2nd line Support Specialist with German

G-Force

Kraków

2016-11-15

G-Force Recruitment jest firmą świadczącą usługi rekrutacyjne dla największych firm działających w Europie i na świecie. Realizujemy procesy rekrutacyjne na stanowiska specjalistyczne i managerskie na terenie Polski oraz zagranicą. Do grona naszych Klientów należą globalne firmy z sektorów: BPO/SSC, IT/Telco, Engineering oraz FMCG.

Aktualnie dla naszego Klienta w Krakowie - lidera z branży IT, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

2ga linia wsparcia technicznego z językiem niemieckim


Zakres obowiązków:

  • telefoniczne i mailowe wsparcie klientów niemieckojęzycznych w zakresie rozwiązań IT
  • rozwiązywanie zgłaszanych telefonicznie problemów związanych z połączeniami internetowymi / sprzętem IT
  • monitorowanie zgłoszeń
  • wsparcie w zleconych wewnętrznych projektach

 

Od Kandydatów na to stanowisko oczekujemy:

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego (min. C1)
  • Doświadczenie w obszarze wsparcia technicznego lub alternatywnie w obsłudze klienta (min. pół roku)
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
  • Znajomość obsługi komputera

 

Nasz Klient oferuje:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • atrakcyjne zatrudnienie
  • liczne benefity pozapłacowe
  • możliwość rozwoju zawodowego w jednej z najbardziej rozpoznawalnych firm informatycznych w Polsce i na świecie