Kierownik Działu Obsługi Klienta

Centrum Obsługi Biznesu

Bydgoszcz

2016-12-07

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Bydgoszcz
Nr referencyjny: 01/K/CPB

Obowiązki:

• Zarządzanie podległym zespołem,

• Prowadzenie szkoleń i coachingów sprzedażowych,
• Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów,
• Rozwój sprzedaży.
 

 

Wymagania:

• Wykształcenie wyższe,
• Doświadczenie na podobnym stanowisku,
• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników,
• Doskonałe umiejętności interpersonalne, umiejętność pracy w zespole,
• Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne i analityczne,
• Umiejętność efektywnego planowania i organizowania pracy własnej oraz zespołu,
• Inicjatywa w działaniu oraz silna orientacja na realizację zadań,
• Umiejętność skutecznego działania w środowisku wymagającym decyzyjności pod presją czasu,
• Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office).

Oferujemy:

•Atrakcyjne wynagrodzenie
• Umowę o pracę
• Możliwość rozwoju zawodowego

aplikuj

 

W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. 2016 r. poz. 922"

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 99298 ofert pracy. Sprawdź!