Pracownik działu Help Desk (IT)

LIBRUS Sp. z o.o.

Katowice

2016-12-04

Librus stale się rozwija. Otwieramy nowe projekty i kreujemy standardy na polskim rynku technologii informatycznych. Rozwijamy swoje produkty i swój zespół. Szukamy kogoś, kto do niego dołączy!


Pracownik działu Help Desk (IT)


Nr ref.: HD/29/2016
Miejsce pracy: Katowice

Lubisz rozmawiać z ludźmi i nawet największemu laikowi potrafisz wytłumaczyć, jak działa komputer?
Dołącz do naszego zespołu – pomagaj użytkownikom wykorzystywać nasze narzędzia informatyczne w ich codziennej pracy!

Pracując z nami, będziesz miał/a okazję:
•    odpowiadać na maile i telefony od naszych klientów, którzy szukają pomocy w obsłudze naszych systemów,
•    tworzyć FAQ oraz dokumentację wspierającą użytkowników,
•    współpracować z zespołem programistów,
•    pomagać pracownikom firmy, gdy ich komputery odmawiają posłuszeństwa.

Wyślij nam swoje CV, jeśli…
•    masz wykształcenie wyższe (lub jeszcze studiujesz zaocznie),
•    interesujesz się branżą IT,
•    masz wiedzę techniczna dotyczącą sprzętu komputerowego i oprogramowania,
•    a w świecie idealnym – pracowałeś już w dziale Help Desk/obsłudze Klienta.

Od siebie oferujemy:
•    umowę o pracę (system jednozmianowy);
•    pracę w zgranym i sympatycznym zespole, od którego można wiele się nauczyć;
•    hulajnogi do poruszania się po długim firmowym korytarzu;
•    piłkarzyki, konsolę i darta dla chwili oddechu od pracy;
•    dobrze wyposażoną kuchnię, w  której można zacząć dzień od świetnej kawy lub zdrowego, owocowego śniadania.

Zainteresowany/a? Wyślij CV na APLIKUJ – w temacie wpisz HD/29/2016
Odwiedź też naszą stronę http://www.librus.pl/kariera/


Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 99993 ofert pracy. Sprawdź!