Przedstawiciel, specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży

Grupa Medialna Łukk

Kołobrzeg

2016-11-14

Opis Stanowiska:

  • Kontakt osobisty,telefoniczny i e-mailowy z Klientami
  • Aktywne rozpoznawanie potrzeb Klientów
  • Aktywna sprzedaż osobista,telefoniczna, e-mailowa produktów firmy
  • Realizacja celów sprzedażowych
  • Regularna aktualizacja wpisów w bazie danych
  • Prowadzenie rozmów w sposób odpowiadający wysokim oczekiwaniom Klientów, zgodnie z wyznaczonymi standardami obsługi Klienta


Wymagania:

  • Otwartość i pewność siebie w komunikacji z Klientem
  • Zaangażowanie, wielozadaniowość, komunikatywność i nienaganna dykcja
  • Umiejętność efektywnego kontaktu z Klientem (aktywne słuchanie) i pozyskiwania informacji dot. potrzeb Klienta
  • Umiejętność organizacji czasu pracy
  • Wykształcenie min. średnie
  • Dobra znajomość obsługi komputera
  • Mile widziane jest doświadczenie w prowadzeniu Biura Obsługi Klienta


Oferujemy:

  • Umowę o pracę (po okresie próbnym) jeżeli skończyłeś studia i potrzebujesz poczucia bezpieczeństwa zatrudnienia
  • Wynagrodzenie ze stałą podstawą (po okresie próbnym) niezależną od wyników pracy
  • Atrakcyjne prowizje oraz premie od wyników
  • Pracę w branży turystycznej 
Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 99199 ofert pracy. Sprawdź!