IT - Inżynier wsparcia technicznego (Helpdesk):

Pirios S.A.

Kraków

2016-11-16

Inżynier wsparcia technicznego będzie odpowiedzialny za serwisowanie infrastruktury webowych i mobilnych aplikacji kompozytowych w architekturze rozproszonej.

 

Wymagania:

·       minimum 5 rok studiów związanych z IT,

·       minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku,

·       dobra znajomość systemów Windows oraz pakietu MS Office,

·       znajomość zagadnień sieciowych, umiejętność konfiguracji urządzeń LAN/WLAN/WAN,

·       podstawowa znajomość SQL,

·       umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów dotyczących sprzętu IT,

·       język angielski na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej,

·       dyspozycyjność minimum 3/5 etatu,

 

Oferujemy:

·       Pracę przy projektach o bardzo dużej rozpoznawalności w Polsce

·       Pracę z najnowszymi technologiami

·       Miłą atmosferę w doświadczonym zespole

·       Elastyczne godziny pracy

·       Dostęp do platformy szkoleniowej Pluralsight.com

·       Uczestnictwo w konferencjach i szkoleniach

·       Bepłatna prywatna opieka medyczna dla pracownika, karta multisport

 

Mile widziane:

·       ukończony kurs Cisco CCNA,

·       znajomość usług Windows Server 2012,

·       prawo jazdy kategorii B,

·       znajomość dowolnego systemu do obsługi zgłoszeń JIra, Redmine, Bugzilla, ...,

 

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 99186 ofert pracy. Sprawdź!