Opinie o T-Mobile Polska S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o firmie T-Mobile Polska S.A.. Przeczytasz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w T-Mobile Polska S.A. o rekrutacji.


Branże: Usługi telekomunikacyjne

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o T-Mobile Polska S.A. w Warszawa

Goran wracaj skąd wróciłeś
Pracownik
 Pytanie

Na wstępie powiem, że boje się to pisać, ale uznałem że trzeba w końcu coś napisać. Pracuję w jednej z jednostek działu contact center na szczeblu kierowniczym i to co się dzieje odkąd zmieniła się najważniejsza osoba w dziale to (usunięte przez administratora) Nie jestem z tych, którzy mobbingują pracowników, staram się rozumieć ich problemy i nie dziwię się, że ludzie masowo odchodzą na L4, albo nie chcą podejmować pracy tutaj. Jak to jest, że odkąd przyszedł Pan Goran cele wzrosły o 50% a pensje spadły również o 50%? Na chłopski rozum w 2020/2021 problemem nie było zarobienie jako konsultant 7-8k netto co było pieniądzem godnym za pracę piątek, świątek czy niedziela o różnych porach i za wysłuchiwanie problemów klientów za które sam konsultant często nie jest odpowiedzialny. Można zażartować, że ludzi chociaż było wtedy stać na wizytę u psychologa za mobbing ze strony kierownictwa i do tego notoryczne pojazdy przez klientów, ale tutaj nie ma co żartować trzeba płakać. W momencie kiedy szefem był Pan z Kanady to było naprawdę dobre miejsce do pracy - obecnie jest dramat. Pracujemy w firmie zachodniej, ale obowiązują zasady stricte wschodnie. Zamiast zrobić dobry system premiowy to został On mocno okrojony, do tego jeszcze wprowadzili bardzo fajny system motywacyjny, gdzie jeden błąd na umowie za 3zł może kosztować Cię nawet 1000 zł :) BRAWO! Program do zliczania umów jest tragiczny, wszystko trzeba sprawdzać samemu i to oczywiście na niepłatnych nadgodzinach :). Atmosfera zrobiła się taka, że większość starej gwardii odeszła a nowych pracowników nie widać i taka rada - jak pomyślicie o pracy tutaj to już lepiej rozejrzeć się za pracą na uberze/bolcie czy gdziekolwiek indziej bo tutaj nabawicie się nerwicy, albo gorszych chorób natury psychicznej :). Budżet jest podobno ten sam to gdzie się podziały te pieniądze? Dodatkowo ciężko jest konkurować z ofertami, które są dostępne przez stronę bądź w aplikacji. W skrócie wszystko jest zrobione w ten sposób bylebyś nie zarobił - jeszcze raz bije pokłony. Firma stawia teraz na zatrudnianie nowych pracowników zamiast retencje starych, a jak wiadomo w miesiąc nie zrobisz kozaka z kogoś kto pracuje już lat 4-5 a w momencie, gdy zrobisz już z takiej osoby kozaka to zazwyczaj jest też już na tyle kumaty, żeby odejść i poszukać zatrudnienia gdzieś indziej niż w firmie, która je... na pieniądze. Kiedyś chociaż pomiędzy "górą" a "dołem" były organizowane spotkania, gdzie można było sobie omówić problemy, a obecnie nic. Mamy ogromny kryzys, a firma nie chce nawet wesprzeć pracowników, ale na każdym kroku powtarza jak to frontline jest najważniejszy. Hipokryzja lvl expert. Chyba naprawdę musi się posypać cały dział, żeby zaszły jakieś pozytywne zmiany. Kończąc - kto pracuje ten wie, że jest tragicznie, kto nie pracuje niech nawet nie myśli o pracy tutaj. Życzę tej firmie, żeby padła.

Były pracownik
Były pracownik
@Goran wracaj skąd wróciłeś

Zgadzam się całkowicie, ale pisze już jako były pracownik ( dzięki Bogu ), do tego (usunięte przez administratora)w najlepszym wykonaniu. Pracowałem w Łódź i szczerze nie życzę trafić to kierowniczki Małgorzaty G. z telesprzedaży. To co ona wyprawia to się w głowie nie mieści. Współczuje następnym

2
Marynarska 12
Pracownik

To nie jest firma dla osób, które nie lubią pracować i nie lubią swojej pracy :) Tu się dużo dzieje, ma się mnóstwo możliwości, prowadzi się wiele projektów. Jeśli tylko masz ownership, chęci, umiesz współpracować z ludźmi to jestem przekonana, że będziesz się tu super rozwijać. Oczywiście dużo zależy od menadżera, ale u mnie atmosfera jest świetna i naprawdę z każdym można się dogadać, dużo ludzi w całej firmie jest naprawdę chętnych do pomocy. Plus to, że w firmie naprawdę jest transparentnie - zarząd często robi spotkania komunikacyjne, informuje nas co i jak i DOCENIA! Dzisiaj wszyscy pracownicy dostali specjalne nagrody finansowe w formie docenienia za wykonaną pracę, zostały zakomunikowane podwyżki. Ja to BARDZO doceniam i nie tylko mam frajdę z pracy, ale też czuję się stabilnie i nie zostawiona sama sobie przy inflacji.

