Opinie o Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. w Dębica

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j.. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. w Dębica

anonim Nowy wpis
Inne

Dawno nie widziałem tak szerokiego zakresu obowiązków jak przedstawili w ofercie dla koordynatora inwestycji telekomunikacyjnych ;) Powiedzcie, co myślicie o pracy i warunkach na stanowisku, bo ja mam trochę mieszane uczucia przez brak widełek. Napisali że wynagrodzenie jest adekwatne do osiąganych wyników, ale chyba oferują jakąś podstawę?

Pracodawca Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Dzień dobry! Jak sama nazwa wskazuje, koordynator inwestycji telekomunikacyjnych ma za zadanie skoordynować wszystkie inwestycje telekomunikacyjne, co przekłada się na szereg ważnych obowiązków. Dlatego do rekrutacji zapraszamy kandydatów, którzy spełniają wymagania. Wynagrodzenie na tym stanowisku jest adekwatne do obowiązków. A o szczegółach rozmawiamy na rozmowie rekrutacyjnej. Pozdrawiamy!

anonim Nowy wpis
Inne

Często pojawiają się oferty pracy dla serwisantów? Coś nie mogę znaleźć nic aktualnego. Pracuje ktoś na stanowisku i da mi znać, czy nie znajdzie się wakat? Mam uprawnienia SEP i spawalnicze, z tego co się zdążyłem zorientować, firma uzna to za atut. Przełoży się to na zarobki?:P Ile w tym roku zarabia w firmie serwisant? Więcej jest pracy na miejscu, tzn. utrzymywanie relacji z klientem, serwis itp. czy wyjazdów?

Cheeloo Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Dzień dobry! Najwięcej informacji dostanie Pan bezpośrednio na spotkaniu w biurze, do czego zachęcamy. Wystarczy wysłać CV na adres kontakt@cheeloo.net albo zadzwonić, a wtedy omówimy wszystkie interesujące Pana kwestie. Pozdrawiamy serdecznie!

Adam
Inne
 Pytanie

Witam, Chciałbym wykupić usługę internet światłowód. Jak wygląda sytuacja z utrata pakietów, pingiem na polskich i niemieckich serwerach, brakiem internetu? Mógłbym dostać informacje rzetelną najlepiej od klienta

anonim
Inne

Cześć :) Jakoś w sierpniu manager firmy podesłał tutaj e-mail, na który można było podesłać swoje cv. Czy ktoś skorzystał z tej opcji? Faktycznie firma się do was odezwała? Chciałabym ubiegać się o stanowisko Opiekuna Technicznego Zadowolenia Klienta. Nie widzę, aby był prowadzony teraz nabór, więc zastanawiam się, czy jeśli podeślę moje cv na tego maila właśnie, to jest szansa, że firma się ze mną skontaktuje? Co do samego stanowiska, co myślicie? Warto w to iść? :) Jak wyglądają zarobki w tym roku?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg procesu rekrutacyjnego w firmie Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j.? Czy jest łatwy, czy może trudny do przejścia? Czy gdybyś miał możliwość odbycia rozmowy kwalifikacyjnej jeszcze raz, to również skorzystałbyś z zaproszenia?
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Czy w firmie Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. są regularne szkolenia pracownicze?

niezadowolony
Kandydat

Jako że z google usunięta jest moja opinia na temat ich usług(średnia z google była poniżej 3,7 teraz jest 4)napiszę tutaj. Internet porażka, pingi skaczą co 10s pomiędzy 250 a 7000ms. Zewnętrzna firma mnie poinformowała że operator ma problem z przesyłem danych wewnątrz własnej sieci - i tak od 9-10lat. Jestem użytkownikiem od 2009 i na samym początku jakoś się starali, od 2012-2013 kompletna olewajka - wina routera, kable nie takie, zła konfiguracja - takie oto mają wymówki. A w sprawie pracy też byłęm zainteresowany jednakże dostępny był jedynie staż 3miesięczny polegający na skakaniu po dachach i montowaniu anten radiowych.

Bartek
Inne

Większość komentarzy od klientów firmy. A mnie bardziej interesuje praca. Ktoś wie czy nie szukają instalatorów zajmujących się zakładaniem internetu w domach i firmach? Mam doświadczenie w takiej pracy. Wiadomo kiedy będzie nabór? Dajcie info jak coś w firmie słuchać na ten temat.

