Po ponad 10 latach pracy w tej firmie mogę w końcu powiedzieć to, co o niej myśle. Nie mogę się wprost doczekać, aż ta tandetna firma skończy podobnie jak skończyło Tesco. Lata pracy za najniższa krajowa, awans na specjalistę (po 10 latach pracy, ponad!), a na koniec ponowna degradacja do pozycji „doradcy” - traktujecie, szanowni „dyrektorzy” ludzi jak śmieci. Ludzi, którzy mieli - MIELI - jakaś lojalność wobec firmy. Starali się. Teraz? Powiem wam szczerze, mam na tą waszą nowa strukturę dosłownie (usunięte przez administratora) ;) przepracować 8h i do widzenia. Nawet niech zaden regionalny nie pyta mnie „dlaczego to, dlaczego tamto” - gadaj sobie ze swoim podwładnym, dyrektorem lub dyrektorka którzy chętnie wyliżą Ci (usunięte przez administratora) z obawy przed zwolnieniem;) Naprawdę szkoda, ze ponad polowe pracowników potraktowaliście jak zera - menadżerów niektórych zdegradowaliscie do poziomu „ekspertów” tylko na podstawie tego co widzieliście w papierkach a nie na podstawie stażu i starań włożonych do tego, żeby ten gowniany sklep trzymał poziom ;) Zapraszamy Was teraz szanowni regionalni i szanowni dyrektorzy Hipermarketów - zakasajcie rękawy i pomagajcie w przebudowach, bo pytać „kiedy będzie skończone” każdy z was potrafi, ale żeby coś konkretnego zrobić, pomoc. Ciężko, prawda, uderzy to w wasze mikroskopijne ego ;) ????
Co dzieje się z bonami które dyrektorzy dostają czy ktoś coś kiedyś dostał . Jak one są rozliczane , Ponoć mają je dostawać osoby które wyróżniają się w pracy , ale czy tak jest ?
Hej, czy ktoś z was pracuje na piekarni? Macie swoją produkcję czy jedynie odpiek mrożonek? Jak stawka i ile was jest?
Ile w sieci Carrefour zarabia ekspert??? Piszcie lokalizacje, staż na stanowisku i te „miliony” jakie otrzymujecie w ramach comiesięcznej zapomogi… Bo mam wrażenie ze spora cześć specjalistów ze stażem zarabia tyle samo lub nawet więcej niż ten ekspert, który w sumie odpowiada za dzial… A już na pewno jest „kozłem ofiarnym” dla kierownika sektoru…
jak nie ma jak jest Specjalista PFT to wykwalfikowani pracownicy wędlin,serów,mięsa,ryb bądź piekarni
Tu na goworku widzę ogłoszenie dla kasjera i zastanawiam się nad aplikowaniem. W szczegółach ogłoszenia napisane jest brak wymagań, więc biorą każdego kto wyśle cv? Stawka w ogłoszeniu na start to 18 zł, a jeszcze chciałabym wiedzieć po jakim czasie ewentualnie może ona iść do góry.
W Carrefour coś takiego nie istnieje jak podwyżka kasjer z 20 letnim stażem zarabia 4242 brutto tam nigdy nie ma podwyżek ani żadnych premi już powinno dać do myślenia że biorą wszystkich jak popadnie.Niestety Carrefour to zakład (usunięte przez administratora) chronionej bo tacy są tam pracownicy.
A co ja mam powiedzieć .Przepracowałem w tej firmie ponad 15 lat .Moje wynagrodzenie wynosiło 3300 brutto. Na wymówieniu dostałem 3600 brutto. I co wy na to.
No tak taką minimalna ma cała ekipa kas włącznie z specjalistami 20 letni staż i 4242 brutto premia a co to jest w carrefour coś takiego nie istnieje taka stawka stawka niestety jest i wiem że to dziwne bo w każdej innej sieci sklepów stawki z takim stażem są inne niestety nie w carrefour
(usunięte przez administratora)
Opinia byłego pracownika Łukasza R. typowa dla jego stanu umysłu. Dużo gadać mało robić i wyśmiewać innych uczciwie pracujących.