1
Ewelina
Pracownik
 Pytanie
@Marynarska 12

"Ownership"??? Kto z pracowników używa takiego języka??? Widać, że opinia pisana przez HRy, bo zwykli pracownicy mają zupełnie inne zdanie i jak tylko znajdują lepsza robotę, to od razu z tej firmy uciekają. Podwyżki są tutaj takie, że wszędzie indziej już od dawna takie, a nawet większe pieniądze płacą.

Niezadowolony
Kandydat
 Pytanie

Złożyłem aplikacje jakoś w listopadzie, i ku mojemu zdumieniu pomimo wyższych wymagań zostałem zaproszony na 1 etap - rozmowa z menedżerem. Rozmowa 1v1, poszła bardzo przyjemnie. Merytorycznie porozmawiane jak człowiek z człowiekiem. Następnie spotkanie z dwoma pracownikami z działu do którego aplikowałem, tutaj również rozmowa bardzo przyjemna. Następnie otrzymałem do wykonania zadanie z sql i pythona. Miałem trudności ale wydaje mi się że pokazałem że coś umiem. No ale dobra, zostałem zaproszony na kolejny podobno ostatni etap, była to rozmowa bodajże z dwoma Product Ownerkami. Tutaj zaczęło się ciekawie, jedna z nich jakieś dziwne łapanie za słówka coś ala podgryzanie jakieś sztuczne uśmiechy. Generalnie po 10 minutach wiedziałem, że jak odpadne to tutaj. Natomiast ostatecznie w ogólnym rozrachunku wydawało mi się że poszło dobrze. To o co ja mam żal do firmy? Proces rekrutacyjny składał się z 4 etapów i w 4 etapach uczestniczyłem. Wobec tego powiedzmy ze rozumiem nie informowanie kogoś że nie będzie w ogole zaproszony na rozmowę rekrutacyjną, natomiast brak jakiejkolwiek informacji po procesowaniu tyle czasu rekrutacyjnego i poświęceniu tego czasu z obydwu stron? Szanujmy się trochę. Uważam że tak nie zachowuje się poważa firma. Wobec czego nie traktuje T-Mobile jako poważną firme.

ExAdrion
Inne
@Niezadowolony

Kluczowa jest sieć kontaktów / plecy, panuje kolesiostwo wśród pracowników z długim stażem, co nowym osobom uniemożliwia wejście do zamkniętych kręgów. Plecy u lidera to wszystko co potrzebne by objąć rolę na nieopublikowane ogłoszenie. Decyzje podejmuje lider, który ma swoich pupili i tym ludziom jest ogólnie łatwiej i przyjemniej.

Wiśnia
Pracownik

Ta firma to modelowy przykład super pracodawcy. Benefity i imprezy co miesiąc. Na górze strefa rozrywki, piłkarzyki, bilard, flippery, kawa za darmo, woda gazowana leci z kranu (taki bajer), za darmo Cię biorą na piwo, zarobki dobre, podwyżki co roku, premie, prezenty, paczki dla dzieci, Lewndowski przychodzi do nas na imprezki, normalnie Ibiza. Luuz. Aaa, nooo, trzeba być tylko Dyrektorem...

Wisnia
Były pracownik
@Wiśnia

No, no Dyrektorem albo kolega dyrektora. Oooo wtedy to super pracodawca. W innym przypadku (usunięte przez administratora) i poza robotą i informacja ze gamoń jesteś niczego nie doświadczysz

Tymon Nowy wpis
Inne

Zainteresowała mnie rekrutacja konsultanta ds. sprzedaży w sklepie firmowym T-Mobile. Podobno jest możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych. Są za to dodatkowe premie prócz tych uznaniowych o których wspomniano w komentarzu czy nagrody są rzeczowe?

Ja Nowy wpis
Były pracownik
@Tymon

Raczej premie ujemne. Np ocena rozmowy. Jak nie od linijki to premii masz mniej. Nie polecam

Nick Nowy wpis
Były pracownik

Ludzie przestrzegam Was przed pracą w tej firmie. Pracujecie 50% w sklepie, 50% na infolinii, i tutaj UWAGA, jeśli w rozmowie przez pomyłkę zaproponujecie niższy abonament, albo np zapomnicie zapytać o adres klienta, ucinają Wam premię 50%. I tak, to prawda i zrozumiale jest że trzeba przestrzegać prawa, mówiąc np że rozmowa jest rejestrowana, i tu nawet zrozumiem że jak się nie powie to są konsekwencje ale karanie za brak zapytania o adres jest karygodne i świadczy tylko I poziomie jaki reprezentuje ta firma. Nie mówiąc już że dzwonisz to klientów w stresie, bo w tym czasie siedzisz na sali sprzedaży gdzie w każdej chwili może podejść klient, więc zrozumiałe jest że możesz zapomnieć o czymś powiedzieć. Niestety firmę to nie obchodzi.

