Pracownik Centrum Obsługi Klienta

Wydawnictwo Pedagogiczne OPERON Sp. z .o.

Gdynia

2016-11-25

Lubisz kontakt z ludźmi? Uważasz, że w pracy ważna jest współpraca i zaangażowanie? Chcesz uczyć się nowych rzeczy lub zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe? Nie masz problemu ze zorganizowaniem sobie czasu pracy, nawet gdy lista zadań do wykonania jest dość długa? Szukasz pracy w elastycznych godzinach? 

Prześlij nam swoje CV, być może szukamy właśnie Ciebie.

 

Wymagania:

  • Umiejętność prowadzenia rozmowy, dobra komunikatywność
  • Znajomość MS Office
  • Gotowość do nauki
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

Obowiązki:

  • Obsługa klienta: telefoniczna, elektroniczna (mix połączeń przychodzących
    i wychodzących)
  • Praca z systemem CRM (analiza danych i aktualizacja bazy)
  • Prowadzenie badań marketingowych
  • Spełnianie  wyznaczonych wskaźników jakościowych i ilościowych

Oferujemy:

  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Wsparcie zespołu i przełożonych
  • Elastyczne godziny pracy (poniedziałek – piątek, pomiędzy 8:00 a 16:00)
  • Umowę zlecenie
  • Szkolenie wprowadzające

Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

 

CV należy przesyłać na adres: APLIKUJ

W tytule maila wpisz: "Pracownik Centrum Obsługi Klienta"

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 100790 ofert pracy. Sprawdź!