Rozmowy kwalifikacyjne - INEA sp. z o. o. - Poznań

2.3 Dodaj raport z rozmowy
opinie o firmach | GoWork.plznak

Twój głos ma znaczenie,

podziel się swoją historią!

Chcę opowiedzieć o firmie

Rozmowy kwalifikacyjne w INEA sp. z o. o.

- 2019-07-01 13:16 przez Mich

Przebieg rekrutacji

Rekrutacja niby sympatyczna, ale ostatecznie - odezwiemy się MAKS za 2 tygodnie, na pewno wcześniej nawet. Mija półtora miesiąca i cisza. Moim zdaniem to jest brak szacunku do kandydatów, którzy poświęcają swój czas i czekają, nie wiedzą nawet, co robić - czekać czy nie, szukać dalej czy nie? Jest to nieprofesjonalne i pokazuje, z jaką ignorancją traktuje się ludzi. Czasem się może zdarzyć, ok, ale zauważyłem, że w internecie ludzie o tym piszą w kontekście rozmów w Inei - firma nagminnie ignoruje kandydatów.

Pytania

.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

- 2017-03-17 15:35 przez DeadCanDance

Przebieg rekrutacji

Godzinna rozmowa z dwoma Paniami - jedna z HR, druga to kierowniczka działu sprzedażowego. Typowa 'korpogadanina' młodych ludzi, którzy po 'szkoleniach' przez podobnych sobie 'korpoludzi' myślą, że wiedzą wszystko o każdym Kliencie i jego zachowaniach. Oczywiście pytanie ile Pracownik życzy sobie polskich złotych co m-c, oczywiście Inea nic nie mówi na temat warunków finansowych, które oferuje. Zapewnienie o telefonie z informacją TAK/NIE oczywiście z kosmosu, co tylko potwierdza zdanie, że słaba firma i słaba kadra utrzymywana przez szarych pracowników...NIE POLECAM !!!

Pytania

kilka durnych pytań w stylu; 'co zrobisz kiedy Klient nie chce kupić produktów, bo są drogie i słabe w jakości usług?' lub 'co by było gdyby?' ogólnie im bardziej durne pytanie tym szerszy uśmiech na twarzy pytającej...

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

Konsultant Ds. Obsługi Klienta 2016-06-29 16:02 przez cc

Przebieg rekrutacji

Proces rekrutacji był bardzo długi. Miałem to szczęście, że akurat ze względu iż nie mogłem we wskazanym terminie uczestniczyć w drugim etapie odbyłem go we wcześniejszej grupie. Ale po kolei. 1. Pierwszy etap to rozmowa telefoniczna-długa nie wnosząca nic ciekawego, jedynie odpowiadasz na pytania (jak na standardowej rozmowie w 4 oczy) a sam nie wiesz co tak naprawdę firma ma do zaoferowania. 2. We wskazanym terminie kontakt z info czy zakwalifikowali nas do drugiego etapu. 3. Drugi etap -asesment center. Spotkanie w grupie kilku osob "świecących" przed 3 kierownikami i panią z działu HR. Etap ten składał się z 2 części. Najpierw Przygotowanie pytań na przygotowane zadanie i późniejsza prezentacja pytań podczas grupowego badania potrzeb na jednym z kierowników. Kolejna część to przedstawienie oferty na podstawie zebranych informacji (nie dotyczy usług operatora) oraz pokonywanie obiekcji. 4. Następnie szanowna komisja udaje się do pokoju obok na naradę. Po której zaprasza po kolei kandydatów i informuje czy przechodzą do kolejnego etapu którym jest rozmowa w "4 oczy" z kierownikami. 5. Nie wiem czy ten element jest w każdym przypadku ale ja np przed rozmowa f2f dostałem zadanie w którym miałem 10 min na przygotowanie rozmowy handlowej oraz pomysłów na sytuację kiedy koniec miesiąca za 10 dni a do realizacji planu sporo brakuje i jak szybko nadrobić oraz pomysł na długofalowe wsparcie sprzedaży. 6.Po realizacji w/w jest rozmowa z cała komisją nt naszych wymogów finansowych, czego oczekujemy od pracodawcy , co nas motywuje itd CV prześwietlają bardzo szczegółowo, dużo notują, pytają o wszystko, pytania jak na standardowych rozmowach. Po zakończeniu rozmowy pani z HR informuje, że w ciągu 2 tygodni dadzą znać czy tak czy nie. I tu chyba w tym momencie już wiedziałem, że się nie dostałem. 7. Kolejnym etapem miał być dzień testowy w salonie i rozmowa z kierownikiem któremu będziemy podlegać. Niestety nikt nie raczył zadzwonić ani w ciągu 2 tygodni ani w ciągu miesiąca...wcale. Nawet nie napisali maila. Kompletnie nic. Taka poważna firma a się zachowuje jak rozpieszczone dziecko. Wypadało by poinformować choćby mailowo, że dziękują za poświęcony czas czy coś ale nie dostaliśmy się do kolejnego etapu. Sami wymagają informacji zwrotnych a ich to już nie obowiązuje. Ogólna atmosfera całego procesu nawet spoko. Czas trwania procesu rekrutacji długi. Szczególnie wizyta w siedzibie firmy-pól dnia wyjęte z życia. Jeśli chcesz się dostać komunikacją miejską to jakaś masakra. Spacerek fajny jak pogoda ok. Od przystanku mamy jakieś 2 km pieszo. Niby proponują dojazd darmowym pracowniczym autobusem tylko, że te autobusy wcale się nie zgrywają z godzinami rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji. Pojedziesz rano to czekasz ponad godzinę na rozmowę... To już lepszy spacerek te 2 km. Co do samych warunków zatrudnienia nic nie wiesz aż do momentu w którym chcą Cię zatrudnić-chyba że masz jakieś info od obecnych pracowników. Na koniec dostajesz pakiet gadżetów na pamiątkę i żeby ich za darmo pewnie reklamować ;) Ktoś powie, nie dostał się to smaruje po firmie. Tak nie jest. Chciałbym chociaż znać powód czemu nie zostałem przyjęty, czy za dużo chciałem zarabiać, czy nie byli w stanie zaoferować mi rozwoju, awansu w firmie... a może moje wieloletnie doświadczenie w branży to za mało? Po co mi takie info? Żeby na przyszłość nie popełniać takich samych błędów. PS. Mają zaje***ste krówki :)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

- 2015-08-31 23:43 przez dd

Przebieg rekrutacji

Bardzo szczegółowa sprawdzają wiedzę oraz obycie w rozmowie. Obiecują świetlaną przyszłość masę szkoleń, profity, itd. Raczej przyjemna luźna, doskonale służy przyciągnięciu pracowników lecz jak się już zorientują jak wygląda szara rzeczywistość to uciekają zaraz po szkoleniu.

Pytania

Pytania dotyczące techniki oraz jak coś naprawić. Symulacja rozmowy z klientem masz problem, upośledzonego technicznie klienta i masz mu pomóc naprawić np TV. Faktycznie przeglądają CV pytają o wszystko. Pytają oczywiście o kasę oraz jakie chcesz mieć relacje z przełożonym.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Doradca Klienta 2014-12-02 18:13 przez ABC

Przebieg rekrutacji

Rozmowa miała miejsce w listopadzie 2014. 45 minut maglowania przez dwie Panie - jedna z HR, druga to kierowniczka działu sprzedażowego. Niektóre pytania mocno absurdalne - moje ulubione - "co by Pan zrobił, gdyby klient musiał wysłać ważny projekt a firma miałaby taką awarię, która nie byłaby w stanie usunąć". Dzisiaj mogę powiedzieć jedno - jako klient zerwałbym z wami umowę, jak pracownik złożyłbym wypowiedzenie - nie warto współpracować z niekompetentnymi ludźmi. Obiecano mi telefon z informacją jak została rozpatrzona moja kandydatura, którego oczywiście nie było. Innymi słowy - nie spodziewajcie się cudów.

Pytania

Klasyczne pytanie - o poprzednie doświadczenia zawodowe, pogląd na pozyskiwanie nowych klientów i współpracę, Pani z HR czepia się każdego słówka - powiesz, że wyrabiałeś plany "przeważnie" to zapytają dlaczego "przeważnie a nie zawsze i co było tego powodem" - ot zwyczajne kretynizmy polskich rozmów kwalifikacyjnych :)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy

Dodaj raport z rozmowy kwalifikacyjnej

- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
- (To pole jest wymagane)
INEA sp. z o. o.