Kierownik poradni

BetaMed S.A.

Chorzów

2016-11-25

BetaMed S.A. to dynamicznie rozwijająca się organizacja o wieloletniej tradycji i doświadczeniu. Jesteśmy krajowym liderem usług pielęgniarskich świadczonych w domu pacjenta. Specjalizujemy się w opiece długoterminowej oraz w innych usługach dla pacjentów w ramach umów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Świadczymy usługi pielęgniarskie w 84 oddziałach na terenie 11 województw. Na bazie doświadczeń w opiece domowej, powstała nasza pierwsza placówka stacjonarna BetaMed Medical Active Care w Chorzowie, gdzie w komfortowych warunkach świadczymy kompleksowe usługi medyczne.

Kierownik poradni

Miejsce pracy: Chorzów

Obowiązki:

  • nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem placówki w zakresie poradni specjalistycznych, diagnostyki obrazowej i podstawowej opieki zdrowotnej,
  • nadzór nad jakością i bezpieczeństwem świadczonych usług,
  • efektywne zarządzanie kilkuosobowym zespołem pracowników,
  • realizacja celów biznesowych wyznaczonych przez Zarząd,
  • optymalizacja kosztów z zakresie realizowanych usług,
  • realizacja akcji sprzedażowych, promocji i innych działań proklienckich,
  • odpowiedzialność za intensyfikację sprzedaży usług medycznych,
  • nadzór nad wdrażaniem nowych produktów i usług,
  • nadzór nad stanem wyposażenia medycznego,
  • reprezentowanie placówki w instytucjach kluczowych dla ochrony zdrowia,
  • dbanie o stały rozwój zakresu i jakości świadczonych usług,
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku placówki na rynku usług medycznych,
  • budowanie relacji i utrzymywanie wysokich standardów obsługi pacjenta

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (preferowane medyczne, ekonomiczne lub pokrewne),
  • kilkuletnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży medycznej,
  • znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie placówki medycznej,
  • zaangażowanie i orientacja na osiąganie celów,
  • silne nastawienie na jakość obsługi pacjenta,
  • umiejętności sprzedażowe i marketingowe,
  • samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
  • umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
  • umiejętności organizacyjne,
  • wysoka kultura osobista,
  • silna motywacja do pracy,
  • znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office

Oferujemy:

  • zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość rozwoju w nowoczesnej placówce,
  • stabilne i atrakcyjne warunki współpracy,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i doświadczenia,
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i wdrażania nowych rozwiązań.

aplikuj

 

W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. 2016 r. poz. 922"

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 99197 ofert pracy. Sprawdź!