Specjalista ds. obsługi klienta z j. tureckim

UBP Consulting Sp. z o.o.

Warszawa

2016-11-30

Oczekiwania wobec kandydatów:

Bardzo dobra znajomość języka tureckiego w mowie i w piśmie; od B2 - native
Wykształcenie minimum średnie;

Karta pobytu, pozwolenie na pracę ( w przypadku cudzoziemców )
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office;
Dobra organizacja pracy;
Umiejętność pracy w zespole;
Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane;
Doświadczenie w korzystaniu ze sprzedażowych portali internetowych mile widziane.

 

Oferujemy:

Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
Elastyczne godziny pracy;
Korzystne warunki zatrudnienia;
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (również w niepełnym wymiarze czasu pracy);
Szansę na awans wewnętrzny i zdobycie doświadczenia;
Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku.

Dla studentów możliwe zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia;

Świadczenia pozapłacowe dla osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
Konkursy i spotkania integracyjne;
Comiesięczny, słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników- owoce lub słodycze.

 



Możesz złożyć cv również bezpośrednio na naszej stronie: http://www.ubpconsulting.pl/cp/j/7503/a/4/specjalista-ds-obslugi-klienta-z-j-tureckim
Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 99856 ofert pracy. Sprawdź!