Manager ds. Rozwoju
Pracownik
@Bartek

Dzień dobry! Aktualnie szukamy pracowników. Proszę o wysłanie maila z załączonym CV na adres: kontakt@cheeloo.net Pozdrawiam serdecznie!

anonim
Inne
@Manager ds. Rozwoju

Na stronie widziałam ogłoszenie dla handlowca. W ogłoszeniu napisaliście, że praca na pełen etat. Czy zatrudnienie odbywa się w oparciu o umowę o pracę? Podstawa jest taka sama dla wszystkich handlowców czy ustalacie ją indywidualnie z kandydatem?

Juan
Inne

Nie polecam, ciągłe braki internetu

Juan
Inne
@Juan

proszę o wytłumaczenie od osoby która zareagowała "nie"

Juan
Inne
@Juan

Widzę, że cisza jak makiem zasiał. Jak zwykle jakiś niezadowolony pracownik nie potrafi odpisać.

Izabela
Inne

Cześć! :) Czytam wasze wpisy w wątku i chyba nikt nie wspomina o rekrutacji do firmy :) Może jakiś pracownik chce podzielić się doświadczeniami z potencjalnymi pracownikami? :P

Karolina
Inne

obsługa klienta na najwyższym poziomie w bardzo miłej atmosferze. Internet i telewizja działają bez problemów.

Natalia
Inne
@Karolina

No i fajnie, właśnie też szukam takiej firmy. A powiedz mi na ile lat umowę się z nimi zawiera?

Lotar
Inne
@Karolina

Wszystko Ok. Polecam ten internet. Cheeloo !

Pytanie
 Pytanie

Jak wygląda sprawa grafiku w Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j.. Czy pracodawca idzie na rękę?

Michał C. (pracownik)
Pracownik
@Pytanie

Grafik pracy działów ustalany jest indywidualnie, zależnie od potrzeb, godzin pracy i dyżurów - pracownicy nie narzekają na możliwość dostosowania grafiku do własnych potrzeb

Artur
Pracownik
 Pytanie

Używam Internet od Cheeloo w firmie, a ponieważ pracujemy w branży informatyczno-komputerowej to wypowiem się trochę szerzej, bo widzę że niektórzy tutaj piszą straszne głupoty nie mając pojęcia o budowie sieci czy ogólnie informatyce a ponieważ w ramach naszej firmy też zaopatrujemy ludzi w m.in. komputery, urządzenia sieciowe itd. to wiemy że poziom wiedzy jest praktycznie zerowy. My sieć mamy podzieloną na 12 komputerów które chodzą non stop na pełnych obrotach, transferują pliki i dane i wszystko działa u każdego jak należy - i po kablu i po wifi które mamy zrobione w biurze. Jeżeli ktoś narzeka na działanie sieci to może niech najpierw zastanowi się czy oprócz podłączenia od tej czy jakiejkolwiek innej firmy internetu ma w swoim domu albo biurze wszystko takie jak trzeba? Czy ma jakiś przedpotopowy laptop z 10 letnim routerem wifi i narzeka że mu coś chodzi słabo? Mam takich klientów na co dzień którzy przynoszą do serwisu 10 letni laptop i mówią że jest prawie nowy bo całkiem niedawno kupiony. Na laptopie zainstalowany stary system typu windows xp albo 7, masa syfu, toolbarów spowalniających przeglądarkę, komputer magiczne 2-4gb ramu i zdziwieni że coś im słabo chodzi. Albo tacy co kupują od nas laptopa do gier po czym mówią, że grają podłączeni przez wifi i im zrywa połączenie bo mają wysokie pingi. Jak chcesz grać geniuszu jeden z drugim to się podłącz PO KALBU do PORZĄDNEGO routera a nie po wifi do jakiegoś szajsu za 80 zł i później mówisz że Ci internet nie działa dobrze. Jak ma ci działać jak twój sprzęt tego nie ogarnia. Dlatego każdemu kto pisze, że mu coś przerywa albo że mu słabo działa należało by zadać pytanie jakim sprzętem dysponuje i czy to na pewno operator ma z tym cokolwiek wspólnego - tak naprawdę nie ważne kto wam ten internet dostarcza. Kupcie porządny komputer z dobrą kartą sieciową z transferem 1000, podłączcie się DOBRYM kablem wysokiej kategorii a nie po wifi do kiepskiego routera i wtedy pewnie nagle się okaże że internet od operatora działa, nie ważne od kogo.

