Specjalista ds. Sprzedaży MICE

Kosek & Kosek

Kraków

2016-11-28

Jakie są nasze oczekiwania?

-Wymagamy co najmniej rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku związanym z aktywną sprzedażą usług;
-wiedzy z zakresu technik sprzedaży, zasad przygotowywania i prezentowania ofert sprzedażowych;
-znajomości kanałów sprzedaży;
-rozwiniętych zdolności i umiejętności interpersonalnych;
-bardzo dobrej znajomości języka angielskiego;
-komunikatywności;
-zdolności negocjacyjnych oraz samodzielności;
-umiejętności zorganizowania własnej pracy;
-umiejętności obsługi programów pakietu MS Office.

Na czym będzie polegać praca?

-Realizowanie polityki i strategii sprzedażowej wedle założonych budżetów oraz zatwierdzonych planów marketingowych;
-aktywne poszukiwanie klientów w segmencie MICE, jak również utrzymywanie i budowanie relacji z kluczowymi klientami;
-koordynowanie konferencji, bankietów, imprez realizowanych na terenie hotelu zgodnie z obowiązującym w sieci standardem;
-tworzenie i aktualizowanie bazy danych o klientach;
-monitoring i analiza danych w aspekcie sprzedaży konferencyjnej hotelu;
-przygotowanie i udział w eventach w segmencie MICE.

Co oferuje pracodawca?

-Stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
-pracę w gronie profesjonalistów;
-atrakcyjne warunki finansowe.

Zainteresowała Cię ta oferta?

Prześlij nam swoje CV na adres: APLIKUJ lub zadzwoń:  502 770 995.

Agencja Doradztwa Personalnego Kosek & Kosek nr. Cert. 11609