Doradca Klienta 2021-06-08 17:42 przez Nowa
Przebieg rekrutacji
Pierwsza część rozmowy byla telefoniczna. Zaproszenie na rozmowę do placówki banku . Pani była bardzo uprzejma. Natomiast rozmowa w banku - porażka. Rozmowa z dwoma Paniami. Jedna dość mila lecz baaardzo ciekawa. Druga - baaardzo nieprzyjemna. Ciągłe wypytywane o to samo. Trzeba było ponad kilkanaście przykładów na jej odpowiedź. Dlaczego to, dlaczego tamto, czemu tak a nie tak. Dopytywanie o prywatne sprawy. Dodam że bylam na czas a musialam jeszcze czekac bo Panie we dwie sobie urządziły pogawędkę. Bardzo złe odczucia z tej rozmowy. Nawet jak otrzymam drugi telefon to na pewno go nie odbiorę. Pytania na które nawet osoby rekrutujące nie znaly odpowiedzi. Jestem osobą która nie pisze opinii na portalach internetowych ale niestety tego nie mogłam przepuścić. Nie polecam nikomu.
Pytania
Jeśli macie wybór - nie idźcie tutaj.
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Radca Prawny 2021-03-22 00:09 przez Zawiedziona
Przebieg rekrutacji
Bylam na dwóch etapach rozmowy. Druga rozmowa była z liderem Panem dominiem w. I inna liderka.Wskazny Pan zaczął wypisywać do moich znajomych z fb czy ze mną pracowali. Mam screeny rozmów znajomi mnie informowali o tej sytuacji. Nie informowałam ich wcześniej o tym ze szukam pracy. Dla mnie nie było pola do współpracy.
Pytania
O doświadczenie. Osoba przygotowana sobie poradzi.
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Doradca Klienta 2021-02-09 12:37 przez Kandydat
Przebieg rekrutacji
Rekrutacja zeczela się od telefonu z HR. Kontretna, uprzejma rozmowa, bardzo miła dziewczyna. . Następnie rozmowa z dyrektorem regionalnym wraz z dyrektorem oddziału. Odczucia bardzo negatywne. Przedmiotowe i obcesowe traktowanie. Dyrektor oddzialu praktycznie nie miał prawa głosu. Natomiast dyrektor regionalny był lekceważący i arogancki, nie pozwolił zadać pytań , które miałam na temat zatrudnienia i obowiązków. Padło też pytanie osobiste.
Pytania
Pytania o przebieg zatrudnienia? Dlaczego Alior Bank? Dlaczego mają mnie zatrudnić, co wniosę do banku? Jaki jest mój "abonament" i ile zrobię sprzedaży w zamian.
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
- 2021-01-24 16:20 przez Nowy
Przebieg rekrutacji
Rekrutacja głównie przez wathsapa i telefon. Telefon z działu HR właściwie po to, żeby zapowiedzieć kontakt z dyrektorem. Kolejny etap- rozmowa video- Dyrektor z Rekruterka. Pracę otrzymałam, chwilowo się cieszyłam. Wcześniej pracowałam w innym banku, mam znajomych którzy pracowali w kilku bankach i zapewniam, że nie słyszałam pochlebnej opinii o pracy w tym banku. Oprócz mocno korporacyjnej atmosfery i złego traktowania ze strony przełożonego (wszystkich pracowników), nie zapewniają szkoleń. Pracownik praktycznie od pierwszych dni musi radzić sobie sam. Infolinia helpdesk- niestety wielu nowych pracowników i trzeba długo czekać na połączenie. Tam nic nie dzieje się z automatu- o wszystko trzeba we własnym zakresie zawnioskować, czy o kartę do przejść i dostęp, do różnych systemów- jest tego wiele, często coś nie działa. Oczywiście szukam innej pracy, ogółem zdecydowanie odradzam, tak jak wszyscy moi znajomi.
Pytania
Jeśli macie wybór, proszę wybierzcie inny bank.
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
- 2020-11-19 07:02 przez Ktoś
Przebieg rekrutacji
Rozmowy zaczęły się od telefonu z działu HR, bardzo miła rozmowa, konkretna. Następnym etapem była rozmowa z Dyrektorem Regionu i HR BP. Pani z HR BP była online. Moje odczucia na tej rozmowie negatywne, Pani HR BP była w domu i kilkakrotnie podczas mojej odpowiedzi widziałam, że mnie nie słucha, że stoi ktoś za laptopem i tej osoby słuchała i odpowiadała kiwając głową czułam się lekceważona. Dyrektor Regionalny właściwie siedziała i słuchała. W dzisiejszych czasach brak feedbacku pomimo otrzymanej informacji na rozmowie, że nawet jak nie otrzymam pracy otrzymam maila jest bardzo słabe, kolejny dowód na brak szacunku do kandydata.
Pytania
Standardowe pytania dotyczące pracy z zespołem, nie było pytań branżowych.
- Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy