Opinie o AMIC Energy w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie AMIC Energy. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w AMIC Energy o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Paliwa - produkcja paliw

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o AMIC Energy w Warszawa

Nelka
Były pracownik
 Pytanie

Ja chciałam tylko zapytać czy zostawienie pracownika samego przy otwartych drzwiach na noc jest zgodne z prawem?Nie jest winą naszą(pracowników)że Orlen (usunięte przez administratora) Polskę na Vacie a wy szukacie oszczędności gdzie się da.Może cięcia powinniście zacząć od Warszawy?Gwiazdy Amica lansują się np.na rajdzie,w drogich kostiumach i innych pseudo delegacjach.Reklama TVN?A szarego pracownika narażacie na niebezpieczeństwo?Zamknijcie lepiej ten interes.

Marlenka
Inne
@gm

Ale kim jest ten Operator? Chodzi Ci o firmę AE? No przecież ona sama sobie przydziela etaty. Chyba, że piszesz o franczyzobiorcach, ale to wtedy AE nie jest pracodawcą dla kasjera tak naprawdę. Mógłbyś wyjaśnić, bo przez to ja połowy wpisów nie rozumiem.

Pracownik amic
Były pracownik
 Pytanie

Bardzo cieszymy się że w zamian za to, że robiąc dobrą sprzedaż MEGA kaw i BIG DOGÓW firma zabiera etaty a pracownicy muszą robić za dwie osoby, narzuca się im szereg dodatkowych obowiązków. Dlaczego inne stacje stać na osobnych pracowników, którzy zajmują się podjazdem, inni są od robienia kanapek a kolejni od obsługi klientów? Na Amic wszystkie te czynności wykonuje jedna osoba. Fakt liczy się wielozadaniowość, ale wszystko ma jakieś granice. Proponuję osobom które to wymyśliły iść na te WYBRANE STACJE I W WYBRANE GODZINY pracować samemu spełniając tym samym standardy, które narzuca firma. Kilka zmian i może zobaczylibyście w czym tkwi problem, bo analizując same tabelki pokazujące sprzedaż i mówiąc, że na stacji nic się nie dzieje- nie macie racji.

Pracodawca

@Pracownik amic

Szanowny Pracowniku, zapewniamy, że inne sieci paliwowe „żyjące” z marży detalicznej, również szukają oszczędności, gdzie jest to tylko możliwe. Starannie analizujemy liczbę transakcji/klientów na stacjach w poszczególnych porach dnia, a zmiany jednoosobowe są wprowadzane wyłącznie tam, gdzie jest to niezbędne. Jeśli chcesz o tym porozmawiać, prosimy o kontakt bezpośredni powiedznam@amicenegry.pl

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego nowe benefity dla pracownika są gorsze od poprzednich? Zniżki na paliwo, z których zyska się maksymalnie kilka groszy rabatu pomijając fakt, że podobna zniżka jest w środy i w weekendy dla wybranych klientów karty Amic nie będących pracownikami?Czy 2 zł mniej ze strefy food jest aż dla Was takie atrakcyjne? Przecież biorąc ogólne ceny FF to cena po tej” obniżce” jest dalej wysoka. Czy firmy naprawdę nie stać żeby ta kawa/ hot dog były po cenie przynajmniej o połowę niższej? Skoro na święto kawy ma być za 1 zł i straty na tym firmą nie poniesie to dla pracowników zrobienie jej w podobnej cenie w formie podziękowania za tą ciężką pracę też nie powinno być problemem…

gm
Pracownik
@anonim

pokrywają jakieś 50% z tym, że doproszenie się o taki pakiet jest praktycznie niemożliwe. Może dlatego, że Operator musi podpisać umowę z Luxmed..

Marcin
Pracownik
 Pytanie

Ja chciałem tylko zapytać czy tylko u mnie na stacji nikt nie dostał aneksu z podwyżką czy na innych stacjach to też tak jest opóźnione?Jest koniec stycznia,minimalna pensja wzrosła a ja na umowie zlecenie pracuje teraz na czarno bo operator twierdzi że księgowa aneksów nie ogarnęła jeszcze.

Marcin
Pracownik
@Marcin

Dodam że na czarno bo umowa skończyła się z końcem grudnia.

????
Inne
@Marcin

To taki standard w firmie, że umowy czy aneksy dostaje się z takim opóźnieniem? Czy pierwszy raz taka sytuacja jest? Co do tych podwyżek, to wyrównali wam wynagrodzenie zasadnicze do pensji minimalnej, czy to "normalna" podwyżka była?

Marcin
Pracownik
 Pytanie
@????

U nas to standard.A potem szef każe nam podpisywać z datą styczniową.Dalej aneksów brak.Amic,sprawdzacie swoich operatorów?

anonim Nowy wpis
Inne
@Marcin

Eh, to słabo, a z tym wyrowaniem o które ktoś wyżej pytał to jak wyglada. Brzydko to określę, ale te warunki ustalone „na gębę” chociaż dotrzymują, mimo ze aneksów brak?

