Specjalista ds. obsługi klienta

Novostrat Sp. z o.o.

Olszyna

2016-10-31

Specjalista ds. obsługi klienta 

Opis stanowiska:

  • Tworzenie ofert sprzedażowych oraz obsługa posprzedażowa;
  • Negocjacje z klientami;
  • Realizacja procesu sprzedaży: rejestracje zamówień od klientów oraz ich potwierdzanie zgodnie z obowiązującą procedurą;
  • Nadzór nad terminową realizacją dostaw; zarządzanie opóźnionymi przesyłkami; koordynacja wysyłek do/od klientów; ścisła współpraca z firmami transportowymi;
  • Zarządzanie reklamacjami;
  • Archiwizacja dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami;
  • Aktywna współpraca z innymi pionami w obrębie firmy i koordynacja wewnętrznych działań w celu poprawnej realizacji procesów sprzedażowych i dbałości o zadowolenie klientów;

Wymagane umiejętności:

  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- obowiązkowa;
  • Profesjonalizm w działaniu oraz dbałość o szczegóły; analityczne myślenie;
  • Wielozadaniowość, umiejętność nadawania właściwych priorytetów,  dotrzymywanie terminów, samodzielność w działaniu; kreatywność;
  • Komunikatywność; pewność siebie;
  • Umiejętność pracy w grupie- cierpliwość oraz bycie pomocnym;
  • Bardzo dobra znajomość komputera- MS Office (Outlook, Excel)  
  • Podstawy księgowości/rachunkowości będą dodatkowym atutem
  • Znajomość języka niemieckiego będzie zaletą

 

 

PROSIMY O WYSYŁANIE CV W JĘZYKU ANGIELSKIM

APLIKUJ

tel. 757253900