Asystentka Zarządu/ Office Manager

Akcja Job

Poznań

2016-11-21

GRUPA AKCJA JOB
LIBRA EUROPE  - Agencja Doradztwa Personalnego - NR CERTYFIKATU 9778
 dla swojego Klienta, poszukuje osoby na stanowisko:

 OFFICE MANAGER / ASYSTENTKA ZARZĄDU
Miejsce pracy: Luboń k. Poznania
 
 
 Twoje przyszłe zadania:
•Prowadzenie korespondencji, a także odbieranie telefonów i umawianie spotkań;
•Dbanie o dobry kontakt z Klientami poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy;
•Wdrażanie nowych produktów oraz współpraca z Klientami;
•Wystawianie faktur
•Działania marketingowe w zakresie prowadzenia stron www (blog, Facebook);
•Weryfikacja przygotowywanych przez Pracowników raportów;
•Tworzenie oraz wdrażanie nowych standardów w firmie
•Zarządzanie funkcjonowaniem biura
 
 
Oczekiwania:
•Wykształcenie mile widziane wyższe (na kierunku organizacja, zarządzanie, administracja);
•Doświadczenie na podobnym stanowisku (np. Asystentka, Office Manager);
•Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel, Outlook)
•Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego;
•Zaangażowanie i aktywna postawa zorientowana na realizację celów i zadań;
•Doskonała organizacja pracy i samodzielność;
•Komunikatywność oraz asertywność. 
 
 
Nasz Klient oferuje:
•pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku
•umowę o pracę
•stałe zatrudnienie w przyjaznym zespole ze spokojną atmosferą 
•możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i zdobywanie doświadczenia
 
 
Zainteresowane osoby prosimy o przysłanie CV.
 
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
 
Prosimy o dołączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Grupę Akcja Job zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 99753 ofert pracy. Sprawdź!