10 lat temu musiałem zrezygnować z usług, już przedtem był problem z kontaktem z tym panem, automat telefoniczny to fikcja, bywałem w tej firmie i widziałem 10 m2 i mnóstwo sprzętu, miejsca nie było żeby usiąść, porozmawiać itd. Kilka dni temu zadzwoniłem i znowu ta sekretarka automatyczna. A niby firma otwarta od godziny 10 i cóż czy to jest poważne traktowanie klienta? Panie Robercie proszę odbierać połączenia telefoniczne.
To jest forum pracownicze więc uwagi dla firmy należy kierować na właściwy adres.
Brak kontaktu z tym Panem. Nie odbiera telefonu, nie odpisuje na email.... Pragnę jedynie zakończyć współpracę w kulturalny sposób. Czy może ktoś podpowiedzieć jak to zrobić ? P.S. Ktoś odbiera listy w siedzibie firmy, ale to chyba nie jest właściciel...
@stąły klient, czy udało Ci się skontaktować? Jak rozumiem próbowałeś listownie lub poprzez kuriera? @Dawid, jak wygląda sytuacja wolnych wakatów w tej firmie? Czy udało Ci się dowiedzieć czegoś nowego o Telbig? Może któryś z naszych użytkowników wie coś na ten temat?
Podpowiedzcie czy firma potrzebuje aktualnie pracowników?
Te pozytywy sam sobie napisał prezes Konopa !!!! Ta firma to jedna wielka pomyłka
"Pomocy" - przedłuż sobie promocje/wybierz nową jak Ci wygodnie "gekon-bass" choć może raczej Tomaszu S. Umowa została zawarta, przywłaszczył pan mienie firmy, miesiącami nie płacił za usługi. Proszę pisać prawdę a nie anonimowo bzdury. Poczta odbierana jest zawsze, maile czytane są zawsze, nagrania z automatu odsłuchiwane są zawsze. Skargi, w zasadzie wszystkie, pochodzą od dłużników firmy i jest to związane ze wzmożoną windykacją zaległych należności. Warto zauważyć że żadna z osób tu piszących nie była pracownikiem firmy a serwis dotyczy opinii o pracodawcach. W razie pytań/uwag zapraszamy do kontaktu telefonicznego/mailowego. http://sarocom.net
nie mam z nim umowy , przysyła mi wezwania do zapłaty , czeski film!?
Okres wypowiedzenia wynosi 3 miesiące-pod warunkiem ,że ktoś raczy odebrać LIST Z WYPOWIEDZENIEM-a to graniczy z cudem,POWODZENIA...
Witam, czy orientuje się ktoś jaki obowiązuje okres wypowiedzenia w tej firmie jeśli umowa została podpisana na czas nieokreślony w 2012 r. ? W umowie nie ma wzmianki na ten temat, a jestem zmuszony zrezygnować z tej umowy w związku z zakończeniem przez operatora oferty promocyjnej oraz rabatu promocyjnego w związku z czym koszt świadczenia przez niego usługi wzrósł z 31 zł do 130 zł....
Do niczego ten internet od 2 tygodni zgłaszam brak internetu, gdy dzwonie do nich prawie co dziennie to mówia, że za godz albo dwie ktoś przyjedzie i nikt nie przyjeżdża od 2 tyg.
Kupilem 3 tygodnie temu, mialem sporo watpliwosci czytalem te opinie wczesniej. Zalozyli dwa dni po zamowieniu i od tej pory dziala ok. Zadnej przerwy, mulenia. Zwyczajnie dziala. Mysle ze to normalna firma i jak kazda ma niezadowolonych klientow ktorzy potem pisza opinie oraz zadowolonych ktorzy zamiast pisac opinie zwyczajnie uzywaja ich internetu. Ja jestem w grupie tych zadowolonych ale postanowiem o tym napisac dla roznowagi.
A JA WAM POWIEM REWELACJA! CHODZI JAK BURZA!
serfer serwis u nich pracuje od poniedziałku do niedzieli wiem bo zgłaszałem problem w tą sobotę i po niecałej godzinie odzwonili. mam 6mega pakiet a dobija mi do 7mega więc z tym że jest wolno też się nie zgodzę. mieszkasz może gdzieś na krawędzi sygnału albo ściągasz piraty z szemranych serwisów stękasz. Nie wiedziałeś wcześniej jaki jest okres wypowiedzenia i teraz płaczesz? bez jaj, moi znajomi rezygnują z tego co mają i coraz więcej bierze sarocom. ja polecam każdemu!
Nie polecam nikomu. Co chwilę przerwy w dostawie internetu - bardzo często zdarza się tak, że jest to od piątku do poniedziałku (serwis pracuje od pon do pt, a dodzwonić się tam i uzyskać pomoc graniczy z cudem), a jeżeli internet jest to prędkość nie jest stała tylko waha się tak, że jeżeli coś pobierasz czasami po prostu przerywa pobieranie. Do tego trzymiesięczny okres wypowiedzenia, jeżeli chcesz zrezygnować... Moi znajomi również miei ten internet i również zrezygnowali z tych samych powodów.
U mnie śmiga, tylko po burzy w weekend była przerwa, ale pradu nie było więc na wiatr nie chodzi hehehe w firmie nie pracowałem...nic o niej nie wiem jako o pracodawcy...a co Ryba chcesz się zatudnić i...usprawnić...
Powiem krótko, było tak sobie ale coś zrobili i jest tak jak powinno być. Słyszałem że mocno przebudowują sieć, korbole już przepieli i to widać.
Wolność słowa nie znaczy wolność oczerniania a jak czytam Twoje posty w róznych miejscach to chyba jedziesz po śliskim lodzie bo na mój gust to się czasami o zniesławienie ociera. Te Twoje 35zł to nie jakaś przepaść cenowa jak to próbujesz wmawiać. Ceny za serwis to akurat w okolicy najniższe są właśnie w Sarocomie. Za jaki sprzęt? Sprzęt jest ich i za niego nie biorą pieniędzy. Chyba Bartek ma rację, jakiś sfrustrowany jesteś i bianę bijesz.
Ja w Sarocomie płacę za 6 mega 38 złotych, a ty ile płacisz? Wiesz Ryba ty chyba faktycznie jakiś frustrat jesteś. Jak coś czytam o Sarocomie to w większości posty podpisuje Ryba. Przypadek czy schizofrenia już? No chyba że masz tyle lat co mój syn ale wtedy matka powinna Ci chyba ten internet zacząć ograniczać. A związku z pracą w Sarocomie to ten wątek nie ma faktycznie wcale.
A ja tu widzę kilku frustratów mających problemy z płaceniem swoich rachunków i tyle. bicie piany. może i czasem nie można się dodzwonić ale nat działa jak należy a za to płacę a nie pogadanki przez telefon. Swoją drogą jaki to wszystko ma związek z nimi jako pracodawcą? pracował ktoś u nich?