Powiem Wam, drodzy koledzy i koleżanki, kochani pracownicy (nie mylić z Zarządem, który ma na nas wszystkich wywalone), że niestety nie macie co liczyć na to, że będzie lepiej. Mogę się pochwalić(?!) ponad 15 letnim stażem na różnych stanowiskach w tej firmie. To co się dzieje na przestrzeni ostatnich kilku lat to jest równia pochyła. Nie widać najmniejszej szansy na to żeby sytuacja miała się poprawić. Nie liczcie na to, serio. Coraz durniejsze decyzje najwyższych władz w firmie, kolejne gwoździe do trumny o których wspominacie zresztą w komentarzach rozwalają w drobny mak to co wypracowaliśmy przez te wszystkie lata. To cholernie przykre, nie tylko dla naszych portfeli. Została tu jeszcze "garstka" wartościowych ludzi, świetnych sprzedawców, kierowników, może także kilku dyrektorów... a wielu, dzięki którym ta firma zawdzięcza tak ogromny sukces na polskim rynku już w niej nie ma bo albo nie wytrzymali tego psychicznie albo po prostu nagle zabrakło dla nich miejsca, zostali zwolnieni bo nie pasowali do nowej koncepcji, tabelki w excelu. Niektóre "mądre" głowy, najpewniej z działu HR czy też innych fajnych, nietykalnych (do czasu!) posadek z centrali (ale nie tylko!) wypowiadają się tutaj zapodając hasła typu "skoro jest tak źle to czemu nie poszukasz pracy gdzie indziej". Drogie święte krowy, zrozumcie, że tu pracują też ludzie, którzy zostawiają zdrowie, oddają wręcz życie i (usunięte przez administratora) ponad normę całymi miesiącami, ba - latami ! Identyfikują się z tą firmą i robią co w ich mocy żeby było jak najlepiej (nie tylko w ich portfelach). Osiągają rewelacyjne wyniki, mimo tak dramatycznego spadku ilości klientów czy też braku towarów. To oni są skarbem i esencją MM ! Nie są winnymi tego co się dzieje.(usunięte przez administratora) Zresztą do kogo ja to piszę, przecież wy i tak nic nie możecie. Wykonujecie tylko polecenia z góry, ma być szybko i konkretnie (bo zaraz będzie SPRAWDZAM!). Od razu wam powiem, że konsekwencje tych durnych, nieswoich decyzji poniesiecie WY, prędzej czy później... zobaczycie. Podzielę się z Wami jak ja to widzę: - trwa intensywny przegląd kadr, wszelkie umowy na czas określony nie zostaną przedłużone (z małymi wyjątkami) - są już wstępne prognozy ile etatów będzie do ucięcia dla każdej hali (w dużej mierze uwarunkowane tym co powyżej) - jak skończy się tarcza a rynek nie ruszy tudzież faktycznie zrealizujecie co piszą niektórzy "pierdziele nie robię planów bo i tak mi nie zapłacą" to na 100% będą zwolnienia - dojdzie do pogłębienia centralizacji i ostatecznego wprowadzenia Multi-Kulti (pracujący wiedzą o co chodzi) - poważnie rozważane jest wprowadzenie odpowiedzialności materialnej (ilu macie ochroniarzy?) - jeśli tak duże spadki będą kontynuowane to dojdzie do zamknięcia pojedynczych lokalizacji a większe hale będą cięły przestrzeń handlową - ci co przetrwają do stycznia mogą liczyć na podwyżkę, powiedzmy 200-400 zł brutto w zależności od regionu + oczywiście przejęcie obowiązków i planów osób, którym nie udało się przetrwać - dalsze podnoszenie planów jest pewne jak w banku ponieważ są hale, które realizują te chore cele ! I tutaj mały komentarz. Jeśli należysz do osób, które je realizują to wiesz co musisz zrobić żeby je wyrobić. Tak tak, nie możesz mieć sumienia... musisz upodobnić się do tych co sprzedają schorowanym emerytom garnki, odkurzacze i inne cudowne wynalazki na tzw. pokazach (taki mały Tip dla Ciebie, ci sprzedawcy od "pokazów" zarabiają 5 razy tyle co w MM). Hmmm a może nie robisz planów bo uważasz, że są nierealne ? Dowiedz się od kierownika, który sklep je robi. Zadzwoń i zapytaj o te czary. Może ktoś życzliwy Ci podpowie jak dobrze ukryć w cenie G+, jak odpowiednio postraszyć klienta lub jak sprzedać tyle usług (pakiety, prekonfiguracja, brak golasów, rabaty). (usunięte przez administratora) Podsumowując - jest masakra. Jeśli wydaje się, że jest bardzo źle to przychodzi kolejny dzień/tydzień/miesiąc i nagle okazuje się, że jest dużo gorzej. Tempo degrengolady jakby wzrasta.(usunięte przez administratora)Jeśli jeszcze tu pracujesz to życzę Ci wytrwałości i dużo zdrowia bo spokoju i lepszych pieniędzy niestety nie doczekasz. Jeśli myślisz o pracy tutaj to naprawdę odradzam, poczytaj lepiej co się tutaj dzieje...
Wiecie jak pozbyć się najlepszych sprzedawców z firmy? Otóż przychodzi taki do firmy i wykazuje się. Robi 150 procent, no to mu podwyższają plan, znow robi i znów większy. Mija pół roku, a nagle masz dwa razy tyle co kolega z działu (usunięte przez administratora) Dotyczy to niektórych sklepów oraz z tego co wiem rozwala B2B po całości. (usunięte przez administratora) Nie wybronicie się stwierdzeniem i tak zrobisz itp Plany powinny być jasno określane i dzielone tak samo procentowo. Wiem że tyle dostanę PS, G+, uwzględniając urlop. Nie na zasadzie kolesiowi dam mało, a innym będę podwyższał-za odejście najlepszych pracowników z takiego powodu którzy robią duże wyniki powinna być dyscyplinarka dla dyrektorów. Od nas odchodzi kilku pracowników. W innym słyszałam że cały dział i blisko odejścia jest B2B który robi po 30% planu sklepu. Ja też myślałam o odejściu, no ale nagle ciąża:), a że warunki stresowe - do zobaczenia za ponad 2,5 roku- ale w moim wypadku powrotu nie rozważam - zapłacicie za każdy dzień L4 za to co robicie. Najlepsi uciekajcie z tej firmy.
nie mogą nic zrobić aby wspomóc osoby wyrabiające swoje plany ponieważ nie jest osobą decyzyjną i nie ma takich możliwości, może tylko zatrudnić lub zwolnić pracowników co może również kierownik działu którzy są bardziej odważni i robią co w ich mocy aby wspierać pracowników którzy się spisują lecz premii niestety dalej brak
czy ktos jest mi w stanie powiedziec na jaka umowe tutaj mozna liczyc i czy da sie tu popracowac dluzej?
Skoro na czymś sieć musi zarabiać (czytaj gwarancje i produkty komplementarne) to niech przestanie sprzedawcy elektronikę użytkową a zamieni się w firmę ubezpieczeniową. Tak będzie uczciwiej.
przestancie nazekac szkoda ze nie pochwalicie sie jak firma daje zarobic dodatkowo gwranacjami i uslugami
Hej, a widzieliście może te ofertę z teraz na copywritera do centrali? Piszą ze hybrydowo można być, a mi niestety trochę do nich nie po drodze. co z opcja zdalna? byłaby możliwa?
Czy znajdzie sie ktos kto opowie o pracy tutaj jako copywriter?
Znalazlam ogloszenie (wstawiowne doslownie wczoraj), wiec chce pozbierac wiecej informacji, a widze ze tutaj glownie opinie o pracy w sklepie sie pojawiaja.
Też tak myślę, ja (nie copy akurat) rzuciłam okiem na forum przed przyjęciem się i się tylko bardziej stresowałam, a jak przyszłam, zobaczyłam, poznałam ludzi, to się okazało, że jest zupełnie spoko.
no tak, trzeba brać poprawke na to że pisanie anonimowych obelg nie jest szczytem inteligencji xd
też uważam że ludzie przesadzają albo wyjątkowego pecha mają, dwa lata już tutaj robię i nie jest nawet w połowie tak tragicznie jak niektórzy próbują to tutaj zobrazować :)
Opinia podlega weryfikacji i jej treść jest obecnie niedostępna.
Wysyłał ktoś aplikację inicjującą? Chodzi mi o centralę, w przypadku kiedy nie ma obecnie otwartej rekrutacji na stanowisko, które by mnie interesowało. Myślicie, że ma to sens?
możesz spróbować, aczkolwiek na wiele bym nie liczył, z drugiej strony tam zawsze jakieś ogłoszenia do nich są aktualne
Sam się nad tym zastanawiam bo akurat na stanowisko które mnie najbardziej interesuje nie ma chwilowo ogłoszeń. Ale właśnie pytanie czy to po pierwsze ma szanse powodzenia, a po drugie czy np. przechowują to w jakiejś bazie cv na poczet przyszłych rekrutacji czy to po prostu znika we wszechświecie a kolejnym razem i tak czekają na nowe cv. Ewentualnie czy można zanieść cv fizycznie do placówki?
na pewno mozna zaniesc do sklepu cv, ale jaka jest pewnosc ze zostanie ono faktycznie przekazane temu komu trzeba? mnie by ta mysl za bardzo stresowala chyba
Aplikacja wyłącznie online przez ogłoszenie na stronie-przynajmniej masz pewność, że trafi we właściwe ręce. CV nie są przechowywane, nie ma żadnej bazy. Nowa rekrutacja = zbieranie nowych CV
a czy ma sens? no wiesz, zawsze masz większą szanse dostać prace jak wyślesz niż jak nic nie zrobisz :)
Nie wiedziałem tego, dobrze już wiedzieć. Teraz już jasne, że lepiej wysłać drugi raz CV na nową ofertę, niż liczyć że im zostało w jakiejś bazie.
Z dwoma bezpośrednimi przełożonymi, 2 etapowa
Czy mam dzieci? Czy planuje je mieć? Czy mam drugą połówkę? Pytania na które odpowiedz twierdząca automatycznie by mnie dyskwalifikowała. O to nie mogą pytać ale przecież rozmów się nie nagrywa, w idzie się na nie po to by dostać prace. Wiec nie idzie się do sądu. Bardzo nieuczciwa praktyka wobec przyszłych pracowników. Usłyszeli to co chcieli
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Opinia podlega weryfikacji i jej treść jest obecnie niedostępna.
Powiem Wam, drodzy koledzy i koleżanki, kochani pracownicy (nie mylić z Zarządem, który ma na nas wszystkich wywalone), że niestety nie macie co liczyć na to, że będzie lepiej. Mogę się pochwalić(?!) ponad 15 letnim stażem na różnych stanowiskach w tej firmie. To co się dzieje na przestrzeni ostatnich kilku lat to jest równia pochyła. Nie widać najmniejszej szansy na to żeby sytuacja miała się poprawić. Nie liczcie na to, serio. Coraz durniejsze decyzje najwyższych władz w firmie, kolejne gwoździe do trumny o których wspominacie zresztą w komentarzach rozwalają w drobny mak to co wypracowaliśmy przez te wszystkie lata. To cholernie przykre, nie tylko dla naszych portfeli. Została tu jeszcze "garstka" wartościowych ludzi, świetnych sprzedawców, kierowników, może także kilku dyrektorów... a wielu, dzięki którym ta firma zawdzięcza tak ogromny sukces na polskim rynku już w niej nie ma bo albo nie wytrzymali tego psychicznie albo po prostu nagle zabrakło dla nich miejsca, zostali zwolnieni bo nie pasowali do nowej koncepcji, tabelki w excelu. Niektóre "mądre" głowy, najpewniej z działu HR czy też innych fajnych, nietykalnych (do czasu!) posadek z centrali (ale nie tylko!) wypowiadają się tutaj zapodając hasła typu "skoro jest tak źle to czemu nie poszukasz pracy gdzie indziej". Drogie święte krowy, zrozumcie, że tu pracują też ludzie, którzy zostawiają zdrowie, oddają wręcz życie i (usunięte przez administratora) ponad normę całymi miesiącami, ba - latami ! Identyfikują się z tą firmą i robią co w ich mocy żeby było jak najlepiej (nie tylko w ich portfelach). Osiągają rewelacyjne wyniki, mimo tak dramatycznego spadku ilości klientów czy też braku towarów. To oni są skarbem i esencją MM ! Nie są winnymi tego co się dzieje.(usunięte przez administratora) Zresztą do kogo ja to piszę, przecież wy i tak nic nie możecie. Wykonujecie tylko polecenia z góry, ma być szybko i konkretnie (bo zaraz będzie SPRAWDZAM!). Od razu wam powiem, że konsekwencje tych durnych, nieswoich decyzji poniesiecie WY, prędzej czy później... zobaczycie. Podzielę się z Wami jak ja to widzę: - trwa intensywny przegląd kadr, wszelkie umowy na czas określony nie zostaną przedłużone (z małymi wyjątkami) - są już wstępne prognozy ile etatów będzie do ucięcia dla każdej hali (w dużej mierze uwarunkowane tym co powyżej) - jak skończy się tarcza a rynek nie ruszy tudzież faktycznie zrealizujecie co piszą niektórzy "pierdziele nie robię planów bo i tak mi nie zapłacą" to na 100% będą zwolnienia - dojdzie do pogłębienia centralizacji i ostatecznego wprowadzenia Multi-Kulti (pracujący wiedzą o co chodzi) - poważnie rozważane jest wprowadzenie odpowiedzialności materialnej (ilu macie ochroniarzy?) - jeśli tak duże spadki będą kontynuowane to dojdzie do zamknięcia pojedynczych lokalizacji a większe hale będą cięły przestrzeń handlową - ci co przetrwają do stycznia mogą liczyć na podwyżkę, powiedzmy 200-400 zł brutto w zależności od regionu + oczywiście przejęcie obowiązków i planów osób, którym nie udało się przetrwać - dalsze podnoszenie planów jest pewne jak w banku ponieważ są hale, które realizują te chore cele ! I tutaj mały komentarz. Jeśli należysz do osób, które je realizują to wiesz co musisz zrobić żeby je wyrobić. Tak tak, nie możesz mieć sumienia... musisz upodobnić się do tych co sprzedają schorowanym emerytom garnki, odkurzacze i inne cudowne wynalazki na tzw. pokazach (taki mały Tip dla Ciebie, ci sprzedawcy od "pokazów" zarabiają 5 razy tyle co w MM). Hmmm a może nie robisz planów bo uważasz, że są nierealne ? Dowiedz się od kierownika, który sklep je robi. Zadzwoń i zapytaj o te czary. Może ktoś życzliwy Ci podpowie jak dobrze ukryć w cenie G+, jak odpowiednio postraszyć klienta lub jak sprzedać tyle usług (pakiety, prekonfiguracja, brak golasów, rabaty). (usunięte przez administratora) Podsumowując - jest masakra. Jeśli wydaje się, że jest bardzo źle to przychodzi kolejny dzień/tydzień/miesiąc i nagle okazuje się, że jest dużo gorzej. Tempo degrengolady jakby wzrasta.(usunięte przez administratora)Jeśli jeszcze tu pracujesz to życzę Ci wytrwałości i dużo zdrowia bo spokoju i lepszych pieniędzy niestety nie doczekasz. Jeśli myślisz o pracy tutaj to naprawdę odradzam, poczytaj lepiej co się tutaj dzieje...
