Opinie o AXA Polska S.A. w Warszawa

Axa Polska


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o AXA Polska S.A. w Warszawa

HOFER
Pracownik

Umiecie tylko narzekać zabierzcie się za robotę porządnie a nie gadajcie głupot . Każdy kto tu zadaje pytanie czy są przyjęcia do działu sprzedaży to tak najlepiej to siedzieć na wygodnym fotelu i (usunięte przez administratora) płaszczyć najważniejsze żeby tylko swoje przesiedzieć i dobrze zarobić . A normalny człowiek i pracownik zakazuje rękawy i idzie do roboty . Jesteście lenie robić wam się nie chce .. żal pl.

Były pracownik
Były pracownik
@HOFER

To w jaki sposób zwracasz się do ludzi, znakomicie pokazuje, jaka jest atmosfera w firmie i jaka kultura pracy. Dzięki że piszesz, widzę, że od 13. lat nic się nie zmieniło, potwierdzają to też inne wpisy...

anonim Nowy wpis
Inne

Hej, szukają kogoś na stanowisko specjalisty ds. administracji. Tryb pracy jest hybrydowy, ale piszą o dodatku pieniężnym za home office od pierwszego dnia pracy. To prawda, czy dopiero po okresie próbnym go rozliczają? Ciekawi mnie też ile dni pracy z domu jest dozwolone, i ile wynoszą widełki płacowe w administracji :)

HOFER
Pracownik

Umiecie tylko narzekać zabierzcie się za robotę porządnie a nie gadajcie głupot . Każdy kto tu zadaje pytanie czy są przyjęcia do działu sprzedaży to tak najlepiej to siedzieć na wygodnym fotelu i (usunięte przez administratora) płaszczyć najważniejsze żeby tylko swoje przesiedzieć i dobrze zarobić . A normalny człowiek i pracownik zakazuje rękawy i idzie do roboty . Jesteście lenie robić wam się nie chce .. żal pl.

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@HOFER

To w jaki sposób zwracasz się do ludzi, znakomicie pokazuje, jaka jest atmosfera w firmie i jaka kultura pracy. Dzięki że piszesz, widzę, że od 13. lat nic się nie zmieniło, potwierdzają to też inne wpisy...

HOFER
Pracownik

Pracowałem w wielu firmach i każdy naciskał pracownika na rzeczy nie możliwe tu jest inaczej kierownik Mirek fajny facet wytłumaczy wszystko miła obsługa i atmosfera . Jestem zadowolony . Polecam

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@HOFER

To w jaki sposób zwracasz się do ludzi, znakomicie pokazuje, jaka jest atmosfera w firmie i jaka kultura pracy. Dzięki że piszesz, widzę, że od 13. lat nic się nie zmieniło, potwierdzają to też inne wpisy...

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik

Właśnie przeglądam sobie swoje swiadectwa pracy i przypomniał mi się krótki epizod pracy dla AXY. Było to 3 miesiące pracy na stanowisku Młodszego Specjalisty w Wydziale Kontaktów z Klientami. Pamiętam tę atmosferę upokorzenia podczas szkoleń, gdy pracowniczka, która miała mnie wprowadzić w obowiązki, potrafiła podnosić na mnie głos przy wszystkich i okazywać zniecierpliwienie, że przecież już mi to , czy tamto tłumaczyła kilka dni temu. Przez jakiś czas myślałem, że to problem ze mną. Dziś jestem ekspertem i pracuję w windykacji prawnej jednego z dużych banków. Zakres wiedzy jest ogromny (podobnie jak w ubezpieczeniach), moi przełożeni zawsze mnie proszą, żebym wprowadzał nowych pracowników, i owszem to jest irytujące, gdy robisz swoją robotę, a ktoś Ci nagle przerywa na Teamsach czy osobiście z prośbą o pomoc, ale zawszę kieruję się jedną zasadą - nie być takim człowiekiem jak pracownik AXY. Zawsze, osobom które szkolę, tłumaczę, że zakres wiedzy jest ogromny, nie wszystko zapamiętamy, nie wszystko zanotujemy, nie na wszystko zwrócimy uwagę, jeśli czegoś nie wiesz pytaj, pytaj raz, drugi raz, a jak trzeba to zapytaj i piąty raz, bo ja jestem od tego, żeby Ci wyjaśnić i to leży w moich obowiązkach. Lepiej zapobiegać błędowi, niż go zrobić, bo każdy błąd można odkręcić, ale to wymaga większych nakładów pracy. Nigdy nie odmawiam pomocy (i pewnie dlatego to ja szkolę), ale jedną z moich zasad jest zasada, żeby nie być jak pracownik AXY. I wyobraźcie sobie Państwo, że te hasła były powiedziane przy przełożonych i nie spotkały się z żadną reakcją. Taki standard tej firmy zapamiętałem ja. Było to wprawdzie 13 lat temu, może standardy się zmieniły. Uczyła mnie młoda osoba i byłem e szoku, że młodzi ludzie wprowadzają takie standardy...

logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Warszawa
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Pielęgniarek/Pielęgniarzy
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(178 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

Myślałam o pracy w zasobach ludzkich i administracji. Nie widzę narazie oferty, jestem po marketingu na UE wiec myślałam ze może właśnie tutaj szukają bo nawet maja taka zakładkę na stronie. Czy można wysylac do nich cv jak nie ma oferty ? Ktoś tak aplikował i dostał pracę? A może wiecie coś o przyszłych naborach.

Letu
Kandydat
 Pytanie

@Pracodawca na jakich stanowiskach dajecie auto służbowe oraz jakie wymagania należy spełnić? Czy jako ktoś od IT jestem w stanie dostać auto służbowe?

anonim
Inne

Chciałabym się tutaj zatrudnić do pracy w obszarze obsługi klienta i administracji. Nie mogę znaleźć żadnych ofert, dlatego chcę się dowiedzieć od Was, jakie wymagania musiałabym spełnić, aby otrzymać tę ofertę? No i na jakie wynagrodzenie mogłabym liczyć? Podacie widełki? :)

abc
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś mógłby przybliżyć jak wygląda praca na stanowisku analyst with german? Jakie zarobki?

anonim
Inne

Chciałem się zatrudnić jako agent ubezpieczeniowy. Czytałem że trzeba robić wysoki wynik i nawet jak się sprzeda trochę polis to i tak jak się nie ma zrobionego targetu to prowizji też nie dadzą. To prawda? Bazuje się głównie na klientach których się samemu wyszukuje? Nie ma jakiejś dostępnej bazy którą oferuje firma przynajmniej na początek? Jak to jest?

Pytanie
 Pytanie

Czy nowo zatrudnione osoby otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?

x
Pracownik
@Pytanie

Tak :)

Alicja
Inne
@x

A na jaki okres czasu jest ta pierwsza UoP w AXA? :) Po jakim czasie jest na stałe i czy przeważnie każdy z pracowników może na to liczyć? Czy przy przedłużaniu umowy rośnie wynagrodzenie w firmie? Staż pracy ma na nie wpływ?

HOFER
Pracownik
@Pytanie

Tak dostajesz umowę o pracę

Źle
Były pracownik

Niestety miałam przyjemność pracy w firmie AXA na stanowisku Agenta Ubezpieczeniowego. Na początku - pozytywnie nastawiona Pani dyrektor która opowiada o panujących warunkach i jaka to firma jest super i możesz solidnie zarobić. Jednak to co mówią na początku z rzeczywistością ma niewiele wspólnego… Jak można się domyślić jest to praca na własnej działaności gospodarczej (oczywiście już na początku zostałam o tym poinformowana) jednak miałam chwilę zwątpienia i zawahania, powiedziałam wprost że nie wiem czy podołam jeśli chodzi o działalność na co pani dyrektor zapewniła, że każdy ma wsparcie i że wszyscy dają radę, rozumieją że jestem młodą osobą i każdy ma swoje początki. Już po egzaminie zaczęła się jazda bez trzymanki, robienie z ciebie debila, przełożona nie potrafi ci udzielić odpowiedzi na pytania które zadajesz, dodatkowo się irytuje samym faktem, że w ogóle się pytasz. Jako osoba która ma doświadczenie w sprzedaży zostałam zjechana, że jestem osobą leniwa i jak to jest możliwe że jeszcze nie ogarniam wszystkiego po 2 TYGODNIACH PRACY. Głównie twoje początki zaczynaja się od obdzwaniania ludzi z twojej własnej „bazy” która sam sobie tak naprawdę tworzysz poprzez szukanie klientów na własna rękę i to jest ok ale moim zdaniem nie jesteś do tego prawidłowo przygotowany. Pomocy zero, nawet w rozmowie nie masz kompletnie zadnej swobody bo masz narzucony schemat którego musisz sie trzymać. Pieniądze żadne, po opłaceniu zusu tak naprawde zostaja marne pieniądze na czysto, lepiej znalezc miejsce na umowe o prace gdzie uzyskasz dodatkowo premie niż sie tutaj męczyć, a psychika nawet może ci wysiąść po 2 miesiacach bo nacisk jest spory jak to w sprzedaży bywa ale najgorsze jest to ze pomocy nie otrzymasz zadnej, dodatkowo to z ciebie zrobią osobę niekompetentna już nie wspomnę o tym ze niezbyt zwracają sie do ciebie z jakimkolwiek szacunkiem. Oczywiście mówię tu tylko o jednym oddziale, nie wiem jak jest w innych miejscach ale drugi raz nie chciałabym przezywać tego samego i bardzo sie cieszę ze nie ciągnęłam współpracy z tym miejscem długo. Mówiąc krótko korpo w najgorszym wydaniu, po rekrutacji z automatu zmieniają do ciebie nastawienie, nie ma sensu się meczyc

Wiktoria
Inne

Cześć, mam nadzieję, że uda mi się tutaj zamienić parę słów z pracownikami AXA Polska. Chciałabym spytać o pracę doradcy ds. ubezpieczeń w dziale sprzedaży. Czy jest odpowiednia dla osób bez doświadczenia? Chodzi o to, czy pracodawca ma możliwość przyuczenia.

Agent z Rzeszowa
Były pracownik

Praca w oddziale w Rzeszowie to jakaś farsa.. Dyrektor oddziału Rzeszowskiego na rozmowie do rany przyłóż.. obiecuje obfite wynagrodzenie . Po podpisaniu umowy o współpracy okazuje się że połowa tego co mówił jest kłamstwem Brak szacunku i zerowe szkolenie w praktyce. Szkolenie to słuchanie regułek. Gdy zapytasz o coś, nie potrafi na to odpowiedzieć lub twierdzi ze nie ma czasu. Brak szacunku dla czasu pracownika : potrafi umówić się i bez słowa się nie pokazać. Nagminnie. Szkoda tylko że straciłem czas. Od początku wymagają wyników na kilkadziesiąt tysięcy. Jezeli po 3 miesiącach ich nie masz nie dostajesz ani grosza nawet jak sprzedasz kilkanaście polis. Niestety nie polecam. Chyba ze tak jest tylko z Dyrektorem z Rzeszowa..

Alicja
Inne
@Agent z Rzeszowa

Hej, wspomniałeś, że obiecywane jest obfite wynagrodzenie więc może napiszesz jak ono wygląda realnie po zatrudnieniu w AXA? Jakie to są mniej więcej kwoty na rękę i jak wygląda kwestia podstawy? Bo trochę zaniepokoiło mnie stwierdzenie, że można nie dostać ani grosza..

Agus
Pracownik

ZSM ma podstawę, kartę paliwową i ten OUT jak ktoś tutaj pisze to nie tak od razu, trzeba sobie zasłużyć. Pracuję ponad 2 lata w Katowicach, moi koledzy mają staż nawet ponad 4 letni, osobiście chwalę sobie pracę.

KBo
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy orientuje się ktoś jak wygląda praca na stanowisku Przedstawiciel ds. Sprzedaży?

Wojciech
Inne
@KBo

Widzę że interesowałeś się pracą w AXA Polska jako przedstawiciel do spraw sprzedaży. Czy ostatecznie zdecydowałeś się aplikować do firmy? Ciekawi mnie jak wygląda tu proces rekrutacyjny, mam nadzieję że powiesz mi coś na ten temat.

Flanelowy

Nie będę mówił o centrali AXA, bo tam po znajomości można podobno dostać dobrą pracę. Ale mam coś do powiedzenia na temat kultury pracy tej organizacji. Jest to korpo w najgorszym wydaniu, bo tak naprawdę same korpowady, żadnych korpozalet. Piszę to z perspektywy byłego już pracownika oddziału Warszawa 2. I jeśli ktoś z Was ma w planach pracę tam na własnej działalności jako doradca ubezpieczeniowy, to powinniście przeczytać ten przydługi może post. Oszczędzi Wam to być może wielu miesięcy łudzenia się i zwodzenia przez dyrektora oddziału. Na rozmowie kwalifikacyjnej dostaniecie informacje, które być może zachęcą do podjęcia działalności. Wysokie prowizje, premie, profesjonalne szkolenia, leady, wsparcie menedżera i swoboda w działaniu. A do tego pół roku "stażowego", żeby osłodzić wdrożenie w trudnym rynku ubezpieczeń. Być może chcecie czegoś więcej, to dostaniecie obietnicę objęcia stanowiska menedżera po kilku miesiącach. Wszystkie te obietnice to kłamstwa lub półprawdy. Mógłbym rozpisywać każdą z nich i w razie potrzeby zrobię to. Efektem takich praktyk jest zmarnowanie czasu zatrudnionego, który jest potrzebny do zrozumienia jak działa oddział i że kariera jest tu niemożliwa. Niektórzy zostają kilka miesięcy, inni dłużej. W tym czasie wydają swoje pieniądze na zus, paliwo, telefon (wszystkie narzędzia pracy są prywatne). Po czasie każdy potrafi dodać dwa do dwóch i rezygnuje. Niestety perfidia dyrektora AK polega na tym, że potrafi udawać wiarygodnego i nawet kiedy zapalą się pierwsze lampki ostrzegawcze, on potrafi je zgasić. Potem niestety Ty budzisz się z ręką w nocniku kiedy poznasz już wszystkie mechanizmy tego oszustwa. Oszczędźcie sobie czasu, nerwów i pieniędzy i nie idźcie do oddziału na Grzybowskiej.

NewZeland12
@Flanelowy

Cześć Flanelowy. Czy możesz rozpisać dokładnie te minusy. Podobno dają samochód i kartę paliwowa. Podstawa tez jest. Dasz znać jak to wyglada?

Flanelowy
Były pracownik
 Pytanie
@NewZeland12

Można dostać warunki o których wspominasz w zespole sprzedaży mobilnej. Oni nawet robią wyniki. Jak nie robią - out jest bardzo szybko. Co ciekawe nikt nigdy nie przeszedł z ZSM na regularnego przedstawiciela, chociaż zarabialiby na tym dużo więcej. Dziwne, prawda? Nie znam mechaniki pracy tamtego działu, docierały do mnie tylko informacje, które traktuję jako plotki. Plotki o tym, że sprzedając grupowki musisz być gotowy na opłacenie pod stołem osoby decyzyjnej w firmie, żeby zmieniła ubezpieczyciela. Więc przykłady tych świetnie zarabiających możnaby sobie włożyć między bajki. Ale tak jak mówię, to plotki. Trzymajmy się wersji oficjalnej, że to świetni sprzedawcy, którzy nie chcą zarabiać większych pieniędzy za tę samą pracę. Jedyne osoby, które faktycznie zarabiały dobre pieniądze w moim oddziale to starsi już ludzie, którzy nabudowali już swój portfel klientów i mają dochód pasywny. Pomijając już kwestie rodzaju współpracy i możliwości nauczenia się czegokolwiek jest jeszcze sprawa organizacji tej firmy. A to jest absolutną żenadą. Nieczytelne procedury, brak wsparcia, szkolenia o niczym, absolutny brak transparentności, układy i ukladziki. Ktoś już wyżej pisał, że w pewnym momencie dostajesz sugestię, żeby dzwonić po rodzinie i znajomych. Dobre leady dla swoich, chłam dla tych nielubianych. Zatrudnianie menedżerów z zewnątrz bez sensu na wysokich podstawach, chociaż można przecież taką posadę zaoferować sprawdzonej osobie, której się to obiecało. Wynagrodzenie dyrektora zależne od ilości aktywnych przedstawicieli, więc niezależnie od tego czy coś zarobisz, dyrektor na Tobie zarobi. Rekrutacja prowadzona non stop, bo rotacja w nowych pracownikach jest bliska 100% po pierwszym roku. No nie wiem co tu więcej dodawać. Może to, że jak już się zdecydujesz to nie ufaj nikomu i miej oczy i uszy szeroko otwarte oraz nie bagatelizuj spraw, które może wydają się błahe, ale faktycznie stanowią o istocie tego patologicznego miejsca.

rekrutacjakrakow
Kandydat

Firma, która kompletnie nie szanuje czasu swojego a przede wszystkim kandydatów. Opinia tyczy się oddziału krakowskiego. Zostałem zaproszony na rozmowę na stanowisko Managera Sprzedaży. I etap - weryfikacja CV, pogłębione interview - wszystko ok. Zostałem zaproszony na II etap w celu omówienia warunków finansowych oraz wizję p. dyrektor dot. mojego wdrożenia. Otóż okazało się, że tak naprawdę nie potrzebują Managera a przedstawiciela Axa, II etap nie miał nic wspólnego z pierwszym ponieważ nagle okazało się, że wdrożenie na Managera Sprzedaży trwa 6-7 miesięcy jako Przedstawiciel Axa a co będzie potem zobaczymy. Już na pierwszej rozmowie wyraźnie zaznaczyłem, że nie interesuje mnie praca jako Przedstawiciel ponieważ byłby to zdecydowany krok w tył w mojej karierze. Mam ogromne zastrzeżenia co do kompetencji rekrutacyjnych Pani dyrektor. Jeżeli ja bym tak prowadził rekrutację to nie mógłbym sobie spojrzeć w oczy przed lustrem. Jawne (usunięte przez administratora) Także jak widzisz ogłoszenie Manager Sprzedaży to tak naprawdę aplikujesz na zwykłego agenta ubezpieczeniowego za niskie pieniądze. Tragedia.

Dziewczyna
Inne
@rekrutacjakrakow

W Łodzi jest dokładnie tak samo jak opisujesz. Szkoda czasu i energii. Omijać szerokim łukiem Axa.

kandydat
Kandydat
 Pytanie

Cześć, aplikuję na stanowisko Menadżera Zespołu. Powiedzcie proszę, czy jest to praca na etacie czy na działalności? Pozdrawiam

Marada
Kandydat
@kandydat

Na działalność.

Http
Pracownik

Wypowiem się na temat aktualnie sytuacji w Axa Ubezpieczenia. W skrócie: murzyni na plantacjach bawełny byli lepiej traktowani. Nie polcam.

1
kasia
Kandydat
@Http

Podobne wrażenie odniosłam podczas rozmowy rekrutacyjnej - wypytywanie o poprzednią firmę, zero informacji o tym jak wygląda praca w Axa i obietnica powrotu z informacją zwrotną. Od 3 tygodni zero odzewu....zmarnowany tylko czas....

Piwonia
Kandydat
 Pytanie

Widziałam ofertę pracy zarowno na przedstawiciela jak i na menagera. Może ktoś napisać jak wygląda praca? Ogłoszenie dotyczy miejscowości, w której nie ma biura firmy? Czyżby miał powstać nowy oddział? W ofercie piszą o umowie o pracę a nie własnej działalności. Napiszcie jak to wygląda.

Zostaw merytoryczną opinię o AXA Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w AXA Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy AXA Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 16.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w AXA Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 4 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy AXA Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w AXA Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
AXA Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii