Asystentka Zarządu - Pyrzowice

Lepsza Praca

Pyrzowice

2016-10-27

Lepsza Praca to polska firma specjalizująca się w rekrutacjach na stanowiska techniczne, handlowe i menedżerskie - głównie dla sektora przemysłowego. Prezentowane przez nas oferty pracy, dotyczą zatrudnienia wyłącznie po stronie klienta, na podstawie umowy o pracę lub kontraktu menedżerskiego.

Dla naszego klienta dostawcy technologii oraz urządzeń przeznaczone
dla przemysłu, poszukujemy osoby na stanowisko:

Asystent Biura Zarządu

Miejsce pracy: Pyrzowice

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie kalendarza spotkań przełożonego
  • Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji i informacji na spotkania Zarządu
  • Przygotowywanie prezentacji na potrzeby Zarządu (sprawozdania, raporty, analizy)
  • Funkcja koordynatora / łącznika pomiędzy Zarządem a pracownikami w tym współpraca z działem handlowym
  • Umawianie, organizacja i koordynacja spotkań
  • Organizacja wyjazdów służbowych (krajowych oraz zagranicznych)
  • Organizacja i koordynacja wydarzeń firmowych
  • Koordynacja korespondencji

Wymagania:

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego
  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub tożsamym
  • Co najmniej 10 letni staż pracy
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office ) i urządzeń biurowych
  • Znajomość etykiety biznesowej
  • Samodzielność oraz bardzo dobra organizacja pracy
  • Prawo jazdy kat. B – warunek konieczny

 

Nasz Klient oferuje:

  • Stabilne zatrudnienie (umowę o pracę na pełny etat) oraz atrakcyjne warunki finansowe
  • Pracę w miłej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • Niezbędne narzędzia pracy

 

 

 

Osoby zainteresowane, proszone są o wysłanie dokumentów aplikacyjnych, wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 99427 ofert pracy. Sprawdź!