Firma w Polsce już nie istnieje więc bez najmniejszych problemów można mówić jak to było. Gdy zaczęła się moja przygoda z BGS to było bardzo dobrze. Owszem, szkolenie było po łebkach. Owszem na rozmowie kwalifikacyjnej nie wspomniano o odpowiedzialości karnej, tak.. ludzie się ze sobą kłócili ALE.. Szkolenie mimo że po łebkach jednak było też owocne. Podstawowe pokazanie systemów, potem parę dni zabierania ze sobą na checkiny w ramach obserwatora, omawiano już przy pasażerach zasady i dopiero po jednym lub dwóch tygodniach ktoś zajmował swoje miejsce na checkinie ( nie był sam bo obok była zawsze osoba której można było dopytać jak się czegoś nie wiedziało). Odpowiedzialność karna? tak, ale dopiero po zakończonym okresie próbnym w firmie i nigdy nie ucięto komuś wwpłaty, zabierana była ewentualnie premia uznaniowa czyli 300zł brutto. Jest to premie UZNANIOWA, jeśli ktoś coś sprtolił to jakby nie było co się dziwić. Premia premią ale z własnego doświadczenia wiem że zdenerwowanie na samego siebie w takim momencie było jeszcze większą karą. Jeśli o kłótnie chodzi to ludzie zawsze i wszędzie będą się kłócić. Dziewczyny o chłopaków, chłopaki o dziewczyny, nieporozumienie bo coś tam na rejsie.. to wszystko się zdaża, ale na codzień z tymi ludzi nie tylko się pracowało ale zawierało długoletnie przyjaźnie które trwają do dziś. Zarobki na początku były małe ale z czasem staż, wiedza , plus nadgodziny sprawiały że można było zarobić naprawdę dużo. Nigdy podczas pracy w BGS nie zdażyło mi się żyć od wypłaty do wypłaty. Pamiętam sytułacje gdy kilka młodych osób awansowało na stanowisko kierowników zmiany w czym bardzo dobrze dali sobie radę. Pamiętam też późniejszą sytuacje gdy była nowa pracownica i poważnie zachorowała. Cała firma za pomocą kierownika działu Tomasza D. postanowiła zrobić zrzutkę do puszki dla dziewczyny aby ją wesprzeć. Mimo że pracowała z nami niedługo wtedy była po swoim powrocie bardzo miło powitana spowrotem w szykach BGS. Gdy komuś coś wypadło nawet czasem nie brałeś uż tylko starano się najpierw zmienić grafik abyś nie tracił swojego dnia urlopowego. Tak działa ta firma. Przynajmniej dopóki nie zmienił się prezes oraz kierownicy działów. Dział Pasażerski przejęła już wspomniana Pani D. która doporwadziła do tego że gdyby firma nie upadła to i tak wszyscy by się zwolnili. Niemiłe słowa w Twoim kierunku, oskarżenia, zwalanie winy, sama nie systematyzowała swojej wiedzy względem wytycznych i Ciebie oskarżała o wszystko dopóki jej nie udowowdniłeś że to się zmieniło, wtedy ewentualnie byłeś bezczelny że zwracasz jej uwage. Ludzie bali się w pewnym momencie przychodzić do pracy, nikt już ze sobą nie rozmawiał a póżniej poszła plotka o jakiejś skardze na ową osobę. Prezes firmy zamiast wziąc to w swoje ręce to odesłał to właśnie do osoby o której była w skradze mowa i zaczęło się przepytwanie każdego w dziale na temat tego kto to napisał. Nigdy po przyjściu do pracy nie widziałeś czego tym razem będzie chciała. Była też plotka o mafii paliwowej. Po zwolnieniu Prezesa Tomasza T. czyli naprawde dobrej osoby wrzucono na miejsce prezesa, UWAGA UWAGA, człowieka od paliwa...... Pozdrawiam za to serdecznie NAJLEPSZYCH którzy byli na odpowiednim stanowisku Czyli Panów Tomaszów. Za ich kadencji firma była miejscem pełnym ciepła, rodzinnej atmosfery, miłości i zrozumienia . Nikt się do końca nigdy nie pogodził z tym że już z nami nie pracują, a po nich było tylko gorzej..