To super że specjaliści mają 4500 brutto,po podwyżkach zapewne od lipca będą mieć z 4800 brutto a doradcy na najniższej pracują na expertów i liderów,pomysłowo.
Mają więcej bo są ekspertami. U nas byly wolne etaty na ekspertów, ale nikt z doradców nie chciał awansu. Stwierdzili, że dostaliby więcej kasy, ale więcej obowiązków, bieganiny... Ja jestem doradcą i też nie chcę wyżej iść. Robię co mam i nie przejmuje się tym, że " coś, ktoś"...
Nie wszyscy specjaliści maja 4500 brutto. Specjaliści skanowania nie dostali nic więcej poza wyrównaniem do najniższej krajowej a muszą bardzo dobrze orientować się na całym sklepie... A np specjalista na nabiale ogarnia tylko nabiał, nic innego...Taka duża firma a takie traktowanie ludzi z wieloletnim doświadczeniem.
Jacy doradcy pracują na ekspertów?bo ja pracuję na siebie też mogę powiedzieć że robię na koordynatorow bo robimy to samo, weźcie już nie róbcie afery bardzo często jest tak że jakiś specjalista ma więcej niż ekspert a tak być nie powinno ale..
Mam pytanie ,czy coś wiadomo na temat bonów wielkanocnych?!
Podano już 400,350,300 ,jeśli jesteście w związkach zapisani to dodatkowo przysługuje wam bon 200zł
Proszę przestac wprowadzać pracowników w błąd żadna solidarnosc nikomu bonow żadnych nie da po co tak podjudzac ludzi
rozmowa rekrutacyjna
jak sytuacja geopolityczna wpływa na firmę
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Powiedzcie mi w jakich godzinach pracują kasjerzy na hipermarketach
Ok, a jak wyglądają zmiany? Znaczy, zakładam, że w tym przekroju godzinowym są różne zmiany. No to mnie interesuje, jakie są właśnie godziny zmian i system rotacji np. tydzień/tydzień. Jak bym chciała tylko poranną zmianę, to jest taka opcja?
Zmiany są różne kwadratowe i podłużne. Zależy jak się dogadasz. ale nie liczył na wiele .POWODZENIA. wiele
Dlaczego w ogłoszeniu jest "specjalista", a jak wypełniasz rubryczki to masz tylko do wyboru "doradca" od tego czy tamtego, zamiast "specjalista"? Czyżby kpina Firmy z człowieka już na etapie rekrutacji?
Co Wy wszyscy piszecie za głupoty , specjaliści wszyscy mają 4600 brutto,liderzy czy tam experci to chyba to samo 5100 lub 5200
Jakie 4600 brutto?????? Jestem specjalistą i mam 4242 czyli najniższą krajową!!! Kraków.
to nie wiem jakim cudem masz minimalną,porozmawiaj z kierownictwem czy dyrektorem bo każdy specjalista ma od stycznia 4600
Niestety jestem specjalistą skanowania, jest nas trzy i wszystkie mamy najniższą krajową. Wszystkie z długoletnim ponad 10 letnim stażem. Nam tylko wyrównali do najniższej krajowej.
Żart jakiś specjalista z 15 letnim stażem 4230 tak nas Firma Carrefour robi w balona a najgorsze jest to że to my pracownicy im na to pozwoliliśmy aby tak nas traktowali
Tez jestem specjalistą z ponad 15 letnim stażem pracy i mam 4242 brutto czyli najniższą krajową. Kpina i żenujące zarówno dla nas jak i dla tak dużej firmy...
