Specjalista ds. obsługi klienta

Perfect Consulting

Gdynia

2016-11-21

Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Gdynia
Nr referencyjny: 143/11/2016

Obowiązki:

  • Organizowanie dostaw zgodnie z metodą Just in time, raportowanie stanów magazynowych, raportowanie dostaw na portalach klientów,
  • Administrowanie procesem sprzedaży m.in. prowadzanie spraw bieżących, realizacja zamówień, monitorowanie dokumentów księgowych i płatności,
  • Współpraca z klientami, obsługa reklamacji,
  • Pełna koordynacja obiegu dokumentów
  • Logistyczna obsługa zamówień,
  • Zamawianie transportów.

Wymagania:

  • Wykształcenie średnie (mile widziane wyższe),
  • Minimum dwa lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Komunikatywność, zaangażowanie, dobra organizacja czasu pracy,
  • Język angielski na poziomie komunikatywnym (mile widziany hiszpański),
  • Umiejętność pracy pod presją czasu,

Oferujemy:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Umowę o pracę,
  • Dobrą atmosferę,
  • Dużą samodzielność,
  • Możliwość rozwoju zawodowego.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Zapraszamy do śledzenia aktualnych ofert pracy Perfect Consulting na Facebooku.

Perfect Consulting posiada certyfikat Ministra Gospodarki Pracy Polityki Społecznej w zakresie pośrednictwa pracy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (nr 3607/1a).

aplikuj

 

W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133, poz. 883 ze zm.)."

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 99184 ofert pracy. Sprawdź!