Pensja jest wypłacana ok.25ego dnia miesiąca, zawsze na czas. Do tego benefity w punktach (ich ilość zależy od dochodu w rodzinie), Medicover. Co pół roku komplet dresów i butów. No i tyle z plusów. Każdy sklep to inny świat, a na Marszałkowskiej to totalna odkleja. Jeśli chcecie się zaczepić w Adidasie, to wszędzie, tylko nie tam. Kierownictwo do bani. Gorzej się czujesz? Usiądź sobie na podłodze w magazynie. Weźmiesz urlop na żądanie - jesteś złośliwy. Zwolnienie lekarskie? Symulujesz. Odejście z tego sklepu to była najlepsza decyzja.
Zmieniłeś sklep, czy po całości - firmę? Bo nie wiem, czy finansowo lepiej bym wyszedł na pracy sprzedawcy tutaj, czy u mojego obecnego pracodawcy, gdzie mam 4,5 tyś na rękę.
W Adidasie sprzedawca wyciąga 3300 netto. Z premią nie osiąga 4tys. Samych pieniędzy dużo nie ma.
Potwierdzam raz w roku zobaczyłem wypłatę 4100 tylko dlatego, że zalegali mi ze zwróceniem błędów w naliczeniu premi. Trzeba kontrolować paski bo często mylą się na naszą niekorzyść!! Nie ważne ile lat 3/5//10/14 lat pracujesz by zdobyć nędzny awans za podwyżkę nawet nie 5tys.brutto 4900 -tak ciężko im wyrownać do równej piątki)musisz zmienić sklep i załogę a tak to bujaj się ..ciesz się, że masz pracę. (Gdyby nie coraz gorszy zarząd to praca jest super bo klienci są genialni ???? ... Swoi ludzie)pracownicy się tu lubią dlatego długo razem pracujemy,ale obecne szefostwo dąży do (usunięte przez administratora)i nie waż się narzekać ???? i tak zmuszają pracowników do dorabiania pracownia na dwa etaty a to jest naprawdę nie fajne uczucie gdy mają Cię za nic (Ci wyżej.) Iiiii tak Marszałkowskiej unikajcie jak ognia chyba,że lubicie być poniżani i pomiatani( na szczęście nie wszyscy tacy tam są) ale nigdy nie usłyszysz, że zrobisz coś dobrze tylko zawsze co jest źle. Człowiek ma bać się własnego cienia tam ... przytakiwać i zawsze się zgadzać. I magiczne wciskanie ludziom adiclabów by szefostwo miało premię a Ty g...nic Z tego masz,ale codziennie Cię sprawdzają! Ile masz ile zrobiłeś? Co do benefitów to chyba nic nie przebije tego, że pracownicy kompletnie nic nie dostali od firmy na święta bo "socjalu zabrakło" który nam w tym roku obniżyli...i nie powiedzą Ci co z nim zrobili... Zasłonili się "kalendarzem adwentowym kt.ma zmobilizować pracowników do większej sprzedaży a do wygrania... 2h wcześniej wyjście do domu (z12x) którego nikt nie może wykorzystać...bo święta ...obsługa najważniejsza... 10€ 20€ 30€.. jak masz szczęście... Cięcia i wieczne oszczędzanie na pracownikach którzy najwięcej serca wkładają do pracy i dzięki nim firma zarabia miliony miesięcznie... Tak mieeesięcznie.
Czy salony Adidas mogłyby zacząć zatrudniać doświadczonych sprzedawców, a nie jakieś studenciaki? Ta firma robi się coraz mniej poważna, a klient z dużym portfelem, który wydaje duże pieniądze w salonie ma dużo więcej niż 20 lat i po wejściu do salonu liczy na poważną i doświadczoną obsługę. Bardzo dziwne to uczucie być obsługiwanym przez dzieci w trampkach, dżinsach i koszulkach z plakietką salonu, które potrafią tylko podać lub przynieść towar, a jedno z tych dzieci to kierownik salonu. Kiedyś salony Adidas wyglądały bardziej profesjonalnie i poważnie, służyły fachową poradą, a sprzedawcy budzili szacunek i zaufanie klienta. Warto, żeby firma Adidas przywróciła tamtą politykę.
zależy który masz na myśli - większość to franczyzy gdzie prywatni "właściciele" co dają najniższą krajową , co za to idzie niską jakośc pracy pracowników. Zazwyczaj na takie oferty pracy odpowiadają młodzi, bez doświadczenia. Sklepy własne adidas to tylko marszałkowska i outlety, tam trafisz na ludzi co pracują po kilkanaście lat
Mam to samo odczucie. Galeria Złote Tarasy. Sprzedawca od razu wali na Ty. Straszny dyskomfort gdy opowiadasz co potrzebujesz a on przynosi zupełnie inny model mówiąc - Te są najlepsze, wszyscy je kupują. Dzieciaczku, nie interesują mnie wszyscy, szukam konkretnego modelu/koloru. Obsługa klienta -1/10.