Brutto - Doradca max 4300 ,specjalista do 4600 ,ekspert do 5500 ,koordynator do 7000 + premia roczna
A o do pytanie kto ma lepiej doradca klienta czy specjalista,odpowiem specjalista bo ma większą premię,wynagrodzenie zasadnicze nie musi czekać do lipca na podwyżki bo z automatu dostaje on podwyżke od stycznia każdego roku.I jak jest ogarnięty to pracuje żeby się nie narobić a zarobić ;)
Ile w sieci Carrefour zarabia ekspert??? Piszcie lokalizacje, staż na stanowisku i te „miliony” jakie otrzymujecie w ramach comiesięcznej zapomogi… Bo mam wrażenie ze spora cześć specjalistów ze stażem zarabia tyle samo lub nawet więcej niż ten ekspert, który w sumie odpowiada za dzial… A już na pewno jest „kozłem ofiarnym” dla kierownika sektoru…
Cóź mam wrażenie , że w firmie robi się bałągan, mowa tu o specjaliscie - podobno nie ma tu takiego stanowiska, ale nie pierwszy raz słyszę że ktoś na takie awansował
Stanowiska specjalisty miało nie być… ale jednak zostało i nadal funkcjonuje. W sektorze PFT całkiem dobrze bo pensja porównywalna do eksperta, premia na tym samym poziomie wiec ja się pytam po co ten ekspert w PFT za (usunięte przez administratora) pieniądze skoro specjalista bierze ten sam hajs albo nawet lepszy…
Tak, to prawda. Stanowisko specjalisty zostało, w moim sklepie jest zachowane, pensja wyższa niż ekspertów.
Na kasach specjalista to koń pociągowy. I jedno z najbardziej niedocenianych stanowisk w tej firmie. Zakres obowiązków taki sam jak ekspert który prawie nie wychodzi z biura pomnożyć razy dwa. I niech mi ktoś odpowie dlaczego należy specjalista do grupy stanowisk A , podczas gdy na PFT do grupy B i ma wyższą premię. Oprócz zarządzania linią kas, ciągłym i bezpośrednim kontakcie z klientem (nie wiem czy jest drugie stanowisko gdzie przyjmuje się tyle skarg) , zbieraniem koszyków, dbaniem o porządek na kasach, rozliczaniem kasjerów, obsługą klienta w POK, zamykaniem sklepu, odpowiedzialnością za całą gotówkę , zajmuje się też masą innych spraw. Od sprzątania do zarządzania. I nie ma ma to żadnego pokrycia z zakresem obowiązków przedstawionym nam na papierze. Pod pretekstem COVID zarzucono nas obowiązkami. Ekspert sobie siedzi w biurze i papierki przerzuca. Nie powinno być w ogóle na kasach specjalistów, powinni być tylko eksperci i kasjerzy. Albo w ogóle nie być ekspertów bo to strata pieniędzy dla firmy, zero produktywne stanowisko. Tak naprawdę ich cała robota to iść na spotkanie z dyrektorem rano.
Co do eksperta na kasach w pełni się zgodzę „święte krowy”, które wiecznie maja „muchy w nosie”… Natomiast na PFT ekspert robi za dwa etaty - swoje zamowienia, przeceny, papierologie, inwentaryzacje itp. plus to co doradca/specjalista daty, daszki, tranzyt… bo wiecznie jest mało rąk do pracy…
A na kasach specjalista robi teraz za 5 etatów. A premię ma jak zwykły doradca. Zarządzanie linią to było jego główne zadanie. A teraz jeszcze rozliczanie kasjerów. Kartę zostawiasz zaufanemu kasjerowi albo latasz w tą i spowrotem co 3 minuty. Zbieranie koszyków. Punkt obsługi klienta, bo ekspert jak się tam pojawi to udaje że nie jest pracownikiem. W międzyczasie jakiś towar dołożyć. Zamknąć sklep nie raz , nie dwa bo przecież szanowne kierownictwo pracuje tylko 1 zmiany. Szkolenia robić. Sprzątanie. Pomagać z zakupami internetowymi. No i oczywiście pomoc ekspretom, bo jak się ktoś ich o coś spyta to nic nie umieją sprawdzić. Zamiast ich 4 by dali lepiej 2 dodatkowych specjalistów, lepsza by była obsługa klienta. Ale bogata firma, stać ich na płacenie za picie kawy i granie na telefonie cały dzień. No i oczywiście za to że wyjdą na koniec zmiany i przywalą się że 2 reklamówki krzywo wiszą mimo że cały dzień nie wyszli z biura zobaczyć nawet dokąd kolejka sięgała. Za to samochody całe przecenami zapakowane.
