OPIEKUN KLIENTA

Eurocash S.A.

Poznań

2016-10-27

Kluczowe zadania:

  • inicjowanie kontaktu telefonicznego z klientami Grupy Eurocash i utrzymywanie relacji,
  • oferowanie klientom benefitów, które mogą odebrać w ramach programu lojalnościowego,
  • przyjmowanie reklamacji oraz pomoc klientom w obsłudze strony internetowej Programu,
  • informowanie o ofertach w ramach programów sprzedażowych,
  • udzielanie informacji o Programie Lojalnościowym Grupy Eurocash,
  • asysta w rozwiązywaniu problemów biznesowych i pozabiznesowych klientów.

Idealny kandydat powinien:

  • posiadać doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (mile widziane w sprzedaży lub na infolinii),
  • znać MS Office na poziomie dobrym,
  • posiadać minimum średnie wykształcenie,
  • być dobrym słuchaczem,
  • umieć budować długotrwałe relacje z klientami,
  • być odpowiedzialny i samodzielny,
  • być nastawiony na realizacje celów.

Na tym stanowisku zapewniamy:

  • pracę w 8. co do wielkości firmie w Polsce, lidera hurtownej dystrybucji FMCG, zatrudniającej ponad 11 tys. pracowników,
  • możliwość rozwoju kompetencji i stawiania czoła nowym wyzwaniom w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • pracę w zespole ludzi z pasją,
  • pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-16,
  • dodatkowe benefity (np. ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karty sportowe) w atrakcyjnych stawkach cenowych.

Zainteresowane osoby prosimy o aplikację poprzez wypełnienie poniższego formularza:

https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=21188dd1203f4002a1ee26d4662ee7b0

Proponowane oferty pracy:
Sprawdź wszystkie oferty pracy:
Dzisiaj: 102035 ofert pracy. Sprawdź!