Dokladnie ! Plany tak wysrubowane, ze trzeba kombinowac jak ludzi oszukac, jak im wcisnac. Metody i triki czysto handlowe nie wystarczaja, trzeba klamac ludziom w twarz. Wystarczy, ze 1 czy 2 sklepy pokaza, ze potrafia zrobic plany, korzystajac z metod ponizej pasa zeby nie napisac wprost, ze podpadajacych pod (usunięte przez administratora) a pozostale zalogi innych sklepow sa mlotkowane, ze przeciez komus sie udaje ! To powoduje, ze sprzedawcy musza korzystac z coraz bardziej (usunięte przez administratora)metod zeby wyrobic plany. Nie wazne jak ale zrobcie zeby sie zgadzalo. Te wszystkue szkolenia i slodko-pierdzace nawijki sa dobre ale do wykonania normalnych, uczciwych planow a nie takich jakie sa teraz w tych naszych obozach pracy. Efekt jest taki, ze nie liczy sie klient i jego realne potrzeby tylko usluga i g+. Kazdy klient jesli juz da sie omamic i na to zlapac to nastepnym razem kupi u konkurencji lub po prostu w necie. Spirala sie nakreca a obroty leca na leb i na szyje... no to oszczedzimy znowu na pracownikach laczac ich plany z obrotem sklepu. Genialne zagranie... prawie nieczytelne.
Zabraknie nam 4 proc do 95 :( ,dogadaliśmy się solidarnie w sklepie ze Gplus nikt z nas nie przekroczy 40 proc, koniec nabijanie kasy górze za nasze ukradzione premie
Nam podobnie ale my dogadaliśmy się solidarnie aby mocno przepracować miesiąc i odrobić te % w ultimo tak jak to miało miejsce w czerwcu. Zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie.
My od pandemii wogole nie zrobiliśmy planu na 95 ,także cały czas po kasie,pomimo że 3-4 osoby ciągnęły ile mogły na nic, więc ultimo tu nie pomoże-nie ma opcji, a nam już nie starcza motywacji na moze tym razem-odpuszczamy przy wiemy ile dostaniemy i za co ,nie to samo za wyprowanie żył i nawet nie dziękuję,.
Pozwolę sobie w to nie uwierzyć, gdyż znam część załogi ze wszystkich hal z krk i wiem, że są tam pracownicy, którzy też odpuszczają plany ze względu na brak premii za lipiec. Chyba, że to pobożne życzenie kierownika :)
Klienci są niezadowoleni z szybkości obsługi - zobacz portal z opiniami c...o (nie będę reklamował). Zatem są klienci, zakupy, dochody.
sklep jest zły. Kupiłem telefon, już trzykrotnie daję na gwarancję, mikrofon nie działa dobrze, w stanie niedziałającym zwracany jest trzy razy. Piszą, że zainstalowali oprogramowanie i przeprowadzili testy, wszystko działa))).
sklep jest zły. Kupiłem telefon, już trzykrotnie daję na gwarancję, mikrofon nie działa dobrze, w stanie niedziałającym zwracany jest trzy razy. Piszą, że zainstalowali oprogramowanie i przeprowadzili testy, wszystko działa))).
Obecnie mam problem -reklamacja P502-13631 w media markt Raszyn z 12 listopada 2020 Prowadzący (usunięte przez administratora) Reklamacja wypalonego telewizora oled panasonic odrzucona bez oględzin serwisu ot tak bo mogą i co im zrobicie . Telewizor kosztował 11 tyś zł ,media markt nie odpowiada na żadne zapytania,wnioski,zastrzeżenia . Osobista wizyta -media markt na miejscu potwierdza że mam rację że roszczenia są zasadne po czym 7 dni potem ponownie odrzuca reklamację podając błędne nie z tej sprawy uzasadnienia. Personel nie kompetentny ,jak sam twierdzi odrzuca wszystkie reklamacje bo tak każe góra. Sprawa idzie do uokik i NSA
Twoja idzie do Urzędu Ochrony Danych Osobowych za rozpowszechnianie danych osobowych w internecie osoby prowadzącej reklamacje. Dane osobowe są powierzane tylko Tobie i nie masz prawa ich udostępniać osobom trzecim, tym bardziej na publicznej stronie internetowej. Z góry dziękuję za podanie numeru reklamacji, będzie mi łatwo ustalić Twoje dane osobowe do złożenia skargi w odpowiednim dziale oraz poinformuję Administrację strony GoWork o popełnieniu przez Pana przestępstwa i dołączenie adresu IP, z którego został wysłany komentarz w celu załączenia go jako dowód w sprawie. Jeśli nie wydadzą go mi lub pracownikowi w centrali Media Saturn Holding Polska zajmującym się RODO bądź naszym prawnikom to przekażą go Policji, gdy sprawa zostanie przekazana do UODO. Pozdrawiam, kolega z MM.
Mam nadzieję, że za to zapłacisz.. Ludzie w serwisie przyjmują zgłoszenie a dalej to już serwis producenta rozpatruje więc nie umniejszaj kompetencji pracownika..
Zgadzam się ze wszystkim co piszecie. Istne (usunięte przez administratora) nie do opisania. Ludzi mają za nic. Tylko wyniki i wyniki. A zmiany to niech zaczną od Kierowników bo co po niektórzy to nie wiem jakim cudem tam się znaleźli???
Spokojnych Świąt Niewolnicy! Głowy do gory????będzie dobrze. Po tamtej stronie jest lepiej!
Jest dokładnie jak opisano, jest coraz gorzej, brak szacunku, brak czasu na szkolenia nowych, bezsensowne zadania, bezsensowne decyzje DR i zarządu. Teraz to już się pracuje tylko patrząc aby jeszcze miesiąc...
Cała prawda(niestety)!...Złodzieje tak podbili plan w tym miesiącu że na ponad 80 hal a tylko 4 wyrobiły plan i to tylko dzięki machlojkom z B2B......Żenada,wstydźcie się (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Media Markt!!!!
Pochwalcie się ile wam centrala zabrała premii pzs. To są niezłe pieniądze w skali kraju. U mnie 1240 poszło do kieszeni ludzików w białych kołnierzykach. A u Was?
zabrali już wszystko co mogli zabrać z działów małego agd i odkurzaczy ale dali na inne działy i to całkiem niezłe kwoty do zarobienia a inni niech patrzą jak się nie podoba to wynocha
Mi firma przesłała świadectwo pracy z danymi na widoku i musiałabym podać do inspekcji w Warszawie, allegro też na paczkach uwidacznia nr telefonu, InPost nick z Allegro, kto się tym rodo przejmuje to tylko dla innych stołki zrobili i nic z tego nie mamy
Jakie dane ? Imię i nazwisko oraz adres to chyba normalne Co podali twoje zarobki ? To niby jak list miał trafić ?
Gliwice sklep, podstawy dla nowych 5900-6200 brutto Plus premie Na chwile sie zachaczyc calkiem ok
Są pracownicy co mają 4400 a są co mają 6000 a i tacy co 10000 Brutto Praca lekka ja sobie chwalę Mam małe dzieci i chodzę tylko na 1 zmianę , wekendy wolne - kwestia dogadania się i dodam że nie korzystam z przerwy w ciągu swojej zmiany to wychodzę codziennie 30 min szybciej ( nie potrzebuje przez 8h jeść ) Mi pasuje Pozdro z Zielonej Góry dla wszystkich marudzących
Pracuję na Doku Biuro kasowe , serwis , internet , raty Każdy pracuje jak negocjuje ! Nie interesują mnie inni
Korzystasz z przerwy bo jesz w kantorku i chodzisz na papierosy a to już jest przerwa, i robicie fałszywe normy z fałszywymi korektami i fałszywymi podpisami. Przez twoją jedną zmianę inni są poszkodowani, wstydziła byś się tak pracować
Czy Was też przeraża sposób próby zarządzania nowego HEAD? Plany dzienne ? Czy ten człowiek całkiem odleciał?, znam kilka osób w różnych firmach którym jak powiedziałem o tym to się ze śmiechu wywracali. B2B nie działa NIGDZIE, przynajmniej w szanujących się firmach na planach dziennych - jest plan z którego rozliczamy na koniec miesiąca. To nie jest sklep, obudź się nie tędy droga. Zacznij może od czegoś innego, osoba blisko Warszawy, zawsze solidna, plan zrobiony -zobaczyła PIT mniejszy niż rok temu, teraz usłyszał że podwyżek nie ma, przestawił się na sklep plan od dwóch miesięcy leży, Ludzie są zdemontowani, bez narzędzia pracy, a tu sugerujesz że mają wyjść na sklep żeby gwarancje (usunięte przez administratora)sprzedawcą? Nie rozumieją że sprzedaż to uzgodnienie transakcji, uzgodnienie ceny, zrobienie dokumentów( teraz ten proces trwa godzinę czasu) , wysłanie proformy, oczekiwanie na płatność, fiskalizacja, wysylka - czyli wypełnianie kilku tabelek (bo oczywiście nie działa jak kiedyś) potwierdzenie wysyłki, a na koniec gdzie kartony ekologiczne zostają zniszczone reklamacje uszkodzonego towaru. Nie da się B2B prowadzić jak sklep, więc może pora odpuścić i przyjąć kogoś kto się na tym zna m, zamiast jednego co rozwalił dział wzięliście drugiego który nie ma pojęcia o jego prowadzeniu. Z pracowników B2B wybrałbym z trzy osiny które to lepiej poprowadzą. Zorientuj się ile ludzi szuka już pracy i to Ci co pracują naprawdę za chwilę zostaną nieroby, a Ty sobie będziesz prowadził jak sklep, Tylko wtedy licz na 100k miesięcznie, bo będziesz szukanie gwarancji, a nie obrotów. Na koniec wymyśliliście sobie hurtownika, spytaj jak to było. Usiadł poprzednik z drugim co im się podoba dodali, efekt ludzie nie sprzedają na hurt, próbują na tych małych, tylko ze ten mały próbuje sprzedać dużemu.Ten w międzyczasie kupi u konkurencji i zostajemy jak zwykle z towarem bez obrotu.Hurt i Pure to fikcja !!!
Sytuacja z dzisiaj, dwa dni proszę o telefony, klient dopytuje. Plan leży bo mnie ignorują, tymczasem dzieci specjalnej troski „pracownicy centrali” dostają je w setkach poniżej moich targetów. I tak wygląda praca w B2B jesteś w centrali dostajesz cenę nawet jeśli inni mogą drożej sprzedać by premia się zgadzała, nie masz układu z pewnym Panem możesz walić głową w mur. Pytanie do Bartka, jak długo ludzie z centrali będą zgarniać 50% towaru pomimo wyższych targetów innych? Nas jest 80 ludzi, a centrala jest specjalne troski i puszczą towar przez tych co nic nie robią cały miesiąc.
Mój klient kupuje u jednego klienta którego jest opiekunem chłopak z centrali :D zawsze dostaje ceny -20/ -50 niż inni mają, dodajcie dwa plus dwa i wyjdzie aferka jak z kiedyś pewnym panem i firma która nie kupuje już ;) firma traci na 90% dealow tej osoby. Ale komuś musi się opłacać i ktoś mu daje zaniżone ceny . Nigdy nie mogę się doprosić o telefony, a ty jako pośrednik mój klient może kupić od pośrednika i też mu się spina. Hokus Pokus
(usunięte przez administratora)
Dyrektor 25 tys, 10 tys do ma dobrze ogarnięty sprzedawca
(usunięte przez administratora)
Teoretycznie tak ale bywa z tym problem. Czasami przyjeżdża średnio rozgarnięty serwisant i z naprawy raczej nici. Maksymalnie dwie naprawy w okresie 4 dodatkowych lat. Jak się nie uda naprawić, to dostajesz ułamek wartości urządzenia. Generalnie jedna i druga firma na tym świetnie zarabia. I oczywiście nie chroni to pralki od uszkodzeń mechanicznych.
Tez bylem tu w grupie tej mocno trzymajacej za pracodawca, ale przelalo sie po podwyzkach zerowych , robisz jak glupi te g plusy i nic za to nie masz po 10 latach Czara goryczy przelała sie jak ktos na sklepie doslownie zrobił kl oca… tak uwalił klocka na sklepie masakra
Jak macie na centrali umowy? Bo słyszałem że szybko da się nieokreślony zgarnąć? Prawda?
Czy u Was na marketach wszyscy eksperci otrzymali podwyżki czy tylko wybrani? Jakie były widełki ( tylko poważnie)?
W zielonej ci co mają uklady ( wcale za dobrze nie handlują - tz ulubieńcy )dostali znacznie więcej niż inni Tak jest !!! Wstyd pisać
(usunięte przez administratora)
To prawda 7k brutto to max na doradcy
Zastanawia mnie jak duży jest ten abonament, ciekawią mnie zasady i to na ile ewentualnie wystarczy. :D te 7 tys o których piszecie to na ile adekwatne uważacie? Podwyżek już nie będzie?
Wiecie moze co znaczy "Karta sportowa lub żywieniowa do wyboru"? Taka informacje znalazlam w ogloszeniu na copywritera.
od maja podwyżka 1600 zł brutto. dyrektor zaproponował jeszcze rejs do Kopenhagi lub Ystad raz na kwartał na koszt firmy.
Cześć aktualnie studiuję i szukam dorywczej pracy w swoim mieście ktoś się orientuje czy tutaj jest opcja na jakiś elastyczny grafik do pogodzenia ze szkołą?
dobre pytanko, ja też jestem studentem i słyszałem kilka pozytywnych opinii od pracowników stąd, więc super by było jakby ktoś dał znać co z tymi godzinami, i dorzucił info o atmosferze, może coś o organizacji/benefitach/ i samej rekrutacji? będę mega wdzięczny za każde info, z góry dzięki
zlecenie, uopa, czy b2b to nie wiem tego. a grafik do dogadania sie raczej w zaleznosci od lokalizacji
Zależy też co tobie bardziej odpowiada jak studiujesz i chcesz zlecenie to pewnie bez problemu dostaniesz a jak szukasz czegoś na dłużej to też na spokojnie dostaniesz umowę o pracę
tak, to jest kwestia do dogadania na większości stanowisk
Na pewno będzie pomocne w pracy, ale nie wymagają, ja przyszłam od razu po szkole, bez żadnego doświadczenia, bardziej liczyło się podejście, chęć do pracy, a tak to wszystkiego cię nauczą
U nas podwyżki po 400 i 500 Pln
No i z zapowiadanych podwyżek nici. Ja tam mam już plan awaryjny i idę do wojska oczywiście nie mówiłem jeszcze nikomu dostaną powiadomienia ze 2 osoby z jednego działu od kwietnia idą do dzsw to się zdziwią.
Szumnie ogłaszane podwyżki od stycznia, obiecywanie, machanie marchewką przed nosem i co? I podwyżek nie będzie ale cicho sza może nikt o to nie zapyta i nie trzeba będzie niczego tłumaczyć! KPINA i ŻENADA...
Mnie sie tam dobrze pracowalo, fajny zespol, mozna bylo czasami cisnac beke, Ale wiadomo to praca dla 20 latka studenta Pracowalem 2 lata temu Trzeba pozniej isc dalej Z podstawy ktora tam jest i premi 150 zl brutto sie nie wyżyje No chyba ze ktos zyje jak żul to ok Teraz pracuje na zupelnie innym poziomie stanowisku, zarabiam srednio 3 razy wiecej niz w MM Ale konczac: prace polecam na poczatek na rok , pozniej trzeba sie rozwijac a zostaja tylko osoby z zerowa ambicja
(usunięte przez administratora)
Ja mam wrażenie, że ta osoba (lub osoby, jak piszesz) wcale nie jest pracownikiem naszej sieci ;). Ot taki (usunięte przez administratora) (z konkurencji może :D ) co lubi ferment siać. Jakoś na żadne z zadanych pytań o nr marketu, gdzie niby takie zarobki, nie odpowiedział. Jak to tłumaczyć? Ot po prostu nie ma pojęcia o naszej numeracji spółek :D Ciężkie czasy...to fakt...zwłaszcza, że po 23 latach traktuje się to miejsce jak drugi dom ;). Liczę na to, że firma pójdzie w dobrym kierunku, zarówno jeśli chodzi o rozwój jak i dobro pracujących tutaj osób. Czas pokaże.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Media Markt Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Media Markt Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 809.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Media Markt Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 703, z czego 46 to opinie pozytywne, 431 to opinie negatywne, a 226 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Media Markt Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Media Markt Polska Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.