Wiśnia
Pracownik

Ta firma to modelowy przykład super pracodawcy. Benefity i imprezy co miesiąc. Na górze strefa rozrywki, piłkarzyki, bilard, flippery, kawa za darmo, woda gazowana leci z kranu (taki bajer), za darmo Cię biorą na piwo, zarobki dobre, podwyżki co roku, premie, prezenty, paczki dla dzieci, Lewndowski przychodzi do nas na imprezki, normalnie Ibiza. Luuz. Aaa, nooo, trzeba być tylko Dyrektorem...

anonim
Inne
@Wiśnia

Ehhh serio? A jak się nie jest dyrektorem, ale pracuje się np. w dziale marketingu albo w dziale PR, to jak wygląda sprawa podwyżek? Nawet nie dla juniora, ale na poziomie średnim, to wcale nie ma co liczyć na podwyżkę, czy sa raczej marne? I co do serio tylko dyrektor dostaje paczki dla dzieci? A inni z biura nie?

Ola
Były pracownik
@anonim

Ja na podwyżekę czekałam 2 lata, ciągle było obiecywane aż złożyłam wypowiedzenie. Koleżanki z działu dostały kilka miesięcy po moim odejściu 500 zł brutto, masakra. Premie roczne zostały usunięte chyba w 2018 r, zamiast tego są premie uznaniowe, w zależności od działu albo wiesz kto ile i za co dostał albo nie, to zależy kto zarządza działem. Ci co są blisko dostawców, mają mega benefity, z których zgodnie z procedurą complience powinni się rozliczać ale tego nie robią - wyjścia, imprezy, wyjazdy, telefony, zegarki itp. Bony na dzieci są dla każdego w zależności od progu dochodowego.

Personell
Pracownik
@Wiśnia

Kultura firmy, czeste zmiany struktur, rotacji, celów, pokazuja ze jest to miejsce pracy w którym trzeba się obawiać o utrate pracy czy np. zmianę formy czy warunków zatrudnienia. Kultura nastawiona jest mocno na wyniki (takie po (usunięte przez administratora)do celu i aby szybko (niekoniecznie jakościowo)), chaos, brak systemu premiowego dla pracowników (uznaniowo), brak jasnych celów. Zarzadzanie poprzez konflikt czy strach oraz przekleństwa(usunięte przez administratora)w komunikacji codziennej zarówno ze strony menedzera jak i pomiędzy pracownikami. Brak szacunku do pracownika, każdy jest tylko numerem ID. Tak jak ktoś tutaj pisał niestety managerowie mają ogromne braki w zarządzaniu ludźmi.

Mmycha
Pracownik
@Wiśnia

Popieram. Firma ma pracowników kategorii a I b. Szaraczek ochłap na integrację raz w roku. No na jedno piwko dostaniesz. A państwo makro z szefkiem wycieczki często zagraniczne. W ramach pracy oczywiście ???? Complayance nic nie widzi. Jakąś pomroczność tam panimuje. Trza kolegą szefa być to jest pięknie. W innym przypadku to fabryka i jeden z gorszych pracodawców. I usłyszysz tu : jak się nie podoba to wynocha

Wisnia Nowy wpis
Były pracownik
@Wiśnia

No, no Dyrektorem albo kolega dyrektora. Oooo wtedy to super pracodawca. W innym przypadku (usunięte przez administratora) i poza robotą i informacja ze gamoń jesteś niczego nie doświadczysz

SARA
Były pracownik

Doświadczyłam mobb.... ze strony osób zarządzających. Wszystko się zrzuca na pracownika nawet odpowiedzialności osoby zarządzającej zespołem. Kultura firmy oparta jest na presji, zastraszaniu, plotkach, kolesiostwie. Po odejściu z tej pracy musiałam skorzystać ze wsparcia, aby uleczyć traumę i zadbać o zdrowie. Pewnie nie w każdym zespole jest tak samo, tam gdzie jest dojrzały i mądry lider zapewne ludziom pracuje się dobrze, ale do takiego lidera i zespołu ja niestety nie trafiłam, jaki i klika innych osób które pracowały jedynie kilka miesięcy zanim również zdecydowały się na odejście.

Pracownik
Pracownik
@SARA

W 100% potwierdzam Sara. Arcymistrzem w takim odnoszeniu się do podległych pracowników jest niejaki egocentryczny ppan były już regionalny a obecnie rozlewający toksyczność w APSch. Zero kompetencji ale że po układzie to grzeje ciepłą posadkę

Konsultant Ds. Klienta Indywidualnego
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja bardzo pozytywnie najpierw formuła grupowa. Pytania co do przewag oferty abonamentowej a kartowej, scenka sprzedażowa i obiekcje klientów potem rozmowa indywidualna. Na kolejny dzień telefon że rekrutacja przebiegła pomyślnie. Wskazanie mi miejsca pracy i dogadanie szczegółów.

Pytania

Motywacja do pracy, Wymagania finansowe, Ile czasu potrzebuje by robić plany na sprzedażowe na 100%

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Monter instalacji teletechnicznych
Siemianowice Śląskie
Ipmedia Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Programista PLC, HMI, SCADA
Ostrów Wielkopolski
Zakład Przemysłowych Systemów Automatyki Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Administrator Systemów Linux
Warszawa
PN standard Sp. z o.o.
(18 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Kiero
Były pracownik

Ogólnie obecną ekipa to jakaś porażka. Począwszy od szefa z usmieszkiem i jego przyjaciela na mikro kończąc. Kilka wyjątków. Makro to jyz zupełnie nikt nie wie czym się zajmują. Final jest taki że pracownik sklepu i apsu zostawiony jest sam sobie i ma sobie radzić. Nie polecam nikomu. Time to say goodbye ekipo. Chcemy spokojnie pracować.

