Asystent/ka Zarządu

JOBS

Mielec

2016-11-15

Jesteśmy wiodącym producentem wysokiej jakości płyt, produktów drewnopochodnych i komponentów do ich produkcji. Nasza grupa to ponad 40 zakładów na całym świecie. Ciągle się rozwijamy i poszukujemy do naszego zespołu osób, które mają ambicje dla tak prężnie działającej organizacji. Stwarzamy możliwości pracy w wielu krajach w międzynarodowym środowisku. Potrafimy docenić Twoją wiedzę, doświadczenie i zaangażowanie. Bądź liderem nie naśladowcą!

Asystent/ka Zarządu

Miejsce pracy: Mielec (podkarpackie) Numer referencyjny: AZMX11/2016/jobs.pl

Opis stanowiska:

  • prowadzenie terminarza spotkań Przełożonego
  • prowadzenie korespondencji, segregowanie i archiwizacja dokumentów
  • tłumaczenie korespondencji i dokumentacji
  • przygotowywanie dokumentacji  na spotkania z klientami i dostawcami
  • organizacja podróży służbowych
  • przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu
  • dbanie o sprawny przebieg informacji wewnątrz organizacji

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie
  • mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • biegła umiejętność posługiwania się oprogramowaniem pakietu Office
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • odpowiedzialność i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
  • umiejętność planowania i organizacji czasu pracy,
  • nastawienie na realizację celów i skuteczność w działaniu
  • odporność na stres
  • dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy: 

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
  • możliwość wykorzystywania umiejętności językowych w codziennej pracy
  • realizację ciekawych, samodzielnych zadań

Osoby zainteresowane złożeniem aplikacji zapraszamy do aplikowania poprzez przycisk "Aplikuj teraz"

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 102779 ofert pracy. Sprawdź!