Zostań doradcą bankowym! Wysokie premie! 

Centrum Telemarketingowe Sp.zo.o.

Siedlce

2016-12-01

Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta.

Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, oferując pasję i zaangażowanie na każdym etapie interakcji z Klientem.

Miejsce pracy: Siedlce

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Kontakt telefoniczny z  Klientem indywidualnym
  • Odnotowywanie statusów rozmowy w systemie zgodnie z wytycznymi projektu;

 Oczekujemy:

  • Dyspozycyjności do pracy zmianowej w godzinach 09:00 – 20:00 od poniedziałku do piątku (zmiany ośmiogodzinne) oraz w 2 soboty w miesiącu w godzinach 10:00 – 14:00;
  •  Podstawowej znajomości obsługi komputera;
  • Nienagannej dykcji;

 Gwarantujemy:

  • Umowę o pracęzawsze terminową wypłatę;
  • Premię uzależnioną od efektów pracy;
  • Możliwość rozwoju w ramach struktury firmy;
  • Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze;
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń prowadzonych przez naszych trenerów i bezpośrednio przez Klienta;

Zobacz co proponujemy na kariera.pl

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych (CV) klikając w przycisk aplikowania.

Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. Z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm. Potwierdzam prawdziwość danych zawartych w niniejszym dokumencie aplikacyjnym.”
Jednocześnie informujemy, iż zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 99477 ofert pracy. Sprawdź!