GLIWICE - Specjalista ds. obsługi Klienta

CRS Polska Sp. z o.o.

Gliwice

2016-11-13

CRS Polska Sp. z o.o. jest liderem wśród firm świadczących usługi w zakresie kontroli jakości. Wyróżnia nas najwyższa jakość wykonywanych usług, która pozwoliła na zdobycie zaufania największych koncernów motoryzacyjnych i zakładów produkcyjnych.

W związku z dynamicznym rozwojem obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejsce pracy: Gliwice
 
Obowiązki:
− prace biurowe polegające na kontakcie z klientem (wysyłanie maili / kontakt telefoniczny)
− koordynowanie i prowadzenie zleceń
− koordynowanie wyjazdowych zleceń pracowników
− sporządzanie i wysyłka raportów
− kontakt z oddziałami firmy, klientami i dostawcami (również zagranicznymi)
− sporządzanie i redagowanie ofert

NIE jest to oferta pracy w Call-Center.

Wymagania:
− bardzo dobra znajomość j. angielskiego (warunek konieczny)
− zaangażowanie, chęć do pracy i współpracy
− kreatywność i otwartość
− motywacja do pracy samodzielnej
− dobra znajomość pakietu Office (Excel, Word)

Mile widziane:
− dobra znajomość j. niemieckiego
− doświadczenie w kontakcie z klientem
− prawo jazdy kat. B

Oferujemy:
− Na czas szkolenia (ok 1 miesiąc) umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę o pracę
− Szkolenia wdrażające
− Możliwość rozwoju zawodowego
− Stabilną pracę w młodym zespole
− Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w nowoczesnej firmie

Osoby zainteresowane i spełniające wymagania prosimy o przesłanie aplikacji na adres: APLIKUJ, w temacie wiadomości proszę wpisać "Specjalista ds. obsługi klienta"

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 100219 ofert pracy. Sprawdź!