Purchasing Manager (świętokrzyskie)

"Recruitment Solutions" Krystyna Hołoga

Busko-Zdrój

2016-11-02

Dla naszego Klienta - firmy produkcyjnej z branży budowlanej, będącej częścią europejskiego lidera w swoim sektorze, do pracy na stałe pilnie poszukujemy doświadczonych i zaangażowanych w pracę kandydatów na stanowisko:

Purchasing Manager
Miejsce pracy: okolice Buska - Zdroju (świętokrzyskie)


Kluczowe zadania to:

  • opracowanie, wdrożenie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej firmy (zakupy różnych grup asortymentowych: surowce, materiały do produkcji, usługi, zakupy techniczne dla produkcji etc.)
  • tworzenie i realizacja budżetu działu zakupów oraz zarządzanie działem zaopatrzenia
  • wyszukiwanie dostawców/ poddostawców produktów i usług oraz budowanie trwałych relacji z dostawcami
  • udział w procesie kwalifikowania dostawców, opracowanie polityki zakupowej
  • koordynacja działań związanych z planowaniem zakupów
  • negocjowanie warunków zakupów, płatności i dostaw
  • stałe monitorowanie rynku dostawców
  • analiza trendów rynku oraz potrzeb zakupowych na bazie planów zakupów
  • nadzór nad przestrzeganiem procedur zakupowych
  • planowanie i wdrażanie projektów, optymalizacji procesów i kosztów
  • współpraca z pozostałymi działami przedsiębiorstwa
  • bieżące raportowanie wyników obszaru zakupowego do Zarządu i centrali


Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • min. 5-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (zarządzanie działem zakupów/ zaopatrzenia, zakupy centralne w firmach produkcyjnych etc.)
  • mile widziane doświadczenie w branży budowlanej lub pokrewnej, w branży technicznej, motoryzacyjnej etc.
  • wykształcenie wyższe, kierunkowe (zakupy/ supply chain/ logistyka, ekonomia)
  • doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
  • praktyczne doświadczenie w opracowywaniu oraz wdrażaniu strategii zakupowej dla rozbudowanej struktury (kilka spółek lub zakładów produkcyjnych/ oddziałów, kilka grup asortymentowych etc.)
  • praktyczna umiejętność opracowywania procesów zakupowych, w tym doboru i współpracy z dostawcami zewnętrznymi
  • praktyczna znajomość narzędzi optymalizacji procesów zakupowych
  • zdolności negocjacyjne i sprzedażowe
  • dobra organizacja pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów działań
  • komunikatywność, otwartość, duże zdolności interpersonalne
  • analityczny umysł, logiczne myślenie
  • wysoki poziom kultury osobistej i biznesowej, niekonfliktowa natura
  • dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office, znajomość systemów klasy ERP (np. SAP)
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • prawo jazdy kat. B (czynne)


Nasz Klient oferuje:

  • stałą, stabilną, rozwojową pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej (umowa o pracę, pełen etat)
  • motywacyjny system wynagrodzenia (podstawa + premia + benefity)
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji i realizacji ciekawych projektów w firmie


Poszukujemy doświadczonych Menedżerów Zakupów/ Zaopatrzenia. Jeśli nie boisz się ambitnych zadań w tym obszarze i poszukujesz nowej przestrzeni zawodowej dla siebie, nie zwlekaj z przesłaniem swojego CV!

Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH30/16GW w tytule e-maila.

Aplikacje prosimy przesyłać na adres e-mail: APLIKUJ

Dane kontaktowe:
Recruitment Solutions
Krystyna Hołoga
ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29
50-078 Wrocław
tel. +48 531 465 004