Specjalista ds. obsługi klienta – lider w bankowości

Teleperformance Polska Sp. z o.o.

Warszawa

2016-12-01

Jesteś osobą otwartą, komunikatywną i cenisz sobie w pracy kontakt z ludźmi? A może dodatkowo chcesz zdobyć lub poszerzyć Twoje doświadczenie zawodowe z zakresu obsługi klienta?

Mamy dla Ciebie idealną propozycję! Dołącz do nas i stań się częścią międzynarodowego zespołu.

 

Specjalista ds. obsługi klienta – lider w bankowości

Miejsce pracy: Warszawa Mokotów

 

 

 

Do zadań osoby pracującej na tym stanowisku należeć będzie:

  • Kontakt telefoniczny z klientami indywidualnymi;
  • Prezentowanie najnowszej oferty Banku;
  • Budowanie długofalowych relacji ze stałymi klientami;
  • Tworzenie pozytywanego wizerunku firmy;

 

 

Gwarantujemy:

  • Elastyczny grafik pracy (możliwość pracy na cały lub część etatu);
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy;
  • Ciekawe wyzwania i profesjonalne szkolenia;
  • Pracę w dużej, międzynarodowej firmie;
  • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia zawodowego i dalszego rozwoju w firmie;
  • Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze wraz z przestrzenią do relaksu J

 

 

Oczekujemy:

  • Gotowości do podjęcia ciekawych wyzwań;
  • Komunikatywności oraz otwartej postawy wobec klienta;
  • Dyspozycyjności w wymiarze co najmniej 20h tygodniowo.

 

 

Po więcej informacji dotyczących pracy w Teleperformance Polska zapraszamy na naszą stronę internetową: www.karieratp.pl

 „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. Z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm. przez Centrum Telemarketingowe Sp. z. o. o. (Teleperformance Polska) z siedzibą przy ul. Domaniewskiej 50, 02-672 w Warszawie. Potwierdzam prawdziwość danych zawartych w niniejszym dokumencie aplikacyjnym. ”

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 81762 ofert pracy. Sprawdź!