Przy zajęciu konta przez ZUS za każdą wpłatę na moje konto pobierana jest prowizja w wysokości 50 pln. Wręcz nie zrozumiałe jest gdy otrzymałem przelew przychodzący 60 pln - bank przelał na konto wierzyciela 10 pln A SOBIE ZA USŁUGĘ PRZELEWU 50 PLN. TO PARANOJA I ŚWIADOME DZIAŁANIE NA SZKODĘ KLIENTA. ZMIENIAM BANK!
Czy firma Bank Spółdzielczy w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Przy zajęciu konta przez ZUS za każdą wpłatę na moje konto pobierana jest prowizja w wysokości 50 pln. Wręcz nie zrozumiałe jest gdy otrzymałem przelew przychodzący 60 pln - bank przelał na konto wierzyciela 10 pln A SOBIE ZA USŁUGĘ PRZELEWU 50 PLN. TO PARANOJA I ŚWIADOME DZIAŁANIE NA SZKODĘ KLIENTA. ZMIENIAM BANK!
witam, chciałem poruszyć temat udzielania kredytu przez bank, miałem nieprzyjemność zostać wprowadzonym w błąd przy podpisaniu umowy, koszty kredytu wzrosły bez informowania mnie o tym o 2 tysiące złotych, gdyby nie moja spostrzegawczość z kosztów kredytu okolo 4 tyś zrobiło się 6 tyś gdzie nigdzie niebyło o tym wcześniej mowy, na symulacji wydrukowanej około 3,8 tyś, przez rozmowy informowany byłem też o tej kwocie a w chwili gdy miałem umowe do podpisania koszt wynosił 5,7 tyś, a nigdy wcześniej niebyło o takiej sumie mowy. Posiadam symulację, bank posiada odmowę kredytu , czy takie sytuacje mają powszechnie miejsce? Jestem klientem kilkanaście lat i pierwszy raz spotkała mnie taka przykra sytuacja. Dodam że w konkurencyjnym banku przy pierwszej symulacji od razu zostałem poinformowany o całkowitym koszcie kredytu gdzie w przypadku BS Milicz zostałem zwyczajnie (usunięte przez administratora)
Wszystkie pozytywne opinie o BS Milicz w tym samym dniu... Minuta po minucie.. Przypadek ??
A Pani K z obsługi, nie widziałem Jej dawno. Do niedawna szara myszka. Czyżby za swoją pychę została przeniesiona do innego oddziału ?
Nie wiem czy to ta sama Pani K ale kilka tygodni temu, kiedy po zapłaceniu rachunków zapytałem o inne oferty to zostałem odesłany do centrali.
A co, wcześniej ta Pani Cię po prostu obsługiwała? No ale po odesłaniu chyba ludzie z centrali należycie obsłużyli czy jest na co narzekać?
Z jednej strony piszecie, że jest tutaj profsjonalizm, a potem, że pracownicy nie mają kompetencji. To jak to w końcu jest? Ktoś może się wypowiedzieć?
Czy bank spółdzielczy ma ustalony jakiś obowiazujacy strój do pracy?
Pochwała dla Pani Sylwii F za życzliwość. Jak widać skromność może iść w parze z profesjonalizmem i wiedzą. Pozdrawiam. Kasia
Wczoraj pytając o dostęp internetowy do konta w którym jestem pełnomocnikiem na moje pytanie czy login będzie taki sam jak miałam wczesniej(miałam tam kiedyś konto) pani z oburzeniem powiedziała ŻE NIE I TO CHYBA LOGICZNE ŻE KAŻDY NUMER KONTA MA SWÓJ LOGIN. No otóż nie logiczne bo w swoim banku pod jednym loginem widzę wszystkie swoje konta plus konta w których jestem pełnomocnikiem. Pani była skrajnie niemiła. Po założeniu dostępu internetowego wybiegła za ladę z fochem zamknąć oddział o godzinie 15.50 gdzie na drzwiach widnieje informacja ze oddział jest do godziny 16. Cieszę się że już tam nie mam konta.
Pracownicy dokładnie tłumaczą wszystko krok po kroku, cierpliwi i wyrozumiali :)
Profesjonalna, miła obsługa, bardzo pomocna, dobry kontakt z klientem.
Bardzo miła obsługa. Jasno przedstawione warunki zawieranej umowy. Polecam !
Mili i kompetentni pracownicy, sprawna obsługa klienta. Jasne i klarowne tłumaczenie prowadzonych transakcji i zawieranych umów.
Brak słów do pracownikow , totalny brak kompetencji
Poprosilam Pania w Banku Spoldzielczym w Miliczu o pomoc w wypelnieniu druczku , to powiedziala mi, że nie ma czasu i żebym poszła sobie na miasto. Poczekalam w banku gzecznie, przyjela mnie dopiero po godzinie, a w banku pustki. Masakra jaka bezczelnosc.