Specjalista ds. Obsługi Klienta - j. niemiecki

UBP Consulting Sp. z o.o.

Warszawa

2016-11-30

Zakres obowiązków:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za telefoniczne i e-mailowe wsparcie niemieckojęzycznych Klientów z obszaru D-A-CH. Procedurowe wsparcie użytkowników największej na świecie internetowej witryny aukcyjnej on-line.

 

Oczekiwania wobec kandydatów:

Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie; od B2 do C1
Wykształcenie minimum średnie;
Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze;
Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office;
Dobra organizacja pracy;
Umiejętność pracy w zespole;
Doświadczenie w obsłudze Klienta mile widziane;
Doświadczenie w korzystaniu ze sprzedażowych portali internetowych mile widziane.

 

Oferujemy:

Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
Elastyczne godziny pracy;
Korzystne warunki zatrudnienia;
Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (również w niepełnym wymiarze czasu pracy);
Szansę na awans wewnętrzny i zdobycie doświadczenia;
Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku.

Dla studentów możliwe zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia;

Świadczenia pozapłacowe dla osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (np. dofinansowanie „wczasów pod gruszą”, bony świąteczne, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, dofinansowanie karty multisport);
Miłą atmosferę pracy w międzynarodowym środowisku;
Konkursy i spotkania integracyjne;
Comiesięczny, słodki poczęstunek dla wszystkich pracowników- owoce lub słodycze.

 



Możesz złożyć cv również bezpośrednio na naszej stronie: http://www.ubpconsulting.pl/cp/j/7504/a/4/specjalista-ds-obslugi-klienta-j-niemiecki