Support Specialist

TEMREC CONSULTING

Warszawa

2016-12-02

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży IT, poszukujemy obecnie:

Support Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Nr referencyjny: SUPPORT

Obowiązki:

  • Kontrola sprawności i wydajności systemów;
  • Zarządzanie procesami back-end;
  • Analiza i rozwiązywanie problemów.

Wymagania:

  • Bardzo dobra znajomości relacyjnych baz danych i języka SQL;
  • Znajomość PLSQL i TSQL;
  • Biegła znajomości systemów i aplikacji Microsoft (Windows, Office, narzędzia);
  • Znajomości zagadnień sieciowych LAN i WAN;
  • Mile widziana znajomość języków programowania (C, C++, C#, XML, VBA i.in.);
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Komunikatywność, bardzo dobra organizacja pracy.

Oferujemy:

  • Praca w międzynarodowym środowisku;
  • Szeroki wachlarz możliwości nauki zagadnień bazodanowych;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie;
  • Opieka medyczna.

aplikuj

W dokumentach aplikacyjnych prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm."