.

Menel
Były pracownik
@zosia

Nic sie nie zmienilo od 8 lat - polecam wysłać kilka CV, mi pomogło

XYZ
Były pracownik
@zosia

w 100 % się zgadzam. Generalnie Santander to chyba najgorszy pracodawca w Polsce. Bałagan, skopany system informatyczny, słabi menadżerowie i dyrektorzy którzy nie nadają się ani do pracy bo na robocie się nie znają ani do zarządzania ludźmi oraz zwykłe zakłamanie po przez udawanie że coś się robi po przez ankiety które i tak na nic nie wpływają a patrząc się na ludzi którzy w Santanderze pracują mam wątpliwości czy te ankiety są rzeczywiście anonimowe powodują że Santander to firma w której normalni pracownicy uciekają od razu po zabaniaczeniu tego bigosu.

Asia
Pracownik

Pracuję na stanowisku doradcy klienta od ponad roku. Praca, jak każda z klientem, niełatwa i wymagająca pewnych predyspozycji. Na pewno nie jest lekko, ale każdy, kto choć jeden dzień w bankowości przepracował wie jak to wygląda. Bardzo podoba mi się kultura organizacji, wszyscy są na "Ty", dyrektor regionu zna doradców osobiście. Co do zarobków, jak ktoś twierdzi, że tu się kiepsko zarabia to albo jest totalnym leniem, albo nie nadaje się do tej roboty - podstawa jest całkiem przyzwoita, a średnio zdolny doradca robi drugie tyle premii... Atmosfera bardzo fajna, zarobić można, nie jest to praca dla cwaniaków i laserów

Doradca p.
Pracownik
 Pytanie
@Asia

Drugie tyle premi co podstawa? .. Chyba jak sprzedasz w miesiacu 5 milionu wolumenu z ubezpieczeniami. Takich asow jest moze dwoch na kraj. Wiec wypisujesz brednie.

4
Były pracownik
Pracownik
@Asia

Drugie tyle to dobry żart, średnio zdolny doradca dostanie 500 zł brutto za zrealizowany plan... Akurat premie za wykonany plan są tragicznie niskie...

Doradca p.
Pracownik
 Pytanie
@Były pracownik

Nie wiem kto te posty pisze o dwukrotnosci premii jako z podstawy.. nasz Hr zatrudnia troli czy jak?

Każdy ma to na co się godzi
Były pracownik
@Asia

Skoro 3,2 tys to dla ciebie spoko pensja przy takiej odpowiedzialności za kasę to gratuluję.o premiach nie pisz kłamstw bo mamy zestawienia regionu i każdy wie ile kto zrobił jak 200 zł dostaniesz to super ,dla mnie ta firma to kpina. Dobrze że mam inne wykształcenie i mogę pracować tam gdzie jest satysfakcja z pracy i godna pensja a nie wyścig szczurów zawiść w pracy i upokarzanie się telefonami oraz klepanie regułek

Każdy ma to na co się godzi
Były pracownik
@Były pracownik

Dokładnie

Maja
Pracownik
 Pytanie
@Każdy ma to na co się godzi

Pracujesz jako doradca za 3200 netto? Wow, albo się nie szanujesz, ,albo jesteś totalny świeżak bez doświadczenia w bankowości. Nie pracuję w Santanderze zbyt długo, tej podstawy 3200 to bym nawet pod uwagę nie brała (chociaż w mniejszych miejscowościach to jest spoko stawka). Z koleżanką wyżej się nie zgadzam, bo zarobić drugie tyle premii to raczej niemożliwe, ale 10k DZNS to u nas w małym oddziale robi każdy, nawet mowy doradca, który pracuje kilka miesięcy, wycena jest gówniana, ale dychy nie zrobić...?

DK
Pracownik
@Maja

10k dzns to 1000 zł brutto premii, bez zrobionych koszyków (czyli bez premii zespołowej) jak robisz konsole zew i SK, to da się łatwiej. Ale bez tego i tyle ciężko jest zrobić, bym bardziej że plany referencyjne rosną aby dostać cokolwiek trzeba sprzedawać więcej i po wyższej marży. Może w małych miastach gdzie jest jeden oddział to można, ale Poznań, Wrocław, to już inne nasycenie.

Mariola
Pracownik
@Asia

Czyli przy podstawie 4000 netto to zrobienie drugie tyle premi to trzeba zrobić przynajmniej 40 000 punktów DZNSa, dobry żart ????????

dkp
Pracownik
@Mariola

za 40 000 punktów dzns jest 4000 zł premii ale brutto.

Sant
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, proszę o informacje po jakim czasie od złożenia aplikacji firma sie kontaktuje? Na jakie zarobki można liczyć na stanowisku młodszego specjalisty ds. restrukturyzacji?

Niedawny pracownik
Były pracownik

Praca na pozór fajna i ciekawa, ale im głębiej się wchodzi, tym bardziej czuć i widać (usunięte przez administratora) Na plus podstawowa pensja, która jest spoko jak na polskie standardy, ale biorąc pod uwagę wyniszczenie i wykończenie psychiczne oraz marne premie, nie jest to niczego warte. Nawet mając plan ponad 100%, nie są to motywujące premie. Szczególnie, że jak oddział za często wykonuje plan, to w następnym miesiącu i tak „góra” wymyśli coś aby to ukrócić i utrudnić PĘD ZA PUNKCIKAMI. W moim oddziale, dodatkowo była ewidentna faworyzacja jednostkowych osób, które mogły liczyć na lepsze traktowanie, podsuwanie tematów kredytowych itp. Może to kwestia lizania sobie rowków na wzajem i brandzlowania się swoją wspaniałością. A pod tym wszystkim fałsz i jedna wielka obłuda. Praca z ludźmi, którzy gardzą osobami, które nie przychodzą po kredyt lub ubezpieczenie itp nie jest dla mnie. Nie polecam pracy w tej firmie, szybciej ma się ochotę stąd odejść, niż się przyszło. Ja w porywach wytrzymałem około półtorej roku. To i tak sporo za długo.

l43
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś pracował w Poznaniu w Departamencie Zabezpieczeń i Umów Kredytowych? Jestem ciekawy jak tam jest.

becia
Pracownik

targowa 78 cerfur wileński.DLACZEGO NIEMA WPLATOMATU.

1
Maria
Inne

Czytałam w internecie ogłoszenie, że można założyć konto dziecku i otrzymać 100 zł na konto. Otworzyli córce konto, a pracownik banku obiecał 100 zł za konto. W efekcie karta dotarła, ale powiedziano nam że córka nie dostanie 100 zł bo nie jesteśmy obywatelami Polski. Córka jest bardzo przygnębiona, że ​​daliśmy się (usunięte przez administratora). Nie chodzi tu o pieniądze ale o to, że w Polakach wierzymy że skoro jesteśmy Ukraińcami, to można nas poniżyć i (usunięte przez administratora). Rozumiem że dla Polaków jesteśmy ludźmi drugiej kategorii. Bardzo nieprzyjemne. Okropny bank

1
S
Były pracownik
@Maria

Santander to Hiszpański "bank" więc winienie Polaków za politykę santandera jest nie na miejscu. generalnie mam wrażenie że dla panów z zachodu wszyscy ludzie na wschód od odry są ludźmi drugiej kategorii

Zostaw merytoryczną opinię o Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA) - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA)?

    Zobacz opinie na temat firmy Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA) tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 72.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA)?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 44, z czego 5 to opinie pozytywne, 33 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA)?

    Kandydaci do pracy w Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA) napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Santander Bank Polska (dawniej Bank Zachodni WBK SA)
Przejdź do nowych opinii