Telefoniczny Konsultant Centrum Obsługi Klienta

Action

Tarnów

2016-11-02

SFERIS jako ogólnopolska dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów nowoczesnych technologii mobilnych, eksert sprzedaży detalicznej oferujący urządzenia IT i RTV/AGD, zdobywca wielu wyróżnień w tym "Laur Konsumenta Dekady 2004/ 2014"; "Złoty Laur Klienta" w kategorii "Sklepy Komputerowe" (2010,2011,2012,2013), Gazela Biznesu 2013, poszukuje osoby na stanowisko:

Telefoniczny Konsultant Centrum Obsługi Klienta

Miejsce pracy: Tarnów
Nr referencyjny: TELFON102016

Obowiązki:

  • rozmowa z klientem
  • informowanie o akcjach promocyjnych
  • prezentowanie oferty specjalnej dedykowanej dla naszych partnerów biznesowych

Wymagania:

JEŻELI:

  • chcesz pracować wśród fajnych ludzi
  • lubisz uczyć się i poszerzać wiedzę
  • informatyka nie jest czymś obcym
  • lubisz rozmawiać z innymi a doradzanie sprawia Ci radość
  • masz doświadczenie w sprzedaży
  • znasz środowisko MS Office
  • jesteś dyspozycyjna / dyspozycyjny

DOŁĄCZ DO NAS!

ZOSTAŃ DORADCĄ MOBILNYCH ROZWIĄZAŃ

Oferujemy:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w znanej stabilnej firmie w perspektywicznej branży
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
  • Stabilne zatrudnienie
  • Szkolenia produktowe i kompetencyjne

Osoby spełniające wymagania prosimy o przesłanie CV przez przycisk Aplikuj znajdujący się na dole ogłoszenia.

www.sferis.pl

W aplikacji prosimy zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883).

aplikuj

 

W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133, poz. 883 ze zm.)."