Obsługa klienta biznesowego sieci Orange - nowe warunki, aplikuj!

Contact Center One

Opole

2016-11-16

W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy ogłaszamy rekrutację na stanowisko:
Telefoniczny doradca klienta biznesowego sieci Orange

Termin szkolenia: 16.11.2016 - 18.11.2016

Miejsce pracy: Opole, Pl. Wolności 6

Oferujemy:
- stabilną pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8:20-16, sobota: 9-14
- podstawa godzinowa od 8,60 do 14 zł/h
- system premiowy (do 100zł premii za jedną umowę)
- premia stażowa - pierwsza podwyżka już po 6 miesiącach pracy
- ubezpieczenie i składki ZUS
- lokalizację firmy w centrum miasta
- fakultatywne szkolenia podnoszące kompetencje sprzedażowe
- warsztaty związane z zainteresowaniami Pracowników
- owocowe dni (świeże owoce i koktajle)

Oczekiwania od Kandydatów:
- preferowane wykształcenie średnie,
- dyspozycyjność,
- wysoka motywacja do pracy,
- mile widziane doświadczenie w pracy z klientem.

Praca polega na telefonicznym kontakcie z klientami i prezentowaniu usług sieci Orange, negocjowaniu warunków i sprzedaży.

Obecnie poszukujemy osób, które chciałyby podjąć zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu (minimum 4 dni w tygodniu)

CV prosimy przesłać w odpowiedzi na to ogłoszenie. Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.).

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 102325 ofert pracy. Sprawdź!