Święta prawda. Z łezką w oku wspominam czasy SUPER TOMASZÓW. Niech im Pan Bóg w dzieciach wynagrodzi.
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w BALTIC GROUND SERVICES PL SP. Z O. O.?
Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w BALTIC GROUND SERVICES PL SP. Z O. O.?
W ostatnim czasie nie można praktycznie uzyskać z tego wątku żadnych nowych informacji odnośnie tego jak aktualnie pracuje się w BALTIC GROUND SERVICES. Napiszcie coś proszę jak to obecnie wygląda. Czy coś się zmieniło na przestrzeni miesięcy?
Baltic Ground Services nie istnieje już w Polsce. Polski oddział firmy został sprzedany a następnie ogłosił upadłość i zostałzlikwidowany.
Szanowni Państwo! Jestem zainteresowany pracą i posiadam umiarkowany stopień niepełnosprawności bo jestem niesłyszący. Jestem gotowy do pracy od zaraz. Kiedy mogę zacząć pracę? Mieszkam w Warszawie na Pradze Południe. Tak już pracowałem przy sprzątaniu biur i szkół wyższych. Czyli tutaj szukaj coś dodatkow ale rano albo wieczór? Mam kartę stałego pobytu. +48578256903 Czekam na SMS Pozdrawiam serdecznie Denys Shiman
Czy jest możliwość pracy w BALTIC GROUND SERVICES PL SP. Z O. O. na część etatu?
Na tę chwilę to ciężko powiezieć jak się dalej losy popłuczyn po bgsie potoczo ...
Jako obecny pracownik BGS nie mogę do końca zgodzić się z negatywnymi komentarzami. Mimo że "pupilkiem" kierowników nie jestem i miałam rowniez starcia z personelem to jednak jestem na tyle dojrzałą emocjonalnie osobą by zrozumieć, że praca w zespole łączyć się może z nieporozumieniami. Praca na lotnisku jest specyficzna i wymaga od pracownika przyswojenia dużej ilości materiałów i procedur. Nie zauważyłam jednak, żeby nowi pracownicy byli pozostawieni sami sobie. Starszy stażem personel nie odmówił mi pomocy nigdy, gdy o nią prosiłam. Również w przypadku problemów prywatnych, pracodawca wykazał sie empatią i zrozumieniem. Co do atmosfery w pracy - kazdy ma taką, jaką sobie stworzy i obwinianie innych o swoje niepowodzenia jest śmieszne. Zarobki są przeciętne, ale nie tragiczne. Każdej osobie rozwajażającej podjęcie zatrudnienia w BGS polecam przemyślenie czy szukają miejsca na przeczekanie czy pracy, w której chcą faktycznie pracować (A nie udawać, że pracują) i przyswajać wiedzę.
"Kazdy ma taką, jaką sobie stworzy i obwinianie innych o swoje niepowodzenia jest śmieszne" Pusty frazes powtarzany przez wszystkich bez zrozumienia. Owszem, atmosferę tworzymy my, ale dotyczy to całego zespołu, nie pojedynczych osób. Jeśli coś się nie układa, to należy zażegnać konflikt, wyjaśnić ze sobą nieporozumienia, a nie podchodzić do tego na zasadzie: on jest zły, a my dobrzy. Zespół to jeden organizm, a nie zbitek przypadkowych osób.
Masz rację co do tego, że zespół to jedność a to jaka panuje w nim atmosfera zależy od wszystkich, którzy w chodzą w jego skład. Jak tutaj radzicie sobie w obliczu nieporozumień? Często dochodzi do sytuacji, w których tego typu konflikt należy zażegnać?
...No to najpierw krytykujesz "frazes",a później na dobrą sprawę sam/a brniesz w ten banał. Wiadomo, o co chodzi, człowiek nie pracuje sam,
Praca na lotnisku łączy się ze stresem i konfliktami, nie wierz nikomu że jest inaczej. Wiadomo, że czasem czara się przeleje i spięcia ukrywane pod maską dress code'u przy pasażerach muszą odnaleźć ujście gdy jesteśmy już sami na zapleczu. Ale zawsze jest z kim pogadać i do kogo zwrócić ze swoimi wątpliwościami. Pracowałem w wielu firmach i mam duży staż pracy na lotnisku. Tu jest relatywnie fajnie, jak na to jak mogłoby być.