Milka89 Nowy wpis
Pracownik

@Pracodawca Ostatnio zaczęłam się interesować tematyką kamer, a ściślej ujmując wykorzystaniem nagrań. W jednej ze znanych mi firm pracodawca nie miał prawa nawet zwrócić uwagi pracownikowi który łamał regulamin bo wiedzę tą posiadał z nagrań. Wczytałam się więc w artykuły prawne które bardzo dokładnie wyszczególniają do jakich celów pracodawca ma prawo używać nagrań. Ta wiedza jest łatwo dostępna chociażby w googlach. Jesteśmy pracownikami najniższego szczebla i nie dość że żyjemy ze świadomością kontroli które mogą nadejść w każdej chwili to jeszcze musimy się stresować tym że audytor przejrzy nagrania z poprzednich dni. Praca za najniższą krajową a kontrole gorsze niż w instytucjach państwowych. Oczywiście pod kątem naszego zachowania. Bardzo chciałabym poznać opinie firmy na ten temat. Na jakich podstawach prawnych przeprowadzają Państwo kontrolę kamer i czy zgodne z prawem jest rozliczanie pracownika za brak plakietki dwa dni temu. Prowadzone są z nami po audytach rozmowy i musimy się tłumaczyć z tego dlaczego przykucnęliśmy za kasami, czy dlaczego klient musiał czekać aż go obsłużymy. A niezręcznym jest tłumaczenie że było się w toalecie podczas gdy drugi pracownik musiał podejść do myjni. Czuje się nieswojo w miejscu pracy i ciągle mam przeczucie że ktoś mnie obserwuje. Jak wiemy poza kontrolami na stacjach są w firmie osoby zajmujące się na co dzień sprawdzaniem monitoringów z wybranych miejsc, więc to przeczucie uważam za w pełni uzasadnione. Bardzo proszę o odpowiedź ponieważ z zebranych mi informacji jest to łamanie naszych praw.

Amic Polska Nowy wpis
Pracownik

monitoring wizyjny na stacjach jest wykorzystywany przez AMIC Polska zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa (w.in. zasadami RODO). Stosowna informacja jest zawarta w dokumentach dotyczących zatrudnienia na stacji. Wątpliwości, dotyczące konkretnych przypadków, prosimy zgłaszać na adres powiedznam@amicenergy.pl.

Milka89 Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Amic Polska

A czy to nie jest tak że wewnętrzne regulacje w firmie nie mogą łamać przepisów zawartych w kodeksie pracy? A tu ewidentnie są łamane więc nawet podpis pracownika nie zwalnia was z odpowiedzialności za ich nieprzestrzeganie.

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda kwestia awansu w AMIC Energy? Jakie są możliwości w ramach jednego działu oraz w perspektywie całej firmy dla stanowiska Sprzedawca?

XYZ
Były pracownik
@Pytanie

W biurze może i tak ale w sklepie już nie masz awansu. Zostajesz do końca życia sprzedawca, ewentualnie kierownikiem

Żaklina
Inne
@XYZ

a w biurze na jakie stanowiska można awansować? i po jakim czasie od zatrudnienia? awans równa się wyższemu wynagrodzeniu? czy zbytnio się ono nie zmienia?

anonim
Inne

Nie ma żadnych aktualnych ofert pracy z tego co patrzę, aplikował ktoś z was przez stronę internetową? Jest opcja "spontanicznej" aplikacji. Chciałbym się przyjąć za sprzedawcę, zastanawiam się tylko jak wygląda tu kwestia grafiku. Da radę się przyjąć na pół etatu? Jeszcze studiuję, więc to jedyna opcja dla mnie. Pisaliście niżej, ze firma mocno nastawiona jest na studentów i umowy zlecenia, więc moze jest taka szansa? Od Nowego Roku chyba będą podwyżki, skoro minimalna się zwiększa?

anonim
Inne

A to cięli etat na styczeń tak? Wiesz może jaki jest powód tego cięcia etatów, firma ma gorszy czas czy o co chodzi ? Bo widzę ze oferty pracy nadal są wiec z czego to wynika ?

logo firmy Asystent Projektanta Konstrukcji
Siemianowice Śląskie
MERAENG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Wyślij CV
logo firmy Elektromechanik
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(38 opinii)
Wyślij CV
logo firmy PRACOWNIK SERWISU
Gdynia
Promat-Woda Sp. z o.o.
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Inżynier Serwisu Obrabiarek Laserowych
Leszno
Polscy Inżynierowie Rafał Janowski
(3 opinie)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Kokos
Inne

Ostatnio trafiłem na stację Amic przed północą, która była chwilowo zamknięta z powodu zamknięcia doby. Nie mam pretensji do pracownika, ponieważ jest to normalna procedura na stacjach benzynowych. Natomiast fakt, że nie ma takiej informacji jest poważnym wprowadzaniem w błąd klienta. Inne stacje mają takie informacje i klient wie, że należy poczekać. Natomiast wy wolicie wprowadzać klienta w błąd. Widzę wasze tłumaczenia i jestem pewien, że będziecie owijać w bawełnę, więc nie mam żadnych oczekiwań, że coś się zmieni.

Nelka
Były pracownik
 Pytanie

Ja chciałam tylko zapytać czy zostawienie pracownika samego przy otwartych drzwiach na noc jest zgodne z prawem?Nie jest winą naszą(pracowników)że Orlen (usunięte przez administratora) Polskę na Vacie a wy szukacie oszczędności gdzie się da.Może cięcia powinniście zacząć od Warszawy?Gwiazdy Amica lansują się np.na rajdzie,w drogich kostiumach i innych pseudo delegacjach.Reklama TVN?A szarego pracownika narażacie na niebezpieczeństwo?Zamknijcie lepiej ten interes.

Pracodawca

@Nelka

Zamknięcie „tego interesu” oznacza pozostawienie bez pracy ponad 1000 fantastycznych pracowników stacji. Nie skorzystamy z takiej porady. Aby do tego nie dopuścić, wdrożyliśmy działania prosprzedażowe, jak również optymalizujące koszty, również w biurze w Warszawie. Oczywistym jest, że są one zgodne z prawem. Zdajemy sobie też sprawę, że część wprowadzanych zmian jest mniej komfortowa. Tym nie mniej, na stacjach mamy systemy mające zapewnić maksimum bezpieczeństwa pracowników, o których nie powinno się tutaj pisać, aby nie ułatwiać niczego ludziom o złych intencjach. Z obsługą 1-osobową można się spotkać w wielu punktach sprzedaży, jak również w innych zawodach. U nas dotyczy to tylko ograniczonej ilości stacji i tylko w wybranych godzinach.

Zniesmaczona
Były pracownik
@AMIC Energy

Zapraszam zarząd z Warszawy na pojedyncza nocke na otwartej stacji lub ma pojedyncza zmianę w środę. Wtedy porozmawiamy. Oczywiście obsługujemy i robimy wszytsko według standardów

Pracodawca

@Zniesmaczona

Jednoosobowe zmiany nocne funkcjonują tylko na stacjach z małą ilością transakcji. Jeśli uważa pan/pani, że na pana/pani stacji to niewykonalne, prosimy o kontakt bezpośrednio z nami na adres powiedznam@amicenergy.pl

Pracodawca

Szanowana/y. Bezpieczeństwo pracowników jest najważniejsze! Dlatego stacje wyposażone są przyciski antynapadowe i opiekę firm ochroniarskich.

Kordelia
Pracownik
 Pytanie
@AMIC Energy

Ochrona przyjedza często po 1h-40min wiec nie ma mowy o bezpieczeństwie ;) co mialo na celu kupowanie nowych aut kiedy dla nas pracowników brakuje pieniędzy?

Pracodawca

@Kordelia

Pani Kordelio, ochrona ma być na stacji w ciągu 10 min. Jeśli w Pani przypadku zdarzyło się inaczej, prosimy o natychmiastowe zgłoszenie tego faktu przełożonemu! Co do zakupu aut SŁUŻBOWYCH dla pracowników terenowych , jest to ich NARZĘDZIE PRACY umożliwiające im codzienną pracę.

Ada
Pracownik
@AMIC Energy

W 10 minut to jest, ale może w ciągu dnia jak sprawdzany jest czas przyjazdu od momentu wezwania, w nocy kilkukrotnie gdy dochodziło do nieprzyjemnych sytuacji ochrona była po czasie i przyjeżdżała zaspana i zła że dostali wezwanie :) Więc bezpieczeństwo w nocy jest niestety na bardzo niskim poziomie jak zostaje się samemu. Jak dojdzie do tragedii wasze oszczędności będą wszystkiemu winne ;)

Olaf
Były pracownik
@Kordelia

Nie rozumiesz że kupując nowe auto firma nie dała podwyżki swoim praciwnikom terenowym ????.Dobra taktyka. Zrobili sobie koszty A oni się cieszą bo mają nową furę. Szkoda że nie swoją

Ojoj
Pracownik
 Pytanie
@AMIC Energy

@Pracodawca nie rozumiecie Państwo, że nie chodzi tutaj o liczbę klientów, bo rzeczywiście na wielu stacjach zapewne wystarczy zmiana jednoosobowa w nocy. Chodzi o otwarte drzwi w nocy będąc na zmianie jednoosobowej. Na zewnątrz nie wyjdziesz bo strach, towaru z zaplecza nie dołożysz, bo strach, toalet nie sprzetniesz bo strach. W każdej chwili może wpaść pijany typ i zrobić awanturę, a jesteś tam sam z nim w twarzą w twarz. Pytanie jeszcze o 15 minut przerwy w pracy na zmianie nocnej z otwartymi drzwiami. Dlaczego nie wolno nam wywiesic kartki, że mamy przerwę która nam przysługuje ? Siedząc za kasą i pilnując czy nikt nie wchodzi na stację, nie mamy przerwy. Na przerwie powinno się iść spokojnie zjeść na zaplecze i mieć w przysłowiowym nosie co się w tym czasie dzieje na sali sprzedaży. W wielu kwestiach pracuje się u państwa nieźle, jednak wiele pozostawia trochę do życzenia i niestety widać to po państwa komentarzach tutaj, że nie liczycie się za bardzo z opiniami pracowników, którzy chcą u państwa pracować, jednak nie podobają im się pewne kwestie.jestescie nastawieni na maksymalne zyski najniższym kosztem dla pracowników, jednak na dłuższą metę nie jest to możliwe. Bez stałej załogi na stacji, która jest dobrze nagradzana za swoją pracę, nie osiągnie się wyników. Nie da się tego zrobić, gdy ciągle zmienia się cała ekipa, ludzie przychodzą na kilka miesięcy, nie zdążą się porządnie nauczyć technik aktywnej sprzedaży, i odchodzą, bo widza że ich praca nie jest doceniana. Jest ciężki okres w każdej firmie, ale może warto zrezygnować np z części banerów i reklam, na które w dzisiejszych czasach nikt nie zwraca uwagi i np zwiększyć etaty na stacji, aby było zawsze czysto,a pracownicy mieli czas na aktywna sprzedaż i koncentrowaniu się na potrzebach klienta.