Duża
Były pracownik

Zgadza się. Dużo ekip tu przeżyłam ale ta biję wszystko na głowę. Kolesiostwo pełna gębą. Kolega, kolegę ciągnie za sobą a hry udaja ze nic nie widza. Zero kompetencji. Szeregowy pracownik sklepu i aps zostawiony sam sobie i zasypany milionami tabelek. Pomocy zero. Tak źle jeszcze nie było.

Funtastic
Pracownik
 Pytanie
@Duża

Czasem warto aby firma uderzyła się w klatę i zadzwoniła po starych co coś wiedzieli… Ale pycha i duma im na to nie pozwoli:) Hry poklepują po plecach dyrektorów nie wiedząc co naprawdę dzieje się w sklepach. Sklepami zarządza(usunięte przez administratora)

Duża
Były pracownik
@Funtastic

Hry wiedzą, tylko boją się odezwać bo dbają o swoje stołki. A ppanowie :) się grupują. I mamy zero kompetencji u tak zwanych szefów. Zobaczymy jakiego asa przyniesie kolejna zmiana struktury do sklepów i apsow :) mamy już jednego mistrza, jakiś kolejny się pewnie pojawi. Jeśli jesteś ambitny i chcesz swoją pracą do czegoś dojść to nie tu. Jak najdalej od rekrutacji w sprzedaży. Przykre to bo kiedyś było inaczej.

Mycha
Były pracownik
@Duża

Pracy coraz więcej bo teraz w hl się sklepy zmieniają, pensje niższe. Firma podwyżki daje a potem zmiany w systemie premiowym czy ucinanie prowizji za wde i wychodzi na minus. W rekrutacjach tylko koledzy szefa. Często i bez rekrutacji gdzieś się znajdują przypadkiem. Wiedzę i kompetencje ma się tu za nic. Równia pochyla. Nie polecam nikomu. Ja też uciekam z tego cyrku

Ja
Były pracownik
@Mycha

A szefostwo się bawi w tym czasie. Pprzyjaciele pełni chumoru A szaraczek do roboty. Pomóc nie ma kto bo przecież wyjazdy ważniejsze. A wrócą to kilka tabelek ze jest źle dostaniesz. Cyrk Uciekam i ja

anonim
Inne

Jest trochę ogłoszeń na konsultanta ds. sprzedaży w sklepie firmowym. W wymaganiach napisali że trzeba mieć silne zorientowanie na realizację wyniku. To od pierwszego dnia trzeba robić taegety? A w razie słabszego miesiąca tylko zabierają premie czy są gorsze konsekwencje? Napiszcie bo chce aplikować ale nie wiem czy podołam z wynikami.

były_pracownik
Były pracownik

Jestem byłem pracownikiem firmy, pracowałem w jednym dziale osób biznesowych i technicznych. Zwolniła mnie osoba biznesowa, która nawet miała problem ze zrozumieniem technicznym wręcz bym powiedział że tego iphona i laptopa w życiu bym jej nie dał bo by się pokaleczyła. Doświadczyłem (usunięte przez administratora) ze strony pseudo osób zarządzających. Prawda jest taka że Goran broni pseudo menadżerów, którzy powinni opuścić ta firmę już dawno a nie grają z nim w tenisa i tak się utrzymują. Osoba w roli TTL nawet nie jest w stanie z tobą porozmawiać odsuwa od obowiązków, psuje opinie o tej osobie a na koniec przeprowadza rozmowy typu to jest zwolnienie , zwalniam cie, które się powtarzają. Oczywiście jak zawsze w takich przypadkach HR zamiast chronić pracownika mimo iż miałem ciągle z nimi kontakt i tak olał sprawę bo woli chronić pseudo menadżera, który już wcześniej dopuszczał się cichego (usunięte przez administratora) NIE POLECAM tam pracy wszystko się zrzuca na pracownika nawet odpowiedzialność osoby zarządzającej.

Rekrutacja - nie polecam
Kandydat

Niestety mam nieprzyjemne doświadczenia z rekrutacją na stanowisko biurowe do T-mobile. Rekruter o inicjałach D.Ch. zadzwonił do mnie, jednak byłam na spotkaniu i nie mogłam odebrać. Napisał więc SMSa z informacją o zainteresowaniu się moją aplikacją i prośbą o kontakt. Po chwili oddzwoniłam - zero odzewu. Następnie odpisałam na SMSa - zero odzewu. Starałam się oddzwonić przez kolejne dni - zero odzewu. Zostałam zwyczajnie i...nieprofesjonalnie ...olana, mimo wyrażeniu przez rekrutera wcześniejszej chęci rozmowy. Takie sytuacje rzutują na wizerunek firmy - należy o tym pamiętać.

anonim
Inne

Rzuciła mi się w oczy rekrutacja na stanowisko konsultant ds. sprzedaży w sklepie firmowym T-Mobile. Czytałem w komentarzach że jak nie ma ruchu w sklepie to praca gównie na telefonie i obdzwanianie klientów. To coś na zasadzie infolinii bo w ogłoszeniu niewiele o tym piszą. Nagradzają dobre wyniki?