Nie krytykuję banału, krytykuję jego powtarzanie bez zrozumienia. Powtórzę: mówienie, że każdy jest odpowiedzialny za atmosferę jest oczywiście prawdą. Ale atmosfera jest wypadkową czynników, na które wszyscy w zespole mają wpływ i dlatego wszyscy są za nią odpowiedzialni. Zwalanie całej winy na jedną osobę i udawanie, że wszyscy są cool, a tylko ta jedna osoba jest ble, jest dziecinne. Problemy i konflikty z czegoś wynikają, nie biorą się znikąd.
Ale może zgodzisz się z opinią, że nawet jedn, czy kilka osób w zespole może spaprać atmosferę reszcie i nie trzeba nic innego naprawiać i szukać za daleko? inna sprawa, że każdy może subiektywnie widzieć inne osoby ...
I już po bgs w Pl. Sprzedany
Witam ile pracowników zatrudnia BGS w Polsce?
Jaka jest kultura pracy w BALTIC GROUND SERVICES PL SP. Z O. O.? Obowiązuje typowy dress code?
Dress code jak najbardziej obowiązuje i czasem niektórzy sobie jeszcze bardziej niż na co dzień przypominają o jego kontrolowaniu. Nie zauważyłem natomiast problemu z pewnymi indywidualnościami, typu kolczyki, tatuaże, biżuteria, paznokcie.
Czy rozmowa rekrutacyjna w BALTIC GROUND SERVICES PL SP. Z O. O. odbywa się również w języku angielskim?
Dobra i stabilna firma . Oceny pracowników są bardzo ważne bo stawiają firmę wysoko, polecam!!
@K91, dziękuję za Twoją rozbudowaną opinię na temat pracy w BALTIC GROUND SERVICES. Czy mogłabyś jeszcze powiedzieć, na podstawie jakiej umowy pracuje się w tym miejscu? Czy ktoś z Was także pracował lub pracuje w BALTIC GROUND SERVICES PL i chciałby podzielić się z nami swoją opinią na temat tego pracodawcy? Gorąco zachęcam!
Praca na lotnisku zawsze była moim marzeniem. Zostałam zatrydniona przez BGS. Na początku się cieszyłam. Niestety pani d o r o t a jest tak niemiłą i niecierpliwą osobą że zrezygnowałam z pracy. Nie jest w stanie nic wytłymaczyć, jest niecurpliwa i zwyczajnie wredna. Po powierzchownym pokazaniu systemu oczekuje że już wszysto będziecie umieć. Gdy ośmielicie się zapytać o coś odburknie "już ci to mówiłam" odwróci sie d*pą i tyle w temacie pomocy.Co tam że pasażer czeka. Może inni kierownicy zmiany są ok ...nie wiem. Ale pani j e s c h k e jest koszmarna i nie powinna pracować z ludźmi
Dziewczyno zastanów się co piszesz, może praca na lotnisku była Twoim marzeniem, ale całkowicie nie nadawałaś się do tej pracy! Bardzo dobrze, że sama szybko zrezygnowałaś. Nie chcieliśmy mieć Cię w zespole, nic nie rozumiałaś i wgl wolno wszystko łapałaś. Z tej gliny nic nie będzie.
@nieważne szaniwna pano doroto bo zakladam że ta pseudo odpowiedź jest od pani. radzę przemyśleć swoje słowa. jedno obiecujecie a drugie robicie. niecierpliwe podejście do nowego pracwnika jest żenujące. a Pani wylewq swoje frustracje niepowodzenia i kryzys wieku śreniego na innych młodych ludzi. nie nasawałam się ? o to ciekawe. jakoś praca na niekieckim lotnisku wygląda inaczej...awansowałam...ludzie są mili a menadżer jest miłą i profesjonalną osobą. w przeciwieństwie do wiecznie sfrustriwanej pani doroty która wyżej s*a jak d*pe ma z resztą gdyby BGS był taki super to nie byłoby tu tyle złych opinii
Kierownik Dorota! Pamiętam! Niespełniona miłość mojego życia! Te jej kłótnie z pasażerami doprowadzały mnie do szaleństwa. I ta seksowna, groźna mina, gdy kilka minut się spóźniłeś na zmianę... Mrrau! "Bardzo dobrze, że sama szybko zrezygnowałaś. Nie chcieliśmy mieć Cię w zespole, [...]" A to a propos atmosfery w pracy ;)
Witam jak duża jest rotacja pracowników ?
