Solution Portfolio Manager

MIKOMAX Smart Office

Łódź

2016-12-04

Praca uwzględnia:

  • Strategiczne wytyczanie kierunków rozwoju oraz zarządzanie ofertą produktową (pod marką własną oraz poprzez partnerów zewnętrznych),
  • Opracowywanie i wdrażanie strategii produktowych bazując na wiedzy rynkowej,
  • Przygotowywanie obserwacji (konkurencja, trendy rynkowe, potrzeby klientów, trendy technologiczne) oraz opracowywanie kierunków rozwoju oferty produktowej,
  • Zarządzanie i koordynacja procesów wdrożeniowych nowych produktów (wewnętrznych oraz przy współpracy z partnerami zewnętrznymi),
  • Zapewnienie odpowiednich narzędzi oraz szkoleń dla wewnętrznych oraz zewnętrznych partnerów,
  • Zapewnienie bieżącego wsparcia dla sił sprzedażowych,
  • Zarządzanie i rozwój podległego zespołu.

W zamian otrzymujesz:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Interesującą pracę w firmie nastawionej na innowacyjne rozwiązania i nowoczesne podejście do pracy,
  • Udział w wydarzeniach, które inspirują do wprowadzenia nowych rozwiązań,
  • Możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w największych projektach prowadzonych przez firmę w roli konsultanta,
  • Możliwość współtworzenia oferty dla klientów – tej standardowej jak i projektowej,
  • Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • Świetną atmosferę pracy wśród przyjaznych współpracowników.

Oczekujemy:

  • Min. 3 letnie doświadczenia w obszarze zarządzania produktem/ portfolio produktowym,
  • Dużej samodzielności i przedsiębiorczości w działaniu oraz proaktywnej postawy
    w życiu i pracy,
  • Umiejętności pracy w zespole, z osobami na różnych poziomach hierarchii,
  • Łatwości nawiązywania kontaktów,
  • Umiejętności autoprezentacji,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 (w mowie i piśmie),
  • Biegłej obsługi komputera, programów biurowych.
Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 81762 ofert pracy. Sprawdź!