IT Support with German

Dział HR

Kraków

2016-10-30

Zadania:
- Profesjonalna obsługa klienta niemieckojęzycznego (rozmowy telefoniczne, e-mail, chat),
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z codzienną obsługą komputera, oprogramowania, aplikacji,
- Rejestracja i klasyfikacja nadchodzących zgłoszeń,
- Współpraca z innymi działami organizacji.

Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego,
- Komunikatywna znajomość j. angielskiego,
- Umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów,
- Znajomość systemu Windows oraz pakietu Ms Office,
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub wykształcenie techniczne.

Firma oferuje:
- Umowę o pracę na pełny etat,
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
- Atrakcyjny program szkoleń wprowadzających oraz rozwijających posiadane umiejętności,
- onkurencyjne, stałe wynagrodzenie i dodatki,
- Bogaty pakiet świadczeń dodatkowych ( m.in. ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie do kursów językowych),
- Pracę w systemie zmianowym (elastyczny grafik).

Zapraszam do aplikowania poprzez przesłanie swojego CV wraz z klauzulą o ochronie danych osobowych.

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 102325 ofert pracy. Sprawdź!