Miałam okazje pracować w tej firmie kilka miesiecy i z całego serca odradzam- tragedia nie idźcie tam. Wzajemny brak szacunku,(usunięte przez administratora)Totalny brak szacunku do drugiego człowieka, poza tym naokrągło plotki, obgadywanie i donoszenie o każdą pierdołę do przełożonych oraz interesowanie się cudzym życiem prywatnym i stalking na porządku dziennym. Z pewnością Pani (usunięte przez administratora) nie powinna pracować z ludźmi skoro wydziera się i przeklina na współpracowników w gate’ach przy pasażerach co jest moim zdaniem karygodne i nie ma prawa mieć miejsca. Na rozmowie kwalifikacyjnej wszystko ładnie koloryzują (usunięte przez administratora)Dno dna. Wszystkie opinie są 100% prawdą.
(usunięte przez administratora)a może wspomnij o kwiatkach jakie robiłeś i o żenującym poziomie zaangażowania, skupienia i przyswajania nowej wiedzy?! zostałeś zwolniony (brawo to jest wyczyn!!!) i piszesz głupoty.
Kasiu C. zakładam ze te Twoje wypociny są od Ciebie. Dodaj do tego swoje żenujące podejscie do pomocy i współpracy, taka atmosfera która sprowadzasz zniechęcisz każdego do pracy i nikt nie będzie potrafił się skupić, zaangażować czy przyswoić nowa wiedzę a co za tym idzie nie robić „kwiatków” bo jesteś poprostu krnąbrna i wulgarna. I bardzo się cieszę ze nie muszę już z Tobą pracować bo bym się zwolnił prędzej czy później właśnie z TWOJEGO POWODU Proponuje brać leki na uspokojenie przed przyjściem do pracy...
Praca w lotnictwie nie jest prosta i przyjemna jak każdemu się wydaje. codziennie w zależności od działu albo użerasz się z pasażerem, który często gęsto jest roszczeniowy mimo, że nie ma racji i czasem takie rozmowy kończą się interwencją SOL, albo Policji. Na płycie to podobnie, ciężki zapierdziel z nutką upału albo deszczu ewentualnie śnieg i mróz w sezonie zimowym... Jak ktoś myśli, że zarobi miliony i będzie popijał kawę i obsługiwał na lajcie dany rejs to dostanie porządnego kopa w ryj, bo życie nie jest kolorowe jak opisuję większość działu promocji firm handlingowych. Praca jest zmianowa w sumie to 24/7 przez cały rok w zależności od działu, wiadomo, że grafik w pewnym stopniu można dogadać, ale nie w 100% da się dogodzić każdemu, praca w transporcie jest ciężka i czasem trzeba zostać nieco dłużej bo samolot się spóźni czy wykryta zostanie usterka i potrzeba więcej czasu na obsługę. Atmosfera w firmie jest zdecydowanie fajna, oczywiście afery koperkowe są, ale pozostając z boku i nie dając się wciągnąć w takie rzeczy można pracować w fajnej atmosferze, ale pamiętajcie, że każdy za nią odpowiada i jak ktoś się zachowuje bucowato to i tak go potraktują inni.
Może ktoś słyszał o pracy w firmie? Trudno dostać się, mają duże wymagania?
(usunięte przez administratora)
A młodzież w dzisiejszych czasach taka roszczeniowa, chcę poszanowania przez pracodawcę i może jeszcze pieniędzy?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BALTIC GROUND SERVICES PL SP. Z O. O.?
Zobacz opinie na temat firmy BALTIC GROUND SERVICES PL SP. Z O. O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w BALTIC GROUND SERVICES PL SP. Z O. O.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy BALTIC GROUND SERVICES PL SP. Z O. O.?
Kandydaci do pracy w BALTIC GROUND SERVICES PL SP. Z O. O. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.