Krzysztof
Inne
@Artur

No ale ja mam od sheeloo które sprzedało mi router i modem za (koło) 200zł i regularnie wieczorami podczas rozgrywki mi sieć pada na chwilę, na tyle długo że wyrzuca mnie z danego servera(battlefield, Warzone) Mam komputer w stanie perfekcyjnym bo niedawno składany przeze mnie z wbudowaną kartą sieciową więc chyba standardowa okejka, na tyle że raczej regularnie nie powinno zrywać internetu o regularnej (19 godzina do Przed 22, myślę że to regularne) porze, i to jest codzienne. Na komputer jako Fan gier nie szczędzę pieniędzy jak na moje standardy (Video GTX 1660 Super OC, CPU ryzen 5 3600, 16gb RAM, 500GB SSD 3200MB/s zapisu) Widzę że kilka komentarzy tutaj się zgadza z moimi ustarkami (Choć z początku nie miałem takich problemów). Jeśli pan może, lub ktokolwiek to chciałbym żeby mi zostało wytłumaczone dlaczego tak się dzieje, zanim niestety będę zmuszony, za przeproszeniem "Truć (usunięte przez administratora) z byle powodu" lecz jednak z konkretnego powodu bo o tych godzinach wracam z pracy, panom czy paniom z firmy Cheeloo. Rachunki regularnie opłacane.

Michał C. (pracownik Cheeloo)
Pracownik
 Rekomendacja
@Krzysztof

Panie Krzysztofie, w żadnym wypadku nie odbieramy kontaktu od naszego klienta jako "trucie (usunięte przez administratora) dlatego proszę śmiało napisać mi szczegóły Pańskiej sytuacji na maila: mczuba@cheeloo.net wraz z Pańskimi danymi abonenta (żebyśmy mogli zidentyfikować zgłoszenie) i pokieruję sprawą tak, by dział techniczny przyglądnął się zgłaszanej przez Pana kwestii. Proszę o maila - albo jeśli Panu wygodniej, wiadomość na naszym firmowym FB

Michał C. (pracownik Cheeloo)
Pracownik
 Rekomendacja
@Michał C. (pracownik Cheeloo)

Nie rozumiem, dlaczego administrator skrót de-kropka traktuje jako wulgaryzm i dlaczego go usuwa, skoro i tak każdy wie, o co chodzi :)

Elwira Zawadzka
Inne
@Michał C. (pracownik Cheeloo)

U nas wszystko chodzi super

Joanna
Inne
 Pytanie
@Artur

U nas czasami zdarzało się, że coś chodziło wolniej, ale syn wymienił rzeczywiście to nasze urządzenie co robi wifi w domu (ruter? to takie do którego był wpięty internet od nich) i faktycznie od tej pory jak ręką odjął :) wszystko chodzi jak trzeba

Krzysztof
Pracownik
@Artur

Witam ponownie. Jako nabywca usługi internetowej od wakacji tamtego roku, mogę nakreślić bieżącą i z ostatnich miesięcy sytuację z internetem. Nadal korzystam z tej samej umowy i urządzeń które nabyłem podczas podpisywania umowy. Stała sieć jest mi potrzebna nie tyle co do życia, lecz do rozrywki. Nikt nie lubi przecież kiedy np: ogląda mecz, gra w gry sieciowe, czy prowadzi rozmowę na portalach społecznościowych i niestety internet pada. Kiedy pisałem wcześniejszy post w listopadzie, tejże firmie zdarzało się bardzo wiele, wręcz prawie regularnych sytuacji kiedy to internet po prostu zrywał tymczasowo. Z kolei kilka następnych miesięcy wyglądało mniej więcej tak że sytuacja się dosyć dobrze ustabilizowała. W maju jednego wieczora ubolewałem nad tym że co kilkanaście (lub co kilkadziesiąt) minut sieć rozłączała na minutę do pięciu, lecz pozatym jest bardzo dobrze. Pomimo małych sytuacji to internet działa w 99.9% przypadków z pełną prędkością. Z internetem nic nie robiłem, nie instalowałem aplikacji do sieci tudzież sterowników, ani nie kontaktowałem się z firmą cheeloo. W Styczniu zdarzyła się w firmie usterka którą, bardzo szybko usunięto i powiadomiono o tym SMSem. Na dzień dzisiejszy daję firmie czwórkę z dużym plusem, gdyż wszyscy pragniemy ideału a jej do niej nieznacznie brakuje :)

