Opinie o sephora.pl - Sephora Polska sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Sephora Polska Sp. z o.o.. Zobaczysz tutaj też opinie kandydatów do pracy w Sephora Polska Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja wyrobów kosmetycznych i toaletowych

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Sephora Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Anna

Perfumeria w Czeladzi obsługa bardzo zła , panienki lekceważą klientów , nie chce się podejść do klienta , jestem stała długoletnia klientka za zakupy 1500 zł potraktowano mnie dwoma próbkami , kody spytałam czy nie maja państwo kosmetyczki pani ofuknęła mnie . Kiedyś bylo cudownie panie dbały o klientki doradzały rozmawiały - zniszyliście stara sepvhore

11
anonim
Inne
@KasiaRadom

Jeśli w ofercie dla konsultantki podkreślają w wymogach realizacje celów sprzedażowych to nie powinno być tak, że jednak kontaktują się z górą by te próbki wysyłali? Jeszcze nie pracowałam na tym stanowisku to nie wiem jak to się załatwia

Trauma na całe życie
Były pracownik
 Pytanie

Dzien Dobry, pracowałem w Sephora i mam uraz na całe życie. Wskaźników co dziennie do wyrobienia jest około 7/8 począwszy od sprzedaży po używanie durnych aplikacji, klientów mało a konsultantek 3 razy tyle, każdy chce wcisnąć ten towar to oczywiste. Przerwa? Z zegarkiem w ręku o ile nie liżesz odpowiedniego miejsca kierowniczce i nie donosisz na innych. Ogromny stres i co godzinne sprawdzanie wyników czy na pewno zrobiłaś/eś swój target, kontrola na każdym kroku szczególnie po wyjściu gdzie jakby mogli to by zajrzeli do majtek. Pieniądze to prawie najniższa krajowa + premia oczywście jeśli wyrobisz budżet. Dodatek w postaci testerów jest miły, ale pracując w Sephora tracisz do tego miłość i szybko orientujesz się, że te produkty są nic nie warte i nawet Cię to nie cieszy (chyba, że potem sobie to sprzedasz czego nie wolno robić a i tak wszyscy tak czynią) Wieczne poganianie bo jest masa rzeczy do zrobiania od dostaw po czyszczenie półek zmian wizualizacji itp a przy tym pamiętaj, że musisz zrobić target ... target składa się na różne wskażniki np. marka własna, marka w promocji, marka wyprzedażowa... nie sprzedajesz tego co chcesz bo priorytetem są marki, które musisz cisnąć - no cóż ten szit po prostu się nie sprzeda sam. Nie chwal się, że malujesz bo będą Ci wciskać klientki na makijaże, które płacą tylko za makijaż a nie kupują produktów - a tu nie chodzi o makijaż tylko o wyrobienie wskaźników produktowych a nie makijażowych (chociaż na makijaż też masz target...) a jak wiemy makijaż zabiera czas.... Wyjeżdżasz na jakieś akcje? (bardzo rzadko) super, fajnie, ale.... no właśnie to znó zabiera czas na zrobienie targetu a to, że nie ma Cie przez dwa dni wcale nie zmniejsza targetu, dwa dni a nawet jeden dzień bez wyrobienia targetu skresla Ci cały miesiąc i masz szansę po prostu wylecieć. Podsumowując niezła szkoła życia, dużo stresu, nerwów, płaczu i zero życia osobistego. Tutaj nauczysz się co to korpo, stracisz miłość do kosmetyków i żadne szkolenia (które zabierają czas na wyrobienie targetu) tego nie zrekompensują. Sephora jest poważnie złym miejscem do pracy i szkoda, że przez tyle lat pracodawca nic z tym nie robi mega przykre, ale mam nadzieję, że ludzie się ockną i zaczną buntować.

1
anonim
Inne
@Pracownik

O co chodzi z tymi zapachami? Tak je teraz podkreślasz, że nie wiem czy chodzi o standard jak w każdym taki punkcie czy tutaj konkretniej są jakieś przeciwskazania większe? Może wentylacja by pomogła

Konsultantka w CH Promenada
Pracownik

Opinia dotyczy pracy konkretnie w CH Promenada. Nie dotyczy ogółu. (usunięte przez administratora) Ogólnie większość osób pracujących w tym miejscu szuka innej pracy i szczerze im życzę, żeby szybko ją znaleźli. Jeśli firma ceni sobie swoją reputację, to mam nadzieję, że przeprowadzi wśród pracowników ankietę na temat kierownictwa i postara się rozwiązać występujące problemy.

Były pracownik
Były pracownik
@anonim

Nie trzeba podawać pełnych danych. W sephorze jest takie ciśnienie ze strony kierowników na nabijanie na paragonach kart klientów (aby mieć wynik), że to się często zdarza, że nabija się byle jaką kartę klienta, aby nie zaniżać statystyk. Oczywiście specjaliści o tym wiedzą, ale przymykają oczy.

Viki
Inne

wczoraj 6.grudnia realizowałam zakupy z karty podarunkowej w Sephora Promenada. Moim konsultantem został - sam zaoferował pomoc- Pan o imieniu Viki. Jestem zachwycona niezwykłym profesjonalizmem Viki. Merytoryczny, profesjonalny, sympatyczny i naturalnie życzliwy. Opieka przy zakupach kosmetyków takiej osoby to wyjątkowa przyjemność. Jestem pod wrażeniem i gratuluję SEPHORze takich wspaniałych konsultantów. pozdrawiam serdecznie Bożena

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Viki

cześć, dziękujemy za Twoją opinię. Cieszymy się, że jesteś zadowolona z zakupów i naszej obsługi. Zapraszamy do nas częściej. Więcej o nas dowiesz się na: https://www.inside-sephora.com/en/about-sephora

student Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 23 godziny.
Inne
 Pytanie

Jaka jest struktura organizacyjna działu sprzedaży?

Ania T. Nowy wpis
Inne

@Pracodawca- Od czasu kiedy jest kierownikiem Sephory Płock ta cała "pani z głupkowatym uśmiechem " przestałam tam przychodzić, a jeśli już to w w yjatkowych sytuacjach. Uważam, że dużo traci perfumeria jeśli osoba zarządzająca się tak zachowuje wobec klienta! Pani blondynka w okularach nie umie zachęcić klienta do kupna produktu ani tym samym nie umie uszanować ewentualnych wątpliwości ze strony klienta co do produktu i ewentualnej rezygnacji z kupna- "jeśli nie chce Pani kupić znajdzie się inny co kupi bo produkt warty". Wstyd i żenada!!!!! Głośno komentuje wygląd innych klientów nie zwracając uwagi że może to zostać usłyszane, cały czas opiera się na tym, że ona używa tych kosmetyków i są w stu procentach genialne nie biorąc pod uwagę że ktoś inny może mieć alergię na skład. Zapytana o skład danego produktu nie umie się wypowiedzieć tylko głupio się uśmiecha jakby chciała tym falszywym usmiechem nadrobić swój brak wiedzy. Nie polecam! Kierownik do zmiany!

Anka Nowy wpis
Pracownik
 Pytanie
@Ania T.

ciekawe, że wszystkie te opinie tak nagle i napisane tak samo xD Obstawiamy, kto to pisze???? xD Co się stało? Próbeczki nie dostałaś i się wkurzasz?"

Anka Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 1 dzień.
Pracownik
 Pytanie

ciekawe, że wszystkie te opinie tak nagle i napisane tak samo xD Obstawiamy, kto to pisze???? xD Co się stało? Próbeczki nie dostałaś i się wkurzasz?"

Gigi
Inne

Witam, do mojej perfumerii pojawiło się ogłoszenie dla zastępcy kierownika. w wymogach podkreślają doświadczenie w kierowaniu min. kilkuosobowym zespołem. w jaki sposób kandydat może być sprawdzany na rozmowie? czy polecacie próbować?

Monika z HR
Pracownik
 Pytanie
@Gigi

Czy warto próbować? Oczywiście! Jeśli posiadasz doświadczenie w kierowaniu zespołem, nawet małe, i spełniasz inne wymagania stanowiska, warto dać sobie szansę na udział w procesie rekrutacyjnym. W trakcie rozmowy możemy zadać pytania behawioralne lub o Twoje doświadczenia właśnie w tym temacie.

zastępca kierownika sklepu
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Była bardzo trudna 2 - etapowa

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Fizjoterapeuta - praca w TERMACH
Zamość
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(64 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetyczka
Jarosławiec
Health Resort & Medical SPA Panorama Morska
(30 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik Farmacji
Łódź
HSS Work Sp. z o.o.
(68 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Tom
Inne

Najgorszy kierownik drogerii jaki spotkałem to Płock. Nie dość, że kierowniczka udaje głupią to jeszcze zwyzywała mnie jak wychodziłem ze sklepu. Wiem to tylko dlatego, że moja żona stała jeszcze na perfumach. Zmieńcie tą Panią w okularach, bo Płock bardzo dużo na niej traci. Z poprzednią Panią kierownik nie miałem problemu, nawet potrafiła mi ściągnąć perfumy z innej perfumerii. Dla tej jest wszystko problemem, kłamie i sprzedaje perfumy po kosmetyczkach na Płocku.

Katarzyna
Inne
@Tom

Jestem już stałą klientką i byłam świadkiem paru dziwnych zachowań tej kierowniczki. Najbardziej wkurzyło mnie jak raz wyleciała na sklep i zaczęła krzyczeć na ekspedientki pewnie nie zauważyła klientów, po czym uśmiechnęła się miło i schowała jak gdyby nigdy nic. A 2 raz to chyba było w grudniu tamtego roku bo dziewczyny miały bardzo duży ruch i widać było że dają z siebie wszystko żeby pomóc każdej osobie a ona chowała się po kontach żeby tylko nikt jej nie zauważył. A parę osób stało i czekało aż ktoś do nich podejdzie. Szkoda dziewczyn bo są bardzo fajne.

Anna

Perfumeria w Czeladzi obsługa bardzo zła , panienki lekceważą klientów , nie chce się podejść do klienta , jestem stała długoletnia klientka za zakupy 1500 zł potraktowano mnie dwoma próbkami , kody spytałam czy nie maja państwo kosmetyczki pani ofuknęła mnie . Kiedyś bylo cudownie panie dbały o klientki doradzały rozmawiały - zniszyliście stara sepvhore

11
Dorota
@Anna

To nie jest forum do wylewania żali jak to Pani nie dostała kosmetyczki. Bywają klienci którzy zostawiają po 5tysiecy i naprawdę nie chcą nic tych chińskich bubli. Złota karta, kwota wydanych pieniędzy nie świadczy ze dostanie Pani pół magazynu w którym często jest naprawdę bardzo ubogo.

Heh
@Anna

Może kiedyś było inaczej, ale teraz... no cóż. Niektóre dziewczyny tam zarabiają tyle co Pani miała na paragonie, wiec się nie dziwie, że im się nie chce :)

Kaja
@Anna

Byłam tam ostatnio, szukałam jednej konkretnej rzeczy, chodziłam po sklepie chyba z 10 min i nikt nie podszedł do mnie ...

2
Ewa
@Kaja

To wyjdź i nie wracaj więcej! Skoro szukałaś konkretnej rzeczy to nie umiesz czytać? Wszędzie są oznaczenia marek/produktów. Księżniczka z gimnazjum ha ha.

Onaanonimowa
@Dorota

Ubogo bo wszystko sprzedawane jest na olx /allegro

xdxdxd
@Kaja

A to jaki problem podejście do pracownika i zapytać? Ja nie lubię, kiedy podchodzą do mnie pracownicy i na siłę mi doradzają. Lubie droższe kosmetyki, jednakże obsługa w tym sklepie mnie przeraża, ponieważ zdążę przekroczyć próg sklepu i od razu podchodzi do mnie pracownik i pyta czy coś doradzić. Jest to dość przytłaczające ale rozumiem, że firma i standardy obsługi tego wymagają. Jedyne co mnie razi i mi się nie podoba, to fakt, że pracownikom często zdarza się patrzeć na klientów ubranych "nie markowo" z góry. I tylko chodzą i patrzą czy przypadkiem czegoś nie wynosisz. A jak wydajesz przy kasie kilka tysięcy to nagle patrzą i się uśmiechają i na rękach by nosili.

ola
Pracownik
@Kaja

To idź gdzie indziej, nie masz gęby żeby zapytać obsługi (usunięte przez administratora) babo. Nie chcemy takich klientów!