Kiero
Były pracownik
@anonim

Raczej karzą niż nagradzają. Nawet się nie zastanawiaj, jak najdalej. Przy obecnej kadrze zarządzającej sklepami i apsami pomocy nie uświadczysz, zgnębią, wyśmieją. Sam się zwolnisz z depresja. Szkoda zdrowia.

pracownik
Pracownik

T-mobile Polska działa nie zgodnie z Prawem Europejskim okradając swoich klijentów >Przepisy zapewniające bezpłatny roaming na terenie UE przedłużone do 2032 roku Nowe przepisy europejskie zapewniające bezpłatny roaming w UE do 2032 r. wejdą w życie 1 lipca. Poprzednie prawo pochodzi z 2017 r. i umożliwiało Europejczykom w innych krajach UE dzwonienie, wysyłanie SMS-ów i korzystanie z mobilnego Internetu bez ponoszenia dodatkowych kosztów. T-MOBILE POLSKA NIE STOSUJE PRZEPISÓW UNIJNYCH!

Azistethic
Były pracownik

Pracowałem w tej firmie 2 lata, i uciekłem stamtąd pod koniec jak i większość pracowników z mojego salonu. Ta firma to organizacyjne i moralne dno, a szkoda, bo kiedyś był to bardzo dobry pracodawca. W żadnej jeszcze firmie nie widziałem takiego betonu, kolesiostwa. Wyrzucenie starych mikro i makro regionalnych było świetnym posunięciem, bo blond wiedźma potrafiła wciskać do reki na zapleczu akcesorium (zegarek itp) i powiedzieć "oni i tak nie będą wiedzieć ile za to płacą". Poproszona o zawarcie takiego polecenia służbowego mailem mięknie. Szkoda gadać, szkoda czasu na prace w takim miejscu, potem sie dziwią że nikt tam nie chce pracować.

No more 4
Były pracownik
 Pytanie
@Azistethic

Czy, aby usunięcie wszystkich mikro było dobrym posunięciem? To według mnie zależy od regionu. U mnie jest z dnia na dzień gorzej. Wcześniej mieliśmy wszystko jasne i klarowne. Teraz wiecznie jest źle…

Były pracownik
Były pracownik

Tak, pracujesz w salonie i dziennie musisz wykonać jeszcze masę rozmów. To nie jest tak jak w ogłoszeniu. Rozmowy są ocenianie pod klucz i jeśli nie spełniają wymogów to premię tracisz i ty i twoi współpracownicy z salonu ;) właśnie uciekłam z tego cyrku i każdemu polecam to samo :)

Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Czy to prawda, że w placówce stacjonarnej pracownik musi posiąść wiedzę i znajomość procedur pracownika stacjonarnego i pracownika infolinii i ocenia się go w tych dwóch płaszczyznach? Czy ma to wpływ na wypłatę? Czy można stracić premię stacjonarną za błąd na infolinii? Czy praca infolinia, stacjonarna jest 20/80 jak w ogłoszeniu? Co w przypadku gdy ma się wadę słuchu? Czy to dyskwalifikuje do pracy w sklepie stacjonarnym? Podpowiedzcie jak to wygląda bo w przyszłym tygodniu mam rozmowę.

K
Były pracownik
@Zainteresowany

Tak to prawda. Pracujesz w sklepie i na infolinii tak naprawdę. Wypłatę masz jedną. Rozmowy są rejestrowane i dzwonisz jak w call center. Wpływu na wypłatę to nie ma pozytywnego oczywiście :) ,premię masz jedną. Jeżeli dopatrzą się naruszeń na infolinii to dostaniesz po premii. To co jest obiecywane w ogłoszeniu mija się z prawdą. Jak nie ma ruchu w sklepie najlepiej żebyś dzwonił non stop. Przy aktualnym ruchu w sklepie praktycznie pracujesz na infolinii i od czasu do czasu przyjmiesz klienta. W najlepszym wypadku to praca 50/50 infolinia sklep :) ogólnie branża zdycha i stacjonarne salony to nie miejsce gdzie można dobrze zarobić

anonim
Inne
@K

I da się normalnie te obowiązki połączyć? Ja to się obawiam ewentualnych wpadek na infolinii obsługując równocześnie stacjonarnych klientów. Wspomniana premia to jakie kwoty?

Zainteresowany.
Użytkownicy czekają na odpowiedź 48 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy to prawda, że w placówce stacjonarnej pracownik musi posiąść wiedzę i znajomość procedur pracownika stacjonarnego i pracownika infolinii i ocenia się go w tych dwóch płaszczyznach? Czy ma to wpływ na wypłatę? Czy można stracić premię stacjonarną za błąd na infolinii? Czy praca infolinia, stacjonarna jest 20/80 jak w ogłoszeniu? Co w przypadku gdy ma się wadę słuchu? Czy to dyskwalifikuje do pracy w sklepie stacjonarnym? Podpowiedzcie jak to wygląda bo w przyszłym tygodniu mam rozmowę.

Kamello
Inne

Odradzam, choć jak wiadomo wszystko zależy od tego z jakim zespołem i menedzerem będziecie pracować. Wychodzę z tego miejsca z traumą(usunięte przez administratora).(usunięte przez administratora)liderka bardzo lubi próbować upokarzać i zastraszać w białych rękawiczkach na 1:1. Odszedłem wykończony(usunięte przez administratora), i jak już inne osoby tu pisały duza część zarobionych pieniędzy przeznaczyć musiałem na zew wsparcie zadbania o swoje zdrowie. Rotacja w zespole, zarzadzanie przez chaos było główna zasługą osoby(usunięte przez administratora)liderującej. Pytanie każdego dnia które sobie zadawałem to nie czy będzie dziś manipulowała ale jaką techniką i w jakim temacie. To jest managerka która używa nie tyko manipulacji, także codziennych ocen wobec swoich pracowników (np. na temat wyglądu, temperamentu), ma duza latwosc obgadywania nawzajem swoich pracowników (którzy sobie te informacje przekazywali – może taki był jej cel by wzbudzić rywalizacje i konflikt). Nie pozdrawiam. Nie polecam.

Niezadowolony
Kandydat
 Pytanie

Złożyłem aplikacje jakoś w listopadzie, i ku mojemu zdumieniu pomimo wyższych wymagań zostałem zaproszony na 1 etap - rozmowa z menedżerem. Rozmowa 1v1, poszła bardzo przyjemnie. Merytorycznie porozmawiane jak człowiek z człowiekiem. Następnie spotkanie z dwoma pracownikami z działu do którego aplikowałem, tutaj również rozmowa bardzo przyjemna. Następnie otrzymałem do wykonania zadanie z sql i pythona. Miałem trudności ale wydaje mi się że pokazałem że coś umiem. No ale dobra, zostałem zaproszony na kolejny podobno ostatni etap, była to rozmowa bodajże z dwoma Product Ownerkami. Tutaj zaczęło się ciekawie, jedna z nich jakieś dziwne łapanie za słówka coś ala podgryzanie jakieś sztuczne uśmiechy. Generalnie po 10 minutach wiedziałem, że jak odpadne to tutaj. Natomiast ostatecznie w ogólnym rozrachunku wydawało mi się że poszło dobrze. To o co ja mam żal do firmy? Proces rekrutacyjny składał się z 4 etapów i w 4 etapach uczestniczyłem. Wobec tego powiedzmy ze rozumiem nie informowanie kogoś że nie będzie w ogole zaproszony na rozmowę rekrutacyjną, natomiast brak jakiejkolwiek informacji po procesowaniu tyle czasu rekrutacyjnego i poświęceniu tego czasu z obydwu stron? Szanujmy się trochę. Uważam że tak nie zachowuje się poważa firma. Wobec czego nie traktuje T-Mobile jako poważną firme.

Benek
Były pracownik
@Niezadowolony

Rekrutacje w tej firmie są ustawione. Z góry wiadomo, kto ma objąć dane stanowisko. Szkoda Twojego czasu, serio!

1
były pracownik
Inne
@Niezadowolony

Firma spada na psy! Widać jak sypie się nawet rekrutacja. W T-Mobile już od jakichs 5 lat mają człowieka za nic. WSTYD

Adam
Kandydat
@Benek

Wierzę ,bo kiedyś złożyłem papiery na kierownika salonu mając wieloletnie doświadczenie na tym stanowisku a w samej branży kilkanaście lat i nawet się nie odezwali. Był to jedyny przypadek w moim życiu żeby nikt się nie odezwał.CV zawsze mam dopracowane. Zawsze jak mijam ten punkt w galerii to widzę znudzone twarze doradców patrzacych w telefon. Raz nawet tam byłem czekając na żonę pooglądać telefony to nikt się mną nie zainteresował. Zaraz później była następna rekrutacja ,ale juz dałem sobie spokój . Zawsze się zastanawiam czy ktoś ich rozlicza za takie pseudo rekrutacje...

Pracowniczka
Pracownik
@Niezadowolony

Bo to nie jest poważna firma! Piszę to z perspektywy osoby, która przeszła proces rekrutacji i nie dawno zaczęła pracę. Naprawdę nic nie tracisz. Ta firma jakby stanęła w miejscu 20 lat temu. Systemy są przestarzałe, niezintegrowane między rynkami. Nic nie da się tu załatwić z IT. A poziom HR to jest po prostu katastrofa. Dno i kilometr mułu. Takiego braku profesjonalizmu to nie widziałam nawet w polskich Januszexach.