Marlena
Były pracownik
 Pytanie
@AMIC Energy

O jakim bezpieczeństwie mowa? Zabieranie przycisków antynapadowych na inną stacje i narażanie pracownika na niebezpieczeństwo? Ochrona to co najwyżej przyjedzie już na sekcje zwłok ..

Pracodawca

@Marlena

Jeśli chce pani zgłosić nieprawidłowości ze swojej stacji, prosimy o bezpośredni kontakt powiedznam@amicenergy.pl

Małgorzata1994
Były pracownik
@AMIC Energy

Wolałabym zamknąć ten interes bo za taką pensje jaką dajecie to można pracować wszędzie to raz a dwa nikt za taką pensje nie będzie wymagał od was miliona rzeczy będąc sam 12 godzin cały dzień przy kasie obsługując klientów paliwowych jak i Subwyea. (usunięte przez administratora) Dziękuje nie pozdrawiam i życze każdemu żeby omijał tą firme. Bye

Pracodawca

Szanowna Pani, informacje o nieprawidłowościach weryfikują wyznaczone osoby w centrali firmy, a nie Regionalni czy Operatorzy.

anonim
Inne
@Małgorzata1994

Hej, a na jaka pensje może tu liczyć pracownik? Nie chodzi mi o żadne kierownicze stanowisko, tylko o sprzedawcę. Te nocki po 12h nie są inaczej rozliczane jakoś? Tylko tak samo jak dniówki? Tak się zastanawiam, bo ktoś tu wspominał, ze na nocne zmiany w grafiku jest jeden pracownik, a na te w ciągu dnia dwóch, to na moje powinni być coś więcej dorzucane do stawki godzinowej. Tu jest tak?

gm
Pracownik
@anonim

najniższa krajowa + premia pod warunkiem WYROBIENIA normy. Dodatek do zmiany nocnej otrzymuje tylko osoba na UoP wg podstawy prawnej. Umowy zlecenie takiego dodatku nie otrzymują. I tutaj też musze zaznaczyć, że otrzymanie UoP jest mało prawdopodobne - Operatorom bardziej opłaca się zatrudniać osoby na zlecenie i najlepiej uczące się. To czy zmiany są po 12h czy po 8h i czy są podwójne, czy też pojedyncze zależy tylko od Operatora i tego ile ma przyznanych etatów.

Marlenka
Inne
@gm

Ale kim jest ten Operator? Chodzi Ci o firmę AE? No przecież ona sama sobie przydziela etaty. Chyba, że piszesz o franczyzobiorcach, ale to wtedy AE nie jest pracodawcą dla kasjera tak naprawdę. Mógłbyś wyjaśnić, bo przez to ja połowy wpisów nie rozumiem.

Hela
Inne

Piszecie tu o zleceniach i umowie o pracę, od czego to zależy? Od pracownika, jaką umowę wybierze? Bo czytam i nietrudno zauważyć, że na uop ma się tę premię itp, a na zleceniu nic. Pytanie tylko, kto może dostać umowę o prace normalnie? Jakiś określony staż w firmie trzeba mieć, żeby sami wyszli z inicjatywą? Czy gdy nie jesteś studentem to możesz mieć ją od razu?

1
gm
Pracownik
@Hela

zapomnij o UoP. Dla Operatora jest to nieopłacalne. Tylko zlecenie i najlepiej osoby uczące się. Ale to juz akurat powoli standard w tego typu firmach.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego nowe benefity dla pracownika są gorsze od poprzednich? Zniżki na paliwo, z których zyska się maksymalnie kilka groszy rabatu pomijając fakt, że podobna zniżka jest w środy i w weekendy dla wybranych klientów karty Amic nie będących pracownikami?Czy 2 zł mniej ze strefy food jest aż dla Was takie atrakcyjne? Przecież biorąc ogólne ceny FF to cena po tej” obniżce” jest dalej wysoka. Czy firmy naprawdę nie stać żeby ta kawa/ hot dog były po cenie przynajmniej o połowę niższej? Skoro na święto kawy ma być za 1 zł i straty na tym firmą nie poniesie to dla pracowników zrobienie jej w podobnej cenie w formie podziękowania za tą ciężką pracę też nie powinno być problemem…