Krzysztof
Inne
@Artur

Chciałbym się poprawić, nie jestem pracownikiem jak to u góry zostało pokazane, niestety podczas pisania komentarza, pola do zaznaczenia w "mój status" domyślnie jest zaznaczone jako "pracownik". Jestem zwykłym klientem ^-^

Krzysztof
Inne
@Artur

Ahh... mogę jeszcze dodać że ta awaria w maju rzeczywiście wyglądała tak jak to nakreślił w komentarzach poniżej pan pracownik. Czyli OGÓLNIE sieci internetowe kulały, orange, plus, no i ta.

Karol
Inne

Oprócz szkolenia wstępnego i bhp macie jakieś inne szkolenia ?

Michał C. (pracownik)
Pracownik
@Karol

Pracownicy Cheeloo przechodzą regularnie różnego rodzaju szkolenia, adekwatne do stanowisk - cały czas pogłębiamy specjalistyczną wiedzę. Dotyczy to m.in. działu technicznego, obsługi klienta jak i marketingu.

Pytanie
 Pytanie

Czy pracodawca Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Michał C. (pracownik)
Pracownik
@Pytanie

Tak, firma inwestuje w liczne szkolenia dla pracowników, obejmujące różne aspekty (nie tylko techniczo-technologiczne).

Paweł
Inne

Firma zajmuje się internetem?

nie
Kandydat
@Paweł

Nie, pieczeniem pączków :/

Michał C. (pracownik)
Pracownik
@nie

Ale jakich dobrych pączków! ;) @Paweł - tak, zajmujemy się internetem ;)

Nie polecam
Inne

Częste, chwilowe (10-20min) braki internetu

Anonim
Inne
@Nie polecam

Zgadzam się to jest nie dorzeczne

Lol
Inne
@Nie polecam

Od wczoraj cały czas wywala mi internet

Michał C. (pracownik Cheeloo)
Pracownik
 Pytanie
@Nie polecam

Nie mogę zgodzić się z opinią "częstych" braków Internetu. Żeby być dokładnym - proszę pomyśleć "częste" w jakiej perspektywie czasu? Bo czy raz na kilka miesięcy to znaczy często? W perspektywie całego okresu używania Internetu jakiekolwiek awarie występują ekstremalnie rzadko. Mamy statystyki i liczby na poparcie tej tezy. A ostatnio - niestety - w perspektywie ostatnich 2 miesięcy wydarzyły się co prawda dwie awarie głównych węzłów komunikacyjnych (obydwie niezależne od nas, a z winy globalnych operatorów, więc skutki tych awarii były odczuwalne nie tylko w naszej sieci) ale rozumiemy, że "nie nasze" awarie nie muszą mieć dla Państwa znaczenia. Warto tylko zaznaczyć, że u części innych operatorów były one tak samo odczuwalne. Nasi pracownicy stawali na wysokości zadania by przerwy w ruchu sieciowym były jak najmniej odczuwalne, przepinając całą sieć na łącza zapasowe. Jako prawdopodobnie jedyna lokalna firma monitorujemy działanie sieci w sposób ciągły, 24/7 a wszystkie ewentualne przerwy są wyłapywane niemalże natychmiast. Jednocześnie codziennie (także w weekendy) pod telefonem do godz. 22:00 dyżuruje serwisant, któremu można zgłosić, jeśli w Państwa odczuciu coś dzieje się nie tak. Jeśli faktycznie tak jest - dzięki monitorowaniu sieci najczęściej wiemy o tym nawet, zanim ktokolwiek zadzwoni. Dlatego prosiłbym uprzejmie o rzetelną ocenę sytuacji. Awarie, owszem, niestety zdarzają się w każdej firmie, także te niezależne od nas. Jednak mało jest firm, które mają opracowane konkretne procedury naprawiania awarii. Nawet w piątek, blisko północy, gdy np. kombajnista wracający ze żniw przerwie kabel sygnałowy dla kilku wiosek (autentyczny przypadek z zeszłego tygodnia). Bierzemy pełną odpowiedzialność za jak najszybsze usunięcie awarii w każdej sytuacji.

Anna
Inne
@Michał C. (pracownik Cheeloo)

Ostatnio tak było monitorowane ze sama poinformowałam ze internet nie ma. Gadanie o głupotach. Nie polecam

Michał C. (Pracownik Cheeloo)
Pracownik
 Pytanie
@Anna

Oczywiście, że doceniamy sygnały o awariach płynące od użytkownika, co pozwala nam reagować jeszcze szybciej - monitorowanie stanu całej sieci a monitorowanie stanu sieci u każdego indywidualnego odbiorcy to dwie różne kwestie. Szczególnie, ze indywidualny odbiorca często celowo wyłącza swój odbiornik - jak możemy interpretować to automatycznie jako awarię? :)

Wow
Inne
@Lol

Od około miesiąca braki występują praktycznie codziennie na kilka minut, a ostatnio po kilka godzin. Rekord to od 19 do 12 niestety

Dębica - masakra
Inne
 Pytanie
@Nie polecam

na Podkarpaciu jest bardzo źle - i dodatkowo ta propaganda, że wszystko działa...a tu nawet technika nie ma, żeby dojecha, sprawdził - nie wiem za co my tu płacimy???

Michał C. (pracownik)
Pracownik
@Dębica - masakra

W naszej firmie pracuje w tym momencie ponad 10 osób w dziale technicznym, nie wiem więc skąd zarzut, że "nie ma technika żeby dojechał". Mamy też bardzo proste i czytelne procedury - jeżeli z naszej strony coś nie działa, to technicy rozwiązują problem, a jeśli to konieczne, to do Klienta jadą. Tym bardziej absurdalny jest zarzut, że "nie ma technika, żeby podjechał". Najczęściej takie zarzuty pojawiają się wtedy, gdy po naszej stronie wszystko działa, u Klienta szwankuje sieć wewnętrzna, jednak Klient oczekuje, że my rozwiążemy te wewnętrzne problemy. Zawsze można zamówić wizytę technika - jeśli problem jest po naszej stronie, wizyta jest absolutnie bezpłatna. Jeśli jednak problem występuje w sieci klienta, wtedy przyjazd technika jest odpłatny. Jednym słowem, nie możemy zgodzić się z argumentem, że "nie ma technika, żeby podjechał" - są w stałej dyspozycji.

Wojtax
Inne

Witam czy mogę wypowiedzieć umowę do dwòch tygodni od daty instalacji internet kuleje a smsy o awarii globalnej mnie niewzruszają

Michał C. (pracownik Cheeloo)
Pracownik
@Wojtax

W chwili, gdy w naszej sieci doświadczamy problemu "ponad nami" tj. kuleje 3/4 Polski z Internetem, ciężko zrozumieć, że Pana "nie wzruszają" SMSy o globalnej awarii. Może warto przyglądnąć się, że tak jak u nas występują przykłady, tak w bardzo złej sytuacji są w tej chwili klienci innych sieci, sądząc po samej ilości zgłoszeń poniżej: - Vectry - https://downdetector.pl/status/vectra/ - Orange - https://downdetector.pl/status/orange/ - Multimedia Polska - https://downdetector.pl/status/multimedia-polska/ warto czasem wyciągnąć trochę dalej idące wnioski - skoro piszemy, że sytuacja dotyczy znacznej części polskich operatorów...

Wojtax
Inne
@Michał C. (pracownik Cheeloo)

Niepoto przechodzę z mobilnego internetu na światłowòd żeby còrka z żoną na zdalnym nie mogły pracować lub uczyć się pozdrawiam

Michał C. (pracownik Cheeloo)
Pracownik
 Pytanie
@Wojtax

Mam nadzieję, że rozumie Pan, że w tych dniach na mobilnym internecie miałby Pan prawdopodobnie równie mocne problemy? Żeby nie być gołosłownym, ilości zgłoszeń aktualne: - T-Mobile - https://downdetector.pl/status/t-mobile/ - Play - https://downdetector.pl/status/play/ - Plus - https://downdetector.pl/status/plus/ a Orange wklejałem wyżej. Wszędzie widać od kilku dni problemy, warto to zrozumieć.

Michał C. (pracownik Cheeloo)
Pracownik
@Michał C. (pracownik Cheeloo)

Zapomniałem wspomnieć, że nasza ekipa techników dokłada najwyższych starań i od kilku dni non stop pracuje nad tym, by mimo ogólnokrajowej awarii Internet działał jak najlepiej, przerzucając ruch m.in. pomiędzy zapasowymi łączami i monitorując działanie sieci dosłownie 24 godziny na dobę. Naprawdę zależy nam na tym, by nasi użytkownicy internetu jak najmniej odczuli skutki tej awarii...

Rafał
 Rekomendacja

Jestem zadowolony z internetu z tej firmy - do niedawna miałem radiówkę i chodziła w porządku nic sie nie zacinało a miesiąc temu mogłem zmienić na światłowód teraz to w ogóle zapiernicza jak rakieta :)

Krzysiek
Inne
@Rafał

Ja mam cały czas łącze radiowe bo niestety pod moim adresem nie ma jeszcze sieci światłowodowej ale i tak wszystko jest ok - stronki chodzą szybko, filmy na youtubie działają płynnie nic się nie zawiesza. Bardzo dobrze działa to połączenie

Marek
Inne
@Krzysiek

Popieram u mnie również jest radiowe połączenie bo nie ma jeszcze światłowodu - chociaż podobno budują nowa sieć cały czas i później można bez problemu przepiąć się z radiowego na światłowód jak tutaj dojdą z kablami. Tak jak pisałem wyżej u mnie to radiowe połączenie chodzi bardzo dobrze na moje potrzeby wystarczająco - przy okazji technik montujący polecił mi naprawdę dobry router mocniejszy i mam sygnał WIFI w domu bardzo mocny

Karol D.
Inne
@Marek

Co do tego przejścia na światłowody to jest jak najbardziej możliwe potwierdzam bo u mnie była taka właśnie sytuacja - miałem radiówkę zrobili kable w okolicy i zamieniliśmy umowę na internet światłowodowy po prostu pozwolili nam przepisać umowę nie pamiętam czy to ją wydłużało ale to chyba jest nowa umowa na światłowód w każdym razie chodzi bardzo dobrze także jak będziesz miał możliwość przejścia z radiowego na światłowodowy to polecam bo jest jeszcze szybciej (chociaż tak jak piszesz to radio też dobrze chodziło tylko zależy do czego kto potrzebuje ale takie normalne domowe używanie to spokojnie)

ALINA
Inne
@Karol D.

Zostałam poproszona o wystawienie oceny jak działa mi internet i telewizja z tej firmy - nie mam nic do zarzucenia, oceniam 10/10. Wszystko działa i wszystko jest w porządku pozdrawiam!

ALINA
Inne
@Karol D.

Aha i zapomniałam wspomnieć u mnie tez jest to połączenie na światłowodzie bo prosili żeby napisać jaki jest rodzaj internetu. Oceniam go pozytywnie i nie mam zastrzeżeń.

Tomek
Inne
@ALINA

Mam podpięty internet o prędkości do 1gb od tej firmy w bloku. Z tego co wiem to generalnie nie obsługują bloków ale akurat w moim była możliwość podłączenia. Internet chodzi super, szybkie transfery pobierania filmów, bardzo szybko ładują się strony i filmy. W pracy też mamy internet od Cheeloo i nie zauważyłem, żeby ktoś narzekał. Polecam

Maria
Inne
@Tomek

Ja pracuję od pół roku na home office a dzieciaki też mają zajęcia online i oceniam 10/10. Nie zdarzyła się żadna awaria ani przerwa działania internetu w tym czasie

Kamila
Inne
@Maria

U mnie też chodzi wszystko super, (usunięte przez administratora) czy szkolne aplikacje do nauki zdalnej wszystko ok polecam!

Elwira Zawadzka
Inne
@Kamila

Ja pracuję głównie na Microsoft Teams oraz ZOOM i wszystko jest ok. Dzieciakom platforma szkolna chodzi ok nic nie zrywa nie szarpie. Fakt tak jak pisał ktoś wyżej musieliśmy starego laptopa jednego wymienić na lepszego bo wszystkie chodziły a ten jeden szarpał ale po wymianie okazało się że wszystkie już chodzą jak trzeba

Ryszard B.
Inne

Jestem bardzo zadowolony z tego, jak działa Internet z tej firmy - polecam. Wszystko działa szybko i stabilnie

Kazimierz
Inne
@Ryszard B.

Ja również polecam, mam w domu internet i TV z firmy cheelo. Wszystko jest ok.

Marek
Inne
@Kazimierz

Miła obsługa klienta w biurze, internet działa szybko, strony i filmy chodzą płynnie, polecam

ALINA
Inne
@Marek

Bardzo miły pan Marcin jest bardzo pomocny w biurze tzn. panie też są bardzo miłe i uśmiechnięte ale z nim jakoś od lat najczęściej wszystkie umowy podpisuję ja w kwestiach technicznych ufam mężczyznom i on mi zawsze wytłumaczył wszystko cierpliwie bo ja się tak na tym nie znam :-) bardzo miła obsługa cała ekipa w biurze pozdrawiam!

Maria
Inne
@ALINA

Zgadzam się obsługa w biurze bardzo miła mi pomagała miła pani taka blondynka i wytłumaczyła mi wszystko też i wyjaśniła - zawsze można się z nimi dogadać. Jak pisałam już wyżej POLECAM

Darecki
Inne
@Ryszard B.

Witam tak jak pisałem poniżej u mnie na światłowodzie wszystko chodzi tak jak należy filmy strony gram też czasem online nie mogę narzekać. Ode mnie firma ma 5 na 5.

Kamil Olek
Inne
@Darecki

U mnie jest spoko na radiówce działa wifi jak trzeba apki czy tam stronki filmy - gry online też czasem odpalam i nie ma co narzekać szczególnie że cena z promocjami jest spoko za radiówkę (mamy umowę od niedawna i w promocji przez pare miesiecy jest abonament za jakies drobne)

Karolina
Inne
@Kamil Olek

Internet i TV wszystko ok polecam bardzo! Dobra cena

Elwira Zawadzka
Inne
@Karolina

Również polecam wszystko działa szybko i sprawnie, teraz łączę się z firmą a dzieciaki uczą się zdalnie i wszystko u nas chodzi jak trzeba nie to co w poprzedniej firmie...

anonymous

Obecnie jestem użytkownikiem internetu cheeloo od 8 lat .Od początku działa bez zastrzeżeń u mnie jak również u moich kolegów w większości którym poleciłem montaż.Z przyjemnością obserwuje rozwój firmy która stawia na szybki internet montując sieci światłowodowe na którą czekam z niecierpliwością .

Kamila
Inne
@anonymous

Również polecam 5/5

Kamila
Inne
@Kamila

Aha zapomniałam wspomnieć że mamy też telewizję w domu od nich i też spoko - dużo kanałów, bardzo dużo w HD, dekoder się nie muli bo jak mieliśmy wcześniej z innej telewizji to dramat był. Naprawdę polecam!

Błażej Osiński
Inne
@Kamila

Bardzo polecam, mam w domu internet od tej firmy od ponad 8 lat i generalnie wszystko jest ok. Wiadomo, że czasem (ale bardzo rzadko) zdarzy się jakaś przerwa w działaniu ale reagują szybko i tak jak należy - ale te przerwy to są naprawdę rzadko i krótkie. Tak to cały czas działa super, szybko i sprawnie.

1
Agata Komaruk
Inne
@Błażej Osiński

W domu internet mamy od firmy chello jestem zadowolona z usług tej firmy i polecam serdecznie. Bardzo miła obsługa w biurze i monter

Karolina
Pracownik
@Agata Komaruk

Polecam! Internet i telewizja jest ok!

Zostaw merytoryczną opinię o Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. - Dębica

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Cheeloo J. Turczyn i Wspólnicy sp. j.
Przejdź do nowych opinii