Niezadowolony
Kandydat
@Niezadowolony

To słowem dalszego rozwoju sytuacji. Odpowiedź z działu rekrutacji a dokladniej od Pani Katarzyny B. o zatrudnieniu kogoś lepszego otrzymałem 02.02.24, tego samego dnia poprosiłem o szczegółowe informacje dotyczące powodu odrzucenia aby ew. na przyszlosc poprawic jakies aspekty. Przez kolejny tydzień 0 odzewu, nie dostałem żadnej informacji. Wobec tego 08.02 drogą mailową przypomnialem o swojej prośbie. 09.02 Pani Katarzyna odpowiedziala ze skonsultowala sie z menedżerem dzialu do ktorego aplikowalem i przekaze informacje na poczatku kolejnego tygodnia. Jest czwartek „kolejnego tygodnia”, i nadal 0 informacji. Dział rekrutacji @Pracodawca w formie.

anonim
Inne

No, ale jak taki pracownik bez kompetencji potem sobie radzi w codziennym wykonywaniu obowiązków? Ma jakieś wsparcie od innych? Kogo najlepiej znać żeby dostać tu pracę, jak troszkę gorzej z wiedzą?

Byly DEV
Były pracownik
@Niezadowolony

Nie masz czego żałować. Naprawdę. Pracowałem tam kilka lat i oto moje spostrzeżenia - firma ma problem z ustabilizowaniem softu non stop trzeba go łatać - oddział w Polsce służy jako wyciskana cytrynka dla niemców - jest duży dług technologiczny o którym zarząd nie chce słyszeć a średni szczebel boi się z tym wyskoczyć wyżej - wielu programistów odeszło w pierwszym tygodniu pracy, ja zostałem bo pasowała mi lokalizacja i kontrakt - co do ludzi z którymi pracowałem to byli ok.

ExAdrion
Inne
@Niezadowolony

Kluczowa jest sieć kontaktów / plecy, panuje kolesiostwo wśród pracowników z długim stażem, co nowym osobom uniemożliwia wejście do zamkniętych kręgów. Plecy u lidera to wszystko co potrzebne by objąć rolę na nieopublikowane ogłoszenie. Decyzje podejmuje lider, który ma swoich pupili i tym ludziom jest ogólnie łatwiej i przyjemniej.

Kierownik sklepu.
Były pracownik

Odradzam stanowisko kierownik sklepu. Złożyłem wypowiedzenie po kilkunastu latach. Od dwóch lat system premiowy jest skonstruowany tak, że zarabia się połowę premii jaką zarabiało się przed wprowadzeniem zmian lub premii się nie bierze mimo realizacji sprzedaży na znacznie wyższym poziomie. Przez ostatnie 2 lata odeszło ok połowy kierowników sklepu z firmy. Deprymujące jest to, że mimo coraz większej sprzedaży dla firmy wprowadza się takie cięcia premii, że wzrost sprzedaży nie wpływa na wzrost wynagrodzenia. Obecnie panuje zasada, że podwładny zarabia więcej od przełożonego.

PS
Były pracownik
@Kierownik sklepu.

Zapomniałem dodać, że T-Mobile jest chyba jedyną firmą gdzie przełożony ma inne cele niż podlegli mu pracownicy. Ma ich więcej i często kolidujące z celami podległych pracowników. Wyegzekwowanie tego niejednokrotnie graniczy z cudem.

bert simpson
Pracownik

opinia negatywna mamawiają na mix a internet idzie słabiej jak krew z nosa i po co komu była likwidacja 3G internet odbierałem w całym domu a teraz trzeba z komp iśc na zewnątrz lub przy samy oknie i to nie przy każdym okropnie to

Gold
Były pracownik
 Pytanie

Jeśli jesteś młodą osobą i szukasz pracy żeby zdobyć pierwsze doświadczenie i dobre pieniądze? To nadal nie polecam. Chyba trafisz na salon, z ogarniętymi ludźmi i kierownikiem ale i tak zostaniesz do pierwszego awansu gdzie cel poszybuje do góry tak żebyś go nie zrobił. Jeszcze do niedawna dało się pracować, wiadomo sprzedaż, nerwy. Okej wiedziałam na co się pisze i przez rok udawało mi się robić cele na 100%. Jednak to co się dzieje po ostatniej zmianie kierownictwa to żart. Liczą się tylko tabelki, liczby i wciskanie ludziom kłamstw, za które później i tak nam się obrywa. Klient czegoś nie chce? Masz zrobić tak żeby nawet nie wiedział co bierze. Chcesz komuś pomóc po sprzedaży ogarnąć telefon? Nie, swój wolny czas poświęć na dzwonienie bo pracujesz również w callcenter. Niby dostaliśmy premię ale co za tym idzie trzeba było znaleźć kolejny wskaźnik w jakościowym badaniu żeby zabrać ci pieniądze bo tajemniczy klient to było za mało. Teraz będziemy rozliczani z rozmów pod klucz z klientami przez telefon bo nie jesteś człowiekiem a robotem który jak mantra ma powtarzać to samo. Zapomnisz zadać jednego pytania? Blok uwalony i po premii. To jest chore bo zatrudniając się w salonie myślałam że klient stacjonarny jest najważniejszy. Jakość usług firmy również poszybowała w dół a sieć 5G to żart. Ciągle są reklamacje, ludzie chcą rezygnować z usług a dział techniczny wysyła tylko odpowiedzi, że im przykro. Zaczynając pracę zrobiłam połowę mniej planu niż robię teraz a zarabiałam dwa razy tyle ale system premiowy to również coś co w tej firmie jest żartem. Kierownicy się dziwią że ludzie młodzi odchodzą bo nie chcą być tak traktowani a mnie bawi, że starsi pracownicy dają z siebie robić maszyny bez serca i jakiejkolwiek empatii. Wyżej ręka rękę myje a my jesteśmy karani za każdy błąd i zastraszani. Aktualnie szukam innej pracy, bo nie uśmiecha mi się płacić za terapię i leki od psychiatry ale jedne co ta praca daje to załamanie nerwowe i depresję. Warto jeszcze wspomnieć o tym, że jak na pracę czasem 7 dni w tygodniu z pracującą niedziela, w święta i godzinach od 9-21, nerwy które musisz sobie nadszarpnąć, wzrok zniszczony fatalnym oświetleniem w salonach i wpatrywaniem się w komputer przez wiele godzin to pieniądze które firma oferuje jako podstawa są równie zabawne jak prawdy przez nich głoszone, których się nie trzymają. Nie polecam, naprawdę można znaleźć wiele innych miejsc, w których nie zniszczycie sobie głowy i zdrowia.

