To prawda ze z firma ciężko jest się skontaktować ?
Kontakt na początku jak najbardziej przyjemny,ale to jak u każdego jak chce się coś kupić. Problemy zaczynają się później, jak coś z telefonem jest nie tak i widzę, że nie jest to raczej wyjątek. Długi okres oczekiwania na wiadomości a później na sam telefon. Rozumiem, że zdarzają się problemy z urządzeniami. Ale Państwa podejście do klienta już po kupnie jest beznadziejne, dlatego nie zachęcam do zakupów w waszej firmie.
Też mam jak najgorsze zdanie o tej firmie. Wszystko zwalają na użytkownika. Nie polecam.
Ja mam jak najgorsze doświadczenie z firmą NICEPRINT.PL. Niech Pani podziękuje za to mężowi - oszustowi. Kupiłem niesprawny telefon, został wymieniony (na używany) dopiero po moich monitach i ponad miesiącu oczekiwania. Gdy i ten się popsuł po dwóch miesiącach, to zaczęły się oskarżenia, że to z winy użytkownika. Odesłałem telefon bez jednej rysy, a dostałem po niemal trzech miesiącach w zamian znowu jakiś inny (trzeci już) telefon po kimś z porysowaną obudową i z całkowicie padniętą baterią oraz ze zmienionym przez domorosłego "leszcza" (taki nick) firmware. Przystałem na przysłanie tego drugiego, który miał być już po naprawie, a otrzymałem czwarty, używany, naprawiany, bez plomb, bo p. Frankowski twerdzi, że nie miał innego. Odesłałem. Czekam na odpowiedź. Mija czwarty miesiąc. Myślę wciąż o oddaniu sprawy do sądu. NICEPRINT.PL - OMIJAĆ Z DALEKA!
Panie Cyacho, jeżeli chce być Pan sprytny, to należało by trochę pomyśleć. Na stronie gdzie pojawiły się o nas 4 opinie w przeciągu 2 lat, nagle pojawiają się dwie w dwa dni. Taka sama próba jak z telefonem. Nieporadna :-)
Szanowny Panie, to jest kolejny dowód do naszej przyszłej sprawy sądowej. Próbuje nam Pan zepsuć opinie, ale poniesie Pan tego konsekwencje. Usterka widmo którą Pan wymyślił, żeby zwrócić telefon. Telefon został do Pana wysłany po przeprowadzonym teście, działał prawidłowo, nie chciał Pan wysłać do nas telefonu ponownie. Czemu??
Również nie mam dobrego zdania na temat tej "firmy", wszelką odpowiedzialność zrzucają na klienta. W dodatku nie wysyłają dokumentacji z naprawy... szok i nie wiadomo kto i w jaki sposób "próbował" naprawić usterkę, o ile wogóle ktoś cokolwiek próbował naprawiać... żenada. Nie polecam
Zakupiłem telefon ASUS ZC550KL. Po miesiącu użytkowania telefon przestał łapać zasięg w pomieszczeniach (całkowity brak zasięgu). Telefon na własną rękę sprawdziłem na wszystkie możliwe sposoby tzn. wkładałem karty innych operatorów (również brak zasięgu), swoją kartę sprawdzałem w salonie Orange pod kontem jakości działania jak również testowałem ją w innych telefonach (zasięg był bardzo dobry w tych samych warunkach i tych samych miejscach co poprzednie próby). Przywróciłem telefon do ustawień fabrycznych ale bez zmian więc wysłałem go na gwarancję do firmy NICEPRINT. Pomijając już sam fakt że nie miałem telefonu równy miesiąc (bo cytując Pana z tej firmy: "był okres urlopowy") to jedyne co potrafili zrobić to przywrócić go do ustawień fabrycznych i odesłać z informacją że jest naprawiony, sprawdzony a zasięg jest bardzo dobry (mimo że pisałem im wcześniej wszystko co robiłem na własną rękę, w tym przywracanie ustawień fabrycznych). Telefon nie działa do dzisiaj a firma nie chce przyjąć telefonu na kolejną naprawę ponieważ cytuje: "nie będą rozkręcać telefonu tylko dla zasady skoro działa u nich w mieście". Aktualnie z firmą idziemy na drogę sądową i zobaczymy jak się to potoczy dalej. Dla zainteresowanych posiadam cały zapis rozmowy z w/w Panem gdyby ktoś miał wątpliwości co to za firma. Nie dajcie się zwieść dużą ilością gwiazdek i pozytywnych opinii na allegro bo jak widać nie jest to współmierne ze stanem rzeczywistym.
Telefon doszedł w stanie idealnym, niestety wyświetlacz po 5 miesiącach wysiadł i nie reaguje na dotyk ale firma podjęła się wyzwania i podesłała kuriera po telefon na reklamację, NA KOSZT Firmy, także gest bardzo miły. Czekam na opinię o usterce:]
Firma bardzo uczciwa, mogę tylko polecić.
Bardzo proszę o identyfikacje osoby która wyraziła tą opinie. To jest czyste oszczerstwo. Jezeli paczki zawsze dochodzily uszkodzone to czemu nadal byly robione zakupy. To czyste kłamstwo i próba zaszkodzenia naszej firmie przez konkurencje.
oszustka i wredna kobieta, stracilam przez nia majatek, sprawa nie skonczy sie chyba w sadzie!!! NIE POLECAM
niestety nie jestem zadowolona, paczki zawsze dochodzily uszkodzone nie z winy pocztowcow a bylejakiego opakowania!!!