Koordynator pracowników tymczasowych

Capital Work sp. z o.o

Warszawa

2016-11-25

 

            Firma Capital Work, wspierająca zatrudnienie osób niepełnosprawnych prowadzi obecnie rekrutację na stanowisko Koordynatora Pracowników Tymczasowych. Miejsce pracy: Warszawa-Mokotów.

 

Wymagania:

  • aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • bardzo dobra znajomość komputera, zaawansowana obsługa pakietu MS Office
  • operatywność, asertywność, samodzielność i odpowiedzialność
  • gotowość do wyjazdów służbowych

 

Zakres obowiązków: m.in. 

  • rekrutacja i selekcja pracowników
  • monitoring zatrudnienia pracowników zewnętrznych
  • kontakt i obsługa pracowników zdalnych
  • wyjazdy służbowe związane z zatrudnieniem i monitoringiem pracowników – wyjazdy na całą Polskę

 

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • terminowe wypłaty wynagrodzeń, atrakcyjny system premiowy
  • pracę w niewielkim, kreatywnym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • biuro w dogodnej lokalizacji

 

Prosimy o przesłanie CV (max 2 strony) na adres e-mail: APLIKUJ z zamieszczoną klauzulą:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). 

Uprzejmie prosimy o  informację w CV na temat orzeczenia o stopniu niepełnosprawności.

 

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 99628 ofert pracy. Sprawdź!