:C
Pracownik
 Pytanie
@Gold

Pracuję w tej firmie i aktualnie szukam nowej pracy. Zgadzam się z każdym słowem które jest wyżej. Zawsze uważałam że T-Mobile jest super pracodawcą z szeregiem benefitów... ale teraz ? te 40pkt na motivizer i premie świąteczne nie są tego warte ...

P
Kandydat
 Pytanie

Co możecie powiedzieć o pracy w call center w Warszawie? Mam niedługo zacząć szkolenia. Jak one wyglądają? Czy odpowiednio przygotowują? Na co w pracy kładą największy nacisk? Jak wyglądają cele, atmosfera i generalnie warunki. No i zespoły?

Były pracownik
Pracownik

Odradzam każdemu! Centrala to jeden wielki dramat! Zarabiają najwięcej a całą resztę mają gdzieś! Na jakim stanowisku nie będziesz w sprzedaży to jesteś pionkiem! (usunięte przez administratora) na każdym kroku zamiatany pod dywan. Wszystkie nagrody kupowane nie zdobywane!

Były
Były pracownik
@Były pracownik

Zgadzam się mam takie same doświadczenia. Stres jakbyś ratował ludzkie życie.

Anka
Były pracownik
@Były pracownik

Dokładnie tak. Przesuwają się po stołkach, nagrody sobie dają. Kompetencje zupełnie się nie liczą co widać przy rekrutacjach. Każde zgłoszenie ze coś nie tak pod dywan zamiatane przez hr. Sprzedawców mają za nic. Klika przy władzy szczególnie w sprzedaży. To psuje wszystko a szkoda bo kiedyś było ok i dobrze się pracowało. Dopóki obecne szefostwo się nie zmieni trzymajcie się z daleka. Wykończą psychicznie a potem wywala a sami sobie nagrodę dadzą. A i jeszcze kilka wyjazdów integracyjnych sobie zrobią. We własnym gronie oczywiście a ty człowieku ciesz się za masz robotę.

Anka
Były pracownik

Prawda to. Najgorsze typy przesuwane po stołkach. Bez wyników a co więcej psujące wszystko łącznie z atmosferą. A wartościowi pracownicy out jak się mają odwagę odezwać. I ta nowa kampanią stop heitowi. Warto zacząć od siebie T. Nie raz zgłaszane było gdzie jest problem i co. Mydlenie oczu te wartości

anonim
Inne
@Anka

Zgłaszane było? a komu tak w ogóle? Do kogo taki szeregowy pracownik może zwracać się obecnie w takich sprawach? I jakie typowe sytuacje zazwyczaj były zgłaszane? Zastanawiam się czy to się jeszcze zmieni skoro stale to sygnalizujecie?

KS
Pracownik

W normalnej firmie szanującą standardy i pracowników takich pseudo managerów po pierwszym zgłoszeniu wywalono by na zbity p... ale na układy nie ma rady jak widać.

anonim
Inne

Przybliżysz jakie tu podobno zachowania występują zachowania wobec pracowników? Czy firma ma wypracowane procedury zgłaszania nadużyć kierownictwa?

G
Inne
@anonim

A procedury to firma ma. Pięknie na różowo opisane i nawet stosowane do większości. Problem w tym że w tym (usunięte przez administratora) nie mają zastosowania. Zwykły zjadacz chleba out a tu (usunięte przez administratora) po zgłoszeniu schowa gdzieś. Aktualnie w miejsce gdzie ludzie nie mogą się poskarżyć bo to współpracownicy. A mają już serdecznie dość. I tak się kręci

Zostaw merytoryczną opinię o T-Mobile Polska S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w T-Mobile Polska S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy T-Mobile Polska S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 121.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w T-Mobile Polska S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 83, z czego 8 to opinie pozytywne, 62 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy T-Mobile Polska S.A.?

    Kandydaci do pracy w T-Mobile Polska S.A. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

T-Mobile Polska S.A.
1.8/5 Na podstawie 99 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
T-Mobile Polska S.A.
Przejdź do nowych opinii