Pracodawca

 Pytanie
@Pracownik

od 01.10.2023 pracownicy stacji AMIC Energy będą mieli możliwość otrzymać benefity, których wcześniej nie było. Skąd opinia, że są gorsze od poprzednich ..? Rabat -15gr/ltr na benzynę i olej napędowy w każdy dzień tygodnia. Promocja dla klientów dotyczy tylko środy i wynosi -10gr/ltr. Rabat -10gr/ltr na LPG również w każdy dzień tygodnia. Klienci w środy otrzymują rabat -3gr/ltr. Naprawdę nie widać różnicy? Rabat na strefę food dla pracowników będzie wynosić -20%, a nie 2 zł. W każdy dzień tygodnia. Jak można porównać to z 3-dniową promocją kawy za 1 zł przy jednoczesnym zakupie min. 20 ltr paliwa? Przemilczałeś abonament medyczny LUXMED, gdzie większość jego kosztu pokrywa AMIC. Szanujemy każdą opinię Pracowników stacji, ale pod warunkiem że jest ona prawdziwa

Kasia
Kandydat
@AMIC Energy

A te zmiany benefitów to są na prośbę pracowników czy Państwo wyszliście z taką inicjatywą? Te wszystkie okazje dotyczą nawet nowych pracowników czy dopiero po jakimś czasie przepracowanym?

.
Pracownik
 Pytanie
@AMIC Energy

A co to za skrót ltr? Rabat na LPG wynosił również 10 groszy dla wybranych klientów w weekendy(proszę się doinformować) po zatym myślę że nie każdy z pracowników posiada samochód i taka zniżka im się nie przyda.. Co do rabatu food -20% proszę wziąć pod uwagę proste równanie matematyczne wskazujące na to że jeśli kawa/HD kosztuje 10,99 zł i mamy odjac od tego 20% to wychodzi te magiczne 2,20 zł za dany produkt :) o abonamencie medycznym Luxmed nic mi nie wiadomo wiec jak mam o tym mówić ????

anonim
Kandydat
@AMIC Energy

Większość kosztów pakietu medycznego pokrywa firma, ale ile procentowo? To nie jest podchwytliwe pytanie, zbieram informacje jako potencjalny kandydat.

gm
Pracownik
@anonim

pokrywają jakieś 50% z tym, że doproszenie się o taki pakiet jest praktycznie niemożliwe. Może dlatego, że Operator musi podpisać umowę z Luxmed..

anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pracodawca

Prosimy o kontakt na @RSC powiedz nam Praca na stacji związana jest na pewno z wykonywaniem różnorodnych czynności. Co nie oznacza, że występują one jednocześnie. Zaplanowana organizacja pracy zawsze powinna być dopasowana do natężenia ilości transakcji. Być może jesteśmy w stanie pomóc w jej poprawieniu, ale musimy poznać szczegóły. GoWork nie jest odpowiednim miejscem do tego typu dyskusji.

anonim
Inne

Tu do Warszawy szukają osoby na stanowisko Food & Coffee Category Manager, jak praca wygląda w praktyce? Czytam obowiązki, i są mocno związane z marketingiem i ogólnie strategią marki, czy studia właśnie w reklamie i marketingu mogą wpłynąć na pozytywną decyzję podczas rekrutacji? Lub na proponowane wynagrodzenie? :) Piszą o systemie premiowym + benefitach, ale bez konkretów. Może ktoś mi pomóc i rozwinąć?;)

@Pracodawca
Pracownik
 Pytanie

Witam, mam krótkie pytanie. Czy w tym roku możemy spodziewać się jakiejś paczki na Święta Bożego Narodzenia??? Czekam na odpowiedź ????

Iga
Pracownik
@@Pracodawca

To operator stacji jest pracodawcą osób zatrudnionych na stacji i w jego gestii są nagrody, premie i ewentualne upominki okolicznościowe.

Xxx
Inne
@Iga

Czyli z góry nie ma narzuconych jakichś zasad odnośnie tego? Nawet jeśli chodzi o sprzedaż, żeby potem premie wyliczyć dla pracowników?

Krystyna
Pracownik
 Pytanie

Drogie biuro. Czy w tym roku,możemy spodziewać się jakiejś paczki na Święta Bożego Narodzenia??? Czekam (my) na odpowiedź

Anonim
Pracownik

@Pracodawca Jeśli chodzi o paczki świąteczne to byłby naprawdę fajny gest.

@@@235
Pracownik
 Pytanie

Witam, jak wygląda sprawa wypłacanych nadgodzin czy obowiązują dodatkowe 50/100 i jak wygląda sprawa pracy w święta i niedziele , czy nie powinny być płatne dodatkowo

Kasandra
Inne
@@@@235

A nie są płatne dodatkowo? Bo ja to się kompletnie nie orientuje jak to tutaj wygląda. Tych nadgodzin to w ogóle dużo na miesiąc wypada?

@@@235
Inne
@Kasandra

Różnie to bywa , chyba 50 są płacone , za nad godziny choć nie zawsze . A święta i niedziele tylko podstawowa stawka . Więc proszę się do tego odnieść , jak powinno być

Pracodawca

 Aktualność
Witamy serdecznie wszystkich użytkowników forum!
 
Cieszymy się, że wykorzystujecie tę platformę komunikacji. Jesteśmy otwarci na Wasze opinie o pracy w AMIC Energy i wierzymy, że szczera i rzetelna komunikacja skutkować będzie rozwojem firmy oraz zadowoleniem obecnych jak i przyszłych pracowników.
Zawsze słuchamy opinii naszych pracowników, a także jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Każdy pracownik ma możliwość zgłaszania swoich uwag i pomysłów optymalizacji, a problemy nigdy nie są bagatelizowane.                                               
Gorąco zachęcamy do kontaktu bezpośredniego z AMIC POLSKA przez Kierowników Regionalnych lub przez dedykowany e-mail: powiedznam@amicenergy.pl
 
Prosimy, pamiętajcie, że każda wolność ma swoje ograniczenia. Swoboda wypowiedzi nie oznacza wolności do obrażania kogokolwiek, czy naruszania czyjejś godności, a tym bardziej pisania nieprawdy. Chcielibyśmy również poinformować, iż zarówno my, jak i zespół administratora Gowork na bieżąco obserwujemy Wasze opinie - zarówno te pozytywne, jak i negatywne. Nie będziemy obojętni wobec najzwyklejszego hejtu, obrażania czy kłamstwa. W razie konieczności będziemy zmuszeni do weryfikacji adresów IP osób dokonujących naruszeń regulaminu portalu.

Pozdrawiamy!
Zażenowana
Pracownik
 Pytanie

Ogólnie powiem tak, żenada i nic więcej. Pracuję w tej firmie kilka lat. Traktujecie pracowników jak najgorsze (usunięte przez administratora) I patrząc na Wasze odpowiedzi do opinii innych osób, tylko upewniacie wszystkich w tym, że jesteśmy dla was nikim. I w sumie wiem jakiej odpowiedzi (o ile w ogóle) mogę się spodziewać ----->(zostanę zrównana z ziemią i się dowiem, że do niczego się nie nadaje i nie jestem zaangażowana...) Wmawiacie komuś, że się nie nadaje do takiej pracy, bo coś tam, coś tam.... Ale dobrze wiecie jakie są realia. Wymagacie coraz więcej.. Robimy wszystko co chcecie. Każde wasze widzimisię, które wymyślacie spełniamy, a przynajmniej W MIARĘ możliwości się staramy... WIELOZADANIOWOŚĆ?! Mam propozycję, niech kochana "góra" przyjdzie na jakąś zmianę sobie popracować i ciekawe jak będziecie się czuli na naszym miejscu, bo wydaje mi się, że jedyne co potraficie robić to (usunięte przez administratora) w stołek i wymyślać jak tylko uprzykrzyć życie pracownikom. Szczerze? Nie można was nazwać ludźmi, bo to jest niepojęte jak nas wyzyskujecie... Mam pewnien pomysł, który idelanie wam sie spodoba, patrząc na te absurdy, które robicie. Poucinajcie etaty na maxa i zostawcie jedną osobę na zmianie, bo dwie to przecież za dużo. AHA NO TAK i dodajcie jeszcze dwie inne restauracje. Może kuchnia chińska i pizzeria? Oczywiście wszystko świeżo przygotowywane, bo dbajmy o klientów. A teraz tak na serio, proponuję zrobić anonimową ankietę wśród pracowników. Mielibyście czarno na białym co o was sądzimy, bo nic nie robicie dla naszego dobra i wydaje mi się, że wiele osób jest niezadowolonych z pracy. I dla sprostowania, kiedyś AŻ TAK nie było. Oczywiście nie patrzycie na to, że już nie wyrabiamy, bo ileż można... Tylko dokładacie i dokładacie obowiązków. A my prosilibyśmy tylko o jedno. Dajcie na zmianę jedną osobę więcej... Tak wiele?! Oszczędzacie na wszystkim kosztem zdrowia i samopoczucia pracowników. Szczerze? Jedyne co mnie trzyma w tej pracy to zespół, bo atmosfera jest coraz gorsza tylko i wyłącznie przez was. Wiem, ze mój wywód nic nie wniesie i nie ma sensu, zdaję sobie sprawę również z tego, że szkoda gadać, bo i tak napiszecie to co zawsze... Można się tylko łudzić, że coś się zmieni...

Pracodawca

@Zażenowana

Twoja opinia jest krzywdząca i szkoda, że publikujesz ją anonimowo, zamiast wejść z nami w dialog i przyczynić się do zmian. Ponawiamy prośbę o kontakt bezpośredni np. poprzez powiedznam@amicenergy.pl. Zawsze słuchamy opinii naszych pracowników, a także jesteśmy otwarci na konstruktywną krytykę. Każdy pracownik ma możliwość zgłaszania swoich uwag i pomysłów optymalizacji różnych procesów, a problemy nigdy nie są bagatelizowane. Jako firma nieustannie się rozwijamy i badamy też o pracowników naszych stacji.