Prawda w oczy kole ??? Jaśnie wielkie ekspertki w punkcie obsługi klienta nic nie potrafią natomiast są bardzo mądre tam gdzie nie trzeba , interesuje je tylko kolejka na linii kas a to że w punkcie jest to nie widzą osoba w obsłudze klienta musi radzić sobie sama .....
A po co mam wychodzić? Jest masa papirologii której w cały dzień nie da się przerobić. Wiele systemów podublowali. Zamiast ksero i karta pracy do FZ i niech sobie rozliczają , to teraz trzeba ksero, wysyłka, wpisywanie, zatwierdzanie, poprawianie itd. Każda "nowość" jest przeważnie zdublowaniem czegoś i mnoży tą samą robotę. Na sklepie zimno, pracowników nie ma wiec od razu atak na mnie, głownie o rtv gdzie nie ma nawet jednego pracownika. Tyle lat dobrze pracowałem w zamian zostałem z nędznym wynagrodzeniem i chorobami których nabawiłem się w pracy. Prawda jest taka że stanowiska eksperta to taka trochę "emerytura" w firmie. A specjaliści młodzi, ambitni, niech popatrzą jak sobie siedzę i pije kawkę w ciepełku. Jak będą dobrze pracować, też kiedyś dostaną.
No to się doigrał, tylko że zamiast ekspertów to specjaliści na kasach będą lecieć. Ostanie stanowisko w tej formie co jeszcze coś robi ? Zwolnić wszystkich.
Z tego co wiem to Specjalistiow na lini kas ma być 4 z Pok i pracownicy pok mają być na Sco a resztą specjalistów ma robic to co robi ale bez specjalisty czyli grać za konia pociągowego za 3490 brutto .Wiadomo komuś coś,???a co z podwyżkami????
I teraz wyobraź sobie, cały dzień biegasz, mało butów nie zgubisz, i zarabiasz tyle co szanowna pani kasjerka co rozłoży się na kasie i dzwoni ze wszystkim bo ona nie musi umieć nic. Ty jak pomagasz na kasie to obsługujesz więcej niż 3 takie panie emerytki. A zarabiasz 100 zł więcej. A jak coś sprdl to i tak twoja wina że nie zdążyłaś podejść. Jeżeli rzeczywiście chcą zlikwidować, to gratuluję pomysłu, roboty tyle na tym stanowisku że nie ma kiedy butów zawiązać, ciekawe kto to zrobi? Moim zdaniem i tak nic się nie zmieni, po prostu to musi być zrobione. Tylko zarobicie te 100-200 zł mniej bo takie są realne stawki. U nas powiedzieli specjaliści że jak usiądą na kasę to koniec pomagania co chwilę na jakiejś kasie zostawiając własnego klienta. Co 30 sekund telefon bo coś nie wchodzi, bo kupon się nie włącza, bo bon nie działa itd. Obsługa klienta poleci już całkiem na psy. Większość osób u nas to bardzo młode osoby i lidl, biedra się ucieszą.
Podwyżek żadnych nie będzie. Chyba że związane ze wzrostem minimalnej. Co do ilości specjalistów, zależy od sklepu. Nie mogą wycisnąć więcej z pani Krystyny co obsługuje 1 klienta 15 minut to pocisną specjalistów. Na niektórych sklepach prawie wszyscy do redukcji. Na innych połowa.
jak nie ma jak jest Specjalista PFT to wykwalfikowani pracownicy wędlin,serów,mięsa,ryb bądź piekarni
Czy specjalista PFT ma coś więcej do wypłaty czy do premii więcej niż zwykły doradca ? jak to jest ktoś wie ?
Z tego co mi wiadomo specjaliści PFT dostali podwyżki od centrali tak samo jak eksperci. Tak samo jest z premiami w informacji o premiach jest podział: doradca i specjalista są w odpowiedzialności wykonawczej , stanowisko przypisane jest do poziomu stawki A czyli premia była podana w tabeli na rok 2023 mim. 5 % max 10%. A stanowisko specjalista PFT jest w stanowisku w tabeli jako odpowiedzialność operacyjna czyli traktowane jak expert i specjalista administracji . Premia na 2023 mim 10% max 15%
a jak ktoś zostanie specjalistą np w kwietniu to automatycznie mu przyznają podwyżke do pensji zasadniczej ? czy jak to działa ?
A możecie napisać, ile wynosi właśnie sama pensja dla specjalisty PFT? Ciekawi mnie ta praca i szukam info o kasie i interesuje mnie pensja na start, na okresie próbnym jak posiadam doświadczenie w tej pracy niecałe 2 lata. I dajcie mi też informacje, czy taka osoba ma tu opcja na awans np. na starszego specjalistę PFT??
dostałam ten awans ale centrala coś załatwia to przecież trwa więc na aneks czekam dlatego pytam jak to wygląda czy cokolwiek w ogóle podwyżają pensję , chodzi mi o to czy jest to z automatu robione że np specjalista musi mieć więcej do podstawy niż doradca klienta
Witam to jak mam to rozumieć 2 tygodnie temu z doradcy dostałam awans na specjalistę pft , więc mam pytanie czy do podstawy wynagrodzenia centrala automatycznie da jakąś podwyżkę do nowego aneksu czy zostanę przy starych zarobkach obecne to minimalna krajowa , I jakie profity z tego specjalisty pft wogole są czy ich brak
Jak dojechać stałaś awans to musiałaś go podpisać.Nie czytałaś co dali do podpisu? Jeśli nie było tam informacji,że Twoje wynagrodzenie ulega zmianie to jesteś specjalistą z dodatkowymi obowiązkami bez podwyżki. Ludzie zacznijcie czytać bo za chwilę weźmiecie kredyt i nie będziecie tego świadomi do chwili aż do waszych drzwi zapuka komornik.
dostałam ten awans ale centrala coś załatwia to przecież trwa więc na aneks czekam dlatego pytam jak to wygląda czy cokolwiek w ogóle podwyżają pensję , chodzi mi o to czy jest to z automatu robione że np specjalista musi mieć więcej do podstawy niż doradca klienta
A ja wam powiem jaką ciekawą rzecz w ramach oszczędności zrobili na warszawskiej reducie. Światło w pokoju relaksacyjnym na czujkę. Wchodzisz, chcesz odpocząć, światło gaśnie. Poruszysz powieką, światło się zapala. Za chwilę znowu gaśnie. Po kilku minutach człowieka coś może strzelić. Żeby nie było, dali też czasopisma firmowe. Siadasz , zaczynasz czytać, światło gaśnie. Machasz ręką, po 10 sekundach się zapala. Za chwilę mimo że się ruszasz znowu gaśnie. I tak co kilka sekund przez cały czas. Wracasz z przerwy wściekły i masz ochotę rzucać tym towarem po półkach. Każdy tylko przeklina ale nikt nie może powiedzieć temu "geniuszowi" co to wymyślił ???
Mi tutaj bardziej przeszkadza brak jakiejkolwiek jednorazowych kubeczków, sztućców itd oraz strasznie małe szafki. Chcesz się napić wody to musisz zasuwać do szafki po swój kubek. A za bardzo nie ma gdzie tego trzymać.
12 stycznia związki wysłały pismo do Carrefoura minął miesiąc i zadnej odpowiedzi nawet CRF nie wysłał . Totalnie olewają wszystko widzę
To jak to teraz jest jak ktoś przechodzi z Doradcy na specjalistę to z automatu centrala podwyższa mu zarobki ?
(usunięte przez administratora)
To prawda,tylko związki muszą poinformować pracodawce że w danym dniu nie przystępujemy do pracy.Tylko ciekawe ,że czegoś takiego u nas się nie zrobi?
Masz rację. Większość chciałaby zmian, ale kiedy ktoś rzuci haslo to nie ma nikogo. Każdy z " tych odważnych" jest mocna w komentarzach i wypowiedziach za plecami. Jak pora, cisza. Pracuję w firmie dopiero kilka lat, ale z tego co wiem, większość pracowników to osoby ze stażem kilkunastoletnim a nawet więcej. Oni nie chcą zmian, boją się ich bo tak im wygodniej i przyzwyczajenia robią swoje. Nie chcą zmienić pracy na inną, lepiej płatną... trzebaby zacząć od nowa, od początku. A tak czy inaczej " sa zasiedzeni". Ja nie zmienię. Nie warto mi. Niedługo emerytura a poza tym, z pracą dla " 50+" nie tak łatwo...chyba wytrzymam.
Czy ktoś z Was pracuje na 3/4 etatu ? Jakie macie stawki godzinowe brutto ? ????
Pytanie, czy można liczyć na bony wielkanocne w tym roku?
Tak ,odpowiednio 400,350,300 od Carrefour,związki na te święta nie przyznają dodatkowych bonów,tylko dla osób zapisanych w związkach ma być dodatkowo 200,co poniektóre sklepy według uznania kosze prezentowe dla osób w trudnej sytuacji życiowej
I znów przeczytałam w necie ze tym razem Kaufland daje podwyżki pracownikom. Wcześniej Lidl i Biedronka. Ale nie pamiętam żebym kiedykolwiek przeczytała że Carrefour daje ludziom podwyżki... Co jest nie tak?! Pracujemy ciężko, często za dwie lub trzy osoby a u nas nadal nic. Związki, obudźcie się!!! Czas zacząć negocjacje płacowe!! Mamy się cieszyć podwyżkami które dostaliśmy teraz, z musu, bo trzeba było wyrownać pensję do najniższej krajowej?! Przeciez tak nie może być żeby doświadczeni pracownicy z wieloletnim stażem zarabiali najniższą krajową pensje!! Trzeba zacząć działać!!!
No widzisz ,a u nas ile przedtem było związków a ile zostało? Bo z tego co się orientuję to były trzy. I przez to ludzie się wypisali bo teraz jest tylko jeden, ten który zawsze był po stronie pracodawcy. Niestety .
PO 8 latch pracy w tej jak że DZIWNEJ w swoich układach i odgórnych układzikach firmie mogę powiedzieć jedno nie polecam 1. dobry socjal nie idzie w parze z iloscią obowiążków 2.rozpanoszona kadra liderów uważa sie za BOGÓW sklepu 3 ZAROBKI POZOSTAWIAJĄ WIELE DO ŻYCZENIA ! 4.Ludzie tam pracujący zwłaszcza Ci nowi boją się własnego cienia 5Niektórzy kierownicy to włazodupy tolerujacy włazodupstwo ! 6.Brak ubrań brak podpisanej umowy z firmą piorącą łachy . 7.brak klimatyzacji w zime zimno na sklepie w lato nie da sie pracować. 8. Woda niby destylowana do zrobienia herbaty to pomyje 9. Panuje tam zasada słabszemu nie dajesz szansy ..zwolnij go 10 (usunięte przez administratora) na początku pracy 11 złe warunki pracy na kasach 12 jeden kasjer na sklep to porazka 13 brak firm zewnetrznych 14 stres z racji braku pracownikow 15 wieczne redukcje etatów po wejsciu podwyzek wynagrodzen 16 nie udolne rzady zwiazkow zawodowych 17 za duza ilosc ludzi rzadzacych za mala ilosc pracownikow z prawdziwego zdarzenia 18 odwieczny zekomy brak funduszy na zatrudnienia 19 brak ppodwyzek co za tym idzie brak checi i motywacji do pracy ludzi 20 czas na zmiany pozytywne zmiany ! .
Witam wszystkich od razu zaznaczam że nie należę do związków, cały czas czytam opinie z innych sklepów o braku podwyżek i zwiększeniu obowiązków zgadzam się bo sama po kilkunastu latach mam najniższe. Może spróbujmy się wszyscy zapisać się do solidarności i zobaczymy jak góra będzie z nami rozmawiać wtedy może strajk przed świętami?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Carrefour Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Carrefour Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1025.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Carrefour Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 959, z czego 98 to opinie pozytywne, 404 to opinie negatywne, a 457 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Carrefour Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Carrefour Polska Sp. z o.o. napisali 9 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.