@Ewa jakieś ma pani złe informacje....bo od 2lat już nie ma adidasa w złotych tarasach.No chyba że to franczyza.
Czy aby na pewno od dwóch lat? ja akurat nie z tego rejonu ale z ciekawości poszukałam wizytówki google i ostatnie opinie w niej są sprzed roku, chociaż faktycznie jest napis, że zamknięte. ciekawe czemu i co się z tymi pracownikami stało?
Czy rotacja pracowników w Adidas Poland Sp. z o.o. na Kierownik działu jest duża? Znowu ukazało się ogłoszenie 25 lutego na Pracuj.pl. Czy to pracownicy odchodzą z firmy, czy są zwalniani?
Jak w Adidas Poland Sp. z o.o. wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Jaka jest umowa w firmie Adidas Poland Sp. z o.o.? Wiecie, czy jako Kierownik zmiany zatrudniają na umowę zlecenie?
Jeżeli chcesz zostać pracownikiem zmiany to nawet nie wspominaj o zleceniu bo z miejsca nikt Cię nie weźmie poważnie. Na zleceniu nie masz urlopu, nie masz ubezpieczenia, nie masz zniżki, a odpowiedzialności i standardów które trzeba spełnić jest w bród. Póki co na zlecenie jeszcze można się załapać na zwykłego sprzedawcę/ członka ekipy z obsługi klienta pod warunkiem, że się uczysz i nie przekroczyłeś 26r.ż. bo i to zaczyna się firmie kompletnie nie opłacać. A i co najlepsze od X lat nic się nie zmieniło i TAK NA ZLECEMIU KAŻDY ZAROBI WIECEJ NA RĘKĘ NIŻ WIELOLETNI PRACOWNIK. Tak przeliczając średnio od 800-1500 zł do ręki więcej. +10x mniejsza odpowiedzialność niż pracownik na etacie.
To ile na rękę dostanie taki kierownik zmiany na UoP? O jakiej kwocie mowa? I jeszcze te zniżki, rozumiem, że na UoP są zniżki na produkty firmowe, tak? A jak są, to jak wysokie one są?
Aha, a jak ktoś pracuje i w trakcie zatrudnienia skończy te 26 lat, to co wtedy? Dają inną umowę czy zwalniają?
Czy pracując w Adidas Poland Sp. z o.o. można liczyć na jakieś benefity ? Jaka jest atmosfera pracy w biurze?
Mnie ciekawi praca w dziale księgowości. Napiszcie też, jaka jest atmosfera w tym dziale? Jakie są tu relacje, mocno hierarchiczne?? Chciałabym tutaj znaleść pracę.
Czy pracując w Outlet Adidas otrzymuje się znizki pracownicze na produkty?
Czy w Adidas Poland Sp. z o.o. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Nie zdziwię nikogo pisząc, że i mnie okradli. Kradzież to poważne przestępstwo zwłaszcza jeżeli kwota ta przekracza 500 zł! Podczas dzisiejszej rozmowy na infolinii adidas obsługiwał mnie Pan, który nie był w stanie wytłumaczyć mi w języku polskim co sie dzieje z moim zwrotem, był to obcokrajowiec. Pomyślałam sobie w pierwszej chwili, że ktoś mnie wkręca, że to jakiś kiepski żart?! Poprosiłam o rozmowę z kimś kto mówi w moim języku... po drugiej stronie słuchawki usłyszałam poraz dziesiąty niezwykle uprzejmą i zaprogramowaną Panią - brednie, kłamstwa i jeszcze raz brednie! Koniec. Jutro wybieram się do Rzecznika, a jeśli zajdzie taka potrzeba to również do Sądu. Pozdrawiam wszystkich klientów Adidasa- sklepu który okradł nas w biały dzień!
