Specjalista ds. komunikacji marketingowej

Wydawnictwo Archidiecezji Lubelskiej GAUDIUM

Lublin

2016-11-20

OBOWIĄZKI:

1. Współtworzenie pozycji firmy w Internecie poprzez działania z zakresu komunikacji marketingowej tj:

  • prowadzenie firmowych profili w social media: Facebook, Toutube, Twitter, Instagram;
  • tworzenie i rozmieszczanie reklam, artykułów prasowych w sieci - w portalach branżowych;
  • przygotowywanie i rozsyłanie e-maili, newsletterów.

2. Uczestnictwo w imprezach branżowych i promocjach handlowych.

3. Raportowanie statusu realizacji wyznaczonych zadań.

WYMAGANIA:

1. Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

2. Posiadanie wiedzy i doświadczenia w świecie e-commerce oraz rozwiązań B2B.

3. Zrozumienie zagadnień SEM/SEO, content marketing.

4. Praktyczna znajomość procesu wprowadzania nowego produktu na rynek on-line.

5. Umiejętność redagowania materiałów wsparcia sprzedaży.

6. Kreatywność, poczucie estetyki.

7. Pasja czytania książek.

8. Bardzo dobra organizacja czasu pracy.

9. Umiejętność pracy w zespole.

10. Dodatkowym atutem będzie wykształcenie kierunkowe oraz znajomość narzędzi Google Analytics i AdWords .

OFERUJEMY:

1. Ciekawą dynamiczną pracę pełną wyzwań.

2. Możliwość rozwijania własnych kompetencji poprzez realizację interesujących projektów.

3. Miłą atmosferę w gronie zaangażowanych ludzi.

4. Nieodzowne narzędzia pracy.

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 99759 ofert pracy. Sprawdź!