Stały klient
Inne
 Pytanie

Jestem stałym klientem państwa stacji. Dzisiaj miałem tą nieprzyjemność i widziałem zamęt jaki miały pracownice. Tylko dwie Panie na zmianie, jedna biegała i rozkładała towar (chyba dostawa) druga obsługiwała kolejkę klientów i nagle zaczęło coś dzwonić, podejrzewam, że jakieś zamówienie. Powiem tak.. Patrząc na ilość obowiązków tych Pań jestem w szoku, że sobie na to pozwalają. I dlaczego nie ma więcej osób na zmianie? Zapytałem się, jednej z Pań - dlaczego są tylko we dwie? (bo najzwyczajniej w świecie zrobiło mi się żal tych młodych kobiet) Uzyskałem odpowiedź: "Nie mamy na to wpływu, tak to niestety wygląda". Stąd moja opinia... Ja jestem wyrozumiały i nie jestem "problematycznym klientem" ale wiem że ludzie są różni. Nie wiem natomiast czy osoby, które kierują mają uczucia ale z perspektywy klienta wygląda to strasznie.

Hardwork
Pracownik

@Pracodawca W sprawie klimatyzowanych sal to popłyneliście jak batony na kasie. Przy waszych ustaleniach, że temperatura ustawienia klimatyzacji w lato nie może przekraczać bodajże 23 stopni, daje to efekt ok 30 wewnątrz. Przy piecach jest jeszcze więcej. Klienci uwielbiają spoconych sprzedawców. My też nie narzekamy, w przypadku gdy zabraknie soli, wystarczy zdjąć czapkę i "ruszyć głową". Piszecie o niesamowitym pechu w związku z natłokiem wydarzeń. Taki natłok zdarza się przynajmniej raz dziennie. Radzimy sobie dopóki możemy i dopóki mamy dołożony towar na Subway. Później przestajemy go sprzedawać, do momentu aż się rozluźni i będzie można coś dorobić. Kolejka na Subway,kolejka na kasie stacji, 2 osoby w pracy i klasyczne pytania kto pomoże na LPG, albo skończył się papier w toalecie, albo kompresor nie działa. Albo wc się zapchalo lub zlew. Starszy pan potrzebuje pomocy przy paliwie. Na wszystkie prośby odpowiada się NIE. Nie mogę bo nie mam jak podejść, choćbym chciał. Zostałbym znienawidzony I obrzucany bluzgami, gdybym zostawil pusta kasę na parę minut. Klientów tracimy i tracić będziemy, bo nie szanujemy ich tak samo, jak wy nas, z tym że my, nie robimy tego z własnej woli lecz braku wyboru. Koniec końców i tak wszystko co się wydarzy będzie naszą winą, więc jakby zaczyna nam być już wszystko jedno. Tak wiem, skoro nam wszystko jedno to nie nadajemy się do tej pracy, wszak wielozadaniowość nie jest dla każdego. Z tym że jesteśmy wielozadaniowi, bardziej niż myślicie, jednak jest pewna granicą, której nie da się przejść.

Zmęczona
Były pracownik
 Pytanie

Pracowałam na Amic dobre pare lat, w sumie od czasów Lukoila. Lubiałam to, wcale nie pracowało się źle. Klient przychodził po paliwo, jakieś małe zakupy, trzeba było dbać o porządek miejsca pracy, podjazd, przyjmować dostawy, rozkładać towar - jak na stacji benzynowej. Bardzo dłuuugo zagryzałam zęby jak dochodziły kolejne obowiązki. Targety - co miesiąc coraz większe tylko po to zeby były niewykonalne i nie wypłacać premii za sprzedaż, rejestrowanie klientów Amic club - oczywiście tutaj tez target coraz większy. Restauracja subway do tego uber eats, glovo z czasem pyszne.pl. Na subway mnóstwo obowiązków, z targetem to samo - coraz więcej tylko po to zeby nie wyrobić i nie dostać premii. BA! Jakby to było premia za prace na subway.. albo wypłatą za prace na subway.. Nie, tutaj szanowna firma pluje nam prosto w twarz, dostajemy śmieszne 50 zł/miesiąc, a przelew nazywa „Nagroda Subway” - ja się pytam jak za naprawdę ciężką prace można dostać nagrodę? Mniej obowiązków jest na stacji, a tam za prace dostajemy wypłaty - nie nagrody. Skoro subway to konkurs to ja nie chce brać udziału - ale nie ma opcji pracować na stacji a na subie nie. A jeszcze to jest za mało, na stacji się robi tez makarony z dostawą, hotdogi, podpłomyki!? Niewiem co na to sanepid ani kontrola subwaya, kiedy podpłomyk wg.dostarczonej instrukcji trzeba robić w piecu subwaya, a ten ma zaś być nieużywany do innych celów niż sub. Więc jak dla mnie firma każe Ci być kłamcą i (usunięte przez administratora) Mam wrażenie, że biuro sobie siedzi na stołkach i codziennie sie zastanawia jak uprzykrzyć życie pracownikom, którzy tak naprawdę robią na to wszystko. Czemu oszczędzacie na ludziach, którzy dla was zarabiają? Jeżeli chcecie żeby magicznie wyrosła trzecia ręka i robiła to wszystko to za to konkretnie tez zapłaćcie, a nie minimum i jakieś ochłapy jako premia. Większość zmian wyglada tak, ze nie wiesz już co robić - mnóstwo klientów, dostawa, ktoś zasrał kibel i trzeba posprzątać, dzwoni glovo, uber, ktoś stoi w kolejce po kanapkę, dzwoni ktoś na podjeździe żeby pomoc gaz zatankować, a na zmianie 2 osoby!? Jak to zrobić? A gdzie rozłożenie towaru? Gdzie ogarniecie stacji? Pomycie naczyń? Dolanie wody na podjazdach? Na stacji jest napięta atmosfera bo jedna zmiana sie wkurza, że poprzednia tego nie zrobiła a jak ma mieć czas? To tez wpływa na całą panującą atmosferę, co przerzuca sie na klientów - nie chcą przychodzić, a niektórzy są zażenowani widząc ten wyzysk i tez rezygnują z wizyt. Ja po tak intensywnej zmianie usłyszałam ochrzan, że zużyłam za dużo prądu bo podkręciłam klime już prawie mdlejąc! W tym momencie już wszystko puściło i sie zwolniłam, przez tyle czasu znoszenia tego jak dodają obowiązków a sami dają coraz mniej od siebie zakończyłam prace z bardzo negatywną opinia!! Nikomu nie polecę, każdemu doradzę. Operatorzy stacji są naprawdę w porządku, podobnie jak zespół, ale cały zarząd to jakaś kpina. Stacja jest Austriacka, w Austrii na stacji możecie zauważyć sprzątaczkę, która przychodzi ogarniać stacje, podjazdowego, a w Polsce.. urządzili sobie (usunięte przez administratora) Kończę mój długi wywód, ale jeśli to przeczytałem bo chcesz tam pracować - to tak to niestety wyglada. Jestem szczerze ciekawa czy dostanę odpowiedz z Amic, bo tam gdzie szukacie oszczędności to tam właśnie stracicie. Starzy, ogarnięci pracownicy odchodzą bo mają tego dość, będą przychodzić co chwile nowi, którzy nie będą nic ogarniać i przerzuci sie to na klienta i sprzedaż. Nie życzę upadłości, ale jak nic sie nie zmieni to tak będzie.

Pracodawca

@Zmęczona

Dziękujemy za przedstawienie swojej opinii. Musimy jednak doprecyzować kilka kwestii. Wysokość nagrody Subway określa tylko i wyłącznie Operator, a AMIC je wypłaca, nie ingerując w ich wysokość. Jeśli rzeczywiście w Twoim przypadku wynosiły tylko 50 zł, to prawdopodobnie Operator tak właśnie ocenił Twoje zaangażowanie, gdyż znacząca ilość wypłacanych nagród Subway to co miesiąc kwoty kilkuset złotych. Wielozadaniowość jest w dzisiejszych czasach ważną kompetencją cenioną przez każdego pracodawcę – szczególnie w handlu detalicznym. Dla wielu osób charakter pracy na stacji, miejscu gdzie naprawdę dużo się dzieje, stanowi istotną zaletę. Rozumiemy jednak, że nie wszyscy dobrze się czują w takim środowisku. Chcemy jednocześnie uspokoić osoby mniej zorientowane w charakterze pracy na stacji, że jednoczesny zbieg wszystkich opisanych zdarzeń, to… musiał być wyjątkowy pech Tych, którzy chcą zgłosić swoje wątpliwości, prosimy o mail na adres: powiedznam@amicenergy.pl, gdzie indywidualnie zajmujemy się każdym sygnałem ze stacji.

Ktoś
Pracownik
 Pytanie

Jak można narażać pracownika na samotną zmianę w nocy od 23.00-do 6.00 .Chodzą różni niebezpieczni ludzie..dziewczyna sama na stacji o takiej porze ?jesteście chorzy na głowę ?

Obserwator
Kandydat
@Ktoś

Tylko jedna osoba jest na stacji na zmianie w nocy Nie ma podwójnych obsad? To faktycznie takie niebezpiecznie? Nie ma środków ochrony, alarmu albo czegoś podobnego? Za nockę na stacji płacą chociaż więcej?

Xxx
Pracownik
@Obserwator

Niestety za nocki dodatek dostają tylko osoby na umowie o pracę. Zalecenie, mimo iż wykonuje pracę dwóch osób, będąc samym, różni klienci się pojawiają, tracimy czas na bezsensowne kłótnie z osobami pod wpływem alkoholu, a mimo to dostajemy takie same pieniądze jak za pracę w dzień, gdzie jest dużo mniej obowiązków oraz bezpieczniej. Posiadamy alarm i ochronę, jednak nie zawsze jest możliwość, aby to uruchomić, zwłaszcza jeśli problematycznym klientem nie jest jedna osoba, a grupa.

Eliza
Inne
@Xxx

A każdy tutaj ma umowę o pracę? Czy są jakieś osoby, które mają zleceniówkę? To pracownicy decydują o formie zatrudnienia, czy pracodawca?

Zostaw merytoryczną opinię o AMIC Energy - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w AMIC Energy?

    Zobacz opinie na temat firmy AMIC Energy tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 90.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w AMIC Energy?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 86, z czego 5 to opinie pozytywne, 56 to opinie negatywne, a 25 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy AMIC Energy?

    Kandydaci do pracy w AMIC Energy napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
AMIC Energy
Przejdź do nowych opinii