Załatwiłeś sprawę? Ja dalej czekam znów mi napisali że mam czekać 14 dni roboczych hahah to już będzie ponad 70
też mam z nimi problem bo nie zwrócili mi pieniędzy za zwrocony towar i tak sobie myślę że może wato zgłosić członków zarządu tej firemki adidas jako dłużników do KRS a samą firmę jako pozew zbiorowy i złożyć wniosek o jej upadłość !
Mnie tez (usunięte przez administratora), zrobiłam zwrot a pieniędzy na koncie brak a minęło już pół roku. Ta infolinia to żart z kupującego. A teraz zrobili tak ze zwrotów nie ma tylko karty upominkowe, nic już nigdy tam nie zamówię
ADIDAS TO (usunięte przez administratora) NIE CHCĄ ODDAĆ ZA ZWRÓCONY TOWAR! NIE ZOSTAWIE TAK TEGO I PRAWNICY JUŻ SIĘ TYM ZAJMĄ.
Jakie warunki pracy są w Adidas Poland Sp. z o.o.? Czy jest szatnia i/lub stołówka pracownicza? Czy organizowany jest dojazd do pracy dla osoby pracującej na stanowisku Sprzedawczyni?
Adidas od 3 miesięcy ( od 2021.12) nie zwraca mi pieniędzy za zwrot. W marcu powiedziałem dość i postanowiłem skontaktować się z firmą. Po otrzymaniu wiadomości, że zwrot pieniędzy dotrze do mnie w przeciągu 72, czekałem ponad tydzień i niestety nie dotarł. Kontaktowałem się z nimi kolejny raz, tym razem znów Adidas potwierdził ze wystąpił błąd po ich stronie w wysyłaniu karty podarunkowej, i kolejny raz ośmielili zaproponować mi jakiś śmieszny voucher! W odpowiedzi kazałem wysłać własciwą formę refundacji gwarantowaną w regulaminie adidas. Minęło 2 dni od odpowiedzi, wysłałem kolejny email, tym razem ze skargą i prośbą o przelanie pieniędzy na konto bankowe. SKARGA I PROŚBA NIE ZOSTAŁA NAWET ZAADRESOWANA PRZEZ ADIDAS W ODPOWIEDZI. Adidas wysłał mi email z treścią, że, rzekomo karta podarunkowa już znajduje się na moim emailu, co było bzdurą. Wysłałem ok. 2 odpowiedzi w których dałem im znać ze nie otrzymałem refundacji. Otrzymałem 2 odpowiadające prawie identyczne emaile, że rzekomo ona została wysłana i należy sprawdzić w spamie itp.. W końcu odebrałem wiadomość od adidas, żebym wysłał im inny adres email, bo ten - cytuje całość emaila: "Rozumiemy, iż nadal nie dostał Pan Karty Podarunkowej, poprosilibyśmy Pana uprzejmie, o podanie nam innego adresu e-mailowego, gdyż z obecnym Pana e-mailem nie mamy dobrego połączenia." minęło 2 dni, sprawdzałem inny adres, ten który im wysłałem i nic się w nim nie znajduję od adidas! Czy to jest żart? Co ja mam teraz zrobić? Banda niekompetentnych cymbałów!, jak ja mam to teraz z nimi załatwić? Biorąc pod uwagę to wszystko to chyba nie mam szans odzyskać tych pieniędzy normalną drogą, tylko musiałbym się szwendać po sądach i tracić już zniszczone nerwy. Brak słow.
Jak wygląda sprawa grafiku w Adidas Poland Sp. z o.o.. Czy pracodawca idzie na rękę?
Dla mnie o biuro, bo sklepy mają raczej swoje własne profile. Lepiej tego nie mieszać. Jakie są widełki handlowców? Pięć lat doświadczenia wstrząśnie nimi czy rozbawi? :)
Zazwyczaj biuro pracuje na 1 poranną zmianę. Czesc pracy mozna wykonywac jako home office czy w terenie z klientem. Co do ofert handlowcow to zazwyczaj puste ogloszenia, bo tam tylko kolesiostwo obsadzone, co ma ugadany % z hurtownikami, a zeby kogoś obsadzić muszą otworzyć rekrutacje, nawet jak już jest konkretna osoba wybrana.
to po co wystawiają takie ogłoszenia? mieszają ludziom w głowach, totalnie nie rozumiem takiego zachowania... przecież ludzie na pewno wysyłają CV.
od połowy sierpnia czekam na zwrot pieniedzy ze sklepu Adidas. To jest dziwne co tam się dzieje
Mimo wielokrotnych próśb nie otrzymałam zwrotu pieniędzy, a ustawowy termin 14 dni na zwrot środków nie został dotrzymany. Zastanawia mnie, czy firma zamierza w końcu coś z tym zrobić, czy dalej będzie ignorować ten problem? Wszędzie czytam komentarze ludzi, którym nie zwrócono pieniędzy i jest ich naprawdę dużo.
NIE POLECAM TEGO SKLEPU!!!!! PRZETRZYMUJĄ PIENIĄDZE, KTÓRE POWINNI ZWRÓCIĆ W 14 DNI. WPIS Z WASZEJ STRONY: "Ramy czasowe na realizację zwrotu pieniędzy przez bank.Karta kredytowa / debetowa: max 14 dni robocze". Zamówienie zostało złożone 8.01.2020. Dokonałem zwrotu i 16.01.2020 towar był już u was odebrany. Minęło 14 i dni nic. Myślałem, że to zwykły ludzki błąd ale nie.. sprawa ciągnie się do teraz i wg pani z infolinii nie wiadomo jak długo jeszcze potrwa. TO JA SIE PYTAM: jak to się ma do tych 14 dni??? (...) ---- To jest wpis klienta z 01-2020r Mamy lipiec 2021 nic się nie zmieniło ,alej kantują i ściemniają tragedia . Również oddaje sprawę do sądu o zapłatę odszkodowania z tyt. nie wywiązania się z umowy.
Widzę, że nie tylko ja miałam problem z tą firmą. Czekanie na zwrot pieniędzy miesiąc czasu, czekanie na wymianę koszulki półtorej miesiaca, wymiana t-shirt miesiac. Skąd ta firma się wzięła? Czegoś tak mało profesjonalnego już dawno nie spotkałam w sumie nigdy nie spotkałam. Adidas najwidoczniej może sobie pozwolić na taki brak odpowiedzialności. Szkoda że idzie za tym spadek klientów którzy już zostali kilkakrotnie zrobieni na szaro. Ja ze swojej strony nigdy więcej tam nic nie kupię i nie polecam !!!
Witam, odzyskała Pani pieniądze czy nadal czeka? Mam ten sam problem i żałuję, że dopiero teraz zaczęłam czytać opinie o tym sklepie.
czy ktoś napisze nr na infolinię do adidasa?Nie mogę znaleźć. Będę wdzięczna
Witajcie, mam pytanie o zwrot w sklepie internetowym. Mianowicie w internetowym formularzu zwrotu proszą mnie o podanie danych typu imię i nazwisko, mail - to zrozumiałe, ale dziwi mnie konieczność podania daty urodzenia i numeru IBAN. Niby ma być to przelew międzynarodowy, dlatego chcą IBAN, ale data urodzenia, to już chyba przesada? Czy ktoś zwracał produkty z podaniem daty?
Czy ktoś wymienial towar na adidas.pl? Odeslalam zamowienie ktore mialo być wymienione i cisza
Zakupiłam bluze 2 grudnia 2019 128zl 9 grudnia zrobiłam zwrot Dzis jest 30 lipiec 2020 i obiecanego zwrotu nie ma Przedzwonilam już moze z 30 zl na polaczenia Nie chciało mi dię wczesniej zglaszac sprawy do rzecznika ale dziś to zrobię(wczesniejsze zwroty byly bez problemu) Ciekawe czy odzyskam moje pieniądze ????
Żądaj od nich zwrotu za połączenia. Pisz do Adidas.com nie (usunięte przez administratora) To drugie to tylko firma obsługującą ADIDAS, nazywa się (usunięte przez administratora) Z nimi da się wygrać. Jak coś to pisz,pomogę
Gdzie pisać do adidas żeby odzyskać pieniądze? Nie otrzymałam towaru ani zwrotu. Proszę i wskazówki .
Mam dokładnie taki sam problem. 2 miesiące bez towaru i pieniędzy. Wciąż te same maile błąd techniczny i dział finansowy.
Nie polecam nikomu tego sklepu, zresztą dopiero teraz czytam opinie i żałuję że wcześniej nie zapoznałam się z nimi. Towar został zwrócony tylko " procedura zwrotu pieniędzy trwa teraz bardzo długo". W ten sposób odpisują na moje zapytanie kiedy?? Jeszcze poczekam i zacznę uruchamiać swoje procedury .