1
Ania - Pracownik Sephora
Pracownik
@ola

Wnioskuję że jesteś pracownikiem Sephora ja też. Oczywiście można się ustosunkować do zarzutów, ale taki sposób wypowiedzi jaki prezentujesz w powyższym komentarzu nie jest odpowiedni w żadnej sytuacji i w stosunku do żadnej osoby, niezależnie czy podpisujesz się swoim nazwiskiem i "twarzą" czy jeśli jesteś anonimowa. Być może taki właśnie sposób podejścia do Klienta wpływa ma to, że niektórzy Klienci nie czują się w Sephora komfortowo.

1
Caroline
Inne
 Pytanie
@Dorota

Dokładnie, jest to typowa „Polska” nowobogacka mentalność ???? idziesz do sklepu CHANEL kupić torebkę to tez zapytasz o „gratisy” bo Uwaga! Wydałaś 30000? Proszę ludzie, przestańcie uważać ze wszystko wam się należy!!!

Mila
Inne
@Anna

Upominanie się o gratisy, to "wieś", więc nic dziwnego że obsługa była zażenowana.

Kobieta345
Były pracownik
 Pytanie
@Anna

Dziwić się ? Jak warszawa nie potrafi zadbać o pracownika. Wszyscy wyuczeni odchodzą albo są zwalniani bo nie pasuje im to że jest kobieta po ciąży i ma dziecko - że będzie wiecznie na L4 itp mówią ha ha ha ..

Sylwia z działu HR
Pracownik
 Pytanie
@Kobieta345

Wszyscy raczej nie, bo ktoś jeszcze tam pracuje?

Ja
Były pracownik
@Sylwia z działu HR

Kto pracuje albo bezdzietne albo (usunięte przez administratora)

Monika
Inne
@Anna

Obsługa w Bydgoszczy również pozostawia wiele do życzenia. Panie opryskliwe na prośbę zapakowania prezentu oburzyły się bo miały za dużo. Są spakowałam w domu. 1000 zł ani jednej próbki. Wzięłam do ręki bo zapomniała dać torebkę. Dlatego też wolne notino !! Nigdy więcej w sephora

Mika
Były pracownik
 Pytanie

Czy Ty właśnie odpowiedziałaś na opinię z zeszłego roku? Na pewno pracują tam te same osoby? Czas świąteczny jest bardzo ciezki, pracowałam w Sephora przez rok i grudzień był wymagający...

KasiaRadom
Pracownik
@Anna

To niestety nie wina konsultantek tylko siedziby która nie wysyła próbek dla klientów

anonim
Inne
@KasiaRadom

Jeśli w ofercie dla konsultantki podkreślają w wymogach realizacje celów sprzedażowych to nie powinno być tak, że jednak kontaktują się z górą by te próbki wysyłali? Jeszcze nie pracowałam na tym stanowisku to nie wiem jak to się załatwia

Trauma na całe życie
Były pracownik
 Pytanie

Dzien Dobry, pracowałem w Sephora i mam uraz na całe życie. Wskaźników co dziennie do wyrobienia jest około 7/8 począwszy od sprzedaży po używanie durnych aplikacji, klientów mało a konsultantek 3 razy tyle, każdy chce wcisnąć ten towar to oczywiste. Przerwa? Z zegarkiem w ręku o ile nie liżesz odpowiedniego miejsca kierowniczce i nie donosisz na innych. Ogromny stres i co godzinne sprawdzanie wyników czy na pewno zrobiłaś/eś swój target, kontrola na każdym kroku szczególnie po wyjściu gdzie jakby mogli to by zajrzeli do majtek. Pieniądze to prawie najniższa krajowa + premia oczywście jeśli wyrobisz budżet. Dodatek w postaci testerów jest miły, ale pracując w Sephora tracisz do tego miłość i szybko orientujesz się, że te produkty są nic nie warte i nawet Cię to nie cieszy (chyba, że potem sobie to sprzedasz czego nie wolno robić a i tak wszyscy tak czynią) Wieczne poganianie bo jest masa rzeczy do zrobiania od dostaw po czyszczenie półek zmian wizualizacji itp a przy tym pamiętaj, że musisz zrobić target ... target składa się na różne wskażniki np. marka własna, marka w promocji, marka wyprzedażowa... nie sprzedajesz tego co chcesz bo priorytetem są marki, które musisz cisnąć - no cóż ten szit po prostu się nie sprzeda sam. Nie chwal się, że malujesz bo będą Ci wciskać klientki na makijaże, które płacą tylko za makijaż a nie kupują produktów - a tu nie chodzi o makijaż tylko o wyrobienie wskaźników produktowych a nie makijażowych (chociaż na makijaż też masz target...) a jak wiemy makijaż zabiera czas.... Wyjeżdżasz na jakieś akcje? (bardzo rzadko) super, fajnie, ale.... no właśnie to znó zabiera czas na zrobienie targetu a to, że nie ma Cie przez dwa dni wcale nie zmniejsza targetu, dwa dni a nawet jeden dzień bez wyrobienia targetu skresla Ci cały miesiąc i masz szansę po prostu wylecieć. Podsumowując niezła szkoła życia, dużo stresu, nerwów, płaczu i zero życia osobistego. Tutaj nauczysz się co to korpo, stracisz miłość do kosmetyków i żadne szkolenia (które zabierają czas na wyrobienie targetu) tego nie zrekompensują. Sephora jest poważnie złym miejscem do pracy i szkoda, że przez tyle lat pracodawca nic z tym nie robi mega przykre, ale mam nadzieję, że ludzie się ockną i zaczną buntować.

1
Karolina
Pracownik
@Trauma na całe życie

Ciekawe spostrzeżenie. Trochę wynika z tego opisu, że jak organizacja jest na wysokim poziomie i dba o każdy detal to Ty masz traumę, ale oczywiście każdy ma prawo do własnej opinii. Osobiście się z tym nie zgadzam. Dla mnie czas pracy w Sephora, dalej tu jetem, to turbo doładowanie wiedzy, masa szkoleń i przede wszystkim poszerzanie horyzontów. Owszem jest to wymagająca praca, ale od takiej firmy nie spodziewałabym się nic innego.

Anna
Były pracownik
 Pytanie
@Karolina

Świetna organizacja? Z tego co tutaj pisze dziewczyna organizacji brak. Za dużo do zrobienia, za mało czasu, cele nie do wyrobienia. Bo ktoś ma takie wy dzi mi się. Zastanów się co piszesz w ogóle.

Pracownik
Były pracownik
@Trauma na całe życie

Potwierdzam wszystko! Targety nie realne wyścig szczurów, praca zmianowa na nogach 8 godzin. Wdychanie rakotwórczych!!! Tak! chemicznych zapachów. Nie wartych swojej ceny i zdrowia konsultantów. Chora atmosfera pracy (usunięte przez administratora) Lizusy w nagrodę chodzą na szkolenia reszta jak wyprosi.

anonim
Inne
@Pracownik

O co chodzi z tymi zapachami? Tak je teraz podkreślasz, że nie wiem czy chodzi o standard jak w każdym taki punkcie czy tutaj konkretniej są jakieś przeciwskazania większe? Może wentylacja by pomogła

KingaWa
Użytkownicy czekają na odpowiedź 52 dni.
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy mógłby ktoś podzielić się opinią na temat zarobków w sklepie? Interesuje mnie praca jako konsultantka, mam już propozycję wynagrodzenia z konkurencyjnych i podobnych perfumerii i interesuje mnie jak to wygląda i czy jest sens aplikować. Wiele słyszałam o atmosferze i może chociaż pieniądze będą fajne.

Dramat
Inne

Nie ma możliwości zrealizowania karty podarunkowej. Tak beznadziejnego sklepu internetowego ze świecą szukać. Każdemu odradzam zakupy internetowe w tym pożal się Boże sklepie. Nigdy więcej!

anonim
Inne

Od tygodnia nikt nie odpowiedział na to czy pracy otrzymają tutaj gratisy do zamówienia co parę miesięcy? nie ma nic? Zastanawiam się jakie za to dodatki za granicą otrzymują, wiecie co i w jakiej ilości? U nas też to wprowadza?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Za granicą pracownicy dostają gratisy do zamówienia co jakiś czas (okres 1/2/3 mięsięcy). Czy w Polsce jest tak samo?

Kl
Inne

Kierowniczka Klif Warszawa jest to osoba która nie powinna być na tym stanowisku. Wspaniali ludzie, pracownicy którzy tworzą klimat i pracują od lat odchodzą, niewiele zostało a wiem że lubią to miejsce i nas klientów a my przechodzimy dla tych ludzi. Klimat już nie ten,smutni, zdesperowani pracownicy

Larysa
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, a czy trzeba znać język polski do pracy w sklepie?

xxx
Pracownik
@Larysa

To zależy. Pracuję w Wawie w naszej drogerii pracują dziewczyny z Ukrainy np. Jeżeli trochę znasz j. polski myślę, że można próbować.

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Larysa

dzień dobry, ogłoszenie zawsze jest napisane w języku podstawowym, w którym będziesz pracować. Dodatkowy język podajemy w wymaganiach. (usunięte przez administratora)

Kornela
Inne
@xxx

A prócz znajomości języka na co jeszcze patrzą, że bez niego dałoby rade się dostać? co jest kluczowe? I jak tam u was dbają o poziom integracji pomiędzy pracownikami?

Anonim
Były pracownik

Moje doświadczenia w perfumerii Sephora Galeria Północna są negatywne z uwagi na brak umiejętności menadżerskich (usunięte przez administratora), co wpływa na ogólną jakość pracy. Atmosfera w sklepie nie jest przyjazna, co utrudnia efektywną współpracę zespołu i relacje z klientami. Dodatkowo, duża rotacja pracowników w przeciągu roku sugeruje problematyczną sytuację w zarządzaniu personelem, co może wpływać na stabilność obsługi klienta. Dodatkowo, warto zauważyć, że pracownicy perfumerii słyszą od klientów komentarze, że wyglądają na zmęczonych, co może wynikać z trudności związanych z atmosferą pracy. To może negatywnie wpływać na ich zaangażowanie i gotowość do obsługi klienta, co stanowi istotny element doświadczenia zakupowego.

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Sylwia z działu HR
Pracownik

cześć, chętnie porozmawiamy z Tobą o możliwościach oraz o wynagrodzeniu, jakie oferujemy na początek kariery w Sephora. Odpowiedz na naszą ofertę. Chętnie umówimy się z Tobą na rozmowę, przedstawimy ofertę i odpowiemy na pytania. Damy Ci też czas do namysłu. Każdy z kandydatów ma sporo czasu, aby zapoznać się z naszą propozycją i warunkami pracy w Sephora.

MiódMalina
Kandydat
 Pytanie

Hej, jak wygląda proces rekrutacji w perfumerii? Czy mogę przynieść CV do perfumerii? Czy tylko online?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@MiódMalina

cześć, prosimy o złożenie aplikacji online. Staramy się kontaktować z każdym, kto złoży do nas swoją aplikację w okresie 2 tygodni od jej daty. Jeśli Twoja kandydatura jest naszym profilem, kierownik perfumerii bądź osoba z działu rekrutacji powinna się z Tobą skontaktować i przeprowadzić krótki wywiad telefoniczny. Po nim, jeśli wszystko jest ok., zaprosimy Cię na spotkanie w perfumerii. Tam pokażemy Ci świat Sephora i zapytamy o więcej szczegółów związanych z Tobą. Po takim spotkaniu kierownik podejmuje decyzję o Twoim zatrudnieniu. Każda osoba, biorąca udział w procesie, otrzymuje informację zwrotną. Więcej o nas dowiesz się na: https://sephora-kariera.pl lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL Możesz też do nas napisać na adres e-mail: rekrutacja@sephora.pl.

Sandra
Kandydat
 Pytanie

Chciałabym w przyszłości zostać wizażystką, czy to dobre miejsce dla mnie start (chodzę do szkoły policealnej)? Czy są jakieś szkolenia dla pracowników z makeup?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Sandra

Cześć, Sephora to również dobre miejsce pracy dla studentów. Zapraszamy do pracy zarówno studentów studiów zaocznych, jak i dziennych. Często potrzebujemy osób z dyspozycyjnością weekendową. Oferujemy ½ etatu i umowę o pracę. Dla pracowników Sephora przygotowaliśmy szeroką ofertę warsztatów i szkoleń. Proponujemy np. warsztaty managerskie, gdzie nasi ludzie poszerzyć swoje kwalifikacje, a co się z tym wiąże, zwiększyć swoje szanse na awans. Zapraszamy też na tzw. szkolenia poziome, które poszerzają wiedzę o produktach Sephora i budują ekspertyzę. Część szkoleń jest organizowana w czasie pracy, część proponowana poza nimi. W takich przypadkach mówimy o indywidualnej ofercie rozwoju. Za udział w takiej formule, uczestnicy są gratyfikowani prezentami. Więcej o nas dowiesz się na: https://www.inside-sephora.com/en/about-sephora lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL

Lilly
Kandydat
 Pytanie

Hej, czy może ktoś się wypowiedzieć jak wygląda praca w biurze w Warszawie? Czy tam jest mocne korpo? Jaka jest atmosfera?

Lilly
Pracownik
@Lilly

cześć, naszą firmę możemy określić na dwa sposoby. Z jednej strony prezentujemy stabilność i organizację struktur oraz pracy, które cechują korporacje. To wszystko jest przemyślane, sprawdzone w boju i na wielu rynkach. Atmosferą, zespołowością i kulturą organizacyjną sprawiamy jednak, że Sephora trochę jak firma rodzinna. Ludzie są ze sobą blisko, wspierają się i lubią wspólną pracę. Dodatkowym elementem jest dynamika handlu. Zmiany produktowe, promocje, okazje, święta. Tu ciągle się coś dzieje. Dzięki temu nasza dynamika jest chyba porównywalna do startupu. Podobnie jest z szansami awansu. W centrali pracuje mnóstwo osób, które zaczynały przygodę z nami z Perfumerii. (usunięte przez administratora)

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Lilly

cześć, naszą firmę możemy określić na dwa sposoby. Z jednej strony prezentujemy stabilność i organizację struktur oraz pracy, które cechują korporacje. To wszystko jest przemyślane, sprawdzone w boju i na wielu rynkach. Atmosferą, zespołowością i kulturą organizacyjną sprawiamy jednak, że Sephora trochę jak firma rodzinna. Ludzie są ze sobą blisko, wspierają się i lubią wspólną pracę. Dodatkowym elementem jest dynamika handlu. Zmiany produktowe, promocje, okazje, święta. Tu ciągle się coś dzieje. Dzięki temu nasza dynamika jest chyba porównywalna do startupu. Podobnie jest z szansami awansu. W centrali pracuje mnóstwo osób, które zaczynały przygodę z nami z Perfumerii. Więcej o nas dowiesz się na: https://www.inside-sephora.com/en/about-sephora lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL

anonim
Inne

Hej zaciekawiło mnie tamto zapytanie o znajomość języka polskiego do pracy w sklepie. A jak miałoby się to w zestawieniu z biurem? Teraz jak jest wystawiona oferta dla asystentki zespołu księgowości, to piszą w niej, że wymaga się dobrej znajomości angielskiego, minimum B2. Czy tylko z tym językiem można byłoby aplikować? potrzebny jest polski do pracy?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@anonim

cześć, ogłoszenie zawsze jest napisane w języku podstawowym, w którym będziesz pracować. Dodatkowy język podajemy w wymaganiach. Więcej o nas dowiesz się na: https://www.inside-sephora.com/en/about-sephora lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL

Kaśka
Kandydat
 Pytanie

Chce poszukać pracy dorywczej do studiów, Sephora brzmi okej, jak wygląda grafik i benefity?

Sylwia z działu HR
Pracownik
@Kaśka

cześć, jak najbardziej Sephora to również dobre miejsce pracy dla studentów. Zapraszamy do pracy zarówno studentów studiów zaocznych, jak i dziennych. Często potrzebujemy osób z dyspozycyjnością weekendową. Oferujemy ½ etatu i umowę o pracę. Ponadto w maju prowadzimy rekrutację na wakacyjne staże w biurze. W Sephora mamy szeroką ofertę benefitów. Są one takie same dla pracowników biura, jak i perfumerii. Każdy może skorzystać np. z Multisportu, LuxMedu, czy systemu kafeteryjnego. Jest to niezależnie od miejsca pracy. Również wszyscy mają dostęp do testowania nowych produktów. Więcej o nas dowiesz się na: https://www.inside-sephora.com/en/about-sephora lub https://www.facebook.com/HelloWeAreSephoraPL

Zostaw merytoryczną opinię o Sephora Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Sephora Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Sephora Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 86.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Sephora Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 47, z czego 11 to opinie pozytywne, 24 to opinie negatywne, a 12 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Sephora Polska Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Sephora Polska Sp. z o.o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Sephora Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii