REKRUTACJA W APS
Prowadzimy rekrutację otwartą do obsługi procesów Infolinii Przychodzącej i Telesprzedaży. Proponowane zatrudnienie dotyczy głównie projektów polskojęzycznych znanych marek na rynku
z branży telefonii komórkowej oraz telewizji cyfrowej.
z branży telefonii komórkowej oraz telewizji cyfrowej.
Proces rekrutacji wygląda następująco: Aby wziąć udział w procesie rekrutacji należy przesłać swoje
CV (adresy mailowe w zakładce Kontakt), uwzględniając takie informacje jak: dane personalne, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kursy, szkolenia, zainteresowania.
CV (adresy mailowe w zakładce Kontakt), uwzględniając takie informacje jak: dane personalne, wykształcenie, doświadczenie zawodowe, umiejętności, kursy, szkolenia, zainteresowania.
Nie wymagamy doświadczenia, ale pamiętaj, że na podstawie Twojej aplikacji tworzymy pewne wyobrażenie o Tobie - poświęć zatem trochę uwagi swojemu CV.
Pierwszym etapem procesu rekrutacji jest kontakt telefoniczny z wybranymi Kandydatami. Przeprowadzamy wstępną weryfikację dyspozycyjności oraz pozostałych warunków współpracy. Następnie umawiamy się na rozmowę kwalifikacyjną, podczas której rozmawiamy o kompetencjach niezbędnych do profesjonalnej obsługi Klienta.
Rekrutując nowe osoby przede wszystkim stawiamy na zaangażowanie, entuzjazm, komunikatywność
oraz chęć rozwoju.